Siemens iQ500 LF98BIP50 - Reviews

eilandkap
Afzuigcapaciteit
810 m³/h
Aansluitwaarde

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 LF98BIP50 op Kieskeurig.nl.

Joyce 18-08-2020

Goede afzuigkap met mooi design

Geschreven voor: Siemens iQ500 LF98BIP50

Goede gebruiksvriendelijk afzuigkap met een mooi design. Afzuigkap is goed te reinigen en ook haalt de afzuigkap alle vieze geurtjes weg. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 16-01-2020

Mooi apparaat, goede werking, in het donker niet t

Geschreven voor: Siemens iQ500 LF98BIP50

Na enig zoeken op dit apperaat uitgekomen, ziet er mooi uit doet zn werk goed en stil.
Echter de knopjes zijn in het donker niet zichtbaar waardoor hij bij ons 's avonds niet te bedienen is, grote afknapper en misser van Siemens.
Als ik dit had geweten was hij er zeker niet gekomen... [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hans 07-11-2019

Prima en mooie afzuiger met een hele grote MAAR

Geschreven voor: Siemens iQ500 LF98BIP50

Doet zijn werk, maar heel erg lastig, eigenlijk niet te doen, om de 'knopjes'op het touchpaneel te zien. Een backlight zou erg handig zijn geweest. Haden we dit geweten hadden we een ander gekozen.
Zeker als het wat donkerder is is dit een gedoe. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

hesselz 08-06-2019

Mooie, stille afzuigkap

Geschreven voor: Siemens iQ500 LF98BIP50

Wij gingen voornamelijk voor het design van de schouw. De mooie strakke lijnen en het zwarte balkje wat de kap elegant maakt. Nu 2 maanden in gebruik en we zijn zeer tevreden. De filters zijn makkelijk uit te nemen en te wassen. De kap is stil en toch krachtig. De verlichting kun je dimmen wat ook erg handig is. Enige minpuntje tot nu toe zijn de tiptoetsen op het zwarte balkje. Die zijn onleesbaar / onzichtbaar als het iets donkerder begint te worden. We hebben als oplossing een heel klein transparant rubber dopje boven de licht tiptoets geplakt zodat je in het 'donker' toch makkelijk het licht aan kunt doen.

Pluspunten

• Mooi
  • Stil en verschillende standen incl. naloop
  • Verlichting is dimbaar

Minpunten

• tiptoetsen zijn onvindbaar in schemer/donker.