WMF KITCHENminis Mix on the Go - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de WMF KITCHENminis Mix on the Go op Kieskeurig.nl.

priscilla666 19-06-2021

Handig voor onderweg

Geschreven voor: WMF KITCHENminis Mix on the Go

Leuke gadget en handig om op werk een gezonde smoothie te maken. Het apparaat lekt niet, maar heeft wel een kleine inhoud. Het zou fijner zijn als die wat groter was, zodat je meer vers kan meenemen en ook om later nog wat over te hebben. De messen doen hun werk, echter is het wel jammer dat het geen bevroren of harde etenswaren erin kan blenden. Het schoonmaken gaat wat moeilijker, omdat het accu gedeelte niet onder water gedompeld mag worden. Dit is wel te doen, maar vereist wat voorzichtigheid. Opladen gaat snel en is met de magneet gemakkelijk aan te sluiten. Wanneer je smoothie klaar is, kan je direct eruit drinken. De rand heeft wel de schroefdop en is niet ideaal, het zou fijner zijn als je er iets op kon schroeven wat het fijner laat drinken. Al met al is het een fijn apparaat en het motiveert mij om smoothies op werk te maken met fruit, groente en kwark/water.

Pluspunten

• Makkelijk mee te nemen
  • Oplaadbaar

Minpunten

• Weinig inhoud
  • Geen bevroren/hard voedsel

g**s@p**t.nl 16-06-2021

Doet wat het beloofd

Geschreven voor: WMF KITCHENminis Mix on the Go

Superblij met deze mini-blender, handzaam en snel en doet wat het beloofd. Smoothies maken. Zelfs de kinderen kunnen zelfstandig een smoothie maken. Fijn ook dat de batterij zeker een week mee gaat. Schoonmaken is mega makkelijk en snel!

Pluspunten

• Handzaam
  • Makkelijk schoon te maken

l**r@g**l.com 15-06-2021

Super fijn product voor een heerlijke shake

Geschreven voor: WMF KITCHENminis Mix on the Go

Ik ben zeer tevreden met dit product! Dagelijks gaat hij mee naar werk en geniet elke lunch van een verse shake. De accu gaat lang mee, het volume van de mixer is ook prima. Het enige dat mist is een drink tuitje, want direct uit de kan drinken is niet ideaal.
Ondanks dit super tevreden!

Inge1301 12-06-2021

Top voor onderweg

Geschreven voor: WMF KITCHENminis Mix on the Go

Mogen testen via insider, echt ideaal voor onderweg. Licht en klein in gebruik. Maakt snel smoothies en shakes voor onderweg. Erg prettig in gebruik.
Draadloos voor onderweg, thuis opladen en daarna kan je er meerdere keren draadloos gebruik van maken

Pluspunten

• Licht
  • Snel
  • Kan na opladen lang mee

Juul12 12-06-2021

Heerlijke smoothies altijd en overal

Geschreven voor: WMF KITCHENminis Mix on the Go

Als je een handig en mega krachtig apparaat wil waar de batterij echt superlang (+-10 smoothies) meegaat, die makkelijk in je koffer past of in de auto/tas mee kan en die er ook nog eens mega mooi uitziet: dan is dit jouw blender!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Krachtige motor
  • Laadt snel op
  • Gaat lang mee zodra opgeladen

a**m@h**l.com 11-06-2021

Zeker on the Go voor de niet stilzitters

Geschreven voor: WMF KITCHENminis Mix on the Go

O zo handig een mini mixer om onderweg mee te nemen. Ik gebruik het voornamelijk om er smoothies mee te maken, maar je kunt er zeker veel meer mee zoals het pureren van de groente, fruit van je baby, koude koffie, sausjes maken etc.
Ik vind het prettig omdat ik het mee kan nemen en overal kan opladen, indien nodig. Enige nadeel vind ik dat de inhoud niet groot genoeg is en dat het net iets te zwaar is. Maar verder erg handig en ook een superluxe vormgeving.

