Bosch Serie 4 MMB6141B - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 MMB6141B op Kieskeurig.nl.

PERFECT 05-02-2022

super

Geschreven voor: Bosch Serie 4 MMB6141B

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] machine is krachtig en de pot is licht en makkelijk te hanteren, kortom een perfect apparaat

R van der helm 03-02-2022

Heel goed ook genoeg pauer

Geschreven voor: Bosch Serie 4 MMB6141B

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik prijs het product aan wat het heeft roestvrijstalen messen

j**s@h**l.com 20-12-2021

Blender die voldoet aan de verwachting

Geschreven voor: Bosch Serie 4 MMB6141B

Dit product raad ik iedereen aan. Deze blender is erg sterk, bevroren fruit, ijsblokjes, nootjes,.. alles wordt met deze blender fijn gemalen. Daarnaast is deze blender goed schoon te maken. De kan heeft een goed formaat en heeft een licht gewicht waardoor het makkelijk schenkt. Prijs /kwaliteit is top!

Pluspunten

• Maalt bevroren fruit, ijsblokjes, noten etc
  • Prijs/ kwalitiet
  • Kan is licht, makkelijk schenken
  • Goed schoon te maken

Geert 16-09-2021

Top toestel!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 MMB6141B

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt zeer goed met alle mogelijke ingredienten

Samm 12-08-2021

Super!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 MMB6141B

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn oude blender was stuk gegaan en miste mijn smoothies. Na goed zoeken vondt ik gelijk een betere die van Bosch. Wauw wat maakt dit apparaat perfecte smoothies. Zelfs de ijsklontjes en bevroren fruit crusht de blender perfect! Super blij mee en zeker 100% een aanrader

Andre 28-06-2021

Robuust en Eenvoudig te reinigen

Geschreven voor: Bosch Serie 4 MMB6141B

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer fijn apparaat , sterke motor en eenvoudig te reinigen door de beperkte hoeveelheid losse onderdelen. Kan is van een mooi heldere kunnsstof en blijft hekder na meerdere keren gebruik.
Zeer tevreden over deze aankoop

Marielle 29-05-2021

Super blender

Geschreven voor: Bosch Serie 4 MMB6141B

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Door gelezen reviews heel hard geluid verwacht, maar viel eigenlijk wel mee. Is ook maar kort natuurlijk. Gaat lekker snel en maakt alles goed fijn. Kan is prettig van formaat. Kortom een goed apparaat.

NickyDN 22-03-2021

Fijne blender

Geschreven voor: Bosch Serie 4 MMB6141B

Deze blender is van stevig en dik kunststof materiaal, maar wel licht in gewicht wat ik zelf persoonlijk erg fijn vind. Heeft een fijne klik sluiting om de blender erop vast te zetten. Vaak maak ik smoothies en vind ik het super fijn, dat je dus terwijl de deksel erop zit je nog bij kunt vullen door de kunststof staaf eruit te halen die in die deksel zit verwerkt zodat je tussendoor bij kan vullen. Wat geluid betreft is hij niet erg stil, maar dit maakt wat mij betreft niet uit.

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Is niet erg stil in gebruik
  • Deksel gaat wat stroef

Nekiram 14-03-2021

Prima Blender

Geschreven voor: Bosch Serie 4 MMB6141B

In t begin deed ie het niet, bleek de kan niet helemaal goed te zitten, extra beveiliging dus. Verder doet ie wat ie moet doen goed. Heb voor deze gekozen ondanks dat hij geen glazen kan heeft. Het design vind ik nl ook erg mooi, slank en niet te zwaar. Het kunststof is BPA vrij wat ook een veilig gevoel geeft icm met gezonde voeding. Simpel zonder poespas, aanrader dus!

Pluspunten

• Kan is BPA vrij en licht

Minpunten

• Deksel klemt

Inkie72 11-03-2021

Super gladde smoothies

Geschreven voor: Bosch Serie 4 MMB6141B

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Allereerst vind ik de blender erg heel mooi uit zien. Ik laat hem zelfs gewoon op het aanrecht staan. De blender hakt alles goed klein en alles in een rap tempo. Een lekkere grote en lichte kan met een stevig onderstel met zuignapjes waar lekker veel in kan. Hij is goed schoon te maken. Het enigste nadeel is het geluid; hij maakt erg veel lawaai en de deksel. Deze trekt vacuüm waardoor deze moeilijk los te krijgen is. Maar misschien is dat een kwestie van wennen.

Daphnevdijk 11-03-2021

Fijne blender met een goed blend vermogen

Geschreven voor: Bosch Serie 4 MMB6141B

Wij hebben enorm veel plezier van deze blender. Bevroren fruit is in 60-90sec klaar en vrij van stukjes. De blender heeft een grote kan, dus je kan veel in 1x klaar maken. De blender kan gebruikt worden tot 80° dus ook heel geschikt voor het maken van sauzen en soep. Hij maakt wel wat herrie , jammer maar niet ongewoon. Wat wel rot is, is dat de deksel best moeilijk los gaat. Schoonmaken gaat heel makkelijk in de vaatwasser dus ideaal! De nopjes onder de blender zijn ook praktisch, hiermee staat hij goed stevig op het aanrecht.

