De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 212094 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

m*******@h********** 01-12-2022

Slechte ice crusher

Geschreven voor: Princess 212094

Ik heb dit apparaat eerder getest en was positief erover. Ik merk na lang gebruik dat het toch niet het beste is in zijn prijsklasse. Het gaat vooral om de ice crusher die niet goed zijn werk doet. Ik maak veel shakes met bevroren fruit. Er blijven te veel grote stukjes over. Een gedeelte van die stukjes kont onder de mensjes vast te zitten. Behalve deze probleem merk ik ook dat het te veel geluid maakt vergeleken met andere blenders. Ook zijn de knoppen niet solide. Wel miet ik zeggen dat het schoonmaken gemakkelijk gaat.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Grote kan

Minpunten

• Ee blijven veel stukjes bevroren fruit over
  • Veel geluid
  • Knoppen zijn niet solide

a**********@g******** 10-10-2022
Geschreven voor: Princess 212094

Het is een heel degelijk product. Er kan veel in en is super goed afsluitbaar. Het is makkelijk in gebruik en de blender maakt alles met gemak goed fijn, ook ingevroren fruit bijvoorbeeld en ijsblokjes. Ook is hij heel makkelijk te reinigen!

Joy1976 02-09-2022

Zeer stevig Blender

Geschreven voor: Princess 212094

Mooie stevige en degelijke glazen blender. Ik mocht het apparaat testen en ben zeer enthousiast. Hij laat geen stukjes fruit oid over. Alles wordt mooi egaal. Erg stevig! Aanrader

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Zeer degelijk

Minpunten

• Veel lawaai

schippertje87 28-08-2022

Fijne, krachtige blender met grote inhoud!

Geschreven voor: Princess 212094

Ik heb de kans gekregen deze blender te testen en ben erg enthousiast! De blender heeft een luxe uitstraling door de grote glazen mengkan. Daarnaast is hij zwaar en robuust, waardoor hij stevig op je aanrecht staat. Het messenblok is scherp en door de krachtige motor zeer effectief. In korte tijd maalt de blender alles in de mengkan fijn. De motor viel mij hierbij echt op. Ik heb door de jaren meerdere blenders gehad, maar nog nooit zo'n krachtige. Voordeel hiervan is natuurlijk dat de messen zo snel draaien, dat alle ingrediënten in een mum van tijd fijn zijn gepureerd.
Een ander groot voordeel van de mengkom is de inhoud van 1,8 liter. Voor ons gezin met 5 kinderen is dit echt top, ik kan moeiteloos in 1 keer een gezonde smoothie voor mijn kinderen bereiden en houdt dan nog genoeg over voor een glas voor mezelf!
De blender is eenvoudig in gebruik. Het spreekt eigenlijk allemaal wel een beetje voor zich. Er zit een draaiknop op de blender waarmee je de blender aan en uit kunt zetten en waarmee je de snelheid waarmee de messen draaien kunt regelen. Zelfs op de minimale snelheid, gaat dat al erg snel. Daarnaast zitten er 3 voorgeprogrammeerde functies (smoothie / auto clean / ice crush) op en een pulse functie. Deze werken allemaal goed, ijsklontjes en bevroren fruit zijn geen probleem voor deze blender. Ook gekookte groenten en aardappeltjes veranderen in korte tijd in een heel glad babyhapje. En juist na het maken van dit soort dingen is de auto clean knop fijn, de blender reinigt de kan zelf. Je vult de kan met 500 ml water en alle aangekoekte stukjes worden van het messenblok losgedraaid. Schoonmaken is hierdoor erg makkelijk. De mengkan kan ook in de vaatwasser, maar omdat de kan erg groot is, neemt dit best wat ruimte in. Daarom vind ik het een pluspunt dat hij ook eenvoudig zelf te reinigen is.
De blender is voorzien van een erg goede beveiliging. De kan en de deksel moeten er precies goed opzitten, anders gaat de blender niet aan. En geloof me, dit is een pluspunt. De ravage van een draaiende blender met een deksel die niet goed dicht zit is enorm kan ik uit ervaring zeggen.
Het enige minpuntje vind ik de gebruiksaanwijzing. Die is niet heel duidelijk en er staan dingen op die niet bij deze blender horen, bijv een extract functie. Ook wordt er niet uitgelegd hoe je de blender goed kunt reinigen. Je kunt namelijk het messenblok losdraaien en de rubberen ring ook reinigen als daar voedsel tussen is gekomen, dit wordt alleen niet uitgelegd in de gebruiksaanwijzing. Je kunt je wel afvragen hoe erg dat is, zoals gezegd is de blender eenvoudig in gebruik, het spreekt ook allemaal wel voor zich. Dus mijn conclusie is: erg fijne blender die ik zeker zou aanraden!

