Alecto DBX-85 ECO - Reviews

LED-indicatie
Muziek

Wim P. 28-10-2016 Product paar maanden in bezit

100 % mijn doel bereikt

Ik wilde 24 uur contact met mijn ernstig zieke vrouw,die zelf geen knopjes meer kan bedienen.
Ik probeerde vele zaken maar niets voldeed.Tot dat ik deze babyfoon ontdekte. Gelweldig resultaat en zekerheid van de controle. voldoende accu duur en een goed geluid. Zeer goede ontvangst van alle geluiden.Dit was en is voor mij nog steeds DE oplossing.Wat heerlijk dat dit soort apparaten zijn ontwikkeld. BEDANKT

Sofie 14-09-2016 Product paar weken in bezit

Handige babyfoon en makkelijk in gebruik

Dit is een hele handige babyfoon. Kan direct gebruikt worden zonder ingewikkelde installatie. Pluspunt is dat de ouder-unit op oplaadbare batterijen werkt, dus een stopcontact heb je niet voortdurend nodig. Mijn kindje is heel blij met het ingewerkt nachtlampje met sterren. De klank is heel duidelijk.

Pluspunten

• Oplaadbare ouderunit
  • Duidelijke klank

Tamarinde 25-04-2016 Product kwartaal in bezit

Super Babyphone voor een super prijs!

9,6
Voorheen hadden wij een babyphone van Philips. Deze was erg fijn, maar ging binnen 1 jaar 2 keer stuk en viel vaak uit. Deze babyphone van Alecto is top! Makkelijk in gebruik, leuk dat detail met de lichtjes in de vorm van sterren en super goed bereik. Ik kan makkelijk de ontvanger op zolder zetten en met de ouder unit de tuin in lopen. Erg tevreden dus!

Elly 18-04-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne- en handige babyfoon

9,6
we hebben deze babyfoon voor onze kleindochter gekocht en zijn er zeer tevreden over.
De handleiding was erg duidelijk, zodoende totaal geen problemen met het instellen.
De geluidskwaliteit, we horen haar zelfs ademen, is erg goed en zo ook het bereik. Leuk die sterretjes als verlichting. Al met al een prima babyfoon voor een leuke prijs !

Steenbeekje 04-04-2016 Product paar dagen in bezit

Babyfoon DBX-85eco

Toestel in gebruik genomen, zeer makkelijk in gebruik. Niet veel opties, maar hoeft voor ons niet. Goede geluidskwaliteit en goed bereik!

Mindy Horstink 18-10-2015 Product jaar of meer in bezit

6,2
Inmiddels onze derde exemplaar van dit merk. Babyfoon bevalt goed. Wel heeft een van de babyfoons vaak geen bereik. Inmiddels een nieuwe ontvangen binnen de garantieperiode en de nieuwe werkt wel goed.

Jose 17-02-2017 Product paar dagen in bezit

babyfoon

Wij hadden een Alecto babyfoon , heb deze nu doorgegeven aan onze dochter en omdat we tevreden waren maar meteen een nieuwe voor ons thuis besteld.

Plotseling 16-02-2017 Product paar maanden in bezit

Verliest verbinding

We hebben de babyfoon nu een paar maanden. Waar we eerst heel blij waren met de aankoop is dit nu aan het omslaan. Ook al is onze aslaapkamer zo'n 15m afgelegen van de babyfoon, 's nachts begint dat ding heel vaak een paar keer te piepen om dat het de link met het hoofdstation verliest. Binnen een minuut wordt de link weer hersteld, maar dan ben je al wakker. Niet handig...

Officiele reactie van Hesdo 17-02-2017

Het feit dat de babyfoon gaat piepen is puur uit veiligheidsoverwegingen, het is een waarschuwing dat er geen verbinding meer is en de bewaking van uw kind dus niet werkt op dat moment. Zou hij niet piepen en uw kindje ligt te huilen dan zou dat niet best zijn. Safety first....
De vraag is waarom de verbinding verbroken wordt: is de afstand te groot, is er apparatuur die stoort, of zit de fout in de babyfoon? Daar moeten we achter komen, als u contact opneemt met ons Service Center ( 073-6411355 of service@alecto.nl) dan kunnen we proberen dit samen uit te zoeken.

