Alecto DBX-85 ECO - Reviews

Muziek

8,1

Miek 24-09-2016 Product paar maanden in bezit

goede prijs kwaliteit

Prima kwaliteit, heel leuk dat de sterretjes licht geven + hoge gevoeligheid waardoor je elk geluidje op de babykamer kan horen.

Pluspunten

• lichtgevende sterretjes
  • terugspraakfunctie

Minpunten

• geen slaapliedjes

Rino 24-09-2016 Product paar weken in bezit

doeltreffend apparaat

heel goede babyfoon;het wordt gebruikt voor het hondje,
en deze apparaat werkt echt geweldig
niet veel functies maar genoeg voor wat wij wilden
ik hoefde geen camera erop maar een goed hoorbaar geluid
en met deze apparaat heb ik gevonden wat ik op zoek was
geen seconde spijt en ik zou echt deze aanbevelen

Frank 20-09-2016 Product paar maanden in bezit

Alecto babyfoon dbx85eco

Is mijn derde toestel al, steeds tevreden. Goede verbinding en zeer helder geluid. De talk functie is ook handig

Pluspunten

• Goede verbinding

Minpunten

• Geen termperatuurmeter

Sofie 14-09-2016 Product paar weken in bezit

Handige babyfoon en makkelijk in gebruik

Dit is een hele handige babyfoon. Kan direct gebruikt worden zonder ingewikkelde installatie. Pluspunt is dat de ouder-unit op oplaadbare batterijen werkt, dus een stopcontact heb je niet voortdurend nodig. Mijn kindje is heel blij met het ingewerkt nachtlampje met sterren. De klank is heel duidelijk.

Pluspunten

• Oplaadbare ouderunit
  • Duidelijke klank

Dianne 10-09-2016 Product paar weken in bezit

Fijne degelijke babyfoon!

Ik vind het product ideaal! Handig voor gebruik in en om het huis! Goed bereik in de schuur op ruime afstand van het huis! Makkelijk te bedienen!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Degelijk, niet snel kapot
  • Gevoeligheid instelbaar
  • Volume regelbaar

Minpunten

• Oplaadtijd accu erg lang

dirk v 03-09-2016 Product paar maanden in bezit

garantie dreambaby

Ik kocht een babyfoon alecto dbx85 bij dreambaby kuurne in maart 2016. In augustus liet de babyfoon het afweten. Dank zij de garantie clausule ontving ik onmiddellijk een nieuw toestel in de winkel op vertoon van mijn 24 maanden garantieticket. Van goede service gesproken. Het product zelf voldoet volledig aan onze behoefte. Zeker in verhouding tot de prijs.

Rutger 20-08-2016

Doet wat hij moet doen

Geen toeters en bellen, maar hij doet gewoon wat je wilt. Meeluisteren met je baby. Hij heeft wel de handige eco mode, zodat hij geen signalen/straling geeft als de baby geen geluid maakt.

Pluspunten

• Lekker basic
  • Eco mode

Minpunten

• Design mag stoerder

Anita 18-08-2016 Product paar dagen in bezit

Prima babyfoon

Prima babyfoon, werkt goed. Alleen jammer dat het lampje van het opladen niet uit gaat als de batterijen vol zijn. Verder erg gebruiksvriendelijk!

Pluspunten

• Simpel

Minpunten

• Oplaadlampje

M. 02-08-2016 Product paar dagen in bezit

Prima babyfoon

Babyfoon van Alecto, makkelijk in gebruik/ basic Er zitten geen extra snufjes op, maar dit is ook niet nodig voor ons.

mavicka 27-07-2016 Product kwartaal in bezit

Alecto - DBX 85 Eco - TOPtoestel

Na enig gesukkel met babyfoons waarvan de camera of kabel steeds stuk ging uiteindelijk gekozen voor een eenvoudiger toestel waarbij de mogelijkheid er is om draadloos te werken.
Het is een toestel zonder veel extra opties (geen muziekjes, geen camera, geen temperatuurweergave, geen scherm,...) maar alle noodzakelijke dingen zijn aanwezig (terugspraakknop, lichtje, gevoeligheid instelbaar, geluid instelbaar, kan op herlaadbare batterijen werken). Het is een compact toestel en makkelijk mee te nemen op verplaatsing. Het bereik is perfect en kan tot achterin de tuin (12m diep). De terugspraakoptie is handig om als ouders tegen mekaar te praten wanneer er iets is met baby als de ene ouder op zijn kamertje is. De ecostand zorgt ervoor dat de batterijen meer dan 2 weken meegaan.
Ik zou direct hetzelfde toestel kopen indien het kapot zou gaan.

