De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Severin SM 3737 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Corina52 02-07-2016

Superblender

Geschreven voor: Severin SM 3737

Ik ben nog steeds erg blij met deze blender hij maakt heerlijke drankjes en maakt alles goed fijn.

Het geluid vind ik iets minder maar ach de losse meeneembeker is ook fijn

Ik weet niet of ze ook los te koop zijn maar 2 zou wel erg handig zijn

Al met al een aanrader om te kopen

Succes ermee

Corina52 14-03-2016

superblender

Geschreven voor: Severin SM 3737

Ik ben na bijna een halfjaar gebruik nog steeds erg tevreden hij is makkelijk in gebruik en maakt de heerlijkste smootys vooral de losse beker erg handig en alles is zo weer afgespoeld bij goed gebruik mijne ziet er nog uit als nieuw een echte aanrader

Corina52 25-11-2015
Geschreven voor: Severin SM 3737

Ik ben tot nu toe zeer tevreden met deze multimixer en Smoothiemixer to go beker.

Allereerst het design is erg mooi een aanwinst op je aanrecht want hij blijft er zeker staan.

Hij doet wat ie beloofd maalt alles mooi fijn en best snel zonder al teveel herrie. Mijn vorige blender liet nogal eens stukjes achter als je dan aan het drinken was zat elke keer je rietje verstopt dat is bij deze zeker niet het geval.

Ook de mix en go super ik drink vaak eiwit shakes ik dacht ik maak deze eens in die beker heerlijk zo'n luchtige shake heb ik nog nooit gehad en geen lamme arm van het schudden. Ideaal dus ook daarvoor en een Smoothie van vers fruit kan ie ook wel aan wel genoeg vloeibare stof erbij doen en dan komt alles goed.

Al met al een tevrede klant.

M. Moor 25-11-2015
Geschreven voor: Severin SM 3737

Ik heb deze smoothie-maker nu ongeveer 1,5 week in gebruik. Ik had al een blender met een plastic kan. Deze smoothie-maker heeft een glazen blenderkan en een stevig motorhuis en ziet er daardoor veel mooier uit. Niet alle onderdelen mogen in de vaatwasser, maar als je de kan direct na gebruik omspoelt, is hij al bijna helemaal schoon. De deksel sluit goed af, dus ook al komt de inhoud er tegen aan tijdens het mixen, het loopt er niet uit. Ook heel handig is dat het snoer onder het motorhuis kan worden opgerold. Maar het belangrijkste is dat hij heerlijke smoothies kan maken. De smoothies worden lekker zacht en schuimig. Als je de meeneem beker gebruikt moet je er wel goed om denken dat je met vullen de harde ingrediënten er eerst in doet en als laatste de zachte, anders lukt het niet goed. Op de verpakking staat ook nog een QR code voor recepten. Helaas kon ik die niet gebruiken, maar via de website van Severin kan je de recepten ook vinden. Al met al een aanwinst in mijn keuken.

maantje 1950 24-11-2015
Geschreven voor: Severin SM 3737

Ik heb de severin nu een tijdje in huis en moet zeggen hij beantwoord goed aan de verwachtingen.
Hij is degelijk, goede kwaliteit .
Vooral de meeneem beker is erg handig.
Ik heb zeer zeker geen spijt van deze aankoop en kan hem iedereen aanraden.

Neirod 23-11-2015
Geschreven voor: Severin SM 3737

De Severin multi-mixer heb ik nu een week in huis en al voor verschillende dingen geprobeerd. Ik heb in de grotere mixer een flinke fruit hap/ smoothie gemaakt en dit ging prima. Je moet er alleen om denken dat je het zachte spul onderin doet. Want anders komt ie er slecht door heen.
Ook hebben we er brood in verkruimelt dit ging ook makkelijk.
Jammer dat je het mix gedeelte niet los kan maken van de grote beker dan zou je hem beter schoon kunnen maken.
Ook heb ik de beker gebruikt die je makkelijk mee kunt nemen. Hier moet je er om denken dat je het zachte fruit boven in doet omdat je daar de mixer opdraait. Vind de losse beker heel makkelijk en handig om mee te nemen. Het enige min puntje van de beker is het lipje waar je hem mee open moet trekken. Dat is onhandig ding krijg je niet altijd goed grip op en gaat moeilijk los.
Het is een compacte mixer die niet veel ruimte in neemt. Dit is heel prettig.

