Inventum HL197V - Reviews

onderdeken
Schakelaar afneembaar

marjan 26-12-2016 Product paar weken in bezit

warmt maar ongeveer 150 van 210 cm

Ik hoopte een grote maat elektrische deken te kopen en ben teleurgesteld dat mijn bed alleen onderin, maar tot mijn schouderbladen warm wordt, terwijl de deken veelbelovend keurig om mijn hele matras van 201 x100 m past en het in de breedte goed doet. Jammer! Verder voldoet hij prima, fijn dat hij vanzelf uitspringt, goed in te stellen.

Pluspunten

• goed in stellen
  • springt vanzelf uit

Minpunten

• verwarmt niet op schouderhoogte

Belinda 11-03-2016 Product jaar of meer in bezit

geweldige deken

Ik heb m 4,5 jaar geleden gekocht, en wat een geweldige deken. Wordt snel warm, blijft op zijn plek zitten omdat het over je matras heen gaat, zoals een hoeslaken. Met de timer kun je m bijv. na een uurtje vanzelf uit laten gaan. De mijne is helaas kapot na zeer intensief gebruik (ben een enorme koukleum en zelfs in de zomer gaat die even aan op de laagste stand), maar ik ga weer voor dezelfde. Voor mij geen goedkope dekens meer.

sanderdeg 13-01-2015 Product paar dagen in bezit

5,2
Matig product: bij gebruik van een matras van 2 meter ligt het hoeslaken met de elektrische onderdeken erin niet strak om de matras heen, waardoor er hobbels ontstaan. Bovendien glijdt het eigen hoeslaken snel van de HL197V af, omdat die nogal glad materiaal aan de zijkanten heeft.
Ik heb het product geretourneerd.

ronald1966naam 30-08-2014 Product paar dagen in bezit

superhandig hoeslaken. snel op temperatuur, extra voetverwarming en afkoppelbaar stekker zeer handig