Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer - Reviews

Ergometer
Aantal weerstanden
Maximaal gebruikersgewicht
120 kg

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 52 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Joke 24-07-2017

Slechte handleiding voor het in elkaar zetten

Na lang zoeken deze uitgekozen alles zit erop en prijs is daardoor ook goed. Alleen het in elkaar zetten is niet echt prettig en de handleiding die erbij zit om de crosstrainer in gebruik te nemen vindt ik niet duidelijk genoeg.

piensport 06-07-2015
  • Product kwartaal in bezit

1,7
De laagste weerstand van dit apparaat is al zo zwaar dat het moeite kost om een programma op te bouwen. Daarbij zijn de afgelegde kilometers hoger dan geloofwaardig en de verbrandde calorieen minder dan als je op de bank zit. De hartslagmeting komt nooit boven de 100 en geeft daarmee zelfs geen indicatie. Is er iemand die dit herkent van dit apparaat of heb ik een slecht exemplaar?

Taylor 26-07-2017

Nice machine

This seemed to be the best quality-price ratio you will find in the Netherlands. I am happy with it now that it is put together in the correct way, it is silent and reasonably stable. I am not a strong person and the machine wouldn't work properly because I wasn't strong enough to tight the screws. The store selling it should have a "monteur" service even if we would need to pay extra... so if you are small and doubt your abilities and strength to put this machine together, know that you will need a stronger person to help you out.

Pluspunten

• Silent

Minpunten

• Difficult to put together for a small person

Marcel 26-05-2018

Stevig en stabiel toestel

Zoeken naar goede cross-trainer waarbij kwaliteit in dezelfde lijn liggen.
Kundig advies en product na betaling gelijk mee te nemen.

Pluspunten

• stevig
  • proffesioneel

De Leeuw 05-01-2018

Crosstrainer

Prachtig product,stevig,geruisloos. Heb dit ondertussen 3 weken en er is niks op aan te merken. We trainen hierop met 3 mensen.
De handeleiding was zeer duidelijk,en het in elkaar zetten was kinderspel.
De volgende dag reeds geleverd in perfecte staat....
Ik zou zeker nog bij dit bedrijf kopen...zeer goede service en support.

Pluspunten

• Stevig
  • Geruisloos
  • Kwaliteit

Minpunten

• geen bluetooht

Charles 07-12-2016

uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

Na het bekijken van verschillende modellen, gekozen voor de focus fitness fox 3, ik had meerdere malen gelezen dat het het beste toestel van de goedkopere modellen was, met een prima prijs/kwaliteitsverhouding, wat ik na enkele dagen zeker kan bevestigen. Afgeleverd in bouwpakket was het snel in elkaar geknutseld, voldoet zeker aan de verwachtingen

Pluspunten

• prijs
  • vele programma's
  • meerdere gebruikers mogelijk

Lambertus 28-08-2018

Voldoende trainingsprogamma's

Deze cross trainer biedt verschillende en voldoende mogelijkheden voor het ontwerpen van trainingsproramma's. Instelling van de weerstand - ook tijdens de training - is eenvoudig en verloopt soepel. Het apparaat werkt geluidloos.

Pluspunten

• Prima kwaliteit / prijs verhouding
  • Veel mogelijkheden, maar toch eenvoudige bediening
  • Overzichtelijk display

Minpunten

• De "stap"grootte had iets groter kunnen zijn

Lianne 02-08-2018

Focus fitness 3 crosstrainer

Het vervoersbedrijf zette het netjes af op de 2e verdieping, heel tof! Ik werd uitgelachen omdat het tropisch warm is en een crosstrainer had gekocht, maar heb de montage monteur ook besteld dus even oo bericht wachten.... tot dan blijft ie in de doos! Als de monteur aan mijn verwachtingen voldoet, koop ik volgende maand ook een spinningbike!! Maar helaas de moteur komt pas na 8 dagen dus koop je een mooi apparaat en betaal je veel extra voor de montage en moet je zolang wachten terwijl er op de website binnen 5 dagen beloofd wordt

Pluspunten

• Geen idee, zit nog in de doos

Minpunten

• Slechte afspraak met montagemonteur

Marjan 24-05-2018

Geweldig om thuis conditie op te doen

Deze crosstrainer aangeschaft i.o.m. medewerkers via de chat. Alle vragen uitstekend beantwoord en apparaat door monteur snel in elkaar gezet. Kortom een geweldig apparaat om thuis aan de conditie te werken!!

Pluspunten

• thuis op elk tijdstip te gebruiken
  • stabiele en stevige crosstrainer
  • uitgebreide handleiding en trainingsprogramma

Rik G 24-05-2018

Focus Fitnes Fox 3 Crosstrainer

Na lang aarzelen en vergelijken heb ik de stap gezet om een cross trainer te kopen.
s 'Avonds besteld en twee dagen later aan huis geleverd. De fox 3 is heel eenvoudig in montage, na een uurtje konden we al eens uit proberen. Het resultaat is prima, duidelijke programma's en geruisloos. Na enkele dagen had ik de cross trainer niet meer voor mij alleen, mijn vrouw en ik lopen bijna elke avond. Ik ben zeer tevreden over deze aankoop en wil langs deze weg Beter Sport NL nog eens bedanken. Een zeer tevreden klant

Klaas 21-03-2018

Prima stabiele crosstrainer

Na veel onderzoek deze gekocht. Heeft als een van de weinige in deze prijsklasse een 18 kg vliegwiel. Zeer degelijke constructie. Nu een maand in bezit.

