Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer - Reviews

wit, zwart

5,9

Jamie C. 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Uit"munt"ende crosstrainer

De Focus Fitness Fox 3 heb ik aangeschaft nadat mijn oude crosstrainer totaal versleten was,

Het bouwen van de crosstrainer is zeer eenvoudig, alhoewel het monteren van twee voeten aan het onderstel wel een uitdaging kan zijn mits je het alleen probeert.

De vliegwiel zorgt voor een zeer soepele training, alhoewel de crosstrainer wel wat kan wiebelen bij intensievere trainingen. Een nadeel is dat de weerstand op de vliegwiel niet aan te passen is als het paneel uitstaat. Het is dus niet handig om de Fox 3 in een kamer te stoppen zonder bruikbare stopcontacten.

Ondanks een paar kleine nadelen vind ik de Fox 3 alsnog een zeer goede aankoop. De Focus Fitness Fox 3 heeft een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Het is inderdaad wel wat duurder dan de goedkopere crosstrainers die je online kan kopen, maar je krijgt wel waar voor je geld.

Pluspunten

• Goede vliegwiel
  • Eenvoudig in elkaar te zetten
  • Geen eigen gereedschap nodig

Minpunten

• Stroom nodig om weerstand aan te passen
  • Kan wiebelen

MvH 05-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijne crosstrainer met goed groot afleesbaar scherm

Met enig gepuzzel makkelijk in elkaar te zetten, is inderdaad stil in gebruik en gebruiksvriendelijk v,w,b, de computer

Pluspunten

• stil
  • gebruikersvriendelijk

piensport 06-07-2015 Product kwartaal in bezit

1,7
De laagste weerstand van dit apparaat is al zo zwaar dat het moeite kost om een programma op te bouwen. Daarbij zijn de afgelegde kilometers hoger dan geloofwaardig en de verbrandde calorieen minder dan als je op de bank zit. De hartslagmeting komt nooit boven de 100 en geeft daarmee zelfs geen indicatie. Is er iemand die dit herkent van dit apparaat of heb ik een slecht exemplaar?