WMF KITCHENminis® Blender 0,8 L - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de WMF KITCHENminis® Blender 0,8 L op Kieskeurig.nl.

Ilona 15-06-2021

Top!

Geschreven voor: WMF KITCHENminis® Blender 0,8 L

Fijn, compact, sterk. Perfect voor ijsblokjes, ijskoffie, smoothies. Sterk, makkelijk uit elkaar te halen, vrijwel alles kan in de vaatwasser.

Pluspunten

• Compact
  • Ijsblokjes

r**j@h**l.com 14-06-2021

Kleine blender met kracht

Geschreven voor: WMF KITCHENminis® Blender 0,8 L

Een kleine blender die het goed doet en er ook nog mooi en robuust uitziet. Hij heeft verschillende standen, wat heel goed werkt voor smoothies, ijs en noten. Geen groot apparaat op je aanrecht, perfect voor 1 of 2 personen. Makkelijk uit elkaar te halen en te wassen (kan ook in vaatwasser).

Pluspunten

• Scherpe messen
  • Verschillende standen
  • Klein en stevig

Caroline 09-06-2021

Mooie krachtige blender

Geschreven voor: WMF KITCHENminis® Blender 0,8 L

Fijne blender, lekker compact. De inhoud is voor mij meer dan voldoende; je zet zo twee glazen smoothies neer. De blender kan goed om gaan met diverse (diepvries)producten en is in verhouding tot mijn vorige blender ook een stuk stiller. Het blijft natuurlijk wel een blender dus herrie zullen ze allemaal maken.
Het design is erg mooi en de blender misstaat daarom ook niet op je aanrecht maar is ook gemakkelijk op te bergen. De blenderkan is aan de zware kant maar daardoor voelt de blender ook erg stevig aan. Ik heb dit product getest maar ik vind zelf de aanschafprijs aan de hoge kant; echter kan ik het aanraden! Een fijne blender is goud waard.

• Gebruiksgemak
  • Compact

Minpunten

• Blenderkan is vrij zwaar

MrsEllie 07-06-2021

Mooie compacte mixer, voor alledaags gebruik

Geschreven voor: WMF KITCHENminis® Blender 0,8 L

Bij het uitpakken: heel mooi design, voelt erg stevig aan, mooi compact, staat erg mooi op het keukenblad. Bij het uitproberen valt me het geluid erg mee, hij is erg stil vergeleken met andere blenders die ik gehad heb. Groentesmoothies en soepen gaan zonder problemen. Als ik iets dikkere smoothies probeer, mixt het minder goed. Bij toevoegen van water of vloeistoffen gaat het weer als een speer! Vervolgens milkshakes proberen te maken met bevroren fruit of met ijsblokjes. Helaas gaat dit wat minder, de blender moet regelmatig uit, even roeren en weer aan. Het toevoegen van extra vloeistof helpt ook wel. Maar ik merk wel dat de blender wat minder krachtig is dan andere grotere blenders (die meer geluid maken). Voor de alledaagse mixes is het wel ideaal. Al met al, erg tevreden!

• compact
  • Gemakkelijk schoonmaken

Minpunten

• Zou wat krachtiger mogen

Jennifer 07-06-2021

Fijne blender!

Geschreven voor: WMF KITCHENminis® Blender 0,8 L

Dit is een compacte blender die er erg goed uit ziet! wat vooral handig is, is dat na gebruik deze makkelijk schoon te maken is. Hij doet ook wat hij moet doen oftewel de mesjes zijn krachtig en je kan bijvoorbeeld goede smoothies ermee maken. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• scherpe mesjes
  • mooi design
  • compact

Melissa 06-06-2021

Mooi design, makkelijk in gebruik. Perfecte smoothies

Geschreven voor: WMF KITCHENminis® Blender 0,8 L

Het apparaat ziet er zeer stijlvol uit. Ook is het zeer makkelijk te bedienen. Je maakt er makkelijk smoothies mee ondanks dat je er bevroren fruit in doet. Het apparaat schoonmaken achteraf is supersimpel. Ik raad deze blender zeker aan.

• Gebruiksgemak
  • Meerdere standen
  • Makkelijk schoon te maken

MeeMoo 04-06-2021

Mooi uiterlijk, maar te zwaar voor een kleine blender

Geschreven voor: WMF KITCHENminis® Blender 0,8 L

Ik mocht deze kleine blender testen. Was vooraf erg enthousiast omdat ik elke dag een ontbijtsmoothie maak met een kleine blender en die wilde vervangen. Eerste indruk, mooie vormgeving, maar enorm zwaar. De glazen kan van deze kleine blender, is net zo zwaar als de glazen kan van een grote blender. Ook viel de kastruimte die hij inneemt erg tegenvallen. Gebruikers ervaring, hij doet wat hij belooft. Krachtig , ook voor noten en ijsblokjes , handig schoon te maken. Voor mij persoonlijk, geen aanrader, door zijn gewicht en formaat in kastjes. Ik kan me voorstellen wanneer je een grote keuken hebt, en deze kan op je aanrecht staan, dat het “ een plaatje “ is.

Pluspunten

• Uiterlijk mooi
  • Krachtig
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• veel te zwaar voor een kleine blender
  • Neemt best veel kastruimte in

m**s@h**l.com 03-06-2021

Handig apparaat

Geschreven voor: WMF KITCHENminis® Blender 0,8 L

Goede mixer voor een kleine hoeveelheid smoothies. Diepvries fruit moet wat langer gemixt worden of even eerst uit de diepvries halen. Verder mixt hij alles fijn en in een paar seconden. Ook de turbo functie gaat lekker snel

• Snelle mix resultaat

Minpunten

• Lawaai