Virtufit iConsole Total Fit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit iConsole Total Fit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

John 25-02-2022

Degelijk en makkelijk in gebruik

Degelijk product. Duidelijke bouwinstructie dus snel en makkelijk monteerbaar. Zeer gebruiksvriendelijke display met veel functies. Ook bruikbaar in combinatie met app.

Pluspunten

• Degelijk
  • Gebruikt vriendelijk

h**e@g**l.com 24-12-2021

Degelijk toestel

Degelijk toestel, maakt beloftes waar. Het ineenzetten kost wat tijd, maar lukt vlot (2 pers nodig).

Pluspunten

• stevig
  • genoeg mogelijkheden
  • verplaatsbaar

Minpunten

• vraagt wat tijd voor montage
  • niet inklapbaar

J**6@g**l.com 24-12-2021

Prima item voor deze prijs

We hebben hem gekocht om thuis te kunnen sporten. Werkt prima voor mijn partner. Voor mij iets minder, ben rond de 184 cm en dan stoot je je knieën tegen de voorzijde, daarnaast is hij voor mij minder stabiel (90 kg). Oplossing is om de voetsteun naar achter te zetten echter werkt t dan niet goed meer voor m'n partner. Zij is er iig blij meen. Prijs kwaliteit is goed

k**l@g**l.com 24-12-2021

Virtufit

Goed product, prima dienstverlening na verkoop van virtufit. Minpunten het mocht wat stabieler zijn en de weerstand wat zwaarder. Al bij al goede crosstrainer, zeker door de verhouding prijs kwaliteit en de drie jaar garantie.

D**s@g**l.com 23-12-2021

Goede prijs/kwaliteit

Prima product met een goeie prijs/kwaliteit verhoudingen. Product is redelijk makkelijk in elkaar gezet en direct in gebruik. Los daarvan is het een goed apparaat voor zowel groot als klein, daarom hebben we hem ook gekocht. Nu we vaak thuis moeten sporten maken we hier vaak gebruik van.

Overall: zeer tevreden en hoop dat hij nog lang mee kan gaan

r**d@s**r.nl 23-12-2021

Aanrader

prima apparaat, werk uitstekend, ook prima met een seperate hartslagband en ook via kinomaps werkt hij prima...aanrader..

Pluspunten

• stevig
  • makkelijk te bedienen

d**r@g**l.com 23-12-2021

Goede en betaalbare crosstrainer

Zeer tevreden over deze cross trainer, zeker nu de sportscholen weer dicht zijn. Veel mogelijkheden met de verschillende programma’s en de blue tooth verbinding maakt het mogelijk ook externe apps te verbinden en te gebruiken.
Bij ons moest het apparaat naar boven toe en dat was met het gewicht wel een opgave.

M**5@g**l.com 23-12-2021

Prima crosstrainer, goed in elkaar te zetten. Als ik kritisch wil zijn: voeten staan misschien "ver" uit elkaar en de onderdelen aan de voorkant waar je handen aan trekken voelen beweeglijk. Maar dit zijn niet echt beperkingen of problemen

a**n@l**e.nl 23-12-2021

Zoek niet verder!

Erg tevreden met deze aankoop. Ja je zult even de tijd moeten nemen om het in elkaar te zetten, maar vervolgens kan je waar en wanneer je wilt heeeeeerlijk trainen. Dit apparaat is overigens makkelijk verplaatsbaar (ook voor de minder sterke medemens). Zoek je een crosstrainer voor thuis die niet al te prijzig is maar wel kwalitatief doet wat het moet doen, kijk niet verder; kies deze.

• Mobiliteit
  • Strakke looik

Marcel 23-12-2021

Prima crosstrainer.

Gunstige prijs en voldoet naar mijn maatstaven. Apparaat is met bleutooth te koppelen aan bijvoorbeeld een iPad, waarmee je dan de crosstrainer kan bedienen. Of je koppelt met de Kinomap-app zodat je leuke trainingen kan uitvoeren met video.

Pluspunten

• Bleutooth

Minpunten

• Misschien iets onstabiel.

j**n@g**l.com 23-12-2021

Bevalt zeer goed. Zeker een aanrader voor frequent gebruik

Fijn product om te sporten. Staat stevig op de pootjes en loopt erg soepel.

