Alecto DBX-85 ECO - Reviews

Camera babyfoon
Optische weergave
LED-indicatie
Muziek

Beoordeling op basis van 263 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

De creche 25-05-2017

Eenvoudig in gebruik en prima prijs kwaliteit

Toestel gekozen omdat prijs kwaliteit prima is, heel gemakkelijk in gebruik, voor de kindjes zijn de leuke verlichting een leuke bijkomstigheid , het toestel lost al mijn verwachtingen in

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Leuke verlichting

Wim P. 28-10-2016

100 % mijn doel bereikt

Ik wilde 24 uur contact met mijn ernstig zieke vrouw,die zelf geen knopjes meer kan bedienen.
Ik probeerde vele zaken maar niets voldeed.Tot dat ik deze babyfoon ontdekte. Gelweldig resultaat en zekerheid van de controle. voldoende accu duur en een goed geluid. Zeer goede ontvangst van alle geluiden.Dit was en is voor mij nog steeds DE oplossing.Wat heerlijk dat dit soort apparaten zijn ontwikkeld. BEDANKT

Sofie 14-09-2016

Handige babyfoon en makkelijk in gebruik

Dit is een hele handige babyfoon. Kan direct gebruikt worden zonder ingewikkelde installatie. Pluspunt is dat de ouder-unit op oplaadbare batterijen werkt, dus een stopcontact heb je niet voortdurend nodig. Mijn kindje is heel blij met het ingewerkt nachtlampje met sterren. De klank is heel duidelijk.

Pluspunten

• Oplaadbare ouderunit
  • Duidelijke klank

Tamarinde 25-04-2016
  • Product kwartaal in bezit

Super Babyphone voor een super prijs!

9,6
Voorheen hadden wij een babyphone van Philips. Deze was erg fijn, maar ging binnen 1 jaar 2 keer stuk en viel vaak uit. Deze babyphone van Alecto is top! Makkelijk in gebruik, leuk dat detail met de lichtjes in de vorm van sterren en super goed bereik. Ik kan makkelijk de ontvanger op zolder zetten en met de ouder unit de tuin in lopen. Erg tevreden dus!

Elly 18-04-2016

Fijne- en handige babyfoon

9,6
we hebben deze babyfoon voor onze kleindochter gekocht en zijn er zeer tevreden over.
De handleiding was erg duidelijk, zodoende totaal geen problemen met het instellen.
De geluidskwaliteit, we horen haar zelfs ademen, is erg goed en zo ook het bereik. Leuk die sterretjes als verlichting. Al met al een prima babyfoon voor een leuke prijs !

Steenbeekje 04-04-2016

Babyfoon DBX-85eco

Toestel in gebruik genomen, zeer makkelijk in gebruik. Niet veel opties, maar hoeft voor ons niet. Goede geluidskwaliteit en goed bereik!

Mindy Horstink 18-10-2015
  • Product jaar of meer in bezit

6,2
Inmiddels onze derde exemplaar van dit merk. Babyfoon bevalt goed. Wel heeft een van de babyfoons vaak geen bereik. Inmiddels een nieuwe ontvangen binnen de garantieperiode en de nieuwe werkt wel goed.

Loet 20-11-2017

Degelijke babyfoon

Deze babyfoon is makkelijke in de bediening. Heeft een goede kwaliteitsweergave van het geluid. En geen storing. Je kunt ook makkelijk terug praten tegen je kindje. Ik zou alleen zelf graag willen dat het bereik nóg verder is dan de beloofde 300 meter. Dat haalt deze babyfoon, naar mijn mening, niet

ronny 19-11-2017

degelijk, eenvoudig en niet duur

aangenaam verrast door de degelijkheid, het gebruiksgemak en de ideale prijs-kwaliteitsverhouding. ondanks de eenvoud heeft het toestel toch de nodige mogelijkheden. na eerst hetzelfde toestel geleend te hebben heb ik het me nu zelf aangeschaft. na ons eerste kleinkind, zullen er nog wel volgen zeker ;)

Pluspunten

• prijs
  • degelijk
  • gebruiksgemak
  • klein

Lia 14-11-2017

eenvoudig te installeren en werkt prima

Deze babyfoon gekocht omdat ik soms mijn kleinkindje van 7 maanden te logeren heb. Omdat ik slechthorend ben ben ik bang dat ik haar niet altijd hoor ondanks dat we op een appartement wonen. Deze babyfoon is betaalbaar en laat alle geluidjes die zij maakt duidelijk horen. Was ook heel simpel te installeren. Zelfs de oplaadbare batterijen zaten er bij bij aankoop. Superblij mee

Pluspunten

• prijs
  • goede geluidsweergave

Minpunten

• veel verpakkingsmateriaal

Toke 03-11-2017

Prima babyfoon

Deze babyfoon voldoet aan al mijn verwachtingen. Hij geeft een prima ontvangst en is goed in te stellen. Gebruiksaanwijzingen zijn duidelijk. Goede babyfoon voor een mooie prijs!

