Alecto DBX-85 ECO - Reviews

Camera babyfoon
Optische weergave
LED-indicatie
Muziek

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 283 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Wim P. 28-10-2016

100 % mijn doel bereikt

Ik wilde 24 uur contact met mijn ernstig zieke vrouw,die zelf geen knopjes meer kan bedienen.
Ik probeerde vele zaken maar niets voldeed.Tot dat ik deze babyfoon ontdekte. Gelweldig resultaat en zekerheid van de controle. voldoende accu duur en een goed geluid. Zeer goede ontvangst van alle geluiden.Dit was en is voor mij nog steeds DE oplossing.Wat heerlijk dat dit soort apparaten zijn ontwikkeld. BEDANKT

Van Leeuwen 06-03-2018

Fijne babyfoon!

Deze babyfoon is een mooie prijs en hij werkt helemaal naar behoren. Nooit geen klachten mee gehad, zelfs een 2e gekocht voor bij de oppas.

Pluspunten

• Batterij

oppas oma Francis 24-02-2018
  • Product gekregen

Fijne, leuke, goed werkende, makkelijke babyphone

Leuke babyphone, fijn in gebruik, makkelijk installeerbaar. Indien kindje wat ouder is kan het ook reageren via de babyphone

Francis 15-06-2018

Ondertussen 4 maanden in mijn bezit en blijf erbij; heel fijne babyphone! Alleen als je als ouder ook nog de baby wilt kunnen zien, dan heeft mijn dochter er eentje met schermpje en dat is ook leuk en die werkt ook prima. Natuurlijk wel prijsverschil.

De creche 25-05-2017

Eenvoudig in gebruik en prima prijs kwaliteit

Toestel gekozen omdat prijs kwaliteit prima is, heel gemakkelijk in gebruik, voor de kindjes zijn de leuke verlichting een leuke bijkomstigheid , het toestel lost al mijn verwachtingen in

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Leuke verlichting

Sofie 14-09-2016

Handige babyfoon en makkelijk in gebruik

Dit is een hele handige babyfoon. Kan direct gebruikt worden zonder ingewikkelde installatie. Pluspunt is dat de ouder-unit op oplaadbare batterijen werkt, dus een stopcontact heb je niet voortdurend nodig. Mijn kindje is heel blij met het ingewerkt nachtlampje met sterren. De klank is heel duidelijk.

Pluspunten

• Oplaadbare ouderunit
  • Duidelijke klank

Tamarinde 25-04-2016
  • Product kwartaal in bezit

Super Babyphone voor een super prijs!

9,6
Voorheen hadden wij een babyphone van Philips. Deze was erg fijn, maar ging binnen 1 jaar 2 keer stuk en viel vaak uit. Deze babyphone van Alecto is top! Makkelijk in gebruik, leuk dat detail met de lichtjes in de vorm van sterren en super goed bereik. Ik kan makkelijk de ontvanger op zolder zetten en met de ouder unit de tuin in lopen. Erg tevreden dus!

Elly 18-04-2016

Fijne- en handige babyfoon

9,6
we hebben deze babyfoon voor onze kleindochter gekocht en zijn er zeer tevreden over.
De handleiding was erg duidelijk, zodoende totaal geen problemen met het instellen.
De geluidskwaliteit, we horen haar zelfs ademen, is erg goed en zo ook het bereik. Leuk die sterretjes als verlichting. Al met al een prima babyfoon voor een leuke prijs !

Steenbeekje 04-04-2016

Babyfoon DBX-85eco

Toestel in gebruik genomen, zeer makkelijk in gebruik. Niet veel opties, maar hoeft voor ons niet. Goede geluidskwaliteit en goed bereik!

Mindy Horstink 18-10-2015
  • Product jaar of meer in bezit

6,2
Inmiddels onze derde exemplaar van dit merk. Babyfoon bevalt goed. Wel heeft een van de babyfoons vaak geen bereik. Inmiddels een nieuwe ontvangen binnen de garantieperiode en de nieuwe werkt wel goed.

Jordy1981 22-04-2012
  • Product half jaar in bezit

Dit is ons tweede exemplaar, de eerste van een ander merk is kapot gegaan. De Alecto die we nu hebben is stevig, goed te bedienen en gebruiksvriendelijk. Je hebt geen last van storingen of bijgeluiden. Het apparaat kunnen wij aan iedereen aanraden.

S. ander 05-07-2018

werkt prima

Prima apparaat voor uitluisteren van ons lief kleinkind. Eerst in de avond uitluisteren in de huiskamer en daarna nemen we de ontvanger mee voor de nacht naar onze slaapkamer.

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • makkelijk te verplaatsen

Minpunten

• geen camera

CV 28-04-2018

Onbetrouwbaar, ouder unit loopt steeds vast!

