Inventum BM125 - Reviews

1200 gram
Kleuren
zwart, roestvrijstaal
Timer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum BM125 op Kieskeurig.nl.

mart 29-12-2019

makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Inventum BM125

Makkelijk in gebruik. Zowel broden als cake zijn heerlijk. Het dubbele bakblik is fijn om 2 verschillende kleine broodjes of tegelijkertijd 2x verschillende cake met andere toevoegingen te bakken. Kinderlijk eenvoudig in gebruik. Ingrediënten erin, apparaat aanzetten en de rest doet het apparaat. Echt super.
Bij het brood krijg je een piepsignaal als de evt extra ingrediënten kunnen worden toegevoegd. Dat vraagt dus wel even opletten en dit in je "schema aanpassen" zodat je rond die tijd ook in de buurt van de machine bent. Wat mij betreft is dit het enige "min" puntje....
Ook het schoonmaken gaat erg gemakkelijk. Ik ben erg tevreden over deze machine.

Thea wijgers 18-11-2019

Super mooie uitstraling en heerlijk groot brood

Geschreven voor: Inventum BM125

Super mooie uitstraling en zoveel mogelijkheden maar t aller belangsrijkste t glutenvrije programma ben super blij met dit machine

Annelies 23-05-2020

Mooie en makkelijk te bedienen apparaat met goede bakresulta

Geschreven voor: Inventum BM125

Voor een redelijke prijs een goed apparaat. Eenvoudig in de bediening en goede bak-resultaten.
Echt een aanrader.

Chris 21-03-2020

gemak dient de mens

Geschreven voor: Inventum BM125

Top produkt. Doet precies wat het moet doen. Je maakt alle producten precies zoals jij ze wilt hebben. Vullen en wachten tot de machine aangeeft dat het klaar is.
Gemakkelijk schoon te maken. Doekje er door en klaar is kees. Een geweldig product voor weinig geld.

Pluspunten

• gemakkelijk schoon te maken
  • gemakkelijk in gebruik
  • veel waar voor weinig geld