Pluspunten

• Usb oplader
  • Makkelijk mee te nemen
  • Voor meerdere doelen te gebruiken

Minpunten

• Zwaar
  • Inhoud is klein
  • Geen drinkgat of rietje
  • Niet geschikt:ijsblokjes, harde groente/fruit

mamariek 10-06-2021

handig compacte blender voor thuis en onderweg

Geschreven voor: WMF KITCHENminis Mix on the Go

heel handig en compact om mee te nemen en gebruiken zonder stopcontact. Via usb op te laden en dan echt meerdere keren te gebruiken.
zacht fruit gaat prima, wat hardere dingen of bevroren fruit is lastig.
de deksel met motor is wat lastiger goed schoonmaken, omdat deze niet geheel onder water mag.

Mooi design en door de grote rubberen ring fijn vasthouden.

Pluspunten

• design
  • compact

Minpunten

• niet heel erg krachtig

CindyH 09-06-2021

Super blendertje

Geschreven voor: WMF KITCHENminis Mix on the Go

Super handige blender voor onderweg of op het werk. Je kan hem opladen met een USB poort dus ook als je vergeet hem op te laden kan je een drankje maken.
Heeft een mooi design en past in de moderne keuken. Simpel af te spoelen voor hergebruik.
Enige nadeel is dat hij niet super krachtig is, dus met bevroren eten niet perfect.

• Schoonmaken
  • Opladen simpel
  • On the go item

Minpunten

• Niet heel Krachtig

Lautje1912 09-06-2021

Prima mixer

Geschreven voor: WMF KITCHENminis Mix on the Go

Handig en compact. Lekkere verse sapjes maken, ook onderweg. Hardere stuks fruit als appel gaan lastig. Je kunt best een aantal keer sap maken met één oplaad beurt. De beker drinkt niet super lekker, het randje is wat scherp.

Pluspunten

• Draadloos
  • Verse sap on the go

Minpunten

• Mixt niet alle fruit goed
  • Drinkbeker randje is scherp

L**S@h**l.com 08-06-2021

Super handig voor onderweg.

Geschreven voor: WMF KITCHENminis Mix on the Go

In een hand omdraai onderweg een lekkere smoothie of shake klaar maken, geen probleem met dit apparaatje. Het is makkelijk in gebruik en ziet er ook nog eens chique uit. Even aan de oplader tot de accu volledig opgeladen is en dan is hij klaar voor gebruikt. Twee keer drukken op het knopje en hij start met blenden, na 40 seconden gaat hij automatisch uit. Hij geeft zelf aan wanneer het weer tijd wordt om hem op de laden. Het formaat is zeer fijn, echter had de beker ietsjes groter gemogen. Maar over het algemeen zeer tevreden.

Pluspunten

• Mooi Design

Minpunten

• Inhoud beker wat klein

r**3@h**l.com 01-06-2021

Mix and Go

Geschreven voor: WMF KITCHENminis Mix on the Go

Klein maar fijn "mix on the go" gisteren opgehaald, deze mag ik via The Insiders testen en mijn eerste indruk was, hmm hij is klein. Maar na hem goed te hebben bekeken vond ik het formaat wel oké. Echt een mooi en stevig design. Kan niet wachten om deze uit te testen. Ben nu een paar dagen verder en heb de mixer een aantal keer gebruikt. Hij zit goed in de hand en je stopt hem makkelijk in je tas voor later. Het apparaat is niet moeilijk te gebruiken, deksel er af, fruit er in, deksel erop, druk op de knop en draai de mixer om en klaar is kees. Qua formaat is hij ideaal, maar de inhoud is best klein. Wat ik wel als nadeel ervaar, is dat je niet een drinkdeksel hebt, het drinken van de beker is een beetje lastig. Maar dat is even wennen denk ik. Als het deksel niet goed ingedraaid is, dan knippert een wit lampje, ideaal zodat je niet morst. Op het moment dat het batterij leeg is dan knippert een rood lichtje. Zo weet ik wanner ik hem moet opladen. Wat betreft het schoonmaken, je kan beide stukken ( mengbeker en motor) onder de kraan wassen. Voor de rest ben ik er wel blij mee.

Pluspunten

• Past mooi in je tas
  • Ideaal voor werk en onderweg

Minpunten

• Geen drinkdeksel