Duux Threesixty Smart Fan + Heater Wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Duux Threesixty Smart Fan + Heater Wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

EvK 24-03-2024

App werkt niet.

Leuk kacheltje, word warm, goede verspreiding van warme lucht. Maar slim dat zeker niet de app is onbruikbaar doordat ze volgens eigen zeggen slachtoffer zijn van hun eigen succes en het platform het niet meer aan kan, al maanden niet... Niet te bedienen via de app, app krijgt gene verbinding met apparaat. Geen schema kunnen instellen. Als het je gelukt is een schema in te stellen dan is het elke dag weer een verrassing of ze het ook werkt. Kortom wil je een slimme kachel koop wat anders heb je geen slimme

Pluspunten

• Goede warmte verdeling
  • Niet al te veel lawaai.

Minpunten

• App werkt niet
  • Niet te bedienen via
  • Geen zicht op wanneer app wel werkt
  • Echt niet slim

l**n@h**l.com 29-09-2023

Handige kachel, mooie vormgeving en goede warmte

Handige kachel, die door het gebruik van de app perfect op afstand te bedienen valt.
Het apparaat ziet er mooi uit, de ronde vorm en 360 graden warmte-uitgang is erg handig om een kamer aan alle kanten te verwarmen. Dit in tegenstelling tot een “gewone” kachel die zijn warmte naar een kant straalt.

Een klein minpunt is het korte stroomsnoer. Hierdoor is het niet makkelijk om hem in het midden van het vertrek te zetten, wat juist zijn doel is.

Pluspunten

• Snel warm
  • 360 graden warmte
  • Bediening via app

Minpunten

• Kort snoer

nona1989 27-09-2023

Must have voor het koude huis

Een mooi ding om te zien en er komt aan alle kanten warme lucht uit. Hierdoor kan je de verwarming tijdelijk of vast midden in de kamer zetten om de kamer nog sneller op te warmen. Hij is stil en snel. Je hoort hem amper. Het meest ideale vind ik misschien wel de app die je kan installeren om de Duux op afstand te gebruiken. Een ruimte vooraf verwarmen. Binnenkomen in een verwarmd kantoor. Ik zie ook al voor me dat ik op een koude nacht de ongeisoleerde kamer van mijn dochter met een druk op de knop op afstand opwarm. Ja dit is een heel fijn ding! En hij is ook nog relatief energie zuinig. In deze tijden ook niet onprettig!

n**7@h**l.com 26-09-2023

Efficiënte & stijlvolle elektrische kachel met handige app

We gebruiken deze kachel nu anderhalve week en zijn erg tevreden. Met de stijgende gasprijzen wilden we onze benedenverdieping, vooral de woonkamer, efficiënt verwarmen. Zeker om in het voor en najaar even snel de woonkamer op te warmen zonder de CV aan te zetten. De kachel warmt snel op, heeft handige app-bediening met meerdere standen en is stil op de laagste stand. In de hoogste stand maakt hij wat lawaai, maar dit is snel opgelost door terugschakelen naar een lagere stand. Het moderne design neemt weinig ruimte in beslag en is gemakkelijk te verplaatsen naar andere ruimtes in het huis. De app was vrij simpel te installeren en is echt een pluspunt bij dit apparaat. Je kunt echt heel makkelijk de gewenste tempratuur instellen wat ook overeenkwam met de tempratuur op de thermosstaat.

Al met al kunnen we deze kachel van harte aanbevelen. Hij heeft zich bewezen als een efficiënte, stijlvolle, en gebruiksvriendelijke verwarmingsoplossing voor onze benedenverdieping. Het is een waardevolle investering, vooral in deze tijd van stijgende energieprijzen.

Pluspunten

• Stijlvol
  • Gebruik in combinatie met app
  • Warmt snel de ruimte op

Minpunten

• maakt brommend geluid op de hoogste stand

b**a@d**p.nl 21-09-2023

Goede heater, alleen jammer van de app

De DUUX Threesixty 2 Smart Wit straalt met zijn strakke en hedendaagse design een zekere elegantie uit die in de meeste interieurs moeiteloos opgaat. Qua prestaties zorgt de kachel inderdaad voor een snelle en gelijkmatige verwarming van de ruimte. Het compacte formaat is een duidelijk pluspunt, waardoor je hem gemakkelijk in verschillende kamers kunt plaatsen zonder dat hij te dominant aanwezig is.

Echter, waar ik tegenaan liep, was de bijbehorende app. Het koppelen en instellen was een uitdaging op zich, en gedurende de periode dat ik het apparaat gebruikte, ondervond ik regelmatig problemen met de connectiviteit. Het zou fijn zijn als de gebruikerservaring van de app net zo soepel zou zijn als het gebruik van de kachel zelf.

Alles bij elkaar genomen is de DUUX Threesixty 2 Smart Wit een competente elektrische kachel die zeker warmte en comfort toevoegt aan elke ruimte. Het potentieel van het 'smart' aspect wordt echter enigszins overschaduwd door de app-ervaring, en ik hoop dat toekomstige updates dit zullen verhelpen.

Pluspunten

• Lokale verwarming

Minpunten

• App onhandig

l**r@g**l.com 21-09-2023

Fijne keramische heater voor lokaal verwarmen.

In de lente en in de herfst zijn er van die dagen dat het eigenlijk zonde is om de cv ketel of warmtepomp aan te zetten maar je wil toch wat extra plaatselijke warmte in bijvoorbeeld de woonkamer of kantoor. Daarvoor is een electrische heater wat ons betreft ideaal. De Duux Threesixty 2 ziet er prima uit en heeft een fijne verwarming voor een middel formaat kamer. De 30m2 is misschien wat optimistisch maar je voelt het wel echt van meters afstand. Duux zet prominent in op de connectiviteit en juist daar zit zijn zwakste kant. Er is een app en daarmee kan je het apparaat bedienen maar integratie met Google Home of Amazon Alexia lukt ons niet. Als dat een dealbreaker voor je is dan zou ik voor iets anders gaan, als je een extra app op de telefoon niet erg gaat vinden dan is dit best een goede keuze voor omstreeks 99 euro. Hij voelt degelijk aan, is een keramische verwarming en je kan em vanuit je bed via wifi aanzetten of programmeren. Wij zijn in ieder geval blij met de keuze.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Wifi bediening
  • Keramisch

Minpunten

• Toch 99 euro
  • Slecht te koppelen met Home of Alexa

v**t@g**l.com 21-09-2023

Mijnn dochter heeft een nieuwe kamer, zonder centrale verwarming. Met weinig ruimte aan de muren, was een standaard rechthoekige geen optie. Deze radiator kan ik de hoek, verwarmd erg goed, is stil en ziet er mooi uit. En met Google kan ze deze zelf spraakgestuurd aansturen. Geen spijt van dus.