De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MMBV621M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

m*****@k********* 07-03-2022

Doet wat hij doen moet.

Geschreven voor: Bosch MMBV621M

Mooi apparaat die niet in een kleine keuken past. Het formaat is behoorlijk. zoals elke blender maakt hij redelijk wat geluid. Maar hij doet wat hij moet doen en dat doet hij goed.. Een van de functionaliteiten is vacuum trekken van de sapjes etc. Dit heeft voor mij geen meerwaarde.

Pluspunten

• design
  • gebruikersgemak

Minpunten

• formaat
  • geluid

h***********@h********** 24-02-2022

Geweldig apparaat, voor snelle lekkere smoothies!

Geschreven voor: Bosch MMBV621M

Heel mooi makkelijk te gebruiken apparaat! Voor heerlijke smoothies!
Jammer dat het apparaat zo groot is, verder geweldig!

Pluspunten

• Makkelijk en snel de lekkerste smoothies maken!

Minpunten

• Vrij groot apparaat voor op het aanrecht

Wendy 23-02-2022

Topding

Geschreven voor: Bosch MMBV621M

Leuk ding blend goed en snel
Ook handig met de schoonmaaksysteem
Alleen de smoothies worden een beetje warm

dwijker@hotmail.nl 19-02-2022

Beter een andere

Geschreven voor: Bosch MMBV621M

Het is een te duur vrij groot apparaat
Het werkt niet goed en met de kunststof kan is het heel kwetsbaar

m************@g******** 16-02-2022

Mooie blender

Geschreven voor: Bosch MMBV621M

Eerlijk gezegd was ik bij het uitpakken aanvankelijk wat geïntimideerd door het apparaat. De blender kwam in een enorm grote doos. Gelukkig zat daar weer een kleinere doos met de blender in. Maar hoe dan ook, het is geen compact apparaat en je moet er dus de ruimte voor hebben in jouw keuken. Het vacuüm blenden was nieuw voor mij. Het was eerst wat wennen en puzzelen hoe de blender werkt, maar na een paar keer oefenen met zowel het vacuüm trekken van de grote mengkan als de kleinere meeneem-beker, kreeg ik er handigheid in. Ook moet je even handigheid krijgen met het afnemen van de deksel van de mengkan. Door aan het rode lipje bovenop te trekken, verbreek je het vacuüm. De 'snelle handleiding' die bij het apparaat geleverd wordt, hielp bij het begrijpen hoe het apparaat werkt. Ik vind met name de auto-stand erg handig. Deze begint met het vacuüm trekken en mixt daarna automatisch de ingrediënten tot een heerlijke luchtige smoothie. Wat fijn is, is dat de mengkan van prettig licht materiaal is gemaakt. De eerste paar keer blenden en vacuüm trekken gingen goed. Het apparaat deed perfect wat hij moest doen. Maar nu ineens klikt de vaccuüm-slang niet langer vast op de meeneem-beker. Kortom, ik kan de meeneem-beker niet langer vacuüm trekken zodat ik de smoothie langer vers kan houden. Ook zou het beter zijn als je ook de grote mengkan vacuüm zou kunnen zuigen, als je er al eens wat uitgeschonken hebt. Een ander nadeel is dat de grote mengkan moeilijk in mijn toch ruime koelkast past. Je bent daardoor eigenlijk wel verplicht om alles over te gieten in de kleinere meeneem-beker. Kortom, deze blender blendt perfect, maar ik zie nog wel wat verbeterpunten wat betreft grootte van het apparaat zelf als de mengkan en ook het vacuüm trekken werkt niet zoals het zou moeten.

Pluspunten

• Doet zijn werk
  • Lichte grote mengkan
  • Handige meeneembeker
  • Staat stevig
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Vacuüm slang werkt niet meer
  • Neemt veel plek in

Karolina 16-02-2022

Geweldig product

Geschreven voor: Bosch MMBV621M

Geweldig vacuüm blender die door een druk op de knop een perfecte smoothie maakt. Door zijn scherpe messen zorgt er voor dat je fruit en groenten zo worden gemixt dat je geen stukjes in je smoothie hebt. Door de vacuüm blender zorgt hij ervoor dat jouw producten perfect met elkaar mengen waardoor je een mooie gladde smoothie hebt, en waardoor de zware producten niet naar de bodem zakken van je glas ook niet als je de smoothie een paar uurtjes laten staan. Wat ook mooi is is dat er een schoonmaak optie is waardoor je snel kan schoonmaken. Door de mooie design passie prima op je keuken aanrecht.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Ideaal voor een smoothie te maken

