Alecto DBX-85 ECO - Reviews

Camera babyfoon
Optische weergave
LED-indicatie
Muziek

Beoordeling op basis van 256 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

De creche 25-05-2017 Product paar maanden in bezit

Eenvoudig in gebruik en prima prijs kwaliteit

Toestel gekozen omdat prijs kwaliteit prima is, heel gemakkelijk in gebruik, voor de kindjes zijn de leuke verlichting een leuke bijkomstigheid , het toestel lost al mijn verwachtingen in

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Leuke verlichting

Wim P. 28-10-2016 Product paar maanden in bezit

100 % mijn doel bereikt

Ik wilde 24 uur contact met mijn ernstig zieke vrouw,die zelf geen knopjes meer kan bedienen.
Ik probeerde vele zaken maar niets voldeed.Tot dat ik deze babyfoon ontdekte. Gelweldig resultaat en zekerheid van de controle. voldoende accu duur en een goed geluid. Zeer goede ontvangst van alle geluiden.Dit was en is voor mij nog steeds DE oplossing.Wat heerlijk dat dit soort apparaten zijn ontwikkeld. BEDANKT

Sofie 14-09-2016 Product paar weken in bezit

Handige babyfoon en makkelijk in gebruik

Dit is een hele handige babyfoon. Kan direct gebruikt worden zonder ingewikkelde installatie. Pluspunt is dat de ouder-unit op oplaadbare batterijen werkt, dus een stopcontact heb je niet voortdurend nodig. Mijn kindje is heel blij met het ingewerkt nachtlampje met sterren. De klank is heel duidelijk.

Pluspunten

• Oplaadbare ouderunit
  • Duidelijke klank

Tamarinde 25-04-2016 Product kwartaal in bezit

Super Babyphone voor een super prijs!

9,6
Voorheen hadden wij een babyphone van Philips. Deze was erg fijn, maar ging binnen 1 jaar 2 keer stuk en viel vaak uit. Deze babyphone van Alecto is top! Makkelijk in gebruik, leuk dat detail met de lichtjes in de vorm van sterren en super goed bereik. Ik kan makkelijk de ontvanger op zolder zetten en met de ouder unit de tuin in lopen. Erg tevreden dus!

Elly 18-04-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne- en handige babyfoon

9,6
we hebben deze babyfoon voor onze kleindochter gekocht en zijn er zeer tevreden over.
De handleiding was erg duidelijk, zodoende totaal geen problemen met het instellen.
De geluidskwaliteit, we horen haar zelfs ademen, is erg goed en zo ook het bereik. Leuk die sterretjes als verlichting. Al met al een prima babyfoon voor een leuke prijs !

Steenbeekje 04-04-2016 Product paar dagen in bezit

Babyfoon DBX-85eco

Toestel in gebruik genomen, zeer makkelijk in gebruik. Niet veel opties, maar hoeft voor ons niet. Goede geluidskwaliteit en goed bereik!

Mindy Horstink 18-10-2015 Product jaar of meer in bezit

6,2
Inmiddels onze derde exemplaar van dit merk. Babyfoon bevalt goed. Wel heeft een van de babyfoons vaak geen bereik. Inmiddels een nieuwe ontvangen binnen de garantieperiode en de nieuwe werkt wel goed.

M. van W. 12-10-2017 Product paar dagen in bezit

Goed werkende en gebruiksvriendelijke babyfoon

Goed werkende babyfoon, die erg gemakkelijk is in te stellen naar eigen wens. Ons kind slaapt sinds kort boven (en wij beneden) en we vinden het voor de komende periode fijn om haar toch gemakkelijk te kunnen horen. Door de betonnen muren gaf een eerdere babyfoon enorm veel storing. Deze is probleemloos en geruisloos. Doet precies waar we op hoopten.
We zijn er tevreden over. Enige puntje is dat de verbinding soms verbreekt en de ouder-unit dan wat hard piept. Mocht wel wat minder luid, maar aan de andere kant wil je ook niet dat dit aan je voorbij gaat. Al met al een zeer leuke prijs voor goede kwaliteit.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Eenvoudig in te stellen
  • Meerdere volumeregelingen
  • Ecostand
  • Niet te groot en opvallend

Minpunten

• Redelijk hard geluid bij verlies contact units
  • Licht ouderunit blijft aan. Ook na opladen.

Anne 09-10-2017 Product half jaar of langer in bezit

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Als tweede babyfoon bij opa's/oma's is dit een prima betaalbare babyfoon. Ook al laad je de babyfoon 24 uur op, soms gaat-ie maar een paar uur mee. Dit is niet altijd ideaal, dan ben je afhankelijk van een oplaadpunt. Maar gekeken naar wat je voor deze babyfoon betaalt, is dat te overzien. De babyfoon heeft een goed bereik binnenshuis en in de tuin. Fijn dat er ook een nachtlampfunctie in de vorm van sterretjes op zit.

