Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer - Reviews

Kleuren
wit, zwart

Charles 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

Na het bekijken van verschillende modellen, gekozen voor de focus fitness fox 3, ik had meerdere malen gelezen dat het het beste toestel van de goedkopere modellen was, met een prima prijs/kwaliteitsverhouding, wat ik na enkele dagen zeker kan bevestigen. Afgeleverd in bouwpakket was het snel in elkaar geknutseld, voldoet zeker aan de verwachtingen

Pluspunten

• prijs
  • vele programma's
  • meerdere gebruikers mogelijk

Alessandra 24-02-2017 Product paar weken in bezit

Prima prijs/kwaliteitsverhouding

Ik heb de crosstrainer een aantal weken geleden aangekocht en ben er zeer tevreden over. Qua prijs/kwaliteit is dit een uitstekende keuze. De crosstrainer staat goed stabiel en maakt geen lawaai. De voorgeprogrameerde trainings zijn een fijne afwisseling. Het apparaat doet zeker wat het moet. Het in elkaar zetten is ook tamelijk vlot verlopen, in een paar uurtjes stond de crosstrainer. De service en levering is ook zeer prima verlopen. Dus zeer tevreden met mijn aankoop!

Pluspunten

• stabiel
  • geluidloos
  • verschillende trainingsprogramma's

Cees Braad 21-02-2017 Product paar weken in bezit

Goede service en snelle levering (crostrainer)

Goed bedrijf en snelle levering. De ene dag besteld en de andere dag bezorgd.
Crostrainer was goed verpakt en makkelijk in elkaar te zetten met een duidelijke beschrijving.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Stabiel in gebruik

Gerry 16-02-2017 Product paar weken in bezit

Stabiele, soepele, en makkelijk te gebruiken crosstrainer

Na redelijk wat crosstrainers te hebben vergeleken op punten als gewicht van het vliegwiel, aandrijf- en weerstand-mechanisme e.d. gekozen voor deze Focus Fitness Fox 3. Deze crosstrainer kost een paar uurtjes om in elkaar te zetten, maar dan staat er een perfecte crosstrainer voor een zeer scherpe prijs.
Hij staat stabiel (enige zijwaartse beweging is er wel maar minimaal), het onderstel maakt geen krassen op de vloer, hij maakt geen geluid bij het trainen en loopt super-soepel. De stapgrootte is meer dan voldoende voor iemand tot zeg 1m90 als je de voetpedalen in de verste stand monteert. De weerstand is in te stellen van heel licht tot erg zwaar, en hij is makkelijk te bedienen met het bedieningspaneel met LED scherm. Er zijn 12 programma's beschikbaar, en je persoonlijke gegevens (gewicht, leeftijd, etc.) zijn op te slaan onder een user nummer. Je kan natuurlijk ook gewoon zonder instellingen handmatig meteen aan het trainen slaan.
Absolute aanrader!

Pluspunten

• Geluidloos
  • Soepel
  • Robuust
  • Bediening
  • Programma's

Minpunten

• Enige zijwaartse beweging bij trainen
  • Montage kon misschien iets eenvoudiger

Csilla 16-02-2017 Product paar weken in bezit

Zeer handig crosstrainer

Beste keus om de zwangerschap kilo's eraf te werken. Stil maar toch stevig. Veel keuzes tussen programma's.
Hij neemt niet groot beslag van de ruimte waar die staat.
Thuis trainen ideaal.
Kortom mooi, krachtig, handig apparaat.

Pluspunten

• Handig
  • Mooi

Hans 12-02-2017 Product paar weken in bezit

voldoet niet aan onze verwachtingen

Maakt enorm veel lawaai.De kinderen die een verdieping hoger sliepen werden er zelfs van wakker wanneer ik beneden aan het trainen was.
Nog een zeer groot minpunt was dat deze crosstrainer helemaal niet stabiel staat. Ikzelf weeg 88kg en als ik train gaat deze crosstrainer van links naar rechts. Je hebt voortdurend het gevoel dat deze continue kan kantelen.