Minpunten

• Geluid
  • Groot

a**********@g******** 11-02-2022

Mooi apparaat met goed resultaat

Geschreven voor: Bosch MMBV621M

Mooi apparaat. Niet gedacht dat het zo groot zou zijn. Hij neemt veel ruimte in op het aanrecht en past niet in een kastje. Resultaat van smoothies zijn prima, smaak is heerlijk en kleur blijft lang goed.
Bij het blenden wel lawaaierig maar duurt niet lang

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Gemakkelijk te bedienen
  • Gemakkelijk te reinigen

Minpunten

• Lawaaierig
  • Groot

a***********@h****** 11-02-2022

Viel mij tegen

Geschreven voor: Bosch MMBV621M

De blender is enorm. Past niet in een standaard keukenkastje. Toch een nadeel. Maar vol goede moed proberen. De eerste smoothie die ik maakte moest een tijdje draaien voor alles was geblend waardoor de smoothie wat aan de warme kant was. Latere smoothie waren ook allemaal warm, behalve de smoothies met bevroren producten. Het blenderen van bevroren dingen kost deze blender wat meer moeite dan ik van mijn vorige blender gewend was. Ook maakt de blender vrij veel herrie. Over de vacuüm functie ben ik wel enthousiast. De smoothies blijven langer mooi van kleur. De extra beker is ook super handig.

Pluspunten

• Vacuümfunctie
  • Éxtra beker

Minpunten

• Warme smoothie
  • Niet heel krachtig
  • Erg groot

b******@z************ 19-01-2022

Tevreden klant

Geschreven voor: Bosch MMBV621M

Mijn blender ontplofte. Toen ben ik goed na gaan denken wat wil ik er voor terug. Wat ga ik ermee doen. En wat verwacht ik.
Dat het een bosch apparaat moest worden was ik eigenlijk al snel uit. Mezelf ingelezen en deze gekozen. Ben zeer tevreden.
De voeding stoffen blijven door ee vacuum goed bewaard.
Daarbij is de service van Bosch super.

Martijn 09-10-2020

Krachtige blender met vacuüm functie

Geschreven voor: Bosch MMBV621M

Krachtige blender met een grote kan met vacuüm functie voor egale, romige smoothies, maar ook voor het crushen van ijs. Door de zuignapjes staat hij erg stevig. Het apparaat heeft een handige automatische reinigingsfunctie. De kan kan ook gewoon in de vaatwasser. Met de meegeleverde slang kun je de meegeleverde drinkbeker vacumeren waardoor je smoothie lang vers blijft. De blender is redelijk prijzig, maar je kunt met dit apparaat ook je etenswaren vacumeren met de bij te bestellen opbergdozen.

Pluspunten

• krachtige blender
  • staat stevig
  • automatische reinigingsfunctie
  • kan met grote inhoud
  • vacuüm funtie

Minpunten

• prijs
  • luidruchtig

Anjani 29-09-2020

Smoothies hebben een volle smaak en blijven veel langer goed

Geschreven voor: Bosch MMBV621M

Ik heb de blender nu enkele weken in gebruik, maar helaas is deze blender te groot voor mijn keuken. Het apparaat is te groot en hoog, hij past hierdoor niet in de kast of op mijn aanrecht onder de bovenkastjes, de grote beker past ook niet in mijn koelkast. Daarnaast vind ik het apparaat moeilijk in gebruik, je moet op harstikke veel dingen letten om het juist te gebruiken. Ook blend het niet goed wanneer je niet genoeg vloeibare ingrediënten gebruikt, de ingrediënten die bovenop liggen, blijven bovenop liggen. Doordat je de bovenstuk op de deksel vastmaakt, kun je de beker niet makkelijk openmaken om meer ingrediënten erbij te gooien. Beetje irritant als je iets vergeten bent. Ook de schoonmaak-optie werkt niet optimaal, zaadjes en gedroogde resten worden niet goed schoongemaakt en moet je dus alsnog een spons gebruiken, de mes wordt wel goed schoon en dat is ook meestal het moeilijkste schoon te krijgen. Ook vind ik het lastig om de beker vast te maken op de standaard en hem weer lost te krijgen, dit gaat niet altijd makkelijk ondanks de indicatie op de beker en standaard.
Ondanks dit alles raad ik het product wel aan. Ik vind het namelijk wel fijn dat de bekers van kunststof zijn, gezien ik onhandig ben en met glas ben ik altijd bang dat deze kapot valt wanneer ik het per ongeluk zou laten vallen. De zuignappen zorgen ook ervoor dat het apparaat stevig blijft staan tijdens het blenden. Door de vacuümoptie blijft je smoothie langer goed, zelfs de vierde dag was mijn smoothie nog vers. Qua smaak is de smoothie ook wat minder waterig dan met een normale blender. Ik raad dit product aan, mits je echt gebruikt maakt van de vacuümoptie. Jammer genoeg past het apparaat niet in mijn keuken noch mijn koelkast en vind ik het te moeilijk in gebruik, voor mij gaat hij dus terug. Wanneer je graag grote hoeveelheden in een keer maakt en je genoeg plek hebt in je keuken en koelkast, dan is dit product heel handig. De vacuümoptie werkt goed en houdt je smoothies echt langer goed.

