Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer - Reviews

Ergometer
Aantal weerstanden
Maximaal gebruikersgewicht
120 kg

Beoordeling op basis van 28 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

piensport 06-07-2015 Product kwartaal in bezit

1,7
De laagste weerstand van dit apparaat is al zo zwaar dat het moeite kost om een programma op te bouwen. Daarbij zijn de afgelegde kilometers hoger dan geloofwaardig en de verbrandde calorieen minder dan als je op de bank zit. De hartslagmeting komt nooit boven de 100 en geeft daarmee zelfs geen indicatie. Is er iemand die dit herkent van dit apparaat of heb ik een slecht exemplaar?

Joke 24-07-2017 Product paar dagen in bezit

Slechte handleiding voor het in elkaar zetten

Na lang zoeken deze uitgekozen alles zit erop en prijs is daardoor ook goed. Alleen het in elkaar zetten is niet echt prettig en de handleiding die erbij zit om de crosstrainer in gebruik te nemen vindt ik niet duidelijk genoeg.

Charles 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

Na het bekijken van verschillende modellen, gekozen voor de focus fitness fox 3, ik had meerdere malen gelezen dat het het beste toestel van de goedkopere modellen was, met een prima prijs/kwaliteitsverhouding, wat ik na enkele dagen zeker kan bevestigen. Afgeleverd in bouwpakket was het snel in elkaar geknutseld, voldoet zeker aan de verwachtingen

Pluspunten

• prijs
  • vele programma's
  • meerdere gebruikers mogelijk

AR 31-07-2017 Product paar dagen in bezit

Echt geruisloos dus geen gepiep en gekraak

Apparaat keurig en snel afgeleverd. Hij is nieuw uit de doos en makkelijk te monteren. Hij is echt geruisloos dus geen gepiep en gekraak zoals bij de goedkopere crosstrainers meestal het geval is. Keuze uit meerdere trainingsprogramma's, erg handig.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Robust
  • Mooie computer

Minpunten

• De witte onderdelen vind ik niet zo mooi

Marcel 27-07-2017 Product paar dagen in bezit

Even wennen aan de afstand tussen de benen

Ik heb gekozen voor dit product op basis van de mogelijkheden, de vele en goede recensies en de prijs. Ik heb wel het verschil tussen rear en front gezien maar was me niet bewust dat de afstand tussen de benen hier groter is dan ik bij de fysio gewend was. Dat voelt onnatuurlijk maar gaat vast wennen!

• Montage
  • Levering
  • Programma's

Minpunten

• Afstand tussen de benen (onder voorbehoud)

Taylor 26-07-2017 Product paar dagen in bezit

Nice machine

This seemed to be the best quality-price ratio you will find in the Netherlands. I am happy with it now that it is put together in the correct way, it is silent and reasonably stable. I am not a strong person and the machine wouldn't work properly because I wasn't strong enough to tight the screws. The store selling it should have a "monteur" service even if we would need to pay extra... so if you are small and doubt your abilities and strength to put this machine together, know that you will need a stronger person to help you out.

Pluspunten

• Silent

Minpunten

• Difficult to put together for a small person

ursula 16-07-2017 Product paar dagen in bezit

crosstrainer

ikeb deze aangeschaafd ik bij de fysio ook op crosstrainer sport daar werd ik sterker van en verbranden veel calorieën . ik moest wel opletten van hun geen goedkope nam ivm licht waren en dan zou kunnen vallen. deze staat stabiel maar is op de lichtste stand iets zwaarder als bij de fysio daar moet ik even door heen. want ik mag nog niet met zwaarte trainen me knieën dat niet kunnen door de slijtage ik vind hem fijn makkelijk in gebruik duurt wel even voor je hem in elkaar heb geknutseld .als je er opstaat zie je hem wel lichtjes heen en weer bewegen hij is geruisloos en soepel in gebruik. alleen de calorieën die je verbrand met 10 min op deze en sportfysio is de helft lager misschien klopt niet. maar gaat er om me benen sterker worden van 1 min naar elf min gegaan ik ben blij nu thuis ook kan trainen.