Pluspunten

• prima ontvangst
  • simpel in gebruik

Minpunten

• geen minpunt

Tevreden klant 28-10-2017

Goede prijs-kwaliteit

De babyfoon functioneert goed is erg makkelijk in gebruik! En heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Nele 21-10-2017

Voldoet aan alle verwachtingen

babyfoon voldoet aan alle verwachtingen: eenvoudig in gebruik, geluid is van super kwaliteit, ouder- en baby unit beide mogelijk op batterijen en is eveneens een super kindvriendelijk nachtlampje.

Pluspunten

• Kwaliteit geluid is super
  • Nachtlampje
  • Goedkoop
  • Draadloos

Joke 21-10-2017

Fijne babyfoon

Na de reviews voor deze babyfoon te hebben gelezen heb ik deze aangeschaft en daar heb ik geen spijt van! Hij doet het prima, oogt leuk en is makkelijk in gebruik

M. van W. 12-10-2017

Goed werkende en gebruiksvriendelijke babyfoon

Goed werkende babyfoon, die erg gemakkelijk is in te stellen naar eigen wens. Ons kind slaapt sinds kort boven (en wij beneden) en we vinden het voor de komende periode fijn om haar toch gemakkelijk te kunnen horen. Door de betonnen muren gaf een eerdere babyfoon enorm veel storing. Deze is probleemloos en geruisloos. Doet precies waar we op hoopten.
We zijn er tevreden over. Enige puntje is dat de verbinding soms verbreekt en de ouder-unit dan wat hard piept. Mocht wel wat minder luid, maar aan de andere kant wil je ook niet dat dit aan je voorbij gaat. Al met al een zeer leuke prijs voor goede kwaliteit.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Eenvoudig in te stellen
  • Meerdere volumeregelingen
  • Ecostand
  • Niet te groot en opvallend

Minpunten

• Redelijk hard geluid bij verlies contact units
  • Licht ouderunit blijft aan. Ook na opladen.

Anne 09-10-2017

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Als tweede babyfoon bij opa's/oma's is dit een prima betaalbare babyfoon. Ook al laad je de babyfoon 24 uur op, soms gaat-ie maar een paar uur mee. Dit is niet altijd ideaal, dan ben je afhankelijk van een oplaadpunt. Maar gekeken naar wat je voor deze babyfoon betaalt, is dat te overzien. De babyfoon heeft een goed bereik binnenshuis en in de tuin. Fijn dat er ook een nachtlampfunctie in de vorm van sterretjes op zit.

Pluspunten

• betaalbaar
  • lichtsterren babyunit aan/ uit te zetten

Minpunten

• beperkte accuduur
  • onduidelijk wanneer accu vol is

Whirlwind 09-10-2017

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Zeer gebruiksvriendelijke babyfoon. De "talk back" functie is een aangename toevoeging. Zonder storingen en zeer duidelijk

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • geen storingen

Ruth 04-10-2017

Goeie prijs kwaliteit!

Onze eerste babyfoon was een topper. Nadien hebben we nog 2 andere geprobeerd maar deze waren verschrikkelijk wat betreft de geluidskwaliteit. Uiteindelijk deze van Alecto aangekocht en er super tevreden van. Goeie en heldere ontvangst, eenvoudig te gebruiken en goedkoop!

Pluspunten

• Goeie ontvangst en bereik
  • Heldere geluidsweergave
  • Eenvoudig in gebruik

Janneke Stevens 04-10-2017

betrouwbare babyfoon

Onze beide zoons hebben deze Alecto babyfoon en zijn er zeer tevreden over. Als onze kleinzoons hier logeren slepen hun ouders altijd hun babyfoon mee van huis; nu wij er zelf een hebben hoeven ze die niet meer mee te nemen.

Pluspunten

• betrouwbaar
  • laadt op via elektriciteitsnetwerk

Christophe S 03-10-2017

Zeer goede prijs-kwaliteit

Ik heb voor dit product gekozen gezien de goede score op kieskeurig.nl en ik vind dat het zeker verdiend is. Heb het product nog maar 7 dagen, maar het bevalt me prima. Zeer goede ontvangst, geen geruis, 2 adapters (dus geen batterijen te vervangen), terugspreekfunctie. Prima prijs/kwaliteit.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • terugspreekfunctie
  • goede geluidskwaliteit
  • 2 adapters