De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum BM125 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

d**********@g******** 04-02-2024

Inventum broodbakmachine bm125

Geschreven voor: Inventum BM125

Deze heb ik gekocht, en gelijk geprobeert , maakt heerlijke broden, zowel 2 kleine als 1 grote. Min puntje zijn de haakjes van de grote blik deze zijn waardeloos, gaan er steeds uit. Waarom niet een haak van de kleine blik, deze zit vast aan het blik. Kan ook aan de grote. Verder wel een aanrader.

Andre 01-02-2024

Goede broodmachine

Geschreven voor: Inventum BM125

Gewoon een super broodbakmachine,als je de goede ingrediënten erin doet en doet op programma 1 voor volkoren of witbrood gaat het perfect,bakt brood zeer goed.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Makkelijk schoon te maken
  • Bakt brood goed

Minpunten

• Grote bakblik handvaten vind ik klein

m********@c******** 17-05-2023

Slechte broodbakmachine.

Geschreven voor: Inventum BM125

Gekocht vanwege de dubbele bakblikken en verwachtingen die ik hiervan had.
Echter dat viel meteen al tegen bij 1ste gebruik.
Flutconstructie om blik uit apparaat te krijgen want zeer slechte ijzerdraadjes waarmee j blik omhoog moet tillen.
Is geen veilig handvat ook.

Echter gebakken brood en cake zijn goed.

Jam lijkt nergens op en dus afgekeurd.
Raar bijgeleverde recept hierover ook wat te wensen over laat door verkeerde vermelde ingeredienten!!
Hoort geleisuiker in jam en geen gewone suiker.

Verder zijn de 2 kneedhaken best wel behoorlijke gaten onderin brood en cake.

Verder geef ik het een 5 , alleen omdat resultaat v cake en brood goed zijn.
Op andere vlakken zou het dit cijfer zeer zeker niet halen en ik er geen punt voor geven omdat dit onder 0 komt.

Dit apparaat is al met al geen aanrader voor een ieder die een broodbakmachine wil kopen‼️

Pluspunten

• Voor resultaat cake en brood

Minpunten

• Kneedhaken / grote gaten onder brood en cake
  • Onveilige greep om blik uit machine te krijgen
  • Recept jam klopt niet in boekje
  • Totaal dus afgekeurd

Rigo 04-02-2023

Zeker geen aanrader

Geschreven voor: Inventum BM125

Broodbakmachine levert geen goed product.
Bakken met het grote bakblik was al binnen één jaar niet meer mogelijk omdat de deeghaken vast liepen.
Het bakblik met de twee kleinere broden werkt wel maar het brood is erg ongelijkmatig.
Prijs en kwaliteit is niet in verhouding.
Dit is mijn derde broodbakmachine maar komt voor mij als slechtste uit de bus.

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • twee bakblikken

Minpunten

• geen mooi resultaat
  • bakvorm moeilijk te verwijderen
  • te duur

m********@c******** 27-01-2023

Voldoet niet helemaal aan verwachtingen

Geschreven voor: Inventum BM125

Bakresultaten voor brood en cake zijn goed. Jam niet!!! In recept in boekje staat dat je suiker moet gebruiken. Bij mijn weten moet dit geleisuiker zijn want dat zorgt voor binding.

Werkwijze machine voldoet niet. Hengsel laat los aan 2 kanten en ijzerdraadjes vallen er dan uit. Die krijg je zonder beschadiging er niet meer in. Draad met 2 keer een hoek van 90 graden in minuscuul gaatje krijgen is vragen om ellende en beschadigingen bovenop bakblik.
Andere bakmachines hebben over lengte van blik een handvat wat je weg kunt klappen, geeft meer grijpfunctie in hele hand en dus meer grip.

Kneedhaken moeilijk uit baksel te krijgen en dus 2 grote gaten onderin. Lukt het wel om baksel er uit te krijgen dan blijven de haken muurvast in de machine zitten.

Bakblik moet je eerst inspuiten met bakspray anders blijft er toch baksel in blik achter.

Bij ontwerpen van deze machine is mijns inziens niet over alles goed nagedacht.

Pluspunten

• brood en cake zijn prima
  • geen omkijken naar want machine doet werk
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• handvatten bovenop voldoen niet
  • kneedhaken blijven vast zitten
  • 2 grote gaten onderin baksel

leo zandvliet- utrecht 05-09-2022

Dit doe je niemand aan.

Geschreven voor: Inventum BM125

Na de belachelijke reactie van inventum op mijn vraag waarom al na 3 maanden het schoepje loslaat (inventum reactie: slijtage, incl. een link naar de webshop voor nieuwe) heb ik de machine lachend bij de milieustraat gebracht.

Normaliter breng ik het naar de kringloop, maar dit wil ik niemand aandoen. Dit fröbelwerk is van uitzonderlijke klasse, dat weer wel.

Met twee broden per week al na 3 maanden vervangen?? HAHA

Pluspunten

• eerste klas fröbelwerk
  • waarschijnlijk een stageprojectje

Minpunten

• slijtage al na 3 maanden......
  • paperclips als haakjes

m****************@h********** 31-07-2022

Van korte levensduur helaas.

