Focus Fitness Fox 3 iPlus - Crosstrainer - Reviews

Ergometer
Aantal weerstanden
Maximaal gebruikersgewicht
120 kg

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Jos van der Heide 04-10-2017 Product paar maanden in bezit

fijne crosstrainer, makkelijk te plaatsen en te gebruiken

Deze crosstrainer voldoet aan alle eisen. Hij heeft vele mogelijkheden die het gebruik alleen maar stimuleren en verveling en eentonigheid die vaak optreden bij andere producten voorkomt.
Helaas moet ik constateren dat de wave washers erg kwetsbaar zijn en regelmatig vervangen dienen te worden. Gelukkig is de service erg goed en wordt het mankement weer verholpen.

Pluspunten

• veelzijdig
  • stabiel
  • onderhoud

Minpunten

• wave washer

Aad 02-10-2017 Product paar weken in bezit

Met de Crosstrainer de wereld rond.

Een maand geleden deze Crosstrainer gekocht.
De trainer is goed te monteren met de bijgeleverde beschrijving en de wijze waarop de materialen zijn verpakt, oa. schroeven, bouten en gereedschap op een kaart.
De kwaliteit en afwerking is prima in orde. Het is een stabiele Crosstrainer met veel programma’s die voor iedere sporter veel uitdagingen biedt! Op de sportschool was dit mijn favoriete toestel wat fijn dat ik dit nu thuis kan doen. De Crosstrainer is compact en zeer stil zodat niemand er last van heeft. Ik gebruik deze Crosstrainer om mijn conditie te verbeteren en op peil te houden waar hij voor mij zeker ideaal voor is.
De Crosstrainer biedt de mogelijkheid om via Bluetooth een verbinding te maken met de App Kinomap. Op deze wijze kan ik met de ipad op plaatsen komen die voor mij bekend zijn door vakanties die ik daar genoten heb, geweldig. In het begin had ik problemen om deze toepassing werkend te krijgen maar door de geweldige service van BeterSport die mij direct een nieuwe display opstuurde en daarna de begeleiding (de display was het niet) van de koppeling Crosstrainer-Bluetooth-App werkend te krijgen, alle lof! Een geweldige service!

Pluspunten

• Stabiel
  • Compact
  • Kwaliteit
  • Mooi

Kaatje 27-09-2017 Product half jaar of langer in bezit

Prima apparaat

Ik was op zoek naar een goede crosstrainer voor dagelijks gebruik, voor een redelijke prijs. Na even zoeken kwam ik bij deze uit. Heb hem nu vanaf februari en gebruik hem bijna dagelijks. Fijn apparaat dat aangeeft hoe ver, hoe hard en calorieverbruik. Je kunt zelf bepalen hoe lang je wilt crossen en hoe zwaar. Je kunt ook je mobiel aansluiten en hij maakt wei ig geluid. Ben zeer tevreden en zou hem zeker aanraden.

Pluspunten

• Weinig lawaai
  • Mooi vormgeving

Taco 27-09-2017 Product half jaar of langer in bezit

Ideale crosstrainer met verschillende opties

Naast verschillende en gepersonaliseerde programma’s heeft de crosstrainer een iPad / tablet houder die je kan gebruiken om naar oa Netflix te kijken. Ook heeft de crosstrainer een Bluetooth optie waardoor je mbv een programma door elke willekeurige stad kan lopen. Dit maakt het sporten leuker

Pluspunten

• Bluetooth
  • Verschillende standaard programma’s

Sander 25-09-2017 Product half jaar of langer in bezit

Erg fijn apparaat en geruisloos

Super fijn apparaat, leuk in combinatie met de app.
Als je de bult oploopt in de App gaat de crosstrainer ook zwaarder trappen.
Echt een aanrader.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Veel programma's
  • Bleutooth met App
  • Natuurlijke beweging

SmallBrother75 21-09-2017 Product paar maanden in bezit

stevige crosstrainer voor een nette prijs.

Deze crosstrainer is er een van een stevige kwaliteit. Bestand tegen een goede workout waarbij je niet het gevoel hebt dat er iets kapot gaat. Dankzij het zwaardere vliegwiel draait hij soepel rond. Opbouwen was relatief simpel, het benodigde gereedschap is bijgeleverd, maar ik heb mijn eigen gebruik, dat werkt wel wat beter.

Wij hebben specifiek voor dit model gekozen ivm de bleutooth verbinding (run on earth app) maar dat is waardeloos. De app crasht direct bij het opstarten, je hebt aan deze optie dus echt helemaal NIKS en dit is zonde van de extra 50 euro die je hier voor neer telt (de recensies van de app in de android playstore zijn ook nagenoeg allemaal slecht.

De diverse opties (workouts) zijn simpel te bedienen. hartslagmeting lijkt te kloppen (controle met een tomtom runner3 als referentie)

Afgezien van de waardeloze app is de crosstrainer verder super. Ik raad dit product aan, maar dan wel met de mededeling om voor het model zonder de bleutooth te gaan

Pluspunten

• stevig model
  • draait soepel
  • simpel in gebruik
  • hartslag meting
  • voldoende workouts

Minpunten

• app is waardeloos

Leo Boeren 04-09-2017 Product paar dagen in bezit

Solide, complete en toch compacte crosstrainer

De fox 3+ iPlus crosstrainer is erg volledig in de mogelijkheden. Zeker in combinatie met een tablet. Hiervoor is een goede steun aanwezig. De crosstrainer voelt solide aan, is geruisloos en toch redelijk compact. De prijs/kwalteit verhouding is uitstekend.

Pluspunten

• Solide
  • Compact
  • Volledig in mogelijkheden en instellingen

Minpunten

• Montage was lastiger dan gedacht,
  • Onduidelijke handleiding