Pluspunten

• Grote inhoud mengkan
  • Krachtige motor
  • Vergrendelingsbeveiliging
  • Auto clean functie
  • Robuust

Minpunten

• Summiere gebruiksaanwijzing

a*************@z******* 26-08-2022

Princess Blender en super smoothie maker

Geschreven voor: Princess 212094

Mooi design, grote mengbeker. Duidelijke knoppen en wat belangrijker is hij maakt moeiteloos zalige smoothies. Met de crush knop zonder moeite bevroren fruit gepureerd. Makkelijk schoon te maken in de vaatwasser

• Makkelijk in gebruik
  • Krachtige machine
  • Crush werkt perfect

Minpunten

• Startknoppen wat lossig
  • Weer groot apparaat in de keuken (moeite waard)

Bailys76 20-08-2022

Power Blender van Princess

Geschreven voor: Princess 212094

De princess Blender 212094 heeft een mooi design. Een stabiele basisstation en een mooie grote kan. Een groot voordeel vind ik dat de kan van glas is. De blender is fijn om te gebruiken. Er zitten meerdere functies op deze blender waaronder 3 voorgeprogrammeerde instellingen. Wat ik persoonlijk ook heel fijn vind is de mogelijkheid om de kan op het station te reinigen. Dat maakt het schoonmaken van de kan erg fijn. Je kunt per programma de snelheid aanpassen door de draaiknop. Het messenblok met 6 messen is sterk en scherp waardoor je een goed resultaat krijgt bij smoothies, sausen e.d. Ook is er een mogelijkheid om ijs te crushen wat deze blender met gemak aankan.

Ik vond het heel fijn om deze blender te kunnen testen. Binnen ons gezin wordt een blender vaak gebruikt voor het maken van diverse smoothies. Deze Princess Blender is glansrijk geslaagd in de test.

Pluspunten

• Verschillende programma's
  • Programma om te reinigen
  • glazen kan
  • grote inhoud
  • mooi design

Minpunten

• Maak wel veel geluid

g**************@h********** 18-08-2022

Robuuste blender

Geschreven voor: Princess 212094

De Princess Blender heb ik afgelopen weken mogen testen. Een zeer robuust apparaat. Staat stevig op het aanrecht en sluit heel goed af. Door de verschillende standen is het apparaat eigenlijk voor alles wel te gebruiken. En nog idealer vind ik de schoonmaakstand. Geen gedoe meer maar lekker makkelijk. Sopje er in, knopje aan en gaan.

Pluspunten

• Robuust(stevig)
  • Deksel sluit goed af
  • Verschillende programmas
  • De schoonmaakknop

Minpunten

• Hij maakt wel erg veel lawaai.