Geschreven voor: Inventum BM125

Helaas na een slechte aankoop start, wel goede service, is dit apparaat al na 2 jaar gebruik stuk.
Jammer, hij is mooi, prettig te gebruiken, bakt perfecte brede broden maar heeft een zeer korte levensduur.

b*******@g******** 27-07-2022

Idee is goed, uitwerking slecht!

Geschreven voor: Inventum BM125

Het apparaat ziet er mooi uit, het heeft voldoende programma's maar het absolute plus vond ik dat er naast een groot bakblik ook een gedeeld bakblik bij zit waarmee je 2 kleine broden bakt.
De handvaten van het grote bakblik zijn dramatisch, komen heel makkelijk los en het is een hele puzzel om ze er weer in te krijgen. De constructie zoals bij het gedeelde bakblik is, zou hier ook moeten zijn. Helaas zegt Inventum het probleem niet te kennen en adviseert om een nieuw (zelfde!) bakblik te bestellen. Idee is goed maar voor mij geen Inventum meer!

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Voldoende programma's

Minpunten

• Handvaten onpraktisch
  • Schoepjes lastig uit brood te halen
  • Te duur voor deze matige uitvoering

Bakker 02-07-2022

Hebbe ding om een enkele keer te gebruiken.

Geschreven voor: Inventum BM125

Heb hem nu 4 maanden en 120 broden verder en heb gisteren een nieuwe besteld en de 'oude' gaat retour voor reparatie of geld terug (BOL).
Een gedeelte van het mengmechanisme slipt en in de emmer loopt ook niet alles soepel.

l**************@g******** 18-05-2022

Gewoon niet aan beginnen.

Geschreven voor: Inventum BM125

Na 6 maanden al versleten deeghaken met advies 'gewoon nieuwe deeghaken kopen, want het is is slijtage' na 50 broden ? kost me 4 deeghaken en een bakblik per jaar (volgens Inventum). Deeghaken raken los en verminken het brood, waarbij je de broden moet ontleden, om de deeghaken terug te vinden. Aziatisch prullaria .

Pluspunten

• ook bakblik voor 2 kleinere broodjes

Minpunten

• extreme slijtage, lijkt wel plastic
  • knullige bakblikbevestiging

m*********@g******** 11-05-2022
Geschreven voor: Inventum BM125

De eerste broodbakmachine die ik heb gekocht. Makkelijk in gebruik, wordt geleverd met een boekje waar in stappen alles wordt toegelicht met enkele recepten ter gebruik. Zeer tevreden. Niet te veel poespas aan menukeuzes die je niet of nauwelijks gebruikt, dus dit is een goede aanrader!

A van Bekkum 16-03-2022

handige en gebruiksvriendelijke machine

Geschreven voor: Inventum BM125

na vergelijking op verschillende websites over kwaliteit en inhoud daarbij de mogelijkheden niet vergeten kwam deze voor ons gevoel als beste uit de bus

b**********@g******** 15-03-2022

Goed voor grote broden

Geschreven voor: Inventum BM125

Prijs/kwaliteit is dit een zeer goede machine met veel functies voor grote broden.

Pluspunten

• grote broden
  • compact design
  • veel functies
  • extra bakblik voor kleine broden

Minpunten

• soms blijven de kneedhaken in het brood zitten

Christiaan 08-01-2022

Mooi apparaat, slechte service

Geschreven voor: Inventum BM125

Het is een schitterend apparaat, helaas zijn onderdelen voor deze machine al een lange tijd niet leverbaar en is het advies geen Inventum apparaat te kopen. De service-afdeling zal telkens melden dat het onderdeel spoedig binnen komt, echter na meer dan een half jaar heb ik nog steeds geen vervangende kneedhaak kunnen aanschaffen.

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Goede machine

Minpunten

• Vervangende onderdelen zijn niet leverbaar

Do 29-07-2021

Broodmachine

Geschreven voor: Inventum BM125

Omdat deze 2 bakblikken heeft zijn we hiervoor gegaan. Hij werkt goed. Wij kiezen voor het volkorenprogramma terwijl er 2 soorten in gaan. Ook dit gaat prima. Ik las brood is klef, geen probleem mee. Komt waarschijnlijk omdat je het brood dan na t bakken te lang in de machine laat zitten.

Pluspunten

• 2 bakblikken 1 voor 1 brood 1 voor 2 kleintjed
  • Gebruiksgemak
  • 2 verschillende deeghaken
  • Uiterlijk

Minpunten

• Nog niet gevonden.

Bianca 04-07-2021

Makkelijker bediening, goed product

Geschreven voor: Inventum BM125

Goed en makkelijk te bedienen en schoon te maken. Duidelijke gebruiksaanwijzing. Bakt heerlijk brood.

D.de Jong 05-05-2021

Bakblikken lekken.

