Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 58 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remeha Calenta Ace op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Alex 14-06-2022

Poor product quality and bad customer service!

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

I bought a Calenta ACE 40L CW6 and started having big issues after 2 years.

Pluspunten

• Nice looking cover
  • Monocolor LED screen

Minpunten

• Waterpump faulty after 2 years
  • Customer Service poor
  • Rude technicians

j**n@h**l.com 30-05-2022

Bevalt goed, zeker kopen.

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

Goed product, werkt goed, maar is nog iets te vroeg om dit echt te zeggen. Misschien nog eens vragen over een jaar. App werkt ook goed.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • doet wat ze zeggen

s**a@h**e.nl 01-04-2022

Tegenvaller !

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

Heb ik zo’n dure ketel gekocht met een boiler van 40 liter voor direct heet water kan ik die boiler niet uitzetten.
Waardeloos.
Als ik drie weken afwezig ben blijft de ketel dus al die tijd stoken om het boilerwater heet te houden.
En dan hebben ze de mond vol over energie-besparing.
Niet dus !
Zal best een goede ketel verder maar dit stelt me teleur !

b**6@g**l.com 14-02-2022

Goede ketel met tegenvallend gas verbruik

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace 28c CW4

Begin september is deze ketel door een installateur uit Rijnsburg geplaatst. De ketel verwarmt ons huis goed en ook het warm water komt snel en is voldoende. De ketel is minder zuinig dan de oude Nefit ketel en dat valt tegen (gasverbruik volgens Vattenfall maandelijkse energie rapport). Ook maakt de ketel wat meer lawaai dan ik had verwacht zeker met opstarten en bij het verwarmen van warm water.
Verder moet ik om de 2-4 weken water bijvullen. Alle leidingen zijn nagekeken op lekkage en niets kunnen vinden. De installateur heeft nu de voordruk van het expansie vat verlaagd en het lijkt nu beter te gaan.

Pluspunten

• Verwarming
  • Snel warm water

Minpunten

• Gasverbruik

f**s@h**l.com 30-01-2022

Te veel lawaai.

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

De ketel maakt veel lawaai bij gebruik warm water en bij het s morgens opstarten en dat is behoorlijk irritant. Als de verwarming eenmaal op temperatuur is valt het geluid mee, naar kan erg lang duren. Dat valt dus behoorlijk tegen, omdat de ketel wordt omschreven als fluister stil. Dat is dus niet overeenkomstig de ervaring

Pluspunten

• Snel warm water

Minpunten

• Te veel lawaai.

w**d@z**o.nl 16-12-2021

Ronduit waardeloos, vanaf het begin niets dan klachten en om de havenklap monteurs langs moeten laten komen. Niet doen! kies een ander merk ketel

w**4@z**o.nl 15-12-2021
  • Product gekregen

Uitmuntend

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

Voldoet uitstekend ! Goede prijs kwaliteit verhouding .Perfecte garantie voorwaarden .

m**s@h**t.nl 14-09-2021

te kort in huis om te beoordelen, bovendien zomer.

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

Ik vind het moeilijk nu al een gefundeerd oordeel te geven. Ik heb de verwarmingsketel precies een week in huis. Het is zomer, dus nog niet op warmte kunnen controleren. Wel valt me op, dat, in vergelijking met de ketel die ik had, met ingebouwde boiler, het langer duurt voordat het water in douche en keuken warm uit de kraan komt. Dat is even wennen.

r**1@k**l.nl 14-07-2021

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

Kwalitatief een goed produkt en bij de tijd (geschikt voor toekomstige ontwikkelingen)

Pluspunten

• toekomstvast
  • klein formaat

Minpunten

• prijs

l**d@i**d.com 28-06-2021

Van Hollandse bodem.

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

Ervaring. Met Remeha is bijzonder goed. De vorige ketel de Quinta heeft altijd goed gewerkt. Ik verwacht dit ook van de Calenta. Gezien het seizoen kan ik nog niet veel schrijven over de werking. De warmwater voorziening werkt perfect.

a**n@h**t.nl 24-06-2021

Een aanrader van de bovenste plank

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

Doet probleemloos zijn taken waarvoor zij gekocht is.
Zonder hapeen en het geluid valt erg mee.

