Beste deals -17% Laagste prijs ooit!
  • Best Reviewed 2 keer mei 2023

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Senz Sports C7000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Linda 01-06-2023

Top crosstrainer

Geschreven voor: Senz Sports C7000

Wij hebben onze trainer nu een poos in huis staan en zijn erg tevreden.
Meerdere accounts op het apparaat zodat je je voortgang kan bijhouden en dat terwijl je een van de vele programma's kiest, een filmpje erbij kijkt of meezingt met je geïntegreerde spotify.
Heel blij mee

Pluspunten

• mooie scherm
  • instelbare stap grootte
  • mooi scherm
  • fijn dat je je eigen account hebt
  • mooi design

Minpunten

• soms kraakt er iets

LvdM 30-05-2023

Aanrader

Geschreven voor: Senz Sports C7000

Soepel, stevig en compact, veel instellingsmogelijkheden, goede prijs-kwaliteitverhouding. Enige minpunt: voor mij is het scherm te klein om Netflix te kijken.

Pluspunten

• Compact
  • Veel instellingsmogelijkheden

Minpunten

• scherm te klein voor kijken Netflix

p**********@l****** 25-05-2023

een echte aanrader

Geschreven voor: Senz Sports C7000

Deze crosstrainer met het vliegwiel aan de voorkant is een erg stevig apparaat, komt bij grote inspanning niet van de grond los.
Je kunt je eigen profiel aanmaken en nog andere profielen toevoegen zodat je gezin er op kan trainen met een eigen profiel.
Er zijn veel voorgeprogrammeerde programma`s van een laag niveau tot een hoog niveau.
Je kunt ook een hartgestuurd programma doen en er zijn Wattgestuurde programma`s.
Ook kun je tijdens de training je programma lichter of zwaarder maken, eenvoudig door op de - of + knop te drukken op de vaste handvaten. De resultaten kun je opslaan.
Er zijn ook apps beschikbaar zoals google, spotify, netflix, you tube etc. zodat je met muziek kunt trainen of met een serie kijkend je training kan doen.
De machine loopt lekker en je kunt de machine updaten, heel belangrijk vind ik, zodat je steeds de laatste versie hebt. Deze machine heeft veel voordelen, het enigste nadeel vind ik de gebruiksaanwijzing, die had uitgebreider gemogen. Zo staat er b.v. niet in hoe je tijdens een programma de apps kunt gebruiken. Verder een super machine die ik iedereen zou aanraden.

Pluspunten

• veel voorgeprogrammeerde programma`s
  • de apps die erop zitten
  • zelf de machine en apps updaten via het scherm

Minpunten

• te beknopte gebruiksaanwijzing

Chris 24-05-2023

Superaankoop!

Geschreven voor: Senz Sports C7000

Zeer goede crosstrainer voor intensief gebruik. Prijs /kwaliteit is super. Zeer sterk gemaakt en toch compact. Heel goed digitaal scherm met veel verschillende keuzes in trainingen. Ook super idee dat de trapafstand kan verzet worden.
Superaankoop!!

Pluspunten

• Compact
  • Stevig
  • Gebruiksvriendelijk
  • Zeer goed prijs/ kwaliteit

Minpunten

• Scherm iets te klein om netflix op te kijken