Inventum NB435B - Reviews

1,0 liter
Fabrikant kleur(en)
grijs, zwart

Francis 15-10-2018

Niet prijzig maar ook niet duurzaam

Ik heb dit product gekocht vanwege de lage prijs aanbieding bij kruidvat.Hij werkte prima.
Ik heb vaak gebruikt.Door dat die draai motor te lang gedraait werd was hij een keer gestopt.Jammer!
Geschreven voor: Inventum NB435B

Marlou 12-04-2018

Top product!

Ik ben een groot fan van het maken van sapjes & soepen. Voorheen gebruikte ik een staafmixer, maar dit werkte toch niet goed voor me. Ik besloot een blender te kopen, en mijn oog viel meteen op de NB435B. Een minimalistische en moderne blender met een precies goede grootte, iets wat in elke keuken past. In ieder geval in de mijne! Eenmaal thuis ben ik er direct mee aan de slag gegaan. Hij werkt super! De 2 standen zijn fijn om mee te werken, en de maataanduiding is erg fijn wanneer je bijv. vocht moet toevoegen. Mijn sapjes & soepen smaakte al, maar met deze blender zijn ze echt een succes! Nu we richting de zomer gaan is deze blender mijn dagelijkse keukenhulp!

Pluspunten

• design
  • gebruiksvriendelijkheid
Geschreven voor: Inventum NB435B