Alecto DBX-85 ECO - Reviews

Camera babyfoon
Optische weergave
LED-indicatie
Muziek

Beoordeling op basis van 232 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Wim P. 28-10-2016 Product paar maanden in bezit

100 % mijn doel bereikt

Ik wilde 24 uur contact met mijn ernstig zieke vrouw,die zelf geen knopjes meer kan bedienen.
Ik probeerde vele zaken maar niets voldeed.Tot dat ik deze babyfoon ontdekte. Gelweldig resultaat en zekerheid van de controle. voldoende accu duur en een goed geluid. Zeer goede ontvangst van alle geluiden.Dit was en is voor mij nog steeds DE oplossing.Wat heerlijk dat dit soort apparaten zijn ontwikkeld. BEDANKT

Sofie 14-09-2016 Product paar weken in bezit

Handige babyfoon en makkelijk in gebruik

Dit is een hele handige babyfoon. Kan direct gebruikt worden zonder ingewikkelde installatie. Pluspunt is dat de ouder-unit op oplaadbare batterijen werkt, dus een stopcontact heb je niet voortdurend nodig. Mijn kindje is heel blij met het ingewerkt nachtlampje met sterren. De klank is heel duidelijk.

Pluspunten

• Oplaadbare ouderunit
  • Duidelijke klank

Tamarinde 25-04-2016 Product kwartaal in bezit

Super Babyphone voor een super prijs!

9,6
Voorheen hadden wij een babyphone van Philips. Deze was erg fijn, maar ging binnen 1 jaar 2 keer stuk en viel vaak uit. Deze babyphone van Alecto is top! Makkelijk in gebruik, leuk dat detail met de lichtjes in de vorm van sterren en super goed bereik. Ik kan makkelijk de ontvanger op zolder zetten en met de ouder unit de tuin in lopen. Erg tevreden dus!

Elly 18-04-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne- en handige babyfoon

9,6
we hebben deze babyfoon voor onze kleindochter gekocht en zijn er zeer tevreden over.
De handleiding was erg duidelijk, zodoende totaal geen problemen met het instellen.
De geluidskwaliteit, we horen haar zelfs ademen, is erg goed en zo ook het bereik. Leuk die sterretjes als verlichting. Al met al een prima babyfoon voor een leuke prijs !

Steenbeekje 04-04-2016 Product paar dagen in bezit

Babyfoon DBX-85eco

Toestel in gebruik genomen, zeer makkelijk in gebruik. Niet veel opties, maar hoeft voor ons niet. Goede geluidskwaliteit en goed bereik!

Mindy Horstink 18-10-2015 Product jaar of meer in bezit

6,2
Inmiddels onze derde exemplaar van dit merk. Babyfoon bevalt goed. Wel heeft een van de babyfoons vaak geen bereik. Inmiddels een nieuwe ontvangen binnen de garantieperiode en de nieuwe werkt wel goed.

John Lodder 20-06-2017 Product paar weken in bezit

Gebruikersvriendelijk zelfs voor de kids

Goede geluid kwaliteit, je hoort zelfs de ademhaling van onze 4 jarige twins. Het was even wennen maar na 2 dagen blijkt het een eenvoudige bediening. De kinderen mogen om de beurt de zender op hun kamer want ze vinden de sterren zo fraai en rustgevend. We hebben ze de 'walkie-talkie' functie nog niet aangeleerd maar we gebruiken hem soms als ouders als een van ons boven is.

Pluspunten

• goed geluid
  • leuke vormgeving

Rob 12-06-2017 Product paar dagen in bezit

Goede prijs kwaliteit.

Wij als oma en opa van drie kleinkinderen vinden deze babyfoon een prima product wat ons helpt te luisteren hoe het op de slaapkamer staat. Scheelt veel trap lopen. Je hebt een goed geluid en babyfoon reageert snel. Prijs kwaliteit verhouding is prima.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Makkelijk in gebruik

Riky 08-06-2017 Product paar weken in bezit

Goed overzicht

In eerste instantie heb ik deze babyfoon gekocht omdat het een hele goede actie was bij Blokker.
Maar het apparaat is heel eenvoudig in de bediening en wat het aller belangrijkste is hij is geruisloos. Dus ik ben zeer tevrede over deze aankoop.

