TELESTAR Dabman i200 - Reviews

CD-speler
Type tuner
digitaal
USB-aansluiting

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

sidonius 20-10-2016 Product paar dagen in bezit

valt tegen

Portable toestel verliest zijn tijdsinstellingen als je hem verplaatst naar ander stopcontact en het toestel heeft maar 5 voorkeuzezenders in plaats van vermelde tien. Kan de laatste 5 met geen mogelijkheid in de afstandsbediening krijgen. Lijkt gewoon geen mogelijkheid voor

Pluspunten

• geluid

Minpunten

• verliest tijdsinstellingen na verplaatsing
  • Te weinig voorkeuzezenders

jarooij 17-06-2017

Je kunt meer voorkeuzezenders (max. 25) programmeren via een app Airmusic. Deze maakt, mits je in het zelfde wifi netwerk zit, verbinding met je radio. Daar is dus ook een mogelijkheid om een voorkeuzelijst aan te maken. Alle voorkeuzezenders > 5 kan je dan alleen aankiezen via je afstandbediening of via FAV.

Luistervink 10-05-2017 Product paar dagen in bezit

Imperial ® Dabman i200 (internet radio)

Na veel overwegingen en beraad uiteindelijk gekocht. Eenmaal thuis de handleiding door gelezen en de radio voor gebruik geïnstalleerd. Zowel gewone ether frequenties als internet radio was niet moeilijk geïnstalleerd te krijgen. Verder heeft de radio een duidelijk menu waarmee men makkelijk vooruit komt. Voor zover deze tot nu toe is ingesteld, doet het precies wat ik ervan verlangde en de klank van de boxen valt me voor 100% mee ... een fijn radiootje ... ben er blij mee.

Minpunten

• nog geen minpunten gevonden