Inventum BM125 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum BM125 op Kieskeurig.nl.

mart 29-12-2019

makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Inventum BM125

Makkelijk in gebruik. Zowel broden als cake zijn heerlijk. Het dubbele bakblik is fijn om 2 verschillende kleine broodjes of tegelijkertijd 2x verschillende cake met andere toevoegingen te bakken. Kinderlijk eenvoudig in gebruik. Ingrediënten erin, apparaat aanzetten en de rest doet het apparaat. Echt super.
Bij het brood krijg je een piepsignaal als de evt extra ingrediënten kunnen worden toegevoegd. Dat vraagt dus wel even opletten en dit in je "schema aanpassen" zodat je rond die tijd ook in de buurt van de machine bent. Wat mij betreft is dit het enige "min" puntje....
Ook het schoonmaken gaat erg gemakkelijk. Ik ben erg tevreden over deze machine.

Thea wijgers 18-11-2019

Super mooie uitstraling en heerlijk groot brood

Geschreven voor: Inventum BM125

Super mooie uitstraling en zoveel mogelijkheden maar t aller belangsrijkste t glutenvrije programma ben super blij met dit machine

Paul 25-01-2021

Aanrader, goede prijs prestatie.

Geschreven voor: Inventum BM125

Ik had dit apparaat gekocht omdat de reviews goed waren en een goede prijs heeft. Heb al vaker broodbak machines gehad dus weet wel waar ik op moet letten.
Uit de doos meteen gebruikt. Het apparaat is makkelijk te bedienen. Werkt ook stil en is gemakkelijk schoon te maken.
Bakt een prima brood. Ik bak eigenlijk alleen volkoren broden en na wat uitproberen bak ik alles op basis want de tweede rijs in het volkoren programma zorgt ervoor dat het brood, met het recept dat ik standaard gebruik, inzakt.
Ik zou wel meteen het haakje om de kneedhaken uit het brood te trekken mee bestellen; scheelt wat gepeuter.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • stil

Minpunten

• het haakje zou er bijmogen

Annelies 23-05-2020

Mooie en makkelijk te bedienen apparaat met goede bakresulta

Geschreven voor: Inventum BM125

Voor een redelijke prijs een goed apparaat. Eenvoudig in de bediening en goede bak-resultaten.
Echt een aanrader.

Chris 21-03-2020

gemak dient de mens

Geschreven voor: Inventum BM125

Top produkt. Doet precies wat het moet doen. Je maakt alle producten precies zoals jij ze wilt hebben. Vullen en wachten tot de machine aangeeft dat het klaar is.
Gemakkelijk schoon te maken. Doekje er door en klaar is kees. Een geweldig product voor weinig geld.

Pluspunten

• gemakkelijk schoon te maken
  • gemakkelijk in gebruik
  • veel waar voor weinig geld

jan standaert 19-08-2020

spijtig van onze centen en ingrediënten

Geschreven voor: Inventum BM125

al een 60-tal broden gebakken, steeds de juiste ingrediënten gebruikt zoals in het boekje, juist afgesteld, het resultaat is verbijsterend ! Geen enkel brood gelukt! Of het is 'deeg binnenin of het is zo hard, dat het niet te eten is. reeds 5 soorten kwaliteitsmeel gebruikt maar het resultaat is nihil. Reeds 10 jaar bakken we 3 tot 4 keer in de week brood. Het is inmiddels onze 3de machine...bij de vorige (unold) nooit problemen gekend. deze hebben we in coronatijd gekocht, omdat het de enige machine was die geleverd kon worden. Spijtig!

Pluspunten

• oogt mooi, maar daarmee is alles ook gezegd

Minpunten

• resultaat 0 wat we ook geprobeerd hebben

D.de Jong 05-05-2021

Bakblikken lekken.

Geschreven voor: Inventum BM125

Het is een fantastische machine en heeft ook een mooie uitstraling. Programmeren is ook eenvoudig.
Heeft alleen 1 groot probleem met de afdichting van de assen van het bakblik. Dit hebben trouwens alle bakblikken van welk merk ook. Jammer dat hier niets aan wordt gedaan door de fabrikanten. Als het blik nu 15 euro zou kosten was het nog te doen maar een nieuw blik kost 31 euro en bij mij ging hij al na een paar weken doorlekken. Dat is dan een duur broodje.