Stefanie H 22-07-2016 Product kwartaal in bezit

Goede prijs/kwaliteit!

Goede babyfoon voor niet veel geld. Makkelijk in gebruik en instelling. Weinig extra functies maar dat was voor ons ook niet nodig. Doet wat hij moet doen!

CheeseWorks 20-07-2016 Product paar weken in bezit

Goed voor weinig

Toen onze babyfoon van een A-merk de geest gaf, deze goedkopere babyfoon gekocht. Blij verrast met de geluidskwaliteit en het bereik. Goeie koop!

Marieke 19-07-2016 Product paar dagen in bezit

Goede babyfoon

Een degelijke babyfoon welke fijn en makkelijk in gebruik is. Wij hopen er lang plezier van te hebben. Een goedeen betrouwbare aankoop dus!

Stefana 08-07-2016 Product maand in bezit

Degelijk product

7,6
Een degelijk product, makkelijk te installeren. Het is even zoeken hoe je de omgevingsgeluiden kan uitschakelen, maar oefening baart kunst. Advies is om dit te doen voordat je kindje geboren is (daarna ga je er niet meer rustig voor zitten).

Eva Van de Keere 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

Babyfoon voor bij grootouders

Gekocht om bij grootouders te gebruiken. Super mooie lichtjes (sterretjes), dochter was mee aan het studeren hoe het werkte. Dus gemakkelijk in gebruik als zelfs een kind dat kan.

Sander 25-06-2016 Product paar dagen in bezit

Hollandse glorie

Prima product, netjes verpakt en voorzien van een beknopte en duidelijke handleiding. Doet wat-ie moet doen. Nachtlampje is een prettige feature en het kunnen instellen van de gevoeligheid op de ouderunit is gebruiktvriendelijk. Het linklampje is wat verwarrend, groen aan voor niet-ECO en oranje voor geen verbinding...?

Hennie 22-06-2016 Product maand in bezit

Prima babyfoon voor goede prijs

9,6
Heb deze babyfoon nu 1 maand in gebruik. Doet prima wat hij moet doen. Het apparaat stoort inderdaad niet. Erg blij met deze aankoop. het enige minpuntje vind ik het behoorlijk felle rode lampje als je de ontvanger in de lader laat staan. Met name als je de babyfoon op de slaapkamer s'nachts gebruikt.

Marcel 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

Gebruiksvriendelijk apparaat

Heb de babyfoon nu ruim 1 week en zijn er zeer tevreden over. Makkelijk in te stellen en mooi design.
Het ontvangst is uit de kunst en het geluid "geweldig". Instelling zo eenvoudig ,kind kan de was doen. Ook mooi de nachtverlichting ja sterretjes werkt altijd bij de kinderen. Wij en de kids zijn hier super blij mee. Bedankt Alecto.

Linda 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prima babyfoon voor dit bedrag

De babyfoon is een prima basis babyfoon. De functies die erop zitten zijn voldoenden. Meer heb je naar mijn idee niet nodig

Marloes 15-06-2016 Product maand in bezit

Werkt niet

Het verbaast mij dat dit product zo hoog scoort. Ik ben terug gegaan na de winkel omdat de nieuwe babyfoon niet goed werkte. Het ding was goed ingesteld en ik hoorde mijn baby huilen door het huis maar niet door de babyfoon. Ik kreeg een nieuwe maar hierbij precies hetzelfde verhaal. Je hebt een babyfoon om erop te vertrouwen en dat doe ik dus niet meer. Het betreft nieuwe babyfoons waarbij het geluid soms wel en soms niet doorkomt. Bij duwen op de 'talk' knop waarbij een directe verbinding ontstaat met de babykamer hoor je wel het geluid in de kamer. De babyfoon 'slaat' echter niet altijd uit zichzelf 'aan'.