Virtufit CTR 1.2i Crosstrainer - Reviews

Ergometer
Aantal weerstanden
Maximaal gebruikersgewicht
115 kg

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit CTR 1.2i Crosstrainer op Kieskeurig.nl.

Anna 05-06-2019

Praktisch fitnessapparaat voor thuis

Geschreven voor: Virtufit CTR 1.2i Crosstrainer

Doel van aanschaf: conditie verbeteren en afvallen. Na 6x trainen waarbij ik de 1e keer na 4 minuten al wilde stoppen zo zwaar, zit ik nu toch al aan de 25 minuten trainen. Er zijn diverse programma's, het scherm is zeer duidelijk en eenvoudig te bedienen en het is fijn dat je met een app op de telefoon je trainingen bij kunt houden. We hebben het zelf in elkaar gezet, ongeveer half uurtje werk. Omdat we een onderdeel niet goed vast kregen, contact gehad met technische dienst, maar voor die tijd al zelf opgelost. Neemt niet te veel ruimte in beslag, is makkelijk te verplaatsen. Het is een solide apparaat, waar ik hopelijk nog jaren plezier van ga hebben.

Nico 01-12-2019

Compacte crosstrainer van goede kwaliteit

Geschreven voor: Virtufit CTR 1.2i Crosstrainer

Compacte crosstrainer van goede kwaliteit! Zeer geschikt voor als je weinig ruimte hebt en toch een goede crosstrainer wilt gebruiken. Montage is wel even een klusje maar de handleiding is duidelijk, dus een beetje een IKEA-shopper komt daar wel uit :)
Wel jammer dat display geen batterijen heeft maar gevoed wordt met een adapter. Je moet dus altijd bij een wandcontactdoos sporten.

Pluspunten

• Compact
  • Kwaliteit

Minpunten

• Lange montagetijd (2 uur)
  • Geen batterijen op display maar adapter

Vincent 30-11-2019

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Virtufit CTR 1.2i Crosstrainer

Zeer tevreden met mijn huidige aankoop de Crosstrainer 1.2i. De crosstrainer is erg makkelijk zelfstandig te monteren, beschikt over een erg stevig comfort en bevat veel uitdagende trainingsprogramma’s. Klein nadeel is dat de crosstrainer wat lastig te verplaatsen is.

Pluspunten

• Stevig comfort
  • Trainingsprogramma’s

Minpunten

• Verplaatsbaarheid

quaker 15-11-2019

goede crosstrainer voor een goede prijs!

Geschreven voor: Virtufit CTR 1.2i Crosstrainer

Compact, goede prijs, makkelijk inelkaar te zetten, maakt geen geluid. niks op aan te merken. goed apparaat om af te vallen en alle spieren te trainen.

Pluspunten

• prijs
  • compact
  • geluidloos
  • makkelijk in elkaar te zetten
  • verschillende trainingniveaus

Tom 14-11-2019

Mooi, degelijk en goed apparaat

Geschreven voor: Virtufit CTR 1.2i Crosstrainer

Ik heb dit product gekozen omdat we meerdere apparaten van dit merk hebben, prima aanvulling.
Makkelijk in gebruik en het apparaat is licht van gewicht waardoor het makkelijk hanteerbaar is.

Pluspunten

• uitstraling
  • trainingsschema's
  • Licht in gewicht

Tony 25-09-2019

VirtuFit CTR 1.2i

Geschreven voor: Virtufit CTR 1.2i Crosstrainer

voldoet niet aan verwachtingen ,te onstabiel en kraak de hele tijd , heeft mij parket vloer naar ze moer verholpen omdat de wielen niet draaien kreeg allemaal krassen

Pluspunten

• prijs
  • klein

Minpunten

• wielen
  • stabiliteit

Team VirtuFit 30-09-2019

Beste Tony,

Hartelijk dank voor uw review over de VirtuFit CTR 1.2i. We vinden het vervelend dat u problemen heeft ondervonden met dit toestel.

Zojuist hebben we u telefonisch gesproken inzake de review en begrepen dat u het toestel al heeft geretourneerd naar de winkel waar deze is aangeschaft. We hebben kwaliteit van onze toestellen en klanttevredenheid hoog in het vaandel staan vandaar dat we direct telefonisch contact met u hebben gezocht.

In dit geval hebben wij helaas geen service aanvraag van u ontvangen waar we normaal gesproken zo spoedig mogelijk contact opnemen om service aanvragen naar alle tevredenheid op te lossen. De ene keer betreft het slechts het aandraaien van wat contactpunten en als dit niet helpt staan onze servicemedewerkers klaar om de klacht zo snel mogelijk op te lossen bij u thuis.

De opmerking met betrekking tot de wielen hebben wij nog niet eerder vernomen.
We vermoeden dat dit om een eenmalig geval gaat waarvoor excuses.

Nogmaals dank voor uw feedback.

Sportieve groeten,
Team VirtuFit