Alecto DBX-85 ECO - Reviews

Camera babyfoon
Optische weergave
LED-indicatie
Muziek

Beoordeling op basis van 240 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

De creche 25-05-2017 Product paar maanden in bezit

Eenvoudig in gebruik en prima prijs kwaliteit

Toestel gekozen omdat prijs kwaliteit prima is, heel gemakkelijk in gebruik, voor de kindjes zijn de leuke verlichting een leuke bijkomstigheid , het toestel lost al mijn verwachtingen in

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Leuke verlichting

Wim P. 28-10-2016 Product paar maanden in bezit

100 % mijn doel bereikt

Ik wilde 24 uur contact met mijn ernstig zieke vrouw,die zelf geen knopjes meer kan bedienen.
Ik probeerde vele zaken maar niets voldeed.Tot dat ik deze babyfoon ontdekte. Gelweldig resultaat en zekerheid van de controle. voldoende accu duur en een goed geluid. Zeer goede ontvangst van alle geluiden.Dit was en is voor mij nog steeds DE oplossing.Wat heerlijk dat dit soort apparaten zijn ontwikkeld. BEDANKT

Sofie 14-09-2016 Product paar weken in bezit

Handige babyfoon en makkelijk in gebruik

Dit is een hele handige babyfoon. Kan direct gebruikt worden zonder ingewikkelde installatie. Pluspunt is dat de ouder-unit op oplaadbare batterijen werkt, dus een stopcontact heb je niet voortdurend nodig. Mijn kindje is heel blij met het ingewerkt nachtlampje met sterren. De klank is heel duidelijk.

Pluspunten

• Oplaadbare ouderunit
  • Duidelijke klank

Tamarinde 25-04-2016 Product kwartaal in bezit

Super Babyphone voor een super prijs!

9,6
Voorheen hadden wij een babyphone van Philips. Deze was erg fijn, maar ging binnen 1 jaar 2 keer stuk en viel vaak uit. Deze babyphone van Alecto is top! Makkelijk in gebruik, leuk dat detail met de lichtjes in de vorm van sterren en super goed bereik. Ik kan makkelijk de ontvanger op zolder zetten en met de ouder unit de tuin in lopen. Erg tevreden dus!

Elly 18-04-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne- en handige babyfoon

9,6
we hebben deze babyfoon voor onze kleindochter gekocht en zijn er zeer tevreden over.
De handleiding was erg duidelijk, zodoende totaal geen problemen met het instellen.
De geluidskwaliteit, we horen haar zelfs ademen, is erg goed en zo ook het bereik. Leuk die sterretjes als verlichting. Al met al een prima babyfoon voor een leuke prijs !

Steenbeekje 04-04-2016 Product paar dagen in bezit

Babyfoon DBX-85eco

Toestel in gebruik genomen, zeer makkelijk in gebruik. Niet veel opties, maar hoeft voor ons niet. Goede geluidskwaliteit en goed bereik!

Mindy Horstink 18-10-2015 Product jaar of meer in bezit

6,2
Inmiddels onze derde exemplaar van dit merk. Babyfoon bevalt goed. Wel heeft een van de babyfoons vaak geen bereik. Inmiddels een nieuwe ontvangen binnen de garantieperiode en de nieuwe werkt wel goed.

Stefan 13-07-2017 Product paar maanden in bezit

makkelijk in gebruik, groot bereik en goed geluid

De banyfoon is makkelijk in gebruik. Werkt meteen en erg makkelijk te bedienen.

Het geluid is helder. Fijn dat deze zelf in te stellen is.

Het bereik is erg ver. Bij de buren 4 huizen verderop werkt hij nog goed!

Pluspunten

• Bereik

KDV Hupsakee! 11-07-2017 Product half jaar of langer in bezit

Drie Alecto babyfoons in ons kinderdagverblijf!

Prima babyfoons die goed werken en ons de geluiden van de verschillende slaapkamers in ons kinderdagverblijf laten horen. Ze werken prima en storen elkaar niet in een en hetzelfde pand. Geluiden zijn goed te horen, de terug-spreekfunctie is handig en de muziekjes zijn erg prettig en rustgevend voor de kinderen!
Enige minpunt zijn de kabels van de adapters die wel eens kapot gaan. (worden natuurlijk ook zeer veel gebruikt)
Ondanks dit hebben we net toch weer 3 nieuwe Alecto babyfoons besteld en ontvangen, de vorige waren na jarenlang gebruik toch echt aan vervanging toe.

Karen 11-07-2017 Product paar weken in bezit

Top prijs-kwaliteit verhouding

Dit is de 3e Alecto Babyfoon die we voor onze kinderen hebben gekocht. De prijs-kwaliteit verhouding is top. Bovendien is de draadloze ouder-station makkelijk om overal in het huis neer te zetten. Helaas is de snoer bij de 2 vorige Alecto babyfoons (ook DBX-85) door een paar keer op reis te vervoeren, kapot gegaan op een plek die niet te herstellen was. Maar toen hebben we meteen alweer dezelfde Alecto Babyfoon gekocht, zo tevreden zijn we met dit product. De oplaadbare batterijen, die na verloop van een lange tijd niet meer goed opladen, zijn ook makkelijk te vervangen door nieuwe oplaadbare batterijen.