Pluspunten

• geen lawaai
  • stabiel
  • grote display

Minpunten

• lichtste stand best zwaar is

Marco Mink 12-07-2017 Product paar weken in bezit

erg stil

makkelijk in elkaar te zetten, erg stil, ben er erg blij mee. ook de trainingsschema's die er in staan zijn erg goed.

Stefanie vdb 12-07-2017 Product paar dagen in bezit

Geruisloos,vlotte bewegingen,variatie van programma's

Deze crosstrainer voldoet aan mijn verwachtingen,als beginnende sporter heb ik niet meer nodig.Op het scherm kan je alles aflezen van calorieverbruik tot het aantal km dat je doet.Er is zeker voldoende variatie in programma's waar ik even zoet mee ben.Bovendien is het apparaat vlot in omgang en met een vliegwiel van 18kg geruisloos.ook kan dit apparaat gebruikt worden met een bluetooth hartslagmeter van polar.prijs/kwaliteit zit je hier zeer goed.

Pluspunten

• Vlotte beweging
  • Groot scherm
  • Variatie programma's

Minpunten

• Iets meer uitleg over de programma's en instelling

D.Thomson 03-07-2017 Product paar dagen in bezit

Van een Citroën C1 naar een Volvo V40!

Super fijne crosstrainer! Na jaren een oude Orbitrek nu deze. Wat een verschil! Soepele wentelingen en heel stil. Ik merk ook dat de plek waarop je de bars vasthoudt, invloed heeft op welke spiergroepen in je armen/schouders je gebruikt. Echt een total body workout!!
Moet me nog wel even in alle opties van het display verdiepen, deze vind ik zo op het eerste gezicht wat onoverzichtelijk. Maar zal wel wennen als je eenmaal snapt wat wat is. De gebruiksaanwijzing van dit gedeelte vind ik een beetje summier...

Pluspunten

• soepele wentelingen
  • stil
  • stevig en solide apparaat

Minpunten

• onoverzichtelijk display

Hlvane 27-06-2017 Product paar dagen in bezit

stil en soepel

is zeker zijn geld waard, zeer stil en staat ook zeer stevig. ik heb deze bij betersport besteld en dat is zeker een aanrader, zeer goede service en zeer snelle levering.

Pluspunten

• stil
  • steving
  • veel programma's

Minpunten

• onduidelijke handleiding

Chris 23-06-2017 Product paar weken in bezit

crosstrainer

Goede crosstrainer, staat stabiel, verschillende programma's.
Gebruikshandleiding mocht uitgebreider.

L.Harmsen 23-05-2017 Product paar dagen in bezit

Makkelijk bedienbaar display crosstrainer staat ook stevig

Ik vindt het een prima product snel geleverd en goede beschrijving in gebruik geruisloos en stabiel veel variatie mogelijkheden. De crosstrainer heeft ook niet veel ruimte nodig.
Ik zocht een goede crosstrainer met veel mogelijkheden zoals verschillende programma s digitaal instelbare zwaarte maar wel betaalbaar en die heb ik gevonden.

Pluspunten

• Duidelijk bedienbaar display
  • Stabiel en veel mogelijkheden
  • Makkelijk en snel in elkaar te zetten

R.S 19-05-2017 Product paar dagen in bezit

geruisloos

De crosstrainer voldoet aan alle punten.
Zeker ook voor de prijsklasse gezien wat je er voor terug krijgt.
Alleen een slechte ervaring met het bestellen bij betersport,geen montagehandleiding van
de crosstrainer en nog een bestelde produkt niet ontvangen.Tevens word het bezorgd met van
Spreeuwen maar als je niet op de begane grond woont dan word het niet boven gebracht.
Crosstrainer een uitstekend produkt maar om te bestellen bij betersport een echte afrader.

Gemma 19-05-2017 Product paar weken in bezit

Tevreden

Prima crosstrainer voor thuis.
Loopt lekker en maakt vrijwel geen geluid.
In elkaar zetten was met de instructies geen probleem.
Het pakket is wel zwaar, dus houdt hier rekening mee als de crosstrainer naar zolder moet.
Levering is tot aan de deur.
Bestelling geplaatst via de leverancier, bezorger belde nog van tevoren dat hij in de buurt was.

