Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer - Reviews

Kleuren
wit, zwart

Charles 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

Na het bekijken van verschillende modellen, gekozen voor de focus fitness fox 3, ik had meerdere malen gelezen dat het het beste toestel van de goedkopere modellen was, met een prima prijs/kwaliteitsverhouding, wat ik na enkele dagen zeker kan bevestigen. Afgeleverd in bouwpakket was het snel in elkaar geknutseld, voldoet zeker aan de verwachtingen

Pluspunten

• prijs
  • vele programma's
  • meerdere gebruikers mogelijk

covent cedric 17-01-2017 Product paar weken in bezit

compact mooi design en super handig

ik was op zoek naar een betaalbare en degelijke crosstrainer die garant stond voor een lange en goede levensduur maar ook de kwaliteit van een professioneel toestel had. met een degelijk vliegwiel en een mooi design maar toch compact genoeg was om thuis te gebruiken. na heel wat sites te hebben bezocht en heel wat revieuws te hebben gelezen kwam ik op de site van betersport na verschillende crosstrainers te hebben vergeleken, stond ik versteld van de prijs die betersport vroeg voor zijn toestellen. waar andere verkopers van fitness toestellen meer dan het dubbele vroegen voor hun toestellen was bij betersport alles betaalbaar ook de kwaliteit van de toestellen was niet te vergelijken en zeker het gewicht van het vliegwiel was nergens meer dan bij betersport . na enkele toestellen bekeken te hebben vond ik al de kwaliteiten die ik zocht in deze focus fitness fox 3 ik stond versteld van de prijs en zag er een beetje sceptisch tegenover. maar het design, het mooie en duidelijke scherm, het grote aantal programma's en ook de verplaatsbaarheid en de stabiliteit vond ik hierin terug . ik bestelde het toestel en zoals betersport beloofde voor 9 u besteld morgen in huis werd mijn toestel de volgende ochtend al geleverd !!! en dit vanuit nederland naar belgie !!! nu ik het toestel sinds een maand in gebruik en ik ben aangenaam verrast van de degelijkheid van deze crosstrainer ons gehele gezin traint erop . door het handig en heel duidelijk scherm, de verplaatsbare voetsteunen en het compact design is deze crosstrainer alles wat ik zocht en is een echte droom om in huis te hebben . voor ons enkel nog toestellen van betersport das zeker !!!

Pluspunten

• compact
  • makkelijk verplaatsbaar
  • degelijk
  • duidelijk scherm
  • mooi design

psmeets 12-01-2017 Product paar weken in bezit

waar voor zijn geld

een zeer degelijk, stil en duurzaam apparaat; als een crosstrainer te licht is of niet stabiel is, is hij zo kapot; deze lijkt jaren mee te kunnen

Veerle 07-01-2017 Product paar dagen in bezit

Goede prijs/kwaliteit...stevige crosstrainer!

Gisteren deze crosstrainer gaan kopen bij Betersport.nl. Heel goede informatie gekregen door een heel vriendelijke verkoper. Thuis aangekomen en deze gemakkelijk in elkaar gezet.
Er zit een goede handleiding bij die je goed wegwijs maakt in het opbouwen van de crosstrainer.
En dan getest...heel stevig toestel, maakt geen lawaai, goed duidelijk scherm,...kortom alles wat een goede crosstrainer voor thuisgebruik moet hebben. Ik ben heel erg blij met dit stevig apparaat.
Ik zou iedereen de Focus Fitness Fox 3 aanraden!
En voor de vriendelijkheid en service gaan bij Betersport.nl

Pluspunten

• stevig
  • geruisloos
  • duidelijk scherm

Jamie C. 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Uit"munt"ende crosstrainer

De Focus Fitness Fox 3 heb ik aangeschaft nadat mijn oude crosstrainer totaal versleten was,

Het bouwen van de crosstrainer is zeer eenvoudig, alhoewel het monteren van twee voeten aan het onderstel wel een uitdaging kan zijn mits je het alleen probeert.

De vliegwiel zorgt voor een zeer soepele training, alhoewel de crosstrainer wel wat kan wiebelen bij intensievere trainingen. Een nadeel is dat de weerstand op de vliegwiel niet aan te passen is als het paneel uitstaat. Het is dus niet handig om de Fox 3 in een kamer te stoppen zonder bruikbare stopcontacten.

Ondanks een paar kleine nadelen vind ik de Fox 3 alsnog een zeer goede aankoop. De Focus Fitness Fox 3 heeft een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Het is inderdaad wel wat duurder dan de goedkopere crosstrainers die je online kan kopen, maar je krijgt wel waar voor je geld.

Pluspunten

• Goede vliegwiel
  • Eenvoudig in elkaar te zetten
  • Geen eigen gereedschap nodig

Minpunten

• Stroom nodig om weerstand aan te passen
  • Kan wiebelen

MvH 05-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijne crosstrainer met goed groot afleesbaar scherm

Met enig gepuzzel makkelijk in elkaar te zetten, is inderdaad stil in gebruik en gebruiksvriendelijk v,w,b, de computer

Pluspunten

• stil
  • gebruikersvriendelijk

piensport 06-07-2015 Product kwartaal in bezit

1,7
De laagste weerstand van dit apparaat is al zo zwaar dat het moeite kost om een programma op te bouwen. Daarbij zijn de afgelegde kilometers hoger dan geloofwaardig en de verbrandde calorieen minder dan als je op de bank zit. De hartslagmeting komt nooit boven de 100 en geeft daarmee zelfs geen indicatie. Is er iemand die dit herkent van dit apparaat of heb ik een slecht exemplaar?