Pluspunten

• Vacuumoptie
  • Blend goed
  • Blijft stevig staan door zuignappen

Minpunten

• Groot
  • Moeilijk in gebruik

belinda 27-09-2020

prijzige, maar romige smoothies

Geschreven voor: Bosch MMBV621M

Dit apparaat mogen testen. Hij maakt heerlijke smoothies, dat is echt een verschil met een blender zonder vacuüm. Krachtig, maar let op dat je er voldoende vloeistof bij doet. Wanneer je iets maakt van bijv bevroren fruit is dat wel een nadeel, dan heb je kans dat het waterig/dun wordt, doordat ie toch vastloopt. ik heb regelmatig tussen het blenden door moeten roeren en dan ben je wel even ene poosje zoet, want het deksel is er niet 1,2,3 af. Ook heeft het apparaat vaak aan gestaan, doordat je niet duidelijk ziet of hij in gebruik is.
Het schoonmaken is leuk, maar kan in een gewone blender ook. Ik zou het fijn vinden wanneer alles in de vaatwasser zou kunnen, ook het meeneem flesje. Heel fijn vind ik de goede zuignapjes, de plek om het accessoire op te bergen en na vacuüm maken van de smoothie was hij echt verrukkelijk.. Maar de aanschafwaarde is hoog voor dat wat je extra krijgt.

Pluspunten

• krachtig
  • opbergplek accessoire
  • staat stevig
  • resultaat smoothie
  • formaat kan

Minpunten

• lawaaii
  • verwijderen deksel
  • aan/uit onduidelijk
  • receptenboek niet in nederlands

K-vin84 27-09-2020

Goede blender

Geschreven voor: Bosch MMBV621M

Deze blender werkt zeer prettig. De producten in de blender worden goed vermalen (bij andere blenders moet je nog wel eens tussendoor alles omscheppen, dat hoeft hier niet). Ook de 'ice-crush' functie is een mooie aanvulling (lekker voor in een cocktail of als je ijsslush wilt maken). De blender heeft ook een reinigingsfunctie, waardoor schoonmaken makkelijk is (vaak een ding waar ik tegenop zie). Tot slot is de vacuumfunctie een erg fijne aanvulling. Je kunt producten lang bewaren! De blender is wel groot, dus je moet wel ruimte in je keuken hebben

Pluspunten

• sterk
  • reinigingsfunctie

Minpunten

• groot

Akgunn 26-09-2020

Prachtige aparaat

Geschreven voor: Bosch MMBV621M

Dit aparaat is zeer krachtig. Daarnaast is die ook minder luidruchtig. Smoothies worden heel fijn waardoor het extra smooth wordt. Het vacuum functie is extreem handig voor het vers bewaren van Smoothies waardoor je bijvoorbeeld zoals bij banaam appel geen bruine smoothie heb. Ook voor het breiden van babyvieding zoals fruit of groente is het zeer handig. Aparaat is wel wat aan de grote kant.

Pluspunten

• Krachtig
  • Blendt zeer fijn
  • Stil
  • Vacuum functie

Minpunten

• Groot

Leoniek13 21-09-2020

Voor romige smoothies die langer houdbaar blijven

Geschreven voor: Bosch MMBV621M

Ik heb de Bosch VitaMaxx MMBV621M vacuümblender mogen testen via Insiders. De blender is me erg goed bevallen. De smoothies kwamen romiger uit de blender dan uit m’n oude blender én door de vacuümfunctie bleef m’n smoothie tot zelfs de volgende dag er smakelijk uitzien én smaakte deze ook nog prima.

Het ontluchten van de kan is wel even lastig als je deze van de blender afhaalt. Het ventieltje is wat stug. Ook het deksel van de kan halen gaat wat stroef. Maar dit is ook wel weer een goed teken, dat alles goed afgesloten wordt.

Het apparaat is wel erg groot en maakt best wat geluid, maar ook dit is minder dan m’n oude blender. Het apparaat staat mooi stabiel en blijft door z’n zuignapjes ook super goed staan.

