Remeha Calenta Ace - Reviews

• Best Reviewed 3 keer apr 2021
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 47 reviews die zijn achtergelaten voor de Remeha Calenta Ace op Kieskeurig.nl.

Daan 16-04-2019

Knap keteltje!

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

Knappe ketel die mijn huis snel verwarmt. De installateur had ook goede ervaringen met dit type ketel. Ook warm douchen en een bad laten vollopen is geen probleem. Zeker In combinatie met de etwist thermostaat ideaal.

Pluspunten

• Veel warm water
  • Snel warm in huis

Coen Hulleman 11-06-2019

Mooie kleine ketel

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

Ketel is compact en kleiner dan mijn vorige ketel. 1 nadeel wat me irriteert, voor dat er op de bovenverdieping kan worden gedoucht, ben ik een 10 liter emmer water kwijt, pas dan wordt het warm terwijl mijn vorige ketel binnen een paar seconden warm water leverde

Pluspunten

• Klein en comact

Minpunten

• Duurt te lang voor er warm water kont
  • Kan niet verholpen worden

Kees 28-01-2019

Remeha Calenta

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

Dit merk (Remeha) werd mij aanbevolen door 2 verschillende installateurs waar ik een offerte voor een nieuwe ketel had aangevraagd. Mij is verteld dat Remeha goede en snelle service biedt en bij twijfel gevallen coulant is.
Ook de bedragen voor het verlengen van de garantieperiode naar totaal 5,10 of 15 jaar vond ik meevallen.

De ketel geeft meer en warmer water dan mij vorige ketel (tje)

Pluspunten

• I sense thermostaat

Minpunten

• nog niet ervaren.

H.P. van IJzendoorn 11-02-2021

Nogal (dubbel) pech.

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

Na 10 jaar en 3 maanden gebruik bleek de warmtewisselaar van onze Remeha ketel lek. De Remeha servicedienst deelde de erbij geroepen installateur mede, dat dit erg jammer was maar dat de 10 jaars garantie dus net voorbij was en het beste een nieuwe ketel gekocht kon worden omdat reparatie van een warmtewisselaar niet meer rendabel was. Aan coulance deed Remeha absoluut niet zo werd toegevoegd. Dat was dus behoorlijk pech. Wij moesten een nieuwe Remeha kopen en een nieuwe Calenta Ace 40C werd gisteren geïnstalleerd.

Vanwege de enorme vorst gisteren moest de CV na installatie flink aan het werk, maar na 1 1/2 uur (en inmiddels vertrek van de monteur) werd het onverwachts behoorlijk snel koud. De ketel weigerde te branden en gaf op de display aan dat hij was uitgeschakeld. De monteur opgebeld terwijl de kamertemperatuur van 20 graden via 19,5, 19,0 18,5, 18,0, 17,5 enz. snel naar beneden ging. De monteur liet ons terugbellen door een collega die echt enorm zijn best heeft gedaan. De ketel weigerde echter via de normale manier weer op gang te komen. Via herstarten en allerhande instellingen wijzigen en talloze telefoontjes over en weer met de monteur kwam de ketel na circa 1 1/2 uur op gang. Dat was dus onze 2e pech.

Virdis 17-11-2020

Goede prestaties, makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

Verwarmt snel en goed. Geeft ook snel warm water.
De bediening is uitermate simpel met de app waarin je uitgebreid kunt voorprogrammeren.

Pluspunten

• Zeer eenvoudige app

Raymond 23-04-2020

Eenvoudig en compact

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

Overstap gemaakt vanwege oude CV-installatie. Remeha Calenta Ace 28c CW4 gekocht op advies van installateur, gezien het gebruik in een groot huis met een groot samengesteld van 7 personen.
Zeer tevreden, snel warm water op diverse punten in huis!!

Altink 28-07-2019

Kwaliteits cv ketel

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

Zeer goede cv ketel met alle gemakken en al voorbereid voor de toekomst. Gekocht bij Janssen Lieren en vakkundig geplaatst , met een goede uitleg en service.👍👍

Matt 19-01-2019

Remeha ace cv ketel

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

Nefit ecomline vervangen voor nieuw remeha ace , buiten dat cv ketel erg stil en compact is , werdt ik erg blij van de eerste maand afrekening ,100 kub gas bespaart en dus 75 euro lagere rekening op electra een besparing van 6 euro dit was december , dit is dus voor mij het eerste apparaat dat zich zelf terug verdient. Dik tevrede klant dus.

Pluspunten

• Zuinig

Minpunten

• e twist lastig aan melden op wifi

Luberon 11-12-2020

Heb ook een Nefit ecomline en verbruik naar mijn idee teveel gas (3900 m3). Hoe zijn je ervaringen met het gasverbruik na bijna 2 jaar met deze remeha ketel?

Hendrik 27-12-2018

de remeha Calnta Ace 40c CW5

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

hij is zeer stil en gunstig in gebruik, zal deze dan ook aan onze vrienden en kennissen aan bevelen.