Geschreven voor: Inventum BM125

Het is een fantastische machine en heeft ook een mooie uitstraling. Programmeren is ook eenvoudig.
Heeft alleen 1 groot probleem met de afdichting van de assen van het bakblik. Dit hebben trouwens alle bakblikken van welk merk ook. Jammer dat hier niets aan wordt gedaan door de fabrikanten. Als het blik nu 15 euro zou kosten was het nog te doen maar een nieuw blik kost 31 euro en bij mij ging hij al na een paar weken doorlekken. Dat is dan een duur broodje.

Pluspunten

• Mooie strakke goedwerkende machine

Minpunten

• Bakblik lekt al snel vloeistof langs de assen

Inventum Huishoudelijke Apparaten B.V. 06-05-2021

Beste mevrouw of meneer De Jong,

Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze broodbakmachine! Maar wist u dat we standaard 2 jaar fabrieksgarantie geven op dit apparaat? Als uw machine nog niet zo oud is, neemt u dan contact op met onze afdeling service over het lekkende bakblik. Wij kijken graag samen met u naar een passende oplossing voor het probleem. U kunt mailen naar service@inventum.eu, maar bellen kan ook naar 088-4583688. Onze collega's helpen u graag!

Team Inventum

Gijs van Veenendaal 04-04-2021

Heerlijk brood!

Geschreven voor: Inventum BM125

Goed apparaat, bakt heerlijk brood. Heel handig zijn de verschillende bakblikken waarin je 1 groot brood of 2 verschillende kleinere broden kunt bakken. Goede prijs / kwaliteit verhouding.
Heerlijke geur van vers gebakken brood in huis

Pluspunten

• Extra bakblik
  • Makkelijke bediening
  • Bakt knapperig brood

Paul 25-01-2021

Aanrader, goede prijs prestatie.

Geschreven voor: Inventum BM125

Ik had dit apparaat gekocht omdat de reviews goed waren en een goede prijs heeft. Heb al vaker broodbak machines gehad dus weet wel waar ik op moet letten.
Uit de doos meteen gebruikt. Het apparaat is makkelijk te bedienen. Werkt ook stil en is gemakkelijk schoon te maken.
Bakt een prima brood. Ik bak eigenlijk alleen volkoren broden en na wat uitproberen bak ik alles op basis want de tweede rijs in het volkoren programma zorgt ervoor dat het brood, met het recept dat ik standaard gebruik, inzakt.
Ik zou wel meteen het haakje om de kneedhaken uit het brood te trekken mee bestellen; scheelt wat gepeuter.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • stil

Minpunten

• het haakje zou er bijmogen

Ronald 06-01-2021

Twee halve broden tegelijk bakken

Geschreven voor: Inventum BM125

Prima bakmachine super makkelijk in te stellen voor heel of half brood
kleur van de korst is ook naar wens in te stellen .
super goede aankoop zeker aan te bevelen.
prima prijs en kwaliteit

Pluspunten

• heel of half brood bakken
  • makkelijk in te stellen

Minpunten

• nog niet gevonden

J Jegerings 26-12-2020

Inventum Broodbakmachine BM 125.

Geschreven voor: Inventum BM125

Een zeer goed apparaat na vele jaren met een Inventum BM120 gebakken te hebben nu deze gekocht.
Is gemakkelijk te bedienen en ieder 2 dagen een lekker vers gebakken brood.

Ikke63 21-12-2020

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Inventum BM125

Niet verwacht maar wat een machine. Geweldig gewoon. Heerlijk brood, nog geen een keer mislukt. Variatie met brood soorten is ook goed gelukt. Ben erg blij met de machine, brood wordt niet meer gekocht in de super markt.

Bee 18-12-2020

Broodmachine die Bakker Bart doet verbleken

Geschreven voor: Inventum BM125

Mooi design en heel veel mogelijkheden inclusief jam maken!
Gemakkelijk in gebruik en mooi ruim raampje.

Ramona 25-11-2020

Goede broodbakmachine

Geschreven voor: Inventum BM125

Ik vind het een goede bakmachine. Ik het doet wat het moet doen. Ik Je kan er heerlijk brood mee bakken. Ik eerst goed kijken welke programma er bij jezelf past.

Pluspunten

• 2 Kleine bakblikken
  • 1 grote bakblik

jan standaert 19-08-2020

spijtig van onze centen en ingrediënten

Geschreven voor: Inventum BM125

al een 60-tal broden gebakken, steeds de juiste ingrediënten gebruikt zoals in het boekje, juist afgesteld, het resultaat is verbijsterend ! Geen enkel brood gelukt! Of het is 'deeg binnenin of het is zo hard, dat het niet te eten is. reeds 5 soorten kwaliteitsmeel gebruikt maar het resultaat is nihil. Reeds 10 jaar bakken we 3 tot 4 keer in de week brood. Het is inmiddels onze 3de machine...bij de vorige (unold) nooit problemen gekend. deze hebben we in coronatijd gekocht, omdat het de enige machine was die geleverd kon worden. Spijtig!

Pluspunten

• oogt mooi, maar daarmee is alles ook gezegd

Minpunten

• resultaat 0 wat we ook geprobeerd hebben