Pluspunten

• betaalbaar
  • lichtsterren babyunit aan/ uit te zetten

Minpunten

• beperkte accuduur
  • onduidelijk wanneer accu vol is

Whirlwind 09-10-2017 Product paar weken in bezit

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Zeer gebruiksvriendelijke babyfoon. De "talk back" functie is een aangename toevoeging. Zonder storingen en zeer duidelijk

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • geen storingen

Ruth 04-10-2017 Product paar weken in bezit

Goeie prijs kwaliteit!

Onze eerste babyfoon was een topper. Nadien hebben we nog 2 andere geprobeerd maar deze waren verschrikkelijk wat betreft de geluidskwaliteit. Uiteindelijk deze van Alecto aangekocht en er super tevreden van. Goeie en heldere ontvangst, eenvoudig te gebruiken en goedkoop!

Pluspunten

• Goeie ontvangst en bereik
  • Heldere geluidsweergave
  • Eenvoudig in gebruik

Janneke Stevens 04-10-2017 Product paar dagen in bezit

betrouwbare babyfoon

Onze beide zoons hebben deze Alecto babyfoon en zijn er zeer tevreden over. Als onze kleinzoons hier logeren slepen hun ouders altijd hun babyfoon mee van huis; nu wij er zelf een hebben hoeven ze die niet meer mee te nemen.

Pluspunten

• betrouwbaar
  • laadt op via elektriciteitsnetwerk

Christophe S 03-10-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer goede prijs-kwaliteit

Ik heb voor dit product gekozen gezien de goede score op kieskeurig.nl en ik vind dat het zeker verdiend is. Heb het product nog maar 7 dagen, maar het bevalt me prima. Zeer goede ontvangst, geen geruis, 2 adapters (dus geen batterijen te vervangen), terugspreekfunctie. Prima prijs/kwaliteit.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • terugspreekfunctie
  • goede geluidskwaliteit
  • 2 adapters

Martijn 17-09-2017

Prijs/kwaliteit verhouding is echt top

Deze Babyfoon aangeschaft omdat de vorige geen functie had om terug te praten.
Deze babyfoon heeft deze functie uiteraard wel.
Ook het geluidsniveau wat je zelf kan aanpassen is ideaal.
Zo bepaal je zelf de 'gevoeligheid' van de babyfoon.
Extra functie van het nachtlampje is ook zeker noemenswaardig.
Al met al een top aankoop en zeker een aanrader.

Pluspunten

• Geluidsniveau zelf aanpassen
  • Nachtlampje

Pierre Lefever 15-09-2017 Product paar dagen in bezit

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goede werking en simpel in gebruik , ook een goede prijs kwaliteit verhouding . Ook handig dat je hem buitenshuis kan meenemen met de gordelspeld .

• Kwaliteit

Minpunten

• Enkel baterijen voor de ouder unit meegeleverd

Tom jansen 11-09-2017 Product paar dagen in bezit

Goeie babyfoon

Het is een fijne babyfoon die gemakkelijk in het gebruik is, het bereik is prima en het klinkt mooi zuiver alles bij mekaar een top ding!

ANN 10-09-2017 Product paar dagen in bezit

zeer tevreden

Ik heb dit toestel gekozen omwillen van de goede prijs en de reviews van gebruikers. De oplaadbarre ouderunit met clip is zeer handig temeer dat ik terwijl de baby slaapt én in contact blijf met hem én mij mobiel kan bezig houden met de andere kinderen.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • ouderunig

Kinderopvang 31-08-2017 Product paar weken in bezit

Babyfoon met goed bereik en eenvoudige bediening

We hebben voor deze babyfoor gekozen, omdat we op ons kinderdagverblijf al jaren hetzelfde merk hebben en deze goed bevalt. Ook over deze nieuwe babyfoor zijn we weer tevreden. De prijs - kwaliteitsverhouding is prima.

Pluspunten

• bereik is erg goed
  • de batterij gaat lang mee

Minpunten

• jammer dat je er geen muziekje op af kan spelen
  • hij heeft geen temperatuurindicatie

Janet 21-08-2017 Product half jaar of langer in bezit

Alecto babyfoon

Een betrouwbare babyfoon. Gemakkelijke bediening de bereikbaarheid mag wat meer zijn.
Kinderen vinden het leuk als de sterretjes branden.

Emma 10-08-2017 Product paar dagen in bezit

Goed werkende babyfoon

Gisteren de babyfoon getest in huis. Het bereik is goed, van de begane grond tot de tweede verdieping, deed hij prima. Het geluid is ook erg goed. We zijn erg tevreden. Goede prijs-kwaliteit verhouding. We zouden de babyfoon zeker aanraden aan anderen.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Goed bereik
  • Goede prijs-kwaliteit verhouding