Inventum HL197V - Reviews

Schakelaar afneembaar

6,3

marjan 26-12-2016

warmt maar ongeveer 150 van 210 cm

Ik hoopte een grote maat elektrische deken te kopen en ben teleurgesteld dat mijn bed alleen onderin, maar tot mijn schouderbladen warm wordt, terwijl de deken veelbelovend keurig om mijn hele matras van 201 x100 m past en het in de breedte goed doet. Jammer! Verder voldoet hij prima, fijn dat hij vanzelf uitspringt, goed in te stellen.

Pluspunten

• goed in stellen
  • springt vanzelf uit

Minpunten

• verwarmt niet op schouderhoogte

S. Veenstra 05-09-2018

Schakelaar totaal flut

Binnen 5 jaar 4 van deze dekens gekocht. Steeds ging de schakelaar weer stuk.Waarom dan toch steeds gekocht. Omdat er 9 warmtestanden op staan. Geen andere deken zo te vinden en in te stellen. Nu is mijn geduld op. Deze deken niet weer. Voor mij geen yoeval meer.

Pluspunten

• 9 standen op schakelaar

Minpunten

• binnen 5 jaar 4x schakelar kapot.

Hans R 23-10-2017

Lekker warm, goede kwaliteit, maar hinderlijke knobbel.

Op zich doet de deken het goed, maar ik word gek van die knobbel waar de stekker in moet. Die knobbel zit op borsthoogte. Hier word ik regelmatig wakker van. Verder is de kwaliteit goed. Waar die knobbel op borsthoogte zit vraag ik mij af. Waarom niet onder het kussen of bij je voeten?

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Lekker warm

Minpunten

• Zeer hinderlijke knobbel voor de stekker

Belinda 11-03-2016
  • Product jaar of meer in bezit

geweldige deken

Ik heb m 4,5 jaar geleden gekocht, en wat een geweldige deken. Wordt snel warm, blijft op zijn plek zitten omdat het over je matras heen gaat, zoals een hoeslaken. Met de timer kun je m bijv. na een uurtje vanzelf uit laten gaan. De mijne is helaas kapot na zeer intensief gebruik (ben een enorme koukleum en zelfs in de zomer gaat die even aan op de laagste stand), maar ik ga weer voor dezelfde. Voor mij geen goedkope dekens meer.

sanderdeg 13-01-2015

5,2
Matig product: bij gebruik van een matras van 2 meter ligt het hoeslaken met de elektrische onderdeken erin niet strak om de matras heen, waardoor er hobbels ontstaan. Bovendien glijdt het eigen hoeslaken snel van de HL197V af, omdat die nogal glad materiaal aan de zijkanten heeft.
Ik heb het product geretourneerd.

ronald1966naam 30-08-2014

superhandig hoeslaken. snel op temperatuur, extra voetverwarming en afkoppelbaar stekker zeer handig