Bosch MMBV621M - Reviews

Inhoud mengbeker
1,5 liter
Fabrikant kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MMBV621M op Kieskeurig.nl.

Danielle 19-06-2019

Fijne vacuumblender die geen moeite heeft met bevroren fruit

Geschreven voor: Bosch MMBV621M

Erg fijne Vacuumblender je merkt echt dat de producten in een hele andere structuur uit de blender komen als je de vacuumfunctie gebruikt. Ik ben helemaal om! Ook is het verder een erg fijne blender en heeft geen moeite met welke voedingsmiddelen je er ook maar in stopt. Ik gebruik deze blender veel vaker dan ik mijn andere minder krachtige blender gebruikte.

Pluspunten

• Cleanfunctie
  • Vaatwasserbestendig
  • Vacuumfunctie
  • Accessoires los bij te kopen
  • Ondanks vacuum -eten tot 60oC blenden

Minpunten

• Prijziger dan andere vacuumblenders

Gert 11-07-2019

De beste Blender na veel onderzoek

Geschreven voor: Bosch MMBV621M

Na veel onderzoek onder de blenders hebben we deze Bosch Blender VitaMaxx gekozen. Alle functies waar wij naar op zoek waren zitten er op en met name de vacuüm functionaliteit waarbij de vitamines heel blijven (ja apart voor een Blender).

Pluspunten

• vacuüm functionaliteit
  • roestvrije stalen mesjes
  • solide product
  • schoonmaakfunctie
  • icecrusher

Baby_becca 16-09-2020

Fantastische blender

Geschreven voor: Bosch MMBV621M

Ik ben echt heel blij met deze blender. De blender is gemakkelijk in het gebruik. Hij staat stevig op het aanrecht en ziet er mooi uit in de keuken. Hij is wel wat groot, daarom heb ik de blender bij ons in de bijkeuken geplaatst je kan hem namelijk niet gemakkelijk opbergen in een standaard keukenkast. De auto functie is heel fijn, de blender geeft zelf aan hoe lang hij moet blenden en de smoothies komen er standaard smooth uit.

Ook de vacuum functie wordt hier standaard gebruikt, de rest van de smoothie gaat in de handige to go fles en deze is snel vacuumgezogen met de slang en zo blijft de smoothie heerlijk vers en kan je op een later moment weer van een smoothie genieten. De schoonmaakfunctie heeft vooral meerwaarde als je snel opnieuw een smoothie wilt maken of als je geen afwasmachine hebt. Mijn voorkeur is om de kan en to go beker in de afwasmachine te doen. Volgens de gebruiksaanwijzing blijven deze mooi ook na veelvuldig afwassen in afwasmachines. Ik lees dat veel mensen aangeven moeite te hebben met het verwijderen van het deksel, als je echter het vacuumventiel voldoende lang optilt, of deze optilt terwijl je het deksel verwijderd is het echt geen probleem.

Ook mijn zoontje van 5 vindt de smooties heerlijk, en het is echt een aanrader om aan smoothies te beginnen als je meer fruit en groente wilt eten. Het receptenboekje wat erbij zit helpt je op weg om de lekkerste (groene) smoothies te maken. De recepten zijn ook super gemakkelijk en een smoothie is zo gemaakt. Bovendien is het erg leuk om te doen en om te kijken naar hoe de smoothie gemaakt wordt.

Ik vind het jammer dat de kan van plastic is en niet van glas.

Pluspunten

• Kan in de vaatwasser
  • Auto functie
  • Vacuum functie

Minpunten

• Groot
  • Kan niet van glas