De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de NOVY 6831 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bert 07-12-2017

Geruis-en reukloze keuken met een NOVY 6831

Geschreven voor: NOVY 6831

Heb nu al ruim half jaar een Novy afzuigunit,en nog steeds uitermate tevreden,ongeacht wat er wordt gebakken of gekookt de keuken blijft reukloos.De Novy heeft onze keuken kompleet gemaakt,stijlvolle afwerking,en heel ruimtelijk in zijn uitvoering.Goede investering geweest.

Pluspunten

• goede led verlichting
  • zeer