Pluspunten

• zeer stil
  • gunstig in gebruik
  • klein
  • in de comfort

Minpunten

• in de eco stand

A. Treur 13-12-2018

Fluister stille CV-ketel

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

Gebruiksvriendelijk, zeer gemakkelijk te bedienen dmv. app., gekozen na het lezen van diverse reviews. De CV-ketel werkt inderdaad zoals verwacht. Weinig tot geen geluid bij werking ketel. Prijs/kwaliteitsverhouding is prima.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Geluidsarm
  • goede prijs/kwaliteitsverhouding

Ruud 28-11-2018

Mooie overzichtelijke ketel

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

Ketel is goed te plaatsen en heeft weinig ruimte nodig om te plaatsen.
Verder ziet de ketel er mooi uit en is het display achter de klep er overzichtelijk en mooi.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Voldoende warm water
  • Automatisch vulsysteem (optie)
  • genoeg CV capaciteit
  • Makkelijke in te stellen

Minpunten

• Extra hoogte bij Automatisch vulsysteem
  • Diepte ketel

Hamko 29-04-2021

hoog rendement

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

Na 19 jaar probleemloos gebruik gemaakt van onze Remeha Quinta ketel deze preventief vervangen voor weer een Remeha .
De oude ketel had een CW5 waarde, op advies van de installateur vervangen door een CW4 ketel. (we maken geen gebruik van een bad, en hebben een spaardouche gemonteerd). Ruim voldoende warm water. Zelfs wanneer op twee plaatsen warm water wordt getapt. Temperatuur van het water blijft constant, ook wanneer de kraan bijna dicht staat. Vermogen voor het verwarmen van de woning meer dan voldoende. Geruisloze werking. Open therm thermostaat direct aan te sluiten zonder extra printplaat. Evt. uit te breiden met warmtepomp. Uit test van o.a. Consumentenbond blijkt het goede rendement

Pluspunten

• constante temperatuur warm water
  • geruisloos
  • duidelijk display voor o.a. waterdruk
  • rendement

Martin Osinga 25-04-2021

Duidelijk scherm

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

Ik vind het een perfect product tot nu toe, want heb hem nog maar een ruime week. Ik heb hem gekocht omdat mijn zoon de zoon de zelfde heeft, en hij bevalt hem uitstekend. Vandaar dat ik de zelfde heb gekocht.

Pluspunten

• Snel warm water
  • Niet te groot

Minpunten

• Wel aan de prijs

Edwin Jansen Sr. Wageningen 09-04-2021

Vertrouwd gevoel een Remeha ketel aan de muur hangen

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

In eerste instantie altijd gedacht dat Remeha als Mercedes onder de CV heel duur zou zijn maar
door goede voorlichting van Warmtethuis overgegaan tot de aankoop en installatie met fijn en
warmte verzekerend huis,

Pluspunten

• modulerende ruimte warmteverdeling
  • Geen gloeihete aan/uit radiatorren

HENK 23-03-2021

cv ketel

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

Dit is mijn 2e REMEHA ketel 1e nooit geen problemen gehad zodoende 2e aangeschaft omdat ik geen problemen wil met verwarmen en warm water

Pluspunten

• compact
  • bediening eenvoudig

CV ketel nog niet in gebruik 03-03-2021

CV ketel voor vloerverwarming nog niet klaar voor gebruik

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

Ik kan nog geen cijfer toekennen. Product is net geïnstalleerd, wel geregistreerd, echter werkt nog niet.

Jos Rooymans 10-02-2021

Cv ketel Remeha Calenta Ace 28C

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

Werkt conform verwachting, snelle en accurate werking, zowel van de verwarming als voor het warmwatergedeelte.

Pluspunten

• compact
  • stil

Minpunten

• nog niet gevonden

E.S. Capades 08-02-2021

Compacte warmte

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

Mooie compacte CV-ketel incl. warmwaterfunctie van CW5.
De (semi) automatische bijvulinstallatie tegen een schappelijke prijs is zeker een aanrader. Apparaat neemt weinig plaats in beslag.
Het CV-ketelcollectief van de Consumentenbond was een prima hulp in de juiste keuze van een goede betaalbare CVketel. Tevens complimenten voor de prettige en vakkundige installatie door EYinstallatietechniek uit Tilburg.

Pluspunten

• Compacte vorm
  • Remeha-hulp bij mogelijke gaslos situatie
  • Snel warm water zonder echte close-in boiler
  • 2 jaren Remeha garantie

stephan en miranda 22-01-2021

goede aanschaf

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

deze verwarmingsketel is een goede aanschaf , De monteur was in een paar uur klaar en uitgelegd dat de ketel makkelijk te bedienen met je telefoon via een app.

Pluspunten

• makelijk te bedienen

Willem 14-10-2020

Nieuwe CV ketel

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace

Mooie afgewerkte ketel, gekocht op advies van installateur uit 3 zelf uitgekozen ketels.
Is niet de goedkoopste ketel maar ook niet de duurste
Hij voldoet aan onze wensen cv snel warm en goede druk op het warme water zoals aangegeven door Remeha

Pluspunten

• energiezuinig
  • goede warmwaterdruk bij 60º
  • snelle opwarming cv water
  • prijskwaliteit is goed