Pluspunten

• goed bereik
  • handig draadloze ouder-station

Minpunten

• snoer kan breken bij het oprollen

Bianca 10-07-2017 Product paar weken in bezit

Goed bereik, geen storing

Deze alecto babyfoon voldoet aan al mijn verwachtingen. Wij hebben er inmiddels 3 voor onze 3 kinderen, en ze werken goed afzonderlijk van elkaar zonder storing o.i.d. Het bereik is ook volgens beschrijving.

Pluspunten

• goed bereik
  • makkelijk te gebruiken

van Hunnik 04-07-2017 Product paar weken in bezit

Babyfoon Alecto

Handige,gemakkelijke super fijne babyfoon
Handig omdat hij draadloos mee naar buiten genomen kan worden en ook evt. met een clip aan broekriem kan bevestigd worden
Gemakkelijk in gebruik nu aangeschaft vanwege oppassen kleinkinderen
Dit op advies van onze kinderen die er ook allemaal een hebben!!

Pluspunten

• duidelijkheid
  • snoerloos

MT 04-07-2017 Product paar weken in bezit

prettige babyfoon, goed geluid

De prijs was gunstig en deze babyfoon heeft alle functies die je nodig hebt. De geluidskwaliteit is heel goed, je kunt er prima gesprekken mee voeren.

Pluspunten

• draadloos ouderstation
  • lang snoer aan kindstation

Linda 01-07-2017 Product paar weken in bezit

Degelijk apparaat, makkelijk te bedienen.

Ik heb voor deze babyfoon gekozen omdat ik geen extra's zoals een camera of muziek wilde hebben. Verder heeft deze babyfoon één zender en kun je geen andere babyfoons oppikken uit de buurt. Het apparaat is makkelijk te bedienen en doet precies wat het moet doen.

Pluspunten

• DECT-babyfoon
  • Eco functie

Dubbers 26-06-2017 Product paar weken in bezit

Makkelijk in gebruik

Een fijne babyfoon, makkelijk in gebruik en een goede prijs-kwaliteit verhouding. Er zitten voldoende functies op. Helaas ging na een paar dagen de oplaad functie van de ouderunit stuk, deze kregen we na opsturen anderhalve week later gerepareerd terug, tot nu toe werkt hij weer naar behoren.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

John Lodder 20-06-2017 Product paar weken in bezit

Gebruikersvriendelijk zelfs voor de kids

Goede geluid kwaliteit, je hoort zelfs de ademhaling van onze 4 jarige twins. Het was even wennen maar na 2 dagen blijkt het een eenvoudige bediening. De kinderen mogen om de beurt de zender op hun kamer want ze vinden de sterren zo fraai en rustgevend. We hebben ze de 'walkie-talkie' functie nog niet aangeleerd maar we gebruiken hem soms als ouders als een van ons boven is.

Pluspunten

• goed geluid
  • leuke vormgeving

Rob 12-06-2017 Product paar dagen in bezit

Goede prijs kwaliteit.

Wij als oma en opa van drie kleinkinderen vinden deze babyfoon een prima product wat ons helpt te luisteren hoe het op de slaapkamer staat. Scheelt veel trap lopen. Je hebt een goed geluid en babyfoon reageert snel. Prijs kwaliteit verhouding is prima.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Makkelijk in gebruik

Riky 08-06-2017 Product paar weken in bezit

Goed overzicht

In eerste instantie heb ik deze babyfoon gekocht omdat het een hele goede actie was bij Blokker.
Maar het apparaat is heel eenvoudig in de bediening en wat het aller belangrijkste is hij is geruisloos. Dus ik ben zeer tevrede over deze aankoop.

Pluspunten

• eenvoudig in bediening
  • geruisloos
  • mobiel ouder unit

Suzan 06-06-2017 Product half jaar of langer in bezit

handige, betrouwbare babyphoon

Betrouwbaar apparaat. Makkelijk in gebruik. Eenvoudig harder en zachter te zetten. Altijd goed bereik. Helaas viel na 1,5 jaar de ontvangst steeds weg en ging daardoor een alarmtoon af. Gelukkig in de winkel direct een nieuw exemplaar meegekregen, waardoor ik geen nacht zonder hoef te doen. Heel blij mee!

Pluspunten

• goed bereik
  • werkt altijd
  • handig harder en zachter te zetten
  • spreek- en terugspreekmogelijkheid

Minpunten

• Na 1,5 jaar gebruik viel ontvangst weg.

RamonaM 02-06-2017 Product paar dagen in bezit

Vriendelijk in gebruik

Vriendelijk en snel in gebruik. Zeer gevoelig voor geluid wat ideaal werkt. Vooral het nachtlampje werkt prettig.

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Handig handformaat