Omron M6 Comfort IT - Reviews

Bovendrukmeting
Pulssnelheid meting

Henk 11-08-2016 Product paar dagen in bezit

Stabiel en stevig apparaat

DEgelijk en stevig apparaat in een met rits af te sluiten tasje. Het opbergtasje is 21 cm breed, 11 cm hoog en lengte is ca 18 cm.
Zeer eenvoudig in gebruik. Geeft snel en betrouwbaar de metingen weer.
De koppeling met de computer vroeg wat meer aandacht. Per gebruiker moet er een account op internet worden aangemakt. Middels de Bi-link software op de computer moeten de gegevens uit het apparaat worden geupload naar de website. Denk er om dat je uiste user upload. Ook de website is wat verouderd qua opbouw. De grafische weergave is beperkt. Ik denk dat de nieuwe modellen die met een App werken dan moderner zullen ogen. Ik kocht dit model in aug 2016 en voor de prijs is het uitstekend.

Pluspunten

• stabiel
  • degelijk

Minpunten

• internet applicatie
  • upload met gateway

Naam 23451 08-05-2015 Product maand in bezit

Ik wilde weer een BDM waarmee ik de gegevens via de pc kon benaderen en de manchet leek me een hele fijne wat voor mij ook zo blijkt. Apparaat werkt goed en makkelijk.
Wat ik me echter niet realiseerde is dat de software niet of line is te gebruiken en het programma haalt het niet bij de mogelijkheden en duidelijkheid van mijn oude Beurer BM 65.
Gebruik je het programma niet is het een aanrader maar zelf zou ik hem met wat ik nu weet waarschijnlijk niet meer aanschaffen. Daarom voor de functionaliteit een 7 zou anders een 9 geweest zijn.