Pluspunten

• Hartslagmeter
  • Weerstand electronisch instelbaar
  • Verschillende programma's

JacqA 16-05-2017 Product paar dagen in bezit

Overtreft mijn verwachtingen

Snelle levering, netjes verpakt. Bij het uitpakken viel me al snel op dat de onderdelen van een goede, degelijke kwaliteit waren. Voor de montage heb ik even rustig de tijd genomen maar ik vond het goed te doen (en ik ben een complete amateur hierin!).
Natuurlijk direct uitgeprobeerd en ook nu was ik verrast hoe soepel en stil de crosstrainer liep.
Mijn conclusie: ik ga ik met veel plezier aan de slag met deze prima aankoop!
Omdat ik de crosstrainer nog maar net in mijn bezit heb kan ik nog niets zeggen over de duurzaamheid maar door de degelijkheid van de constructie en materialen heb ik hier alle vertrouwen in.

Pluspunten

• Degelijke materialen, nette afwerking
  • Loopt soepel en stil
  • Snelle, correcte levering
  • Goede prijs/kwaliteitverhouding

Minpunten

• Nog niets kunnen ontdekken

Verpoot - Vandenbroucke 14-05-2017 Product paar weken in bezit

Stevige stabiele crosstrainer

De focus fitness fox 3 is een fantastisch fitnesstoestel. Wij maken er met 3 personen dagelijks gebruik van. Het is bijzonder stabiel en 100% geruisloos. Het is een echte aanrader voor iedereen die zijn conditie op peil wil houden. Indien we nog een fitnesstoestel zouden aanschaffen zal dit zeker van hetzelfde merk zijn.

Pluspunten

• Stabiel
  • Geruisloos
  • Ondanks zijn gewicht gemakkelijk verplaatsbaar

Henkens 28-04-2017 Product paar dagen in bezit

fijn bedieningspaneel

Trainen in je eigen omgeving heerlijk iedereen in ons gezin maakt er dagelijks gebruik van . De een om conditie op te bouwen de ander om extra calorieën te verbranden of om heerlijk te bewegen . Super goed .voor en door verschillende leeftijden te gebruiken . Een echte aanrader dus het apparaat verdiend zich van zelf terug .

Pluspunten

• Voor meerdere leeftijden te gebruiken
  • Bespaart je veel geld ( abonnement sportschool)

Minpunten

• Moeilijk alleen in elkaar te zetten

Johanna 25-04-2017 Product paar dagen in bezit

Focus fitness 3

Na lang wachten is de crosstrainer binnen binnen( Was een pre order) in elk we hebben hem in elkaar gezet (met de nodige woorden heen en weer wij zijn niet zo handig) en het is ons gelukt !!
Dit is onze 2e crosstrainer en wat een geweldig apparaat hij is geruisloos loopt soepel en het is een aanrader helemaal voor die prijs en de service van BETER SPORT wil ik ook niet onbenoemd laten chapeau !! we genieten er nu dagelijks van.

Pluspunten

• geruisloos
  • soepel

Minpunten

• het in elkaar zetten
  • n.v.t.

Alessandra 24-02-2017 Product paar weken in bezit

Prima prijs/kwaliteitsverhouding

Ik heb de crosstrainer een aantal weken geleden aangekocht en ben er zeer tevreden over. Qua prijs/kwaliteit is dit een uitstekende keuze. De crosstrainer staat goed stabiel en maakt geen lawaai. De voorgeprogrameerde trainings zijn een fijne afwisseling. Het apparaat doet zeker wat het moet. Het in elkaar zetten is ook tamelijk vlot verlopen, in een paar uurtjes stond de crosstrainer. De service en levering is ook zeer prima verlopen. Dus zeer tevreden met mijn aankoop!

Pluspunten

• stabiel
  • geluidloos
  • verschillende trainingsprogramma's