Siemens LR97CAQ20 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens LR97CAQ20 op Kieskeurig.nl.

Wouter 21-07-2021

Ruikt lekker

Geschreven voor: Siemens LR97CAQ20

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet wat je van een afzuiger verwacht. Is daarbij stil en ideaal is de draadloze koppeling met de kookplaat.

Robbert 06-04-2021

Fraai design en geluidsarm

Geschreven voor: Siemens LR97CAQ20

Fraai design en geluidsarm. Valt nauwelijks op in witte koof. Handige bediening, ook via de app (licht en afzuig stand).

• Geluidsarm

Minpunten

Robbert Tol 25-03-2021

Siemens LR97CAQ20 IQ500 Plafond afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LR97CAQ20

Zeer strak een mooi design. Wij hebben deze afzuigkap kocht in combinatie met de Siemens IQ7000 90cm Inductiekookplaat. Door middel van CookConnect kan de afzuigkap bediend worden door de kookplaat, waardoor de afstandsbediening overbodig is. Ook de optie van het naventileren en het automatisch uit zetten nadat de kookplaat is uitgezet, is een zeer mooie functie.

• Maakt weinig geluid
  • Te bedienen dmv CookConnect op de kookplaat
  • Na ventilatieinstellingen

Minpunten

• Verlichting is erg wit. dimbaar maar niet warm

K.Landfiets 09-11-2020

Zo stoer!

Geschreven voor: Siemens LR97CAQ20

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een gaaf ding is dit zeg! vanuuit je luie stoel te bedienen en makkelijk schoon te maken

Anja 23-08-2020

Super

Geschreven voor: Siemens LR97CAQ20

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij doet wat hij moet doen, geen luchtjjes geen herrie en makkelijk schoon te maken.

Mario 20-07-2020

Strak inbouw model, goed nagedacht over aansluiten

Geschreven voor: Siemens LR97CAQ20

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is een model wat je strak kunt inbouwen in een koof. Er is heel goed nagedacht over aansluiten en onderhoud. Maakt wel iets meer geluid dan we verwacht hadden voor een afzuigkap van deze prijs.

Frans 01-07-2020

Mooie plafond afzuiger met goede werking

Geschreven voor: Siemens LR97CAQ20

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De afzuiger doet goed zijn werk. Is behoorlijk stil en kan mooi weggewerkt worden in het plafond. De koppeling met de kookplaat is zeker een pré.

NielsMB 27-01-2020

Mooie wasemkap

Geschreven voor: Siemens LR97CAQ20

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt goed, roosters eenvoudig te verwijderen en te plaatsen

Roberto Palland 24-07-2019

Super goede afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LR97CAQ20

Prima afzuiging en een hele stille 1e stand, waardoor na het eten de luchtjes allemaal echt weg zijn!

Pluspunten

• moderne uitstraling
  • WiFi