Siemens iQ700 LB89585M - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 LB89585M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Suze 01-08-2022

Regeneratie afzuigkap

Geschreven voor: Siemens iQ700 LB89585M

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze afzuigkap zuigt goed af en maakt weinig lawaai.

m**s@l**e.nl 16-01-2022

Getwijfeld tussen de nieuwe versie van afzuig apparatuur via kookplaat en deze vlak kap .
Uiteindelijk , om de ruimte onder de kookplaat niet verloren te laten gaan ( handig voor bestek lade) gekozen voor deze klassieke inbouw , bóven het kook fornuis .
Tot volle tevredenheid , deze afzuig kap doet zijn werk perfect , zelfs al hangt ie 110 cm vd inductie plaat vandaan.
Snelle levering en was makkelijk te monteren .
Gebruik vd Bedienings knoppen spreekt voor zich , van zacht tot intense zuigkracht ., zonder irritant geluid trouwens .
Roostertjes tik je er ook heel simpel uit en passen moeiteloos in de vaatwasser .
Helemaal blij en tevreden met men aankoop , maar dat had ik ook al verwacht , men vorige keuken , ook alle apparaten aangekocht bij Siemens ,12 jaar geleden , en ook nooit problemen mee ondervonden , ..... het werkt nog steeds perfect allemaal.

c**t@g**l.com 30-09-2021

aanrader deze afzuigkap

Geschreven voor: Siemens iQ700 LB89585M

We hebben veel plezier van onze nieuwe afzuigkap, hij is geluidloos en zuigt prima af. Erg tevreden. Design is ook mooi, bedieningspaneel werkt prima.

Pluspunten

• prettig bediening
  • werkt goed, zuigt sterk af
  • geluidsarm

onno 03-06-2021

Goede "stille" circulatiekap

Geschreven voor: Siemens iQ700 LB89585M

Een afzuigkap die goed is geïntegreerd in de bovenkastjes. Hij is bij gewoon gebruik stil en krachtig genoeg om ook de pitten voor de dampen af te zuigen. De turbostand is overweldigend. Leuke gadget: bij het uitzetten geeft kap nog een kleine "zucht". De filters zijn eenvoudig te reinigen.
Helaas blijft het zo dat het gehele oppervlak achter de eerste plaat niet superstrak is. Met al dat vet toch een extra aandachtspuntje bij het schoonmaken

Pluspunten

• relatief stil
  • zuigt goed af
  • mooi weggewerkt in kastjes
  • vetfilters passen in vaatwasser

Minpunten

• neemt veel ruimte in keukenkast in beslag
  • schoonmaken: niet helemaal glad
  • niet gekoppeld aan kookplaat

S.C. Huisman 16-02-2021

De afzuigunit

Geschreven voor: Siemens iQ700 LB89585M

De afzuiging is prima. De metalenfilters maken veel herrie, ze zijn niet gelijk. Er ontbreek aan 1 filter een aansluiting. Dit is erg hindelijk het gerammel.

Tanja 14-11-2020

Geweldige afzuiger

Geschreven voor: Siemens iQ700 LB89585M

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben deze afzuiger sinds juni. Mooie uitstraling. Kookgeuren (vooral bij airfryer-snacks, spekjes bakken etc.) bleven vóór deze afzuiger nog altijd een dag of 2 hangen. Met deze afzuiger ruik je na een paar uur al niet meer wat je gekookt hebt. Simpele bediening. Lampen kun je ook op standje minder fel zetten. Heel erg blij met deze afzuiger.

Roger 25-09-2020

Geen nare luchtjes meer

Geschreven voor: Siemens iQ700 LB89585M

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede afzuigkap, voldoet geheel aan de wensen. Zuigt nare luchtjes goed af, enigste minpunt is dat de vetfilter reinigen indicatie wat lastig is te zien. Verder zeer goede afzuiger met voldoende mogelijkheden en afzuig standen. Veel gebruikte mogelijkheid is om de afzuigkap voor 30 minuten te laten afzuigen waarna hij vanzelf uit gaat. Ook de turbostand is een makkelijke functie

Ronald 26-11-2019

wasemkap met hindernissen

Geschreven voor: Siemens iQ700 LB89585M

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] zuigt goed,
voor de prijs is de aansluiting tbv afvoer slecht, en geen indicatie voor vent stand.