De vacuümfunctie op de apart bijgeleverde beker werkt ook erg goed. Je kunt de vacuümfunctie ook gebruiken om ander voedsel langer houdbaar te maken.

Het enige minpuntje vond ik dat m’n wortel niet helemaal fijn werd gemalen, waardoor ik af en toe een stukje wortel in m’n mond had. Eerlijk gezegd niet echt smakelijk als je alleen smeuïgheid verwacht.

Er zit ook een schoonmaakfunctie op, maar deze heb ik niet getest. Ik spoel m’n kan en deksel altijd gelijk af na gebruik en doe het dan later door een sopje (of in de vaatwasser), maar kan me voorstellen dat het handig kan zijn.

Ik vind het apparaat wel wat aan de prijzige kant.

Pluspunten

• Langer houdbaar
  • Romige smoothies

Minpunten

• Formaat
  • Prijs

Tim 21-09-2020

Prima machine, wel wat groot en lawaaierig

Geschreven voor: Bosch MMBV621M

Een mooi apparaat met een robuuste en strakke uitstraling. Dankzij het vacuümsysteem krijg je geen bubbels in je product. Veel delen kunnen los waardoor hij makkelijk schoon te maken is. De auto functie doet goed zijn werk. Prima machine echter wel veel lawaai en hij is nogal groot. De extra vacuüm beker drinkt wat lastig door de vorm.

Pluspunten

• Geen bubbels in je product
  • staat stevig met de zuignappen
  • auto functie
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• groot
  • veel lawaai
  • ventiel voelt fragiel aan
  • zuignapjes voelen fragiel aan

Iris 19-09-2020

Mooi design, krachtig apparaat

Geschreven voor: Bosch MMBV621M

Een mooie blender met een functie waarvan ik niet wist dat het bestond.
Uiteraard direct getest, smoothie gemaakt met de vacuümfunctie, daarna de hele beker in de koelkast een nachtje bewaard. Normaal verliest een smoothie zijn kleur, zeker met banaan. Dat was nu niet het geval.
Tip: laat diepvries fruit even een paar minuutjes ontdooien, dan mengt het gemakkelijker.
De schoonmaak functie is top, ook het slimmigheidje dat je met de deksel het mes los kunt draaien is erg handig. Daarnaast fijn dat bijna alles in de vaatwasser mag!

Pluspunten

• Krachtig apparaat
  • Smoothie langer houdbaar

Minpunten

• Vrij groot apparaat
  • Luid

onlinetester 18-09-2020

krachtige blender, mooi design

Geschreven voor: Bosch MMBV621M

Mooi vorm gegeven apparaat, echter is deze wel erg hoog waardoor het niet in een standaard keukenkast past, dat is erg jammer want als je de blender niet op je aanrecht wilt zetten dan is er (bij mij) weinig plaats. Deze blender staat erg stabiel door de zuignapjes aan de onderkant. De vacuümzuiger is aan de zijkant van het apparaat op te bergen, handig. De blender zelf is heel krachtig, al moet je wel wat vocht toevoegen als je bevroren fruit direct uit de vriezer erin doet, anders krijg je een ronddraaiend geheel als een blok. Aan de led-verlichting, is niet heel duidelijk te zien of het apparaat aan of uit staat. De schoonmaakfunctie vind ik persoonlijk handig maar de bovenkant van de kan wordt niet echt goed schoon, het sop komt niet hoog genoeg. De bodem met de messen worden wel goed schoon, zo hoef je niet met een spons of borstel langs de messen die vaak lastig zijn schoon te maken. Om de kan goed op het onderstel te klikken moet je wel even oefenen, ook het deksel op de kan is er niet gemakkelijk vanaf te halen, vergt nogal veel kracht, voor oudere mensen lijkt me dit niet handig. De vacuüm functie gaat bij de grote kan automatisch, bij de kleinere beker wel gemakkelijk te installeren, handig als je jouw bereiding wat langer wil bewaren zonder smaak en kleur verlies. Ook erg handig is de beker met de dop die je er af kunt halen zodat je direct uit de beker kunt drinken. Apparaat werkt uitstekend.