66.bianca 23-11-2015
Geschreven voor: Severin SM 3737

Dit apparaat heb ik nu een tijdje in gebruik. Ik heb sportende meiden die wel van een smoothie of shake houden. De multi-mixer @ smoothie mix@ Go is een snelle smoothie maker wanneer je wel de volgorde van de beschrijving aanhoudt. Je moet eerst de vloeistoffen in het apparaat doen, daarna de verse ingrediënten, bevroren ingrediënten, yoghurt of ijs. Wanneer je dit aanhoudt heb je heel snel je heerlijke smoothie gemaakt.Voorheen crushte ik het ijs met een ijsblokjesmaker. Maar met dit apparaat kan je met de mult-mixer binnen no time je ijs vermalen. Super handig voor een koude milkshake of drankje. Ook in de winter wanneer je vaak weinig vers fruit hebt, kunt je de smoothie maker heel goed gebruiken. Ik gebruik dan bijvoorbeeld het diepvriesfruit waar je een hele lekkere smoothie mee kunt maken. Zo haal je in de winter toch nog even de zomer binnen. Het enige nadeel vind ik het schoonmaken. Ik heb geen vaatwasser en het met de hand schoonmaken kost wel even tijd. En de bijgeleverde beker is een plus! Helaas wel een loting wie mag......
Ook voor kids die moeite hebben met fruit eten is een smoothie vaak een oplossing.

Björn 22-11-2015
Geschreven voor: Severin SM 3737

Het apparaat is makkelijk in het onderhoud. Ook de bediening is eenvoudig, doch verschilt daarbij niet veel van andere smoothie makers. We hebben het apparaat nog niet aan lastige recepten onderworpen maar blend zacht fruit snel en goed.

erikdekoe 22-11-2015
Geschreven voor: Severin SM 3737

Ik heb de blender nu ongeveer een week in mijn bezit.

Ik wou graag weten of het wat voor mij zou zijn zoon blender maar dat is het zeker.

De severin is een blender met glazen beker. Verder is het een vrij stevig blender.

Heb ooit een andere blender gehad met plastic beker en dat was niet zoon succes.

Verder zitten bij deze blender de messen aan de beker vast, wat verder niet ten nadele komt van het schoonmaken.

De eerste dag heb ik vanalles en nog wat in de blender gedaan om te kijken of hij alles aan zou kunnen, maar alles werd zonder moeite verwerkt.

Ik zou deze blender zeker aanraden als je er naar 1 opzoek bent.
Ik zou namelijk nadat ik mijn proeftijd er op heb zitten zelf eentje aanachaffen.

Door deze blender ben ik met gemaak veel meer fruit en andere gezonden dingen gaan eten. Wat ook nog tot een van de voordelen behoort.

Rik 21-11-2015
Geschreven voor: Severin SM 3737

Het apparaat ziet er stevig uit en blijft stabiel staan tijdens het gebruik. Onderin de blenderkan blijft onder de messen vaak wat van het voedsel zitten wat er lastig uit te halen is. Een handige tip in de gebruiksaanwijzing is warm water en wat afwasmiddel in de blenderkan en deze even aan zetten de messen zijn dan weer goed schoon.

griekJS 21-11-2015
Geschreven voor: Severin SM 3737

Ik heb deze blender een week geleden gekocht om groente smoothies te maken. Dat is ook precies waar die extra beker voor bedoeld is. Direct de smoothies in de meeneem beker maken en meenemen. Geen extra afwas en veel gemak. Ik ben tot nu toe meer dan tevreden. De mesjes onderin werken tot nu toe uitstekend en doen hun werk goed bij alle ingrediënten die ik heb toegevoegd.
Het is gemakkelijk in gebruik en in kon binnen een minuut in gebruik nemen nadat ik hem had uitgepakt. Er zit één nadeel aan het apparaat. Deze is niet 100% geschikt voor de vaatwasser omdat er "vies" water blijft zitten aan het apparaat. Dat is jammer maar over het algemeen ben ik zeer tevreden mee!