Pluspunten

• Stevige greep en stabiele plaatsing
  • Weinig geluid tijdens gebruik
  • Prettig gebruikspaneel

Minpunten

• Beschermkapjes slijten redelijk snel

marit 23-12-2021

fijne crosstrainer

Zeer tevreden met mijn crosstrainer! Werkt prima! Prettig in gebruik en neemt niet teveel ruime in beslag

Roger C 16-10-2020

Zeer solide crosstrainer

Zeer solide en kwalitatief uitstekende crosstrainer. Relatief eenvoudig in elkaar te zetten. Doordat hij vrij zwaar is staat hij zeer stabiel mede ook door de dikke rubberen pootjes. Doet zijn werk vrijwel geruisloos. Had eerst een andere crosstrainer van een ander merk en goedkopere prijsklasse en dat merk je direct. Gelukkig deze nog terug kunnen sturen en gekozen voor de kwaliteit van Virtufit. Hij is geschikt voor intensief gebruik van zo’n vier uur per dag en voor een gewicht van 150kg. Dit geeft al aan dat je met een degelijk product te maken hebt. De crosstrainer geeft je een natuurlijk gevoel van stap bewegingen. Alles eenvoudig te bedienen met het mooie grote kleurenscherm. Werkt uitstekend samen met Iconsole+ en Kinomap waardoor je mogelijkheden oneindig zijn want je traint virtueel over de hele wereld. Zeer tevreden met dit product. In deze prijsklasse absoluut een van de beste.

Pluspunten

• Solide
  • Afwerking
  • Gebruik
  • Iconsole

Boris 01-10-2020

Virtufit iconsole total fit crosstrainer

Zeer tevreden over deze cross trainer. Goed verpakt thuis afgeleverd. Het in elkaar zetten is wel even een werkje maar goed te doen met de bijgeleverde instructie. Crosstrainer biedt veel trainingsmogelijkheden die eenvoudig in te stellen zijn.

Pluspunten

• Goed stabiel apparaat
  • Veel trainingsmogelijkheden

Marjorie 27-09-2020

Goede crosstrainer voor thuisgebruik

Fijne crosstrainer voor thuis. Even de tijd nemen om hem in elkaar te zetten, maar goed te doen. Wel wat wankel, nog op zoek naar juiste afstelling.
IConsole+ met geen mogelijkheid te verbinden. Op de site staat dat je contact op moet nemen met de maker van de app, maar deze reageren niet.

Pluspunten

• formaat
  • programma's

Minpunten

• I console+
  • wankel

Arin 17-09-2020

Good Crosstrainer for home use

I have the virtufit Total fit for a couple of weeks now. Assembly was easy. For most parts one person can assmeble the cross trainer. I chose this because I wanted a cross trainer with at least a 20kg fly wheel and the total fit was a match. So far happy with the purchase.

Pluspunten

• 22kg flywheel

Minpunten

• Only iConsole+ is free app
  • no connection to wear os smartwatch

S. Den ouden 16-09-2020

Crosstrainer

Beetje lastig in elkaar te zetten. Crosstrainer voldoet echter prima met voldoende programma's. Onder harde ondergrond staat crosser redelijk stabiel maakt nauwelijks lawaai.

Pluspunten

• Voor thuis gebruik betaalbare crosser.

Minpunten

• Montage

Milan 15-09-2020

Prachtig design

Ik heb dit apparaat gekocht i.p.v met mijn slechte rug.
Elke dag ga ik erop en het is net als hardlopen een gezonde verslaving.
Mooi apparaat met een goed leesbaar scherm.
Ik ben er heel blij mee, en het gaat beter met mijn rug.

Dus top product met een mooi design

• Goed zichtbaar scherm
  • Soepel

Johan 14-09-2020

Goede crosstrainer voor thuisgebruik

Stevige crosstrainer met zwaar vliegwiel. Neemt wel wat werk in beslag om te monteren maar gaat eenvoudig.
Stabiel toestel en makkelijk te bedienen.
Connectie met de app nog niet uitgetest.
Weerstand zou nog zwaarder ingesteld moeten kunnen worden, dus eerder voor thuisgebruik.
Wel goede verbinding met de apart aangekochte hartslagmeter.

Pluspunten

• Stevig
  • Duidelijk display

Minpunten

• Weerstand mocht nog iets zwaarder zijn.

Joris 07-01-2020

Solide crosstrainer, voor een prima prijs.

Zijn tevreden over deze crosstrainer. Apparaat maakt een solide indruk en met alle opties (koppeling app) is het best leuk om te sporten ;-)

Eerste exemplaar werkte niet goed en deze is keurig door fitwinkel vervangen door een nieuw exemplaar.

Pluspunten

• Solide
  • Service