Dominoek 18-08-2022

Fijne blender met een hoop mogelijkheden

Geschreven voor: Princess 212094

Ik ben zeer tevreden over deze blender omdat hij makkelijk is in het gebruik. Er zitten verschillende functies op die het extra prettig maken om het apparaat te bedienen zoals een speciale knop om smoothies te maken en laat ik dat nou juist meerdere keren per week doen. Vooral met dat hete weer van laatst een uitkomst. Alle ingrediënten doe je in de kan van de blender en het mooie er van is dat de deksel prima de kan afsluit met een klik systeem en zo zit hij stevig vast. Zelf hield ik hem voorzichtig beet en drukte op de smoothie knop en als vanzelf stopte ie er mee en mijn smoothie was mooi geblend. Precies goed! Wat ik ook super vind is dat ie niet heel veel onderdelen heeft die je moet schoon maken. Er zit zelfs een speciale knop op speciaal daarvoor bestemd. Ik zal deze blender ten zeerste aanraden want ik vind hem geweldig! Geen woord gelogen. Ik weet alleen niet of er warme vloeistoffen in kunnen daar kijk ik zelf voor uit. Blijft toch glas. Je kan er zeker wel ijs mee crushen, moeiteloos. Ik heb zelfs nootjes er in fijn gemaakt en dat ging goed. Er zitten ook verschillende snelheden op die je met de draaiknop kan besturen. Ik ga nog eens het boekje in duiken want er zijn tal van mogelijkheden. Ik zou hem niet kunnen missen want ik vind em perfect!

Pluspunten

• Speciale knop voor smoothies te maken
  • Speciale knop voor het schoonmaken
  • Makkelijk te bedienen
  • Kan sluit goed af

Marindasjouw 17-08-2022

Aanwinst voor je keuken

Geschreven voor: Princess 212094

Ik heb de Princess Blender 212094 een paar weken mogen testen.
De blender staat stevig op het aanrecht en heeft een mooie uitstraling. Een echte eye catcher!!!
Bij gebruik merk ik dat hij veel kracht heeft, maar toen ik 2 porties smoothies tegelijk wilde maken.....ontdekte ik toch nog een enkel stukje banaan en dadels ( dadels zijn ook erg lastig om tot moes te malen natuurlijk).
Bij 1 portie wordt de smoothie perfect glad!!! Ja, ook met dadels ( enkele mini stukjes kom je nog tegen) .
Wat ik zo fantastisch aan dit product vind is dat je specifiek voor een programma kunt kiezen, zoals ; smoothies, ice crush, pulse en autoclean. Het programma 'pulse' is echt ideaal om alles gelijkmatig in stukken te krijgen, bij bv soep die je volledig glad wilt hebben. Bij 'normale' blenders moet je hem handmatig stoppen om de stukjes weer naar beneden te laten komen, deze blender neemt die moeite je uit handen.
Reinigen van de kan, is ook zeker geen drama. Door de functie autoclean heb je alle restjes zo uit de messen en vervolgens kan hij ook nog eens in de vaatwasser, makkelijker kan het niet!!!
Ik heb al meerdere blenders in huis gehad en had altijd moeite om de kan er juist op te zetten , waardoor de machine nooit aan ging, pas wanneer je hem er goed op plaats.
Deze kan valt perfect in de behuizing.
Kortom, de perfecte blender voor mij.

Pluspunten

• Stabiel en krachtig
  • Diverse programma's

Minpunten

• Max 1 portie per keer

Paul Kok 16-08-2022

Prima blender

Geschreven voor: Princess 212094

Na een uitgebreide test die ik mocht doen van review is deze blender erg goed bevallen.
Grote glazen beker waar voldoende in kan en erg stevig aanvoelt.
Deksel sluit goed af en er lekt niks uit.
Is enorm krachtig met veel vermogen. Zelfs ijsblokjes waren prima te doen waarmee je lekkere ijsjes kon maken.
Ook groentes en zelfs kleine knoflook worden goed fijn gemalen.
Er zitten 4 knoppen op zodat je altijd het juiste programma kiest voor wat je wilt blenden.
Met de draaiknop kan je ook zelf instellen hoe hard je hem wil laten draaien. Ideaal.
Ook het automatische schoonmaak programma is ideaal. Mesjes worden goed schoon!

Enige nadeel is dat de blender erg luid is.

Maar zeker een aan te raden blender!

m******@l****** 14-08-2022

Krachtige en robuuste blender

Geschreven voor: Princess 212094

We hebben dit product in bruikleen gekregen om onafhankelijk uit te testen. Het is een erg robuust apparaat wat met de glazen kan tegen een stootje kan. Het grote volume is met een gezin van 5 erg fijn, echter maakt dit het wel wat zwaarder. Qua geluid is het wat je verwacht van een blender (herrie dus). Er zijn een aantal programma's voor-ingesteld welke erg fijn zijn. Vooral het Smoothie-programma was erg fijn, waarmee de blender door afwisseling van de snelheid een luchtige smoothie kan maken. Bevroren fruit en ijsblokjes waren hierbij geen enkel probleem. Schoonmaken ging erg makkelijk, hoewel ik dit wel miste in de gebruiksaanwijzing. Gelukkig sprak dit aardig zichzelf en was de blender na de schoonmaakbeurt weer glimmend schoon. Al met al erg tevreden met dit product en zou deze krachtige blender zeker kunnen aanraden!

