Inventum HL197V - Reviews

1 persoon
Type deken
onderdeken
Schakelaar afneembaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum HL197V op Kieskeurig.nl.

6,7

Hans R 23-10-2017

Lekker warm, goede kwaliteit, maar hinderlijke knobbel.

Geschreven voor: Inventum HL197V

Op zich doet de deken het goed, maar ik word gek van die knobbel waar de stekker in moet. Die knobbel zit op borsthoogte. Hier word ik regelmatig wakker van. Verder is de kwaliteit goed. Waar die knobbel op borsthoogte zit vraag ik mij af. Waarom niet onder het kussen of bij je voeten?

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Lekker warm

Minpunten

• Zeer hinderlijke knobbel voor de stekker

marjan 26-12-2016

warmt maar ongeveer 150 van 210 cm

Geschreven voor: Inventum HL197V

Ik hoopte een grote maat elektrische deken te kopen en ben teleurgesteld dat mijn bed alleen onderin, maar tot mijn schouderbladen warm wordt, terwijl de deken veelbelovend keurig om mijn hele matras van 201 x100 m past en het in de breedte goed doet. Jammer! Verder voldoet hij prima, fijn dat hij vanzelf uitspringt, goed in te stellen.

Pluspunten

• goed in stellen
  • springt vanzelf uit

Minpunten

• verwarmt niet op schouderhoogte

sanderdeg 13-01-2015

5,2
Matig product: bij gebruik van een matras van 2 meter ligt het hoeslaken met de elektrische onderdeken erin niet strak om de matras heen, waardoor er hobbels ontstaan. Bovendien glijdt het eigen hoeslaken snel van de HL197V af, omdat die nogal glad materiaal aan de zijkanten heeft.
Ik heb het product geretourneerd.

John otte 26-01-2019

HL197v elektrische deken

Geschreven voor: Inventum HL197V

het Bedje is in korte tijd lekker warm waarbij je de koude voeten, nadat je op temperatuur bent gekomen apart kan verwennen en de rat een paar standjes lager

Pluspunten

• Is tevens hoeslaken
  • warmtezones voor lichaam En voeten
  • Lekker brede warmtezones

Minpunten

• Aansluiting van het snoer Onhandig geplaatst

Sjaan 05-10-2019

Snel warm maar ook snel kapot

Geschreven voor: Inventum HL197V

Ik had hoge verwachtingingen van deze deken. De prijs is best hoog maar vond het in eerste instantie het waard vanwege de vele standen en afzonderlijk voetgedeelte.
Helaas lopen de verwarmingsdelen niet tot helemaal onderaan de deken. Dit is gemakkelijk op te lossen door de deken naar beneden te trekken zodat je wel warme voetjes kreeg.

Ook ging het kastje binnen twee jaar kapot. Helaas geen bon meer omdat ik lang met mijn vorige deken had gedaan, had ik de verwachting dat deze ook lang mee zou gaan. jammerdebammer. Nu maar weer een andere gekocht. Dit keer een simpel model. Want als ze zo snel kapot gaan dan liever een goedkopere dan steeds een dure te kopen. :-(

Pluspunten

• Verschillende standen

Minpunten

• Korte levensduur
  • Voeteneinde
  • Groot kastje waar de stekker in moet

g.kersten 01-06-2019

fijne deken

Geschreven voor: Inventum HL197V

omdat ik al langer dan 20 jaar inventum dekens heb ben er altijd tevreden over geweest alleen bij deze is wel vaak na 2 jaar problemen jammer

Pluspunten

• goede warmte verdeling

Minpunten

• waar het de deken ingaat is minder

S. Veenstra 05-09-2018

Schakelaar totaal flut

Geschreven voor: Inventum HL197V

Binnen 5 jaar 4 van deze dekens gekocht. Steeds ging de schakelaar weer stuk.Waarom dan toch steeds gekocht. Omdat er 9 warmtestanden op staan. Geen andere deken zo te vinden en in te stellen. Nu is mijn geduld op. Deze deken niet weer. Voor mij geen yoeval meer.

Pluspunten

• 9 standen op schakelaar

Minpunten

• binnen 5 jaar 4x schakelar kapot.

Belinda 11-03-2016
  • Product jaar of meer in bezit

geweldige deken

Geschreven voor: Inventum HL197V

Ik heb m 4,5 jaar geleden gekocht, en wat een geweldige deken. Wordt snel warm, blijft op zijn plek zitten omdat het over je matras heen gaat, zoals een hoeslaken. Met de timer kun je m bijv. na een uurtje vanzelf uit laten gaan. De mijne is helaas kapot na zeer intensief gebruik (ben een enorme koukleum en zelfs in de zomer gaat die even aan op de laagste stand), maar ik ga weer voor dezelfde. Voor mij geen goedkope dekens meer.

ronald1966naam 30-08-2014

superhandig hoeslaken. snel op temperatuur, extra voetverwarming en afkoppelbaar stekker zeer handig