Hamko 29-04-2021

hoog rendement

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

Na 19 jaar probleemloos gebruik gemaakt van onze Remeha Quinta ketel deze preventief vervangen voor weer een Remeha .
De oude ketel had een CW5 waarde, op advies van de installateur vervangen door een CW4 ketel. (we maken geen gebruik van een bad, en hebben een spaardouche gemonteerd). Ruim voldoende warm water. Zelfs wanneer op twee plaatsen warm water wordt getapt. Temperatuur van het water blijft constant, ook wanneer de kraan bijna dicht staat. Vermogen voor het verwarmen van de woning meer dan voldoende. Geruisloze werking. Open therm thermostaat direct aan te sluiten zonder extra printplaat. Evt. uit te breiden met warmtepomp. Uit test van o.a. Consumentenbond blijkt het goede rendement

Pluspunten

• constante temperatuur warm water
  • geruisloos
  • duidelijk display voor o.a. waterdruk
  • rendement

Martin Osinga 25-04-2021

Duidelijk scherm

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

Ik vind het een perfect product tot nu toe, want heb hem nog maar een ruime week. Ik heb hem gekocht omdat mijn zoon de zoon de zelfde heeft, en hij bevalt hem uitstekend. Vandaar dat ik de zelfde heb gekocht.

Pluspunten

• Snel warm water
  • Niet te groot

Minpunten

• Wel aan de prijs

Edwin Jansen Sr. Wageningen 09-04-2021

Vertrouwd gevoel een Remeha ketel aan de muur hangen

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

In eerste instantie altijd gedacht dat Remeha als Mercedes onder de CV heel duur zou zijn maar
door goede voorlichting van Warmtethuis overgegaan tot de aankoop en installatie met fijn en
warmte verzekerend huis,

Pluspunten

• modulerende ruimte warmteverdeling
  • Geen gloeihete aan/uit radiatorren

HENK 23-03-2021

cv ketel

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

Dit is mijn 2e REMEHA ketel 1e nooit geen problemen gehad zodoende 2e aangeschaft omdat ik geen problemen wil met verwarmen en warm water

Pluspunten

• compact
  • bediening eenvoudig

CV ketel nog niet in gebruik 03-03-2021

CV ketel voor vloerverwarming nog niet klaar voor gebruik

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

Ik kan nog geen cijfer toekennen. Product is net geïnstalleerd, wel geregistreerd, echter werkt nog niet.

H.P. van IJzendoorn 11-02-2021

Nogal (dubbel) pech.

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

Na 10 jaar en 3 maanden gebruik bleek de warmtewisselaar van onze Remeha ketel lek. De Remeha servicedienst deelde de erbij geroepen installateur mede, dat dit erg jammer was maar dat de 10 jaars garantie dus net voorbij was en het beste een nieuwe ketel gekocht kon worden omdat reparatie van een warmtewisselaar niet meer rendabel was. Aan coulance deed Remeha absoluut niet zo werd toegevoegd. Dat was dus behoorlijk pech. Wij moesten een nieuwe Remeha kopen en een nieuwe Calenta Ace 40C werd gisteren geïnstalleerd.

Vanwege de enorme vorst gisteren moest de CV na installatie flink aan het werk, maar na 1 1/2 uur (en inmiddels vertrek van de monteur) werd het onverwachts behoorlijk snel koud. De ketel weigerde te branden en gaf op de display aan dat hij was uitgeschakeld. De monteur opgebeld terwijl de kamertemperatuur van 20 graden via 19,5, 19,0 18,5, 18,0, 17,5 enz. snel naar beneden ging. De monteur liet ons terugbellen door een collega die echt enorm zijn best heeft gedaan. De ketel weigerde echter via de normale manier weer op gang te komen. Via herstarten en allerhande instellingen wijzigen en talloze telefoontjes over en weer met de monteur kwam de ketel na circa 1 1/2 uur op gang. Dat was dus onze 2e pech.

Jos Rooymans 10-02-2021

Cv ketel Remeha Calenta Ace 28C

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

Werkt conform verwachting, snelle en accurate werking, zowel van de verwarming als voor het warmwatergedeelte.

Pluspunten

• compact
  • stil

Minpunten

• nog niet gevonden

E.S. Capades 08-02-2021

Compacte warmte

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

Mooie compacte CV-ketel incl. warmwaterfunctie van CW5.
De (semi) automatische bijvulinstallatie tegen een schappelijke prijs is zeker een aanrader. Apparaat neemt weinig plaats in beslag.
Het CV-ketelcollectief van de Consumentenbond was een prima hulp in de juiste keuze van een goede betaalbare CVketel. Tevens complimenten voor de prettige en vakkundige installatie door EYinstallatietechniek uit Tilburg.

Pluspunten

• Compacte vorm
  • Remeha-hulp bij mogelijke gaslos situatie
  • Snel warm water zonder echte close-in boiler
  • 2 jaren Remeha garantie

stephan en miranda 22-01-2021

goede aanschaf

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

deze verwarmingsketel is een goede aanschaf , De monteur was in een paar uur klaar en uitgelegd dat de ketel makkelijk te bedienen met je telefoon via een app.

Pluspunten

• makelijk te bedienen