Pluspunten

• Krachtig
  • Stevig, robuust
  • Voorgeprogrammeerd
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Zware kan
  • Gebruiksaanwijzing kan beter

Rateb 13-08-2022

Krachtig en gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Princess 212094

Ik heb deze blender twee weken morgen testen om een onafhankelijk oordeel te geven.

Ik vind het een krachtig apparaat met een mooi design die wel herrie maakt, maar bij welke blender niet. Ik vind het heel fijn dat de kan van glas is waardoor het makkelijk schoon te maken is en langer mooi blijft. Ik vind de knoppen niet heel solide aanvoelen, omdat ze een vrije beweging hebben voordat ze ingedrukt worden, voor de rest voelt alles wel goed en stevig aan. Apparaat is aan de grote kant, als je af en toe één glas smoothie wil maken.

Ik heb smoothie’s en milkshakes gemaakt en dat ging heel soepel. Een keer kreeg ik wel een stuk bevroren banaan die niet was meegenomen, maar dat is niet vaak gebeurd. Mesjes zijn wel sterk genoeg om stukjes ijs en bevroren fruit te verpletteren.

Schoonmaken gaat erg gemakkelijk, vooral met de optie “auto clean”. De onderkant van de kan waar de mesjes aan vastzitten kan (met wat kracht) losgemaakt worden en zo makkelijk schoon te maken. De deksel gaat met een bepaalde mechanisme dicht en dat is even wennen en dan gaat het soepel. In de deksel zit een vulopening die handig is om iets toe te voegen tijdens het blenden.

Al bij al raad ik het zeker aan, aangezien het doet wat het moet doen, krachtig is voor vele en zwaar gebruik en vooral makkelijk schoon te maken is.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Krachtig
  • Glazen kan
  • Snel opties

Minpunten

• Knoppen voelen niet stevig aan
  • Veel herrie

m*********@g******** 12-08-2022

Krachtige en prachtige blender

Geschreven voor: Princess 212094

Ik heb dit product mogen testen.
Het is een flink apparaat met grote glazen kan. Het is even een handigheidje om de deksel te bevestigen maar daar raak je snel aan gewend. Ik heb er lekkere smoothies in gemaakt. Dit kan met behulp van de daarvoor bestemde knop, of op een snelheid die je zelf kiest. Het apparaat maakt behoorlijk wat lawaai, maar het is gewoon een hele krachtige blender. De smoothies zijn erg goed, er zitten geen stukjes meer in. Ik heb het met bevroren fruit gedaan. Je moet er dan wel wat water of sap bijdoen.
In de gebruiksaanwijzing staat dat de blender ook een extractie-functie heeft, om sap uit fruit en groente te halen. Dit is echter niet juist, die knop zit er niet op. Ook staat er diverse malen beschreven dat de knoppen gaan knipperen. Dit klopt ook niet, ze branden gewoon. Ook mis ik een beschrijving van hoe het product goed te reinigen is. Ja, er zit een reinigingsfunctie op (druppeltje afwasmiddel met halve liter water en op de auto-clean knop drukken) maar etensresten gaan ook onderin tussen de kan en de zwarte kunststof messenhouder zitten. Die krijg je er niet uitgespoeld. Uiteindelijk kwam ik er achter dat dat zwarte kunststof messenhouder uit de kan te halen is (kost wel heel veel kracht) en dan kun je de rubberen ring en alles goed reinigen. Deze mogelijkheid mis ik dus in de gebruiksaanwijzing, maar lijkt mij zeker van belang, anders blijven de etensresten daar gewoon zitten.
Desalniettemin, zeker een aanrader, de smoothies komen goed uit deze krachtige blender.