Pluspunten

• eenvoudig in bediening
  • geruisloos
  • mobiel ouder unit

Suzan 06-06-2017 Product half jaar of langer in bezit

handige, betrouwbare babyphoon

Betrouwbaar apparaat. Makkelijk in gebruik. Eenvoudig harder en zachter te zetten. Altijd goed bereik. Helaas viel na 1,5 jaar de ontvangst steeds weg en ging daardoor een alarmtoon af. Gelukkig in de winkel direct een nieuw exemplaar meegekregen, waardoor ik geen nacht zonder hoef te doen. Heel blij mee!

Pluspunten

• goed bereik
  • werkt altijd
  • handig harder en zachter te zetten
  • spreek- en terugspreekmogelijkheid

Minpunten

• Na 1,5 jaar gebruik viel ontvangst weg.

RamonaM 02-06-2017 Product paar dagen in bezit

Vriendelijk in gebruik

Vriendelijk en snel in gebruik. Zeer gevoelig voor geluid wat ideaal werkt. Vooral het nachtlampje werkt prettig.

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Handig handformaat

S&S 26-05-2017 Product paar dagen in bezit

Simpel en accuraat

Prima babyfoon. Zo'n 8 jaar geleden zelfde model gekocht. Helaas de adapter nu kapot en niet los verkrijgbaar, dus opnieuw het zelfde setje gekocht. Wetende dat we tevreden zouden zijn, want dat waren we immers al.

De creche 25-05-2017 Product paar maanden in bezit

Eenvoudig in gebruik en prima prijs kwaliteit

Toestel gekozen omdat prijs kwaliteit prima is, heel gemakkelijk in gebruik, voor de kindjes zijn de leuke verlichting een leuke bijkomstigheid , het toestel lost al mijn verwachtingen in

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Leuke verlichting

Marijke claes 25-05-2017 Product paar maanden in bezit

Prima toestel, geen storingen, prima kwaliteit

Vorig toestel ,van een ander merk, gaf heel veel storing en de ontvangst was heel slecht, bij dit toestel ben ik zeer aangenaam verrast door de prima prijs/ kwaliteit , zeer gemakkelijk in gebruik, TOP

Pluspunten

• Prijs kwaliteit prima
  • Gebruiksgemak
  • Ontvangst prima

KirSha 24-05-2017 Product paar dagen in bezit

Simpel in gebruik en storings vrij.

Goede kwaliteit en lekker simpel in gebruik. Prijs is goed. Ik raad de babyfoon zeker aan. Ik ben tevreden.

Pluspunten

• geluid
  • kwaliteit
  • prijs

Leonie 21-05-2017 Product paar dagen in bezit

Goede babyfoon!

Prima babyfoon! De Alecto heeft goed bereik, zelfs als je lekker in de tuin wilt zitten hoor je die kleine goed! Hij is prettig in gebruik en duidelijke handleiding!

J 18-05-2017 Product paar dagen in bezit

Alecto Dbx 85 eco

Prima babyfoon, handig te installleren. Alleen de oplaadbare batterijen voor de babyuitzet zijn niet meegeleverd. ( maar ook niet direct nodig). Dus stekker in stopcontact en het werkt.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Goede prijs kwaliteit

Minpunten

• Oplaadbare batterijen niet meegeleverd.

calista 17-05-2017 Product half jaar of langer in bezit

Pratique, facile

Le choix a été motivé par le fait qu'il y ait des lumière qui permettent de se rendre compte que le bébé pleure même s'il n'y pas de son, pratique quand on est avec des amis, ou simplement quand on veut pas être stressée par les cris

jessica 16-05-2017 Product half jaar of langer in bezit

Goed bereik en diversiteit aan intensiviteit

Prima babyfoon zeer goed bereik. Gaat door alle beton heen!
Kwetsbaar draad aan oplader hier had ik wat pech mee des al niettemin weer opnieuw gekozen voor deze babyfoon.

Pluspunten

• bereik
  • vele standen

Minpunten

• kwetsbaar draad

Roos 12-05-2017 Product paar weken in bezit

Simpel

Niet de mooiste vormgeving maar werkt zoals het moet werken. Simpel te bedienen. Alleen het openen van het batterijvakje was lastig, moest met schroevendraaier. Maar hoeft je verder niet vaak te doen als je de babyfoon op stroom gebruikt.

Pluspunten

• eenvoudig te gebruiken
  • ouder unit is compact

Minpunten

• baby unit is vrij groot