Pluspunten

• handig te bedienen
  • groot scherm

Minpunten

• onstabiel
  • ongelooflijk irriterend lawaai

Reitsma 03-02-2017 Product paar weken in bezit

Stille crosstrainer

Crosstrainer werkt goed, groot beeldscherm met mogelijkheden voor persoonlijke instellingen.
Makkelijk te monteren met duidelijke omschrijving. Het digitaal instellen van de weerstand is ideaal.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Mail met bezorgdag entijdschema

C.Pijpelink 02-02-2017 Product paar weken in bezit

Mooie crosstrainer voor een goeie prijs

Mooie en goeie crosstrainer met vele mogelijkheden , al een paar weken op getraind en het resultaat mag er zijn .

Pluspunten

• Makkelijk en duidelijk in elkaar te zetten

Minpunten

• Geen minpunten gevonden

Aanrader 31-01-2017 Product paar weken in bezit

top apparaat, makkelijk te bedienen!!

Wij hebben deze crosstrainer aangeschaft en ik moet bekennen dat we er helemaal blij mee zijn.
Het apparaat is zeer eenvoudig te monteren en is makkelijk in gebruik.
Het apparaat bied een diversiteit aan trainingsmogelijkheden waardoor het lichaam steeds geprikkeld word en je niet snel verveelt raakt. Je krijgt een waardig apparaat voor het geld wat je betaald en laten we eerlijk zijn, het is goedkoper dan de sport school en je kan je eigen ritme en tijden bepalen wanneer je je sport momenten kiest.

Pluspunten

• kwaliteit prijs verhouding
  • gemakkelijk in gebruik
  • mega stil
  • loopt soepel

Veerle 31-01-2017 Product paar weken in bezit

Geruisloos en stevige crosstrainer

Ik heb sinds vier weken de crosstrainer FOX 3. Hij wordt dagelijks gebruikt. Omdat hij geruisloos is kan ik gewoon "crossen" terwijl we televisie kijken. Mijn partner kijkt zonder dat ik hem stoor televisie.
Hij is goed stevig wat niet onbelangrijk is als je een zwaarder programma wil nemen.
Hij heeft een makkelijk te bedienen programma.
Het is een heel fijn toestel waar ik nog geen seconde spijt van heb gehad. Als je beginner bent zoals ik....zeker een aanrader! Het is de juiste prijs voor een degelijke en stevige kwaliteit.

Pluspunten

• Stevig
  • Geruisloos
  • Fijne programma's

Minpunten

• Nog niet gevonden

Jamie C. 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Uit"munt"ende crosstrainer

De Focus Fitness Fox 3 heb ik aangeschaft nadat mijn oude crosstrainer totaal versleten was,

Het bouwen van de crosstrainer is zeer eenvoudig, alhoewel het monteren van twee voeten aan het onderstel wel een uitdaging kan zijn mits je het alleen probeert.

De vliegwiel zorgt voor een zeer soepele training, alhoewel de crosstrainer wel wat kan wiebelen bij intensievere trainingen. Een nadeel is dat de weerstand op de vliegwiel niet aan te passen is als het paneel uitstaat. Het is dus niet handig om de Fox 3 in een kamer te stoppen zonder bruikbare stopcontacten.

Ondanks een paar kleine nadelen vind ik de Fox 3 alsnog een zeer goede aankoop. De Focus Fitness Fox 3 heeft een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Het is inderdaad wel wat duurder dan de goedkopere crosstrainers die je online kan kopen, maar je krijgt wel waar voor je geld.

Pluspunten

• Goede vliegwiel
  • Eenvoudig in elkaar te zetten
  • Geen eigen gereedschap nodig

Minpunten

• Stroom nodig om weerstand aan te passen
  • Kan wiebelen

MvH 05-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijne crosstrainer met goed groot afleesbaar scherm

Met enig gepuzzel makkelijk in elkaar te zetten, is inderdaad stil in gebruik en gebruiksvriendelijk v,w,b, de computer

Pluspunten

• stil
  • gebruikersvriendelijk

piensport 06-07-2015 Product kwartaal in bezit

1,7
De laagste weerstand van dit apparaat is al zo zwaar dat het moeite kost om een programma op te bouwen. Daarbij zijn de afgelegde kilometers hoger dan geloofwaardig en de verbrandde calorieen minder dan als je op de bank zit. De hartslagmeting komt nooit boven de 100 en geeft daarmee zelfs geen indicatie. Is er iemand die dit herkent van dit apparaat of heb ik een slecht exemplaar?