Pluspunten

• bevroren fruit wordt moeiteloos vermalen
  • mooi design

Minpunten

• gebruiksaanwijzing kan beter

Vaya_1 12-08-2022

Krachtig en mooi design

Geschreven voor: Princess 212094

Sinds enkele weken in huis en inmiddels meerdere gebruikt. Het apparat heeft heeft mooi design en door de glazen kan zit robust en duur uit.
Het uitpakken en in gebruik nemen ging redelijk makkelijk. Al is deksel een wat moelijk tot je begrijpt hoe het in elkaar zit.
Voorgeprogrameerde knoppen zijn handig. Vooral nu met de warme weer, is de smoothie knoop het meest in . Bevroren of verse fruit. Geet lekker in.
Met de ijsknoop heb ik ook oude gebaken brood gekruimeld door gallete. Mesjes en motor zijn goed krachtig. Blender maakt nogal geluid, maar dat is een noodzakelijke kwaad door de krachtige motor.
Het zelfreiniginsknoop had ik tot nu toe niet gekend.
Ben er blij mee.
Al met al , een goed huishoudelijk apparat.

Pluspunten

• krachtig
  • sterke messen
  • zelfreiniging

Minpunten

• moelijke deksel
  • zwaar

aysecetin@hotmail.it 11-08-2022

Mooie design blender

Prachtige design blender

Ik mocht deze blender testen,

Prachtige design blender. Ideaal voor grote gezinnen heeft een grote kom. Blender zelf heeft 4 functies.Tijdens het gebruiken vondt ik de deksel zelf wel wat moeizamer open gaan er zit een veligheidsvergrendeling op en dat maakt het bevestigen wat moelijker.De kan zelf was te zwaar voor mij omdat hij groot en van glas is. Ik vondt het wel een grote apparaat voor 1 glas smoothie. Ik heb zelf smoothies gemaakt van bevroren fruit (aardbeien, blauwe bessen en rode bessen), schepijs en melk. De snelheidsregelaar knop is makkelijk draaibaar.Ik heb de eerste functie knop gebruikt voor smoothie. Door rvs scherpe messen en de krachtige motor is het erg snel voorbereid. Tijdens het aanzetten maakte hij wel erg veel herrie dat komt denk door de krachtige motor.

Knop twee is de auto clean.Dankzij de auto clean functie is het ook makkelijk schoon te maken. De derde knop is voor ijsmalen dat is ook erg handig en de laatste knop is de pulse knop.

Pluspunten

• Scherpe messen
  • Krachtige motor
  • Autoclean functie
  • Bevroren ijs kan er ook in

Minpunten

• Zware kan
  • Moeite gehad met de deksel
  • Grote blender grote kom voor 1 glas smoothie

Helene 11-08-2022

Fijne blender met veel power!

Geschreven voor: Princess 212094

Ik heb deze blender mogen testen.

De blender ziet er goed uit, mooi ontwerp met rvs. Ik heb wat moeite met de deksel de eerste keer. Deze moet er echt goed op zitten anders wil hij niet aan. Na de eerste keer gaat dit als vanzelf, ik moest er even een handigheid in krijgen. Eerst een smoothie gemaakt met komkommer, bevroren blauwe bessen en wat eiwitten poeder. De stand smoothie gebruikt. Hij kwam er mooi romig uit. De bessen waren nog niet goed klein geworden. Volgende keer wat langer aan dus. Daarna nog een smoothie gemaakt met veel diepvries groenten en fruit. Nu geen speciale stand gekozen maar het even voluit laten draaien. Dit kan hij goed aan! Het apparaat word niet warm bij deze zware taak. De substantie is goed gemengd en volledig klein. Erg lekker geworden!

Er zit ook een schoonmaak functie op. Deze heb ik ook geprobeerd en dit is een handige toevoeging. Dat ken ik nog niet van eerdere blenders die ik heb gehad.

Al met al zeer tevreden over deze blender!

Pluspunten

• Krachtig
  • Mooi ontwerp
  • Veel functies
  • Makkelijk in gebruik
  • Efficiënt

Minpunten

• Deksel ging bij mij de eerste keer wat moeizaam