KitchenAid K400 Artisan - Reviews

Inhoud mengbeker
1,4 liter
Fabrikant kleur(en)
rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de KitchenAid K400 Artisan op Kieskeurig.nl.

erp11 28-04-2020

fantastische blender

Geschreven voor: KitchenAid K400 Artisan

heb hem nu een week en hij doet alles wat ik wil, heeft een krachtige motor en een mooi design heeft zelfs een ijs stand, heb Smoothies gemaakt heel gemakkelijk ook heb ik een milkshake gemaakt met de ijs stand en zelf fruit erbij doen. Schoonmaken gaat ook snel beetje water onderin even aanzetten, naspoelen onder kraan en klaar, een nadeel hij maakt nogal wat geluid maar anders een prima blender

Pluspunten

• snel klaar
  • zeer krachtig

Marieke De Kok- Sterenborg 03-05-2020

Een mooie alleskunner!

Geschreven voor: KitchenAid K400 Artisan

Ik heb de blender nu enige tijd in bezit en ik ben er erg tevreden over. De glazen kan is wat zwaar maar er komt geen plastic aan te pas. Noten worden in en handomdraai gemixt tot een notenpasta, granen tot meel en soepen en smooties worden echt goed gemixt tot een glad geheel. Het apparaat maakt wat geluid en ja, dit kan wat heftig zijn in sommige gebruikersstanden. Toch vind ik dit in vergelijk met blenders uit het verleden meevallen. Wat ook super handig is, is dat je met uitbreidingen ervoor kan zorgen dat het apparaat verschillende functies heeft. De citruspers valt in ons gezin erg in de smaak! Een echte aanrader in dit gezin!

• Schoonmaakprogramma
  • Duurzaam
  • Krachtige motor

Minpunten

• Zwaar in gebruik

cecelili92 28-04-2020

Top blender

Geschreven voor: KitchenAid K400 Artisan

Heel fijn blender! Ideaal om smoothies te bereiden. Het is wel een zwaar blender maar ook heel stevig. Je moet ook genoeg plek hebben in je keuken.

Pluspunten

• Krachtig
  • Kleur

Minpunten

• Zwaar

Brenda 28-04-2020

Super goede blender

Geschreven voor: KitchenAid K400 Artisan

Na altijd een ander merk blender gehad te hebben , nu over gestapt naar een kitchenaid omdat die mooi staat in de nieuwe keuken!
en ik wil nooit meer wat anders!

Hij is mooi van design, en werkt zeker naar behoren. Maakt met gemak smoothies met bevroren groente en fruit . Soep wordt ook een gladde massa.
Het rode onderstel is wel vrij zwaar, maar daardoor blijft hij uiteraard wel goed staan en kan je weg lopen als hij mixt.

10000% tevreden en ik zou het iedereen aanraden, hij is zijn geld meer dan waard

Pluspunten

• maalt bevroren fruit en groente snel
  • maakt geen herrie
  • veel mogelijkheden tot uitbreiden
  • mooi design
  • makkelijk te reinigen

Minpunten

• het (rode) onderstel is vrij zwaar

J van E 28-04-2020

Super krachtige Blender.

Geschreven voor: KitchenAid K400 Artisan

Het product is zeer krachtig en mengt alles goed door elkaar. Ik heb er shakes mee gemaakt, maar ook cakebeslag en bananenbrood. Dit was allemaal geen probleem. Hiervoor heb ik andere blenders gehad, maar die hadden meer moeite om alles goed te mengen.

Pluspunten

• Krachtig
  • Mengt alles zeer goed