Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer - Reviews

Ergometer
Aantal weerstanden
Maximaal gebruikersgewicht
120 kg

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 43 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

piensport 06-07-2015
  • Product kwartaal in bezit

1,7
De laagste weerstand van dit apparaat is al zo zwaar dat het moeite kost om een programma op te bouwen. Daarbij zijn de afgelegde kilometers hoger dan geloofwaardig en de verbrandde calorieen minder dan als je op de bank zit. De hartslagmeting komt nooit boven de 100 en geeft daarmee zelfs geen indicatie. Is er iemand die dit herkent van dit apparaat of heb ik een slecht exemplaar?

Taylor 26-07-2017

Nice machine

This seemed to be the best quality-price ratio you will find in the Netherlands. I am happy with it now that it is put together in the correct way, it is silent and reasonably stable. I am not a strong person and the machine wouldn't work properly because I wasn't strong enough to tight the screws. The store selling it should have a "monteur" service even if we would need to pay extra... so if you are small and doubt your abilities and strength to put this machine together, know that you will need a stronger person to help you out.

Pluspunten

• Silent

Minpunten

• Difficult to put together for a small person

Joke 24-07-2017

Slechte handleiding voor het in elkaar zetten

Na lang zoeken deze uitgekozen alles zit erop en prijs is daardoor ook goed. Alleen het in elkaar zetten is niet echt prettig en de handleiding die erbij zit om de crosstrainer in gebruik te nemen vindt ik niet duidelijk genoeg.

Charles 07-12-2016

uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

Na het bekijken van verschillende modellen, gekozen voor de focus fitness fox 3, ik had meerdere malen gelezen dat het het beste toestel van de goedkopere modellen was, met een prima prijs/kwaliteitsverhouding, wat ik na enkele dagen zeker kan bevestigen. Afgeleverd in bouwpakket was het snel in elkaar geknutseld, voldoet zeker aan de verwachtingen

Pluspunten

• prijs
  • vele programma's
  • meerdere gebruikers mogelijk

Miriam 05-02-2018

solide crosstrainer

Wij hebben de crosstrainer nu zo'n maand in ons bezit. Hij was makkelijk in elkaar te zetten. En hij is ook erg makkelijk in het gebruik. De programma's die er in staan, vinden wij goed te doen. Zeker geen spijt van de aanschaf.

Pluspunten

• Net zo makkelijk te verplaatsen als gezegd wordt
  • simpele bediening

Minpunten

• geen excuus om niet te sporten

Jean Marie 31-01-2018

Aankoop crosstrainer

Voor de eerste maal een product crosstrainer gekocht op het internet en zeer tevreden met de aankoop en de mogelijkheid om rechtstreeks te chatten met een verkoper, heb daar dan ook gebruik van gemaakt na dat de trainer was geleverd en bij montage kon ik vragen stellen.
De crosstrainer werkt perfect en geruisloos zoals ook was vermeld op de site.
zeer blij met onze aankoop aan een zeer goede prijs en nergens anders beter gezien.
Bedankt

Ineke van Rooijen 21-01-2018

Superfijne crosstrainer! Werkt perfect! En mooi design!

Wij zijn super tevreden over het product. Het voldoet geheel aan onze verwachtingen.
Daarbij willen wij een warme douche geven aan Beter Sport, wat een top bedrijf met top service! De adapter ontbrak in ons pakket dat was balen, want het was avond en we hadden de crosstrainer net in elkaar gezet. We kijken op de site, daar konden we chatten en het onderdeel werd direct opgestuurd en was de volgende dag al in huis! Dat is echt top!!

Pluspunten

• voldoet aan verwachtingen
  • mooi design

Ingrid 20-01-2018

Heel goede stille stabiele crosstrainer

Heb de juiste keuze gemaakt,gebruiksvriendelijke crosstrainer,stil en makkelijk in elkaar te steken,ik zou hem aan iedereen aanbevelen

Pluspunten

• Stabiel
  • Geruisloos

De Leeuw 05-01-2018

Crosstrainer

Prachtig product,stevig,geruisloos. Heb dit ondertussen 3 weken en er is niks op aan te merken. We trainen hierop met 3 mensen.
De handeleiding was zeer duidelijk,en het in elkaar zetten was kinderspel.
De volgende dag reeds geleverd in perfecte staat....
Ik zou zeker nog bij dit bedrijf kopen...zeer goede service en support.

Pluspunten

• Stevig
  • Geruisloos
  • Kwaliteit

Minpunten

• geen bluetooht

Mark 09-12-2017

Prima crosstrainer voor thuis

Drie weken geleden gekocht via BeterSport. De crosstrainer werd de volgende dag al geleverd. Het in elkaar zetten was vrij rechttoe-rechtaan, maar best veel werk. Het was ook even zoeken naar de aansluiting voor de voeding. Die bleek achter op het vliegwiel te zitten. Het eindresultaat voelt degelijk aan. Voor de langere termijn kan ik hier niets over zeggen, daarvoor heb ik het apparaat nog te kort. Minpunt is wel dat om van gebruiker te wisselen, de elektriciteit uitgeschakeld moet worden.

Pluspunten

• Degelijk

Minpunten

• Voor wisselen van gebruiker

Dieke gielen 07-12-2017

Goede crosstrainer voor een mooie prijs

Heel fijn apparaat, beweegt heel soepel, ruim voldoende programmas/standen en heel stabiel. Ook maakt hij bijna geen geluid
In elkaar zetten was niet al te moeilijk, gewoon even goed in de handleiding kijken wat waar hoort. Voor deze prijs echt een top apparaat!