Pluspunten

• Degelijk
  • Zwaar vliegwiel

Evelien (België) 14-03-2018

Degelijk toestel, Prijs/Kwaliteit

Super content van mijn aankoop. Prima service. Zeker een aanrader. Vrij professioneel toestel voor een aanvaardbare prijs. Niks op aan te merken. Voldoet aan mijn wensen.

Pluspunten

• Verschillende programma's
  • Voldoende weerstand
  • Stabiel
  • Gebruiksvriendelijk
  • Geluidsloos

Wendy 09-03-2018

Stevig stabiel en fijn apparaat

Erg blij met deze aanschaf. Met het in elkaar zetten ben je wel even zoet (ook niet aan te raden om het alleen te doen ivm zware en grote onderdelen). Als het ding eenmaal staat kun je ‘m door de wielen onderaan nog op de juiste plek zetten, maar “even” naar boven tillen is dan geen optie meer haha.

Het menu is heel uitgebreid en daar moet je je echt even in verdiepen voordat je door hebt hoe alle programma’s in te stellen zijn. Ik gebruik zelf vooral het manuele programma (15 minuten op dezelfde stand) en dat werkt prima voor mij.

Het apparaat is superstil en superstevig! Jammer dat er geen tablethouder op zit maar ik leg mijn tablet gewoon op het computeronderdeel. Ik twijfel wel of de hartslagmeters in de handgrepen goed werken want in de sportschool zag dat er altijd totaal anders uit bij mij. Maar overall een HELE goede aankoop geweest!

Pluspunten

• Stevig
  • Uitgebreid programma

Minpunten

• Geen tablethouder
  • Hartslagmeters in de handgrepen

Hugo 05-03-2018

Stille kracht

Deze stille kracht bevalt prima. Het apparaat is erg degelijk en is aan de hand van de handleiding goed te monteren.In het gebruik doet hij geruisloos zijn werk. De verschillende programma's geven de mogelijkheid de training naar behoefte aan te passen. Ook is het prettig dat je tijdens het trainen de weerstand kunt wijzigen. Enige nadeel is dat de hartslagmonitor niet heel goed werkt. Die maakt er wel een potje van.

Pluspunten

• Degelijk
  • Geruisloos
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Hartslagmonitor werkt niet goed

Miriam 05-02-2018

solide crosstrainer

Wij hebben de crosstrainer nu zo'n maand in ons bezit. Hij was makkelijk in elkaar te zetten. En hij is ook erg makkelijk in het gebruik. De programma's die er in staan, vinden wij goed te doen. Zeker geen spijt van de aanschaf.

Pluspunten

• Net zo makkelijk te verplaatsen als gezegd wordt
  • simpele bediening

Minpunten

• geen excuus om niet te sporten

Jean Marie 31-01-2018

Aankoop crosstrainer

Voor de eerste maal een product crosstrainer gekocht op het internet en zeer tevreden met de aankoop en de mogelijkheid om rechtstreeks te chatten met een verkoper, heb daar dan ook gebruik van gemaakt na dat de trainer was geleverd en bij montage kon ik vragen stellen.
De crosstrainer werkt perfect en geruisloos zoals ook was vermeld op de site.
zeer blij met onze aankoop aan een zeer goede prijs en nergens anders beter gezien.
Bedankt

Ineke van Rooijen 21-01-2018

Superfijne crosstrainer! Werkt perfect! En mooi design!

Wij zijn super tevreden over het product. Het voldoet geheel aan onze verwachtingen.
Daarbij willen wij een warme douche geven aan Beter Sport, wat een top bedrijf met top service! De adapter ontbrak in ons pakket dat was balen, want het was avond en we hadden de crosstrainer net in elkaar gezet. We kijken op de site, daar konden we chatten en het onderdeel werd direct opgestuurd en was de volgende dag al in huis! Dat is echt top!!

Pluspunten

• voldoet aan verwachtingen
  • mooi design

Ingrid 20-01-2018

Heel goede stille stabiele crosstrainer

Heb de juiste keuze gemaakt,gebruiksvriendelijke crosstrainer,stil en makkelijk in elkaar te steken,ik zou hem aan iedereen aanbevelen

Pluspunten

• Stabiel
  • Geruisloos

Mark 09-12-2017

Prima crosstrainer voor thuis

Drie weken geleden gekocht via BeterSport. De crosstrainer werd de volgende dag al geleverd. Het in elkaar zetten was vrij rechttoe-rechtaan, maar best veel werk. Het was ook even zoeken naar de aansluiting voor de voeding. Die bleek achter op het vliegwiel te zitten. Het eindresultaat voelt degelijk aan. Voor de langere termijn kan ik hier niets over zeggen, daarvoor heb ik het apparaat nog te kort. Minpunt is wel dat om van gebruiker te wisselen, de elektriciteit uitgeschakeld moet worden.

Pluspunten

• Degelijk

Minpunten

• Voor wisselen van gebruiker

Dieke gielen 07-12-2017

Goede crosstrainer voor een mooie prijs

Heel fijn apparaat, beweegt heel soepel, ruim voldoende programmas/standen en heel stabiel. Ook maakt hij bijna geen geluid
In elkaar zetten was niet al te moeilijk, gewoon even goed in de handleiding kijken wat waar hoort. Voor deze prijs echt een top apparaat!

Pluspunten

• Beweegt soepel
  • Goede prijs

Minpunten

• Hartslagmeter niet al te accuraat