Pluspunten

• Mooie strakke goedwerkende machine

Minpunten

• Bakblik lekt al snel vloeistof langs de assen

Inventum Huishoudelijke Apparaten B.V. 06-05-2021

Beste mevrouw of meneer De Jong,

Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze broodbakmachine! Maar wist u dat we standaard 2 jaar fabrieksgarantie geven op dit apparaat? Als uw machine nog niet zo oud is, neemt u dan contact op met onze afdeling service over het lekkende bakblik. Wij kijken graag samen met u naar een passende oplossing voor het probleem. U kunt mailen naar service@inventum.eu, maar bellen kan ook naar 088-4583688. Onze collega's helpen u graag!

Team Inventum

Gijs van Veenendaal 04-04-2021

Heerlijk brood!

Geschreven voor: Inventum BM125

Goed apparaat, bakt heerlijk brood. Heel handig zijn de verschillende bakblikken waarin je 1 groot brood of 2 verschillende kleinere broden kunt bakken. Goede prijs / kwaliteit verhouding.
Heerlijke geur van vers gebakken brood in huis

Pluspunten

• Extra bakblik
  • Makkelijke bediening
  • Bakt knapperig brood

Ronald 06-01-2021

Twee halve broden tegelijk bakken

Geschreven voor: Inventum BM125

Prima bakmachine super makkelijk in te stellen voor heel of half brood
kleur van de korst is ook naar wens in te stellen .
super goede aankoop zeker aan te bevelen.
prima prijs en kwaliteit

Pluspunten

• heel of half brood bakken
  • makkelijk in te stellen

Minpunten

• nog niet gevonden

J Jegerings 26-12-2020

Inventum Broodbakmachine BM 125.

Geschreven voor: Inventum BM125

Een zeer goed apparaat na vele jaren met een Inventum BM120 gebakken te hebben nu deze gekocht.
Is gemakkelijk te bedienen en ieder 2 dagen een lekker vers gebakken brood.

Ikke63 21-12-2020

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Inventum BM125

Niet verwacht maar wat een machine. Geweldig gewoon. Heerlijk brood, nog geen een keer mislukt. Variatie met brood soorten is ook goed gelukt. Ben erg blij met de machine, brood wordt niet meer gekocht in de super markt.

Bee 18-12-2020

Broodmachine die Bakker Bart doet verbleken

Geschreven voor: Inventum BM125

Mooi design en heel veel mogelijkheden inclusief jam maken!
Gemakkelijk in gebruik en mooi ruim raampje.

Ramona 25-11-2020

Goede broodbakmachine

Geschreven voor: Inventum BM125

Ik vind het een goede bakmachine. Ik het doet wat het moet doen. Ik Je kan er heerlijk brood mee bakken. Ik eerst goed kijken welke programma er bij jezelf past.

Pluspunten

• 2 Kleine bakblikken
  • 1 grote bakblik

Do 29-07-2021

Broodmachine

Geschreven voor: Inventum BM125

Omdat deze 2 bakblikken heeft zijn we hiervoor gegaan. Hij werkt goed. Wij kiezen voor het volkorenprogramma terwijl er 2 soorten in gaan. Ook dit gaat prima. Ik las brood is klef, geen probleem mee. Komt waarschijnlijk omdat je het brood dan na t bakken te lang in de machine laat zitten.

Pluspunten

• 2 bakblikken 1 voor 1 brood 1 voor 2 kleintjed
  • Gebruiksgemak
  • 2 verschillende deeghaken
  • Uiterlijk

Minpunten

• Nog niet gevonden.

Bianca 04-07-2021

Makkelijker bediening, goed product

Geschreven voor: Inventum BM125

Goed en makkelijk te bedienen en schoon te maken. Duidelijke gebruiksaanwijzing. Bakt heerlijk brood.