Miele DA 1260 - Reviews

Aansluitwaarde

• Slecht

Raymond 05-09-2018

Lawaai

Mijn eerste Miele in mjn leven. Helaas. Een miskoop. Ziet er strak uit. Maar wat een herrie. Er valt niet mee te koken. Het lawaai is oorverdovend, zelfs op stand 1. De schuifregelaar is ook niet praktisch. Stand 1, de laagste stand, is niet goed te vinden. Je schuift gemakkelijk door naar stand 3 en hoger. Ik moet op zoek naar een nieuwe. Ruim 300 euro betaald, weggegooid geld. Advies is dus: niet kopen.

Pluspunten

• Mooi ontwerp

Minpunten

• Lawaai

van Driel 05-08-2018

oorverdovend

Wij dachten koop Miele, er is geen betere. Na montage denken we hier anders over. Wij ontdekten het geluidsniveau. Dit is geen acceptabel geluid voor thuis gebruik. Zeker van Miele zou je dit niet verwachten. Gedemonteerd en meteen retour leverancier gestuurd.

Pluspunten

• strak design
  • goede montage instructie

Minpunten

• geluidsoverlast
  • standen schakelaar marginaal

H van beele 20-03-2018

Grote afzuiging

Prima afzuigkap voor een restaurant keuken. In eerste stand maakt hij zoveel herrie dat het niet normaal is, laat staan in stand 4.afzuigkap werd geleverd met kapotte afzuigunit, deze was in de fabriek zo gemonteerd.durf hem na 1 week gebruik niet eens meer op markplaats te zetten. Dus hop naar de stort met dat kreng.

Pluspunten

• Afzuiging
  • Verlichting

Minpunten

• Kabaal
  • Kapotte fan in fabriek gemonteerd