De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beurer BM44 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Richard 21-05-2019

Makkelijke bediening en goed afleesbaar.

Geschreven voor: Beurer BM44

Eenvoudig in bediening, geen onnodige opties ,en makkelijk bruikbaar voor ieder in het gezin. Duidelijk afleesbaar.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Lekker grote display
  • Herhaling geeft zeer kleine verschillen.

H&C 08-12-2017

Duidelijk leesbaar

Geschreven voor: Beurer BM44

Het is een duidelijk leesbaar apparaat, alleen jammer dat we de ene dag opeens hartritme stoornissen hebben en vreemde hartslagen, als je het met de stopwatch nameet klopt er niks van. We kijken het nog even aan want we hebben het net, misschien doen wij iets verkeerd en anders gaat hij terug

Flowers 11-01-2015
Geschreven voor: Beurer BM44

Dit is het zelfde merk bloeddrukmeter die mijn arts meegeeft als je een week een zelf controle moet uitvoeren.
Nu heb ik deze, wat eenvoudige uitvoering dan van mijn arts, gekocht met grote tevredenheid. Batterijen gaan ook lang mee.
Een betaalbare en goede meter, een aanrader.

Flowers 12-09-2015

reactie op bergweiss:
Onregelmatige hartslagdetectie, ja.
Geheugen van de laatste 30 metingen, nee alleen de laatste.
Voor meerdere metingen/geheugen kom je in een hogere prijsklasse.

bergweiss 10-09-2015

Geeft deze ook aan als er een hartritme storing is? Dit kun je dan zien links boven in de hoek. En heeft deze ook een geheugen van de laatste 30 metingen?