WMF Compacte Blender 0.8l 04.1649.0011 - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

niha 28-06-2021

Kleine topper

Goede krachtige blender. Mooi, klein, en stil. Hij maakt bevroren fruit ook lekker smooth. Aanrader!

Pluspunten

• Stil
  • Klein
  • mooi design

p*******@z******* 28-06-2021

super Blender

Krachtige blender, handig formaat. De opzet kan is van glas en 0,8 liter zeker genoeg voor een shake voor 2 personen in 1x klaar te maken. De blader staat zeer stevig en stabiel op de aanrecht. Omdat het formaat zo handig is heeft hij bij mij een vaste plek gekregen op de aanrecht. Ik gebruik hem daardoor ook vaker. Geluidsniveau is ook acceptabel en ijsblokjes, bevroren groente, fruit en noten worden snel gebladerd. Ook niet onbelangrijk is dat het schoonmaken na gebruik gemakkelijk gaat. kan kan in de vaatwasser maar met de hand ook makkelijk schoon te krijgen.

Pluspunten

• handig voormaat
  • stevig/solide

Yvonnevandaal 28-06-2021

Perfecte blender

Het product ziet er mooi uit, is erg compact. Ook redelijk stil en ontzettend krachtig. Omdat deze makkelijk schoon te maken is voor alles geschikt. Van bullet proof koffie tot de lekkerste smoothies in een handomdraai. Ik raad deze zeker aan

• Krachtig

Minpunten

• Kleine hoeveelheid noten is lastig

j********@h********** 25-06-2021

Compact en degelijke blender

Ik zocht een mooie blender die niet veel ruimte inneemt op het aanrecht. Ik ben zeer tevreden over deze blender. Makkelijk in gebruik en ook zeer makkelijk te reinigen.
Veel gebruikt om smoothies te maken.

Pluspunten

• Formaat
  • Makkelijk in gebruik

José 24-06-2021

Top!

Een mooi en compact apparaat voor op het aanrecht. De blender werkt super makkelijk, snel in gebruik en ook makkelijk en snel schoon te maken.
Wij gebruiken hem vooral om smoothies te maken en ijskoffie.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken

JoaB 16-06-2021

Fijne compacte blender

Ik heb deze blender mogen testen en ik ben tevreden. Het is een compacte en robuuste blender. Hij neemt weinig plek in beslag. Hij is wat aan de zwaardere kant, maar blijft wel goed op z’n plek staan.
Er zitten veel verschillende snelheden op. Bevroren fruit is bijvoorbeeld geen probleem voor deze blender. De deksel is er wat lastig af te halen, maar sluit wel goed af. De messen hadden iets scherper mogen zijn.
De inhoud is voldoende voor één grote portie of twee kleine porties.

Ilona 15-06-2021

Top!

Fijn, compact, sterk. Perfect voor ijsblokjes, ijskoffie, smoothies. Sterk, makkelijk uit elkaar te halen, vrijwel alles kan in de vaatwasser.

Pluspunten

• Compact
  • Ijsblokjes

r******************@h********** 14-06-2021

Kleine blender met kracht

Een kleine blender die het goed doet en er ook nog mooi en robuust uitziet. Hij heeft verschillende standen, wat heel goed werkt voor smoothies, ijs en noten. Geen groot apparaat op je aanrecht, perfect voor 1 of 2 personen. Makkelijk uit elkaar te halen en te wassen (kan ook in vaatwasser).

Pluspunten

• Scherpe messen
  • Verschillende standen
  • Klein en stevig

Caroline 09-06-2021

Mooie krachtige blender

Fijne blender, lekker compact. De inhoud is voor mij meer dan voldoende; je zet zo twee glazen smoothies neer. De blender kan goed om gaan met diverse (diepvries)producten en is in verhouding tot mijn vorige blender ook een stuk stiller. Het blijft natuurlijk wel een blender dus herrie zullen ze allemaal maken.
Het design is erg mooi en de blender misstaat daarom ook niet op je aanrecht maar is ook gemakkelijk op te bergen. De blenderkan is aan de zware kant maar daardoor voelt de blender ook erg stevig aan. Ik heb dit product getest maar ik vind zelf de aanschafprijs aan de hoge kant; echter kan ik het aanraden! Een fijne blender is goud waard.

• Gebruiksgemak
  • Compact

Minpunten

• Blenderkan is vrij zwaar

MrsEllie 07-06-2021

Mooie compacte mixer, voor alledaags gebruik

Bij het uitpakken: heel mooi design, voelt erg stevig aan, mooi compact, staat erg mooi op het keukenblad. Bij het uitproberen valt me het geluid erg mee, hij is erg stil vergeleken met andere blenders die ik gehad heb. Groentesmoothies en soepen gaan zonder problemen. Als ik iets dikkere smoothies probeer, mixt het minder goed. Bij toevoegen van water of vloeistoffen gaat het weer als een speer! Vervolgens milkshakes proberen te maken met bevroren fruit of met ijsblokjes. Helaas gaat dit wat minder, de blender moet regelmatig uit, even roeren en weer aan. Het toevoegen van extra vloeistof helpt ook wel. Maar ik merk wel dat de blender wat minder krachtig is dan andere grotere blenders (die meer geluid maken). Voor de alledaagse mixes is het wel ideaal. Al met al, erg tevreden!

• compact
  • Geluid
  • Gemakkelijk schoonmaken

Minpunten

• Zou wat krachtiger mogen

Jennifer 07-06-2021

Fijne blender!

Dit is een compacte blender die er erg goed uit ziet! wat vooral handig is, is dat na gebruik deze makkelijk schoon te maken is. Hij doet ook wat hij moet doen oftewel de mesjes zijn krachtig en je kan bijvoorbeeld goede smoothies ermee maken. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• scherpe mesjes
  • mooi design
  • compact

Melissa 06-06-2021

Mooi design, makkelijk in gebruik. Perfecte smoothies

Het apparaat ziet er zeer stijlvol uit. Ook is het zeer makkelijk te bedienen. Je maakt er makkelijk smoothies mee ondanks dat je er bevroren fruit in doet. Het apparaat schoonmaken achteraf is supersimpel. Ik raad deze blender zeker aan.

• Gebruiksgemak
  • Meerdere standen
  • Makkelijk schoon te maken

MeeMoo 04-06-2021

Mooi uiterlijk, maar te zwaar voor een kleine blender

Ik mocht deze kleine blender testen. Was vooraf erg enthousiast omdat ik elke dag een ontbijtsmoothie maak met een kleine blender en die wilde vervangen. Eerste indruk, mooie vormgeving, maar enorm zwaar. De glazen kan van deze kleine blender, is net zo zwaar als de glazen kan van een grote blender. Ook viel de kastruimte die hij inneemt erg tegenvallen. Gebruikers ervaring, hij doet wat hij belooft. Krachtig , ook voor noten en ijsblokjes , handig schoon te maken. Voor mij persoonlijk, geen aanrader, door zijn gewicht en formaat in kastjes. Ik kan me voorstellen wanneer je een grote keuken hebt, en deze kan op je aanrecht staan, dat het “ een plaatje “ is.

Pluspunten

• Uiterlijk mooi
  • Krachtig
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• veel te zwaar voor een kleine blender
  • Neemt best veel kastruimte in

m***************@h********** 03-06-2021

Handig apparaat

Goede mixer voor een kleine hoeveelheid smoothies. Diepvries fruit moet wat langer gemixt worden of even eerst uit de diepvries halen. Verder mixt hij alles fijn en in een paar seconden. Ook de turbo functie gaat lekker snel

• Snelle mix resultaat

Minpunten

• Lawaai