Virtufit iConsole Total Fit Ergometer Crosstrainer - Reviews

Ergometer
Aantal weerstanden
Maximaal gebruikersgewicht
150 kg

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit iConsole Total Fit Ergometer Crosstrainer op Kieskeurig.nl.

8,9

Nick 29-10-2019

Total Fit Crosstrainer

Geschreven voor: Virtufit iConsole Total Fit Ergometer Crosstrainer

Ik ben zeer tevreden over deze crosstrainer. Naast dat je er heel fijn op kan staan en bewegen heeft die ook nog veel verschillende opties.

Colakid 26-10-2019

Leuke crosstrainer , enkel bleutooth doet het niet

Geschreven voor: Virtufit iConsole Total Fit Ergometer Crosstrainer

Deze crosstrainer aangekocht bij coolblue en in elkaar laten zetten door hen. Helaas doet de bluetooth het niet en kan ik dus geen apps gebruiken wat eigenlijk heel jammer is. Helaas bij coolblue geen gehoor gekregen van mijn opmerking ivm de bleutooth. Dus nu heb ik een nieuwe crosstrainer zonder app mogelijkheden 😢😢😢

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Stabiel

Minpunten

• Bluetooth werkt niet

Team VirtuFit 04-11-2019

Beste colakid,

Hartelijk dank voor uw review over de Virtufit iConsole Total Fit Ergometer Crosstrainer.

Fijn om te lezen dat u tevreden bent over dat het toestel stabiel is, over de goede kwaliteit en de mogelijkheden. Tevens hebben we gekeken naar uw opmerking over de niet werkende bluetooth functie.

Wij hebben service en kwaliteit van onze producten hoog in het vaandel staan en komen dan ook graag met u in contact om het op te lossen en u naar alle tevredenheid te helpen. Zou u contact met ons op willen nemen via info@virtufit.nl?

We zien uw reactie graag tegemoet!

Team VirtuFit

Denzel 23-10-2019

Total Fit

Geschreven voor: Virtufit iConsole Total Fit Ergometer Crosstrainer

Erg tevreden met crosstrainer. Beschikt over legio programma's en is stil tijdens gebruik. Met de tablethouder kijk ik Netflix ideaal. Het nadeel is dan wel dat je geen overzicht hebt van de training gegevens. Met de bijgekochte hartslagband had ik in het begin eerst wat problemen, maar dit is netjes opgelost door nieuwe op te sturen. Al met al zeker tevreden en echt een aanrader.

• Tablethouder

Minpunten

• Tablet valt over scherm

Yvonne Schaap-Heus 07-10-2019

Groot scherm en makkelijk in elkaar te zetten

Geschreven voor: Virtufit iConsole Total Fit Ergometer Crosstrainer

Deze Crostrainer is voorzien van een Groot scherm. Heeft vele trainingsmogelijkheden. Je kan een tablet erop aansluiten.

Koen VA 04-05-2019

Geruisloze kwalitatieve crosstrainer

Geschreven voor: Virtufit iConsole Total Fit Ergometer Crosstrainer

Wij zijn beide groot (1m80) en hebben voor de totalfit gekozen van Virtufit. We zijn heel tevreden over het toestel. Het toestel is quasi geruisloos en biedt vele mogelijkheden.

Pluspunten

• stevig toestel
  • geruisloos

Jolien 18-12-2018

Stevige en gebruiksvriendelijke crosstrainer

Geschreven voor: Virtufit iConsole Total Fit Ergometer Crosstrainer

Stevige en zeer gebruiksvriendelijke crosstrainer. Middels app te bedienen (verschillende trainingsprogramma's). Training verloopt soepel en de tablethouder is ideaal. Snel en zeer professioneel geadviseerd door de medewerkers van Fitwinkel.

Alex 28-11-2018

Crosstrainer

Geschreven voor: Virtufit iConsole Total Fit Ergometer Crosstrainer

Deze crosstrainer is echt een aanrader. Zachte prijs voor veel kwaliteit. We hebben het toestel zelf in elkaar gestoken, dat was wel even werk maar niet moeilijk. Het scherm is duidelijk leesbaar en zelf vind ik de afwerking mooi. Het computertje is makkelijk in gebruik als je het begrijpt, heb er zelf wel even over gedaan voor ik het computertje begreep.

Truus 26-11-2018

Erg blij mee...

Geschreven voor: Virtufit iConsole Total Fit Ergometer Crosstrainer

Super blij met deze crosstrainer. Vriendelijke jongeman die dit toestel in elkaar heeft gezet. Ook nog eens duidelijke instructies gekregen hoe het computer werkt.

Pluspunten

• Prettige looppas

HulK1990 21-11-2018

Grote stabiele en stevige crosstrainer

Geschreven voor: Virtufit iConsole Total Fit Ergometer Crosstrainer

Wij hebben deze crosstrainer gekocht omdat we op internet een uitstekende prijs/ kwaliteitverhouding zagen. Eenmaal aangekomen in de winkel werd dit bevestigd door de kwalitatieve uitstraling en de beweging die voor ons beide zeer prettig voelde. De pedalen zijn instelbaar waardoor we beide er goed op kunnen trainen. Het LCD display is ook fijn te bedienen en verlicht en met handige ipadhouder.

Pluspunten

• Prijs en kwaliteit
  • verschillende weerstanden
  • drinkfles houdertje
  • vele programma's
  • (gratis) App mogelijkheden