Pluspunten

• Beweegt soepel
  • Stabiel
  • Goede prijs

Minpunten

• Hartslagmeter niet al te accuraat

Jolanda van Beek 27-10-2017

Bidonhouder

De crosstrainer is superfijn en makkelijk in te stellen. Veel verschillende trainingsmogelijkheden en een degelijk apparaat.
Wat ik mis is een bidonhouder,, water tijdens het sporten is nodig maar ik kan dat nergens kwijt en moet dan afstappen om te drinken.

Els Bergsma 23-10-2017

Een geluidloze crosstrainer

De prijs kwaliteitshouding is goed.
Een prima apparaat met een goed overzichtelijk scherm.
Heel geluidloos ook zonder mat eronder.
Maar een nadeel is dat er een beperkte instellingsinformatie meegeleverd word.

Pluspunten

• Geluidloos
  • Overzichtelijk scherm

Minpunten

• Beperkte handleiding

Esther 21-10-2017

Stille crosstrainer

Deze crosstrainer aangeschaft, o.a. Vanwege de prijs. Het pakket werd mooi op tijd geleverd. Het in elkaar zetten was even een klusje, maar wel te doen (even goed lezen in de soms wat onoverzichtelijke instructies). Maar resultaat: een mooie crosstrainer, die niet te veel ruimte in neemt en heel stil is tijdens gebruik (ideaal met kleine, slapende kindjes in huis!). Verschillende trainingsopties en een goed duidelijk scherm, incl hartslagfunctie. Voor deze prijs dus zeer compleet!

Pluspunten

• Stil in gebruik
  • Neemt weinig ruimte in
  • Goede trainingsopties

Minpunten

• In elkaar zetten met beschrijving soms onduidelijk

Johan 20-10-2017

Degelijk crosstrainer, zeer stabiel en erg veelzijdig

Ik kocht dit apparaat om mijn conditie op te voeren en mijn gewicht op peil te houden, ik moet zeggen de Focus Fitness Fox 3 voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Veel programma mogelijkheden en een zeer solide apparaat. De gebruiksaanwijzing zou iets uitvoeriger kunnen zijn. Verder alle lof.

Pluspunten

• Solide
  • Veel programma's
  • Ergonomisch goed
  • Makkelijk zelf op te bouwen

Minpunten

• Geebruiksaanwijzing moet iets duidelijker

Jeannette 20-10-2017

Goed voor huis, tuin en keukengebruik

Wij hebben deze crosstrainer aangeschaft vanwege de prijs-kwaliteitverhouding. We wilden hem gebruiken om af en toe een hardlooptraining mee te vervangen. Daarvoor volstaat hij. De crosstrainer bij een goede sportschool vind ik wel fijner omdat hij steviger aanvoelt. Hij neemt niet al te veel ruimte in, maar is wel opvallend aanwezig. Het in elkaar zetten was een hele sport op zich! De hartslag op de crosstrainer was trouwens 20 slagen lager dan op mijn eigen hartslagmeter.

Pluspunten

• Prijs-kwaliteitverhouding
  • Prima dashboard

Minpunten

• lastig in elkaar zetten

Ben 20-10-2017

Stille crosstrainer

Deze crosstrainer heeft een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Is erg stabiel en stil en weerstanden werken perfect via de computer. Computer is niet erg nauwkeurig. Hartslag wordt slecht weergegeven. Ook de hoeveelheid calorieen klopt niet met de werkelijkheid. Programma's werken goed.

Pluspunten

• stevig, stabiel en stil
  • makkelijk in elkaar te zetten

Minpunten

• hartslagmeting
  • calorie-meting

JacqA 03-09-2017

Nog steeds dik tevreden

Nu 3,5 mnd in gebruik en ik ga nog steeds met plezier trainen met de Fox3. De pedalen een keer verzet voor een prettiger stand maar verder niets hoeven aanpassen. Helaas werkt de hartslagmeter niet goed want hij komt niet boven een hartfrequentie van 70/min uit terwijl mijn iwatch boven de 100 aangeeft en ik dit ook aan mijn pols meet, maar eerlijk gezegd interesseert dit mij niet zoveel waardoor ik niet de moeite heb genomen om de aansluiting te controleren of de leverancier erover te berichten. Geen moment spijt gehad van mijn aankoop!

Pluspunten

• Degelijke materialen
  • Loopt soepel
  • Weerstanden goed in te stellen
  • Duidelijke display

Minpunten

• Hartslagmeter werkt niet correct

Jelke 30-08-2017

Super aankoop

Deze crosstrainer in huis gehaald om mijn conditie terug wat op te krikken.
Ter voorbereiding van een gastric bypass de crosstrainer in huis gehaald. Terwijl mijn conditie op nul staat, was dit een super aankoop om mijn conditie langzaam op te bouwen. Je kiest zelf de intensiteit van het toestel zodat je makkelijk aan je dagelijkse behoefte van beweging komt. Langzaam aan en met behulp van de programma's kan je de intensiteit verhogen en je conditie verbeteren.
Niet belastend voor knieën en geschikt voor iedere thuissporter.

Pluspunten

• Verstelbare voetsteunen
  • Verrijdbaar
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Neemt veel plaats in beslag

AR 31-07-2017

Echt geruisloos dus geen gepiep en gekraak

Apparaat keurig en snel afgeleverd. Hij is nieuw uit de doos en makkelijk te monteren. Hij is echt geruisloos dus geen gepiep en gekraak zoals bij de goedkopere crosstrainers meestal het geval is. Keuze uit meerdere trainingsprogramma's, erg handig.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Robust
  • Mooie computer

Minpunten

• De witte onderdelen vind ik niet zo mooi