Pluspunten

• Grote kan
  • Geschikt voor smoothies/soepen/sauzen etc
  • Kan in de vaatwasser
  • Nopjes voor extra stabiliteit op het aanrecht

Minpunten

• Hard geluid
  • Deksel gaat moeilijk los

Inkie1972 10-03-2021

Supergladde smoothies

Geschreven voor: Bosch Serie 4 MMB6141B

Pluspunten

• Kan is lekker licht
  • Blender is snel
  • Krachtige motor

Minpunten

• maakt veel lawaai
  • deksel trekt vacuüm; moeilijk eraf te krijgen

Mark van Siegenbeek 10-03-2021

Krachtige no-nonsense blender

Geschreven voor: Bosch Serie 4 MMB6141B

Dit is een uitstekende no-nonsense blender zonder overbodige accessoires die doet wat je van een goede blender mag verwachten. De grote kan is handig voor flinke hoeveelheden soep bijvoorbeeld en het malen gaat snel en goed, ook ijsblokjes en bevroren fruit zijn geen probleem. Dat de kan van plastic is, was even wennen - het oogt op de een of andere manier ietwat goedkoop - maar eigenlijk is het wel fijn omdat glazen kannen bij mij redelijk snel sneuvelen. Het enige nadeel is wellicht dat de deksel wel erg strak om de kan zit.

Pluspunten

• Gewicht
  • IJsblokjes/bevroren fruit malen gaat snel

Minpunten

• Deksel zit wel erg strak

Anoniem 10-03-2021

Krachtige no-nonsense blender

Geschreven voor: Bosch Serie 4 MMB6141B

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is een blender die doet wat je van een goede blender mag verwachten. Bij dit model geen overbodige accessoires die alleen maar in de weg liggen, gewoon lekker basic. De blender is krachtig en snel, ook bevroren fruit en ijsblokjes zijn totaal geen probleem. Aan de kunststof kan moest ik even wennen - het oogt ergens ietwat goedkoop - maar eigenlijk is dit juist wel fijn, aangezien m'n vorige blender. al snel kon worden weggegooid omdat er een barst in de glazen kan zat.

Lucy 10-03-2021

Super Blender

Geschreven voor: Bosch Serie 4 MMB6141B

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn vorige Bosch blender was net kapot gegaan, dus deze nieuwe blender had ik gewoon nodig. Ik had een kleine compacte versie, maar deze schenkkan is fantastisch. Lekker groot, zodat je meerdere smoothies tegelijk kunt maken. Er zitten 2 snelheden op en nog een crush button om je ijs en/of bevroren fruit te crushen. Het apparaat is best groot, maar je kunt het indien er geen plek meer op je werkbank is, de kan en het onderstel los van elkaar in de kast zetten.

Corien36 10-03-2021

Doet wat hij belooft

Geschreven voor: Bosch Serie 4 MMB6141B

Mooie blender met genoeg vermogen. Wat ik fijn vind is dat de kan heel licht van gewicht is en met een duidelijke maataanduiding. Vind ik bijvoorbeeld ideaal voor als je een proteineshake gaat maken. Voldoende vermogen om bevroren fruit e.d. te vermalen. Klein nadeel vind ik de vorm van de kan. Door de gleuven vind ik hem met afwassen iets lastiger schoon te houden. Het maakt aardig wat lawaai als je hem in gebruik neemt maar dat is ook logisch en is gelukkig maar van korte duur. Hij ziet er ook nog eens leuk uit op het aanrecht!

JohanH79 09-03-2021

Sterk en stabiel

Geschreven voor: Bosch Serie 4 MMB6141B

Prima blender, zonder poespas. Staat stevig of stabiel door de zuignapjes aan de onderkant. Wel wat aan de hoge/grote kant. Makkelijk af te spoelen en vaatwasbestendig.

Pluspunten

• Sterk
  • Stabiel

Minpunten

• Groot

Chrissy 07-03-2021

Geweldige blender

Geschreven voor: Bosch Serie 4 MMB6141B

Hele fijne blender. Hij is ontzettend krachtig, hij maakt bevroren fruit en zelfs ijsblokjes helemaal fijn. De blender schoonmaken is heel simpel omdat hij zo licht is en geen losse onderdelen heeft. Dus drink je graag smoothies of shakes dan is dit de ideale blender.

Pluspunten

• Is niet te zwaar
  • Maakt alles in korte tijd zeer fijn

Fidges 07-03-2021

Mooie luide blender

Geschreven voor: Bosch Serie 4 MMB6141B

Mijn ervaringen met de blender zijn voornamelijk positief. Hij ziet er strak uit en heeft een grote kan, waardoor je er lekker veel in kan proppen. Ook is hij vrij krachtig en makkelijk schoon te maken. Bevroren vruchten voor een smoothie waren dan ook geen enkel probleem. De paar minpuntjes die ik heb ontdekt is dat hij vrij luid is en dat de deksel erg strak zit waardoor hij soms lastig te scheiden is van de kan.

• Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Luidruchtig
  • Deksel is soms lastig los te maken

TSR1993 07-03-2021

Mooie luide blender

Geschreven voor: Bosch Serie 4 MMB6141B

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben zeer te spreken over de blender. Bevroren vruchten waren geen enkel probleem dus ik heb er een lekkere smoothie mee kunnen maken. Ook heb ik een tomatensaus kunnen maken met de blender. Het viel me op dat de kan erg groot is. Hierdoor pasten bijna alle ingrediënten er al in. De blender heeft in korte tijd zijn werk kunnen doen. Hiernaast was hij gelukkig ook snel schoon te maken en ziet hij er ook nog eens goed uit.
De enige minpuntjes voor mij zijn dat hij erg luid is (maar ik heb de buren nog niet horen klagen) en dat het soms best lastig om de deksel van de kan te scheiden