Pluspunten

• stabiel door zuignapjes aan de onderkant
  • krachtige motor
  • mooi design
  • messen kunnen automatisch gereinigd worden.
  • vacuüm zuiger voor langere houdbaarheid

Minpunten

• hoog apparaat, past niet in elke keukenkast
  • deksel eraf halen kost behoorlijk wat kracht
  • automatische schoonmaak niet helemaal tot bovenin

Bloesem 18-09-2020

Fantastische vacuum blender

Geschreven voor: Bosch MMBV621M

Bij het openen van de verpakking tref ik een goed ogende maar ook zeer degelijke blender aan inclusief een “drinkbeker” en een apart slangetje om vacuum te trekken. Meteen uitproberen dacht ik na vluchtig de handleiding doorgelezen te hebben. Ik plaats het apparaat op het aanrecht en het valt mij meteen op hoe stabiel deze aanvoelt, dit komt mede door de kleine goede zuignapjes. Vervolgens meteen een smoothie maken, heerlijk vers fruit erin en gaan! Tot mijn verbazing gaat dit heel rap en valt het geluidsniveau ook reuze mee. Eerst trekt hij even vacuum en daarna gaat hij blenden. Het apparaat blijft stabiel en binnen een mum van tijd een heerlijke smoothie bereid. Wat een fantastisch apparaat, gladde mooie smoothie. Een gedeelte ervan in de bewaarbeker gedaan en die vervolgens met het slangetje ook vacuüm getrokken, werkt perfect en blijft inderdaad langer goed en geen laagjes in de smoothie. Dus de smoothie is zelfs smoothier! Ook lekkere (mango) lassie ermee maken. Wat mij betreft een aanrader!

Pluspunten

• Vacuum optie
  • Stabiliteit
  • Snel

Baby_becca 16-09-2020

Fantastische blender

Geschreven voor: Bosch MMBV621M

Ik ben echt heel blij met deze blender. De blender is gemakkelijk in het gebruik. Hij staat stevig op het aanrecht en ziet er mooi uit in de keuken. Hij is wel wat groot, daarom heb ik de blender bij ons in de bijkeuken geplaatst je kan hem namelijk niet gemakkelijk opbergen in een standaard keukenkast. De auto functie is heel fijn, de blender geeft zelf aan hoe lang hij moet blenden en de smoothies komen er standaard smooth uit.

Ook de vacuum functie wordt hier standaard gebruikt, de rest van de smoothie gaat in de handige to go fles en deze is snel vacuumgezogen met de slang en zo blijft de smoothie heerlijk vers en kan je op een later moment weer van een smoothie genieten. De schoonmaakfunctie heeft vooral meerwaarde als je snel opnieuw een smoothie wilt maken of als je geen afwasmachine hebt. Mijn voorkeur is om de kan en to go beker in de afwasmachine te doen. Volgens de gebruiksaanwijzing blijven deze mooi ook na veelvuldig afwassen in afwasmachines. Ik lees dat veel mensen aangeven moeite te hebben met het verwijderen van het deksel, als je echter het vacuumventiel voldoende lang optilt, of deze optilt terwijl je het deksel verwijderd is het echt geen probleem.

Ook mijn zoontje van 5 vindt de smooties heerlijk, en het is echt een aanrader om aan smoothies te beginnen als je meer fruit en groente wilt eten. Het receptenboekje wat erbij zit helpt je op weg om de lekkerste (groene) smoothies te maken. De recepten zijn ook super gemakkelijk en een smoothie is zo gemaakt. Bovendien is het erg leuk om te doen en om te kijken naar hoe de smoothie gemaakt wordt.

Ik vind het jammer dat de kan van plastic is en niet van glas.

Pluspunten

• Kan in de vaatwasser
  • Auto functie
  • Vacuum functie

Minpunten

• Groot
  • Kan niet van glas

Gert 11-07-2019

De beste Blender na veel onderzoek

Geschreven voor: Bosch MMBV621M

Na veel onderzoek onder de blenders hebben we deze Bosch Blender VitaMaxx gekozen. Alle functies waar wij naar op zoek waren zitten er op en met name de vacuüm functionaliteit waarbij de vitamines heel blijven (ja apart voor een Blender).

Pluspunten

• vacuüm functionaliteit
  • roestvrije stalen mesjes
  • solide product
  • schoonmaakfunctie
  • icecrusher

Minpunten

• geen

Danielle 19-06-2019

Fijne vacuumblender die geen moeite heeft met bevroren fruit

Geschreven voor: Bosch MMBV621M

Erg fijne Vacuumblender je merkt echt dat de producten in een hele andere structuur uit de blender komen als je de vacuumfunctie gebruikt. Ik ben helemaal om! Ook is het verder een erg fijne blender en heeft geen moeite met welke voedingsmiddelen je er ook maar in stopt. Ik gebruik deze blender veel vaker dan ik mijn andere minder krachtige blender gebruikte.

Pluspunten

• Cleanfunctie
  • Vaatwasserbestendig
  • Vacuumfunctie
  • Accessoires los bij te kopen
  • Ondanks vacuum -eten tot 60oC blenden

Minpunten

• Prijziger dan andere vacuumblenders