Nu al 3x omgeruild en keer op keer dit probleem, erg hinderlijk.
Ouder uni gaat piepen en knipperen, kan dan geen verbinding maken met einder-unit.
Toch maar weer een Philips aanschaffen dus!

Kim 28-02-2018

Jarenlang ''plezier'' van!

Bijna 8 jaar geleden hebben we deze babyfoon aangeschaft voor onze zoon. Hij heeft 5 jaar lang zijn werk verricht.
Inmiddels weer dezelfde nieuwe gekocht en wederom zeer tevreden. Niet meer voor de baby maar ter controle van ons oud hondje! Ook daar is deze babyfoon uiterst geschikt voor!!

Luc en Jacky Smolderen 11-02-2018

Goede duidelijke klank. Talk toets werkt perfect.

Produkt gekocht op aanraden van de dochter die hetzelfde model al jaren heeft maar wel met muziekje. Omdat we als grootouder soms meerdere kleinkinderen te logeren hebben, kozen we voor 2 dezelfde eenvoudige babyfoons te kopen. De ene werkte perfect, bij de andere bleken de druktoetsen veel te traag te reageren. Toen we dit melden kregen we onmiddellijk een nieuw toestel dat prima werkt.

Pluspunten

• eenvoudig
  • heel duidelijk geluid

Sherida 02-02-2018

Mooi simpel en betrouwbaar

Fijne babyfoon, simpel in gebruik, weinig poespas wat het ingewikkeld zou kunnen maken. Heel betrouwbaar, je weet dat het werkt.

Sandy van der Smissen 14-01-2018

Goede babyfoon tegen betaalbare prijs

Dit is de 2e Alecto DBX die we nu hebben voor onze dochter. De eerste was niet goed qua verbinding en geluid, terug geweest naar de winkel en de nieuwe doet het perfect. Erg blij mee.

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit
  • Gebruikersgemak

Minpunten

• Geen tempratuur meter
  • Soms valt het bereik weg

Jouke 10-01-2018

Prima babyfoon

Goede babyfoon. We hebben er nu twee, en het vakt op dat ze het samen wel is moeilijk hebben. Dan moet u denken aan storingen, dat hij bijvoorbeeld het signaal ineens kwijt is. Dit komt ca. 3 keer per week voor, en lost na een minuut ongeveer vanzelf op. Bereik is best goed te noemen. Overburen op 50 meter en zelfs verder gaat prima. (Dus met meerdere muren ertussen)

Pluspunten

• Bereik

Minpunten

• Storing met meerdere (dezelfde) babyfoons

Yve22 10-01-2018

Top ding!

Ontzettend fijne babyfoon. Inmiddels voor de tweede spruit ook dit model aangeschaft.
Goed bereik en geluid, storingsvrij. Eigenlijk geen installatie nodig. Beide units kunnen zonder snoer gebruikt worden d.m.v. (oplaadbare) batterijen. Wij hebben voor de kleinste, welke nog 3x slaapt overdag, de ouderunit heel de dag beneden staan en wanneer wij gaan slapen staat hij op onze kamer in de oplader. Mochten we een keer op visite gaan bij iemand en de baby zal daar even een slaapje moeten doen dan kun je beide units makkelijk meenemen zonder snoeren (niet vergeten in de baby unit dan ook batterijen te doen).
Vooral het feit dat de babyfoon pas 'aan' gaat wanneer de kinderen geluid maken vind ik fijn (ECO), dus niet een continue geruis op de achtergrond wanneer je beneden zit.
Ook handig dat je de gevoeligheid kan instellen, dus of je ieder zuchtje wil horen of dat hij bij brabbelen/praten en huilen pas aan slaat.
Terugspreekfunctie is handig wanneer de kleine al wat groter is en kan praten/begrijpen of wanneer 1 van de ouders bezig is met de kleine op de kamer en de andere ouder beneden wat wil zeggen (gebeurt vaker dan je denkt). Tegen een baby zou ik niet gaan praten via de babyfoon, die schrikt zich de blaren van plotseling jouw stem in de kamer. Klinkt toch anders dan in het echt.
Verlichting, de sterretjes, is leuk, maar gebruiken wij eigenlijk nooit.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • prijs/kwaliteit
  • Bereik en geluid
  • Instelbare geluidsgevoeligheid
  • ECO versie

Deborah 07-01-2018

Uitstekend product!!

Geweldige babyfoon voor een goede prijs ! Werkt perfect en is erg gebruiksvriendelijk.
Makkelijk te installeren voor gebruik - weinig knoppen !! TOP !!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Goede prijs
  • Geluid goed

Buket 05-01-2018
  • Product gekregen

Tevreden ouders, tevreden baby

Een heel goed product. Duidelijk en gebruiksvriendelijk. We zijn zeer tevreden en qua prijs-kwaliteitsverhouding is het TOP. Zeker een aanrader!