Vitamix A2500 - Blender - Wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Vitamix A2500 - Blender - Wit op Kieskeurig.nl.

Engelbert 29-04-2020

Mijn vrouw is er heel blij mee...

Geschreven voor: Vitamix A2500 - Blender - Wit

We hebben het apparaat nu zo'n anderhalve week in ons bezit en het ding bevalt prima. Alles wat we tot nu toe erin gestopt hebben, kwam er mooi gemalen uit.

Wel was het even schrikken bij het eerste gebruik dat er een schroeilucht vrij kwam. Daar was onze oude blender namelijk aan overleden. Maar op de website van Vitamix staat in de FAQ dat dit normaal is en dat het snel minder wordt. Dat laatste kan ik bevestigen. Maar ik had het niet erg gevonden als dit ergens duidelijk in de handleiding had gestaan bij 'het eerste gebruik' of zo.

Verder is mijn vrouw er superblij mee. En dat weegt natuurlijk op tegen de hoge aanschafprijs.

Pluspunten

• Krachtige blender
  • Het geluid valt nog mee

Minpunten

• Schroeilucht bij eerste gebruik
  • Wel een beetje duur...

Bart 04-06-2019

Geweldig apparaat, een en al degelijkheid

Geschreven voor: Vitamix A2500 - Blender - Wit

Vandaag de Vitamix A2500i ontvangen en hij doet het perfect. Het voelt allemaal ontzettend degelijk aan, de kan kan (haha) er makkelijk ingezet worden zonder draaien. De makken van goedkope blenders (knoeien, teveel lawaai, niet alles fijn krijgen) blijven achterwegen. Heel fijn dat je een programma kunt aanzetten op het apparaat waardoor je zelf niets hoeft in te stellen. Volgende stap is om hem met mijn telefoon te bedienen; niet echt nodig maar wel handig als je dan toch een recept uit de app volgt.

Pluspunten

• Voelbaar heel degelijke kwaliteit
  • Eenvoudig te bedienen
  • Perfect Resultaat

Minpunten

• Het is natuurlijk heel veel geld voor een blender