Nona 15-02-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne babyfoon

De prijs / kwaliteit verhouding is prima. Het is een betrouwbare babyfoon. Geen last van ruis. Een aanrader dus.

Pluspunten

• Niet te duur
  • Betrouwbaar

Minpunten

• Eco had voor mij niet gehoeven

Jerry 05-02-2017 Product paar dagen in bezit

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Eenvoudig in gebruik, duidelijke gebruiksaanwijzing en erg fijn om verschillende standen qua doorgeven van geluiden te kunnen kiezen.

Bob Kregting-Kersten 17-01-2017 Product paar weken in bezit

Babyfoon DBX-85eco

Een geweldige babyfoon met een behoorlijk bereik. Stabiele uitvoering met alle opties die je je als ouder of oppasser wenst. Weliswaar geen beeldscherm maar de prijs van rond de 40€ maakt dit gemis goed.

Pluspunten

• Automatische verbinding
  • Bereik
  • Gebruiksgemak
  • goede ontvangst
  • De riemclip

Minpunten

• Geen video
  • Geen batterijen bijgeleverd voor baby unit

Loes 09-01-2017 Product paar dagen in bezit

Alles wat je nodig hebt in een babyfoon tot nu toe

We hebben al eerder een dbx 88 gekocht. Die deed het 1 jaar prima en verliest nu een aantal keer per dag ( en dus ook nacht) contact terwijl de units maar 8 meter uit elkaar staan met een betonnen en een houten vloer er tussen. Hierdoor worden we regelmatig wakker in de nacht van de piep toon terwijl onze dochter gewoon slaapt. Ik lees dit zeer regelmatig over de 88 eco maar ook over de 85 eco, het is dus afwachten hoe lang het goed gaat. Tot nu toe zijn we pas 1 keer wakker geworden doordat de 85 zijn contact verloor (met maar 3 meter en 1 muur tussen de twee units)..... Mijn eerste review over de 88eco was ook goed maar inmiddels zou hij een onvoldoende krijgen.

Ari49 04-01-2017

Betrouwbaar en goedkoop

Pluspunten

• Automatische verbinding
  • Super merk

Minpunten

• Geen video
  • Geen accu's voor baby unit

Mark Meesters 04-01-2017 Product paar dagen in bezit

Geweldig bereik!

Een uitstrekkend product voor een goede prijs.
Vooral het bereik van het product is verbazingwekkend.
Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Bereik
  • Gebruiksgemak

Karline 03-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Goede babyfoon voor mooie prijs

Hij doet het heel goed. Duidelijk verstaanbaar! Ben er blij mee! Terug spreek functie is ook goed verstaanbaar!

Leootje 28-12-2016 Product paar maanden in bezit

Goed geluid

Goede ontvangst en eenvoudig in gebruik. Oudergedeelte makkelijk op te laten via docking station, wel snel leeg. Prima slaapliedjes.

Pluspunten

• goede ontvangst
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• oudergedeelte snel leeg

Sandra 24-12-2016 Product paar maanden in bezit

Kapot batterijvakje

Helaas was het batterijvakje van onze Alecto babyfoon al kapot voordat we hem überhaupt in gebruik konden nemen. Toen we de batterijen erin wilden doen, bleek het schroefsysteem al niet goed te werken. Met veel pijn en moeite hebben we het vakje uiteindelijk open gekregen. Niet erg prettig!

Werkt verder naar behoren.

Pluspunten

• Het bereik
  • De riemclip

Minpunten

• Batterijvakje kapot

vanleeuwenbram 22-12-2016 Product paar dagen in bezit

Top!

Tof ding, werkt onmiddellijk wanneer het uit de doos komt!
Ook meerdere toestellen bij elkaar in de buurt geven geen problemen!
Product kon er iets mooier uitgezien hebben, maar dat is uiteraard minder belangrijk dan het functioneren van het toestel

Pluspunten

• bereik
  • batterij
  • gebruiksgemak

Minpunten

• design

miss summer 21-12-2016

Babyfoon

Een goedwerkende babyfoon. Helder geluid goed bereik. De gebruiksaanwijzing is kort maar duidelijk. Deze babyfoon is makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Helder geluid
  • goed bereik
  • niet duur

Dick van Silfhout 15-12-2016 Product paar dagen in bezit

Alecto babyfoon

Het is een prima babyfoon, geen storing en een helder geluid en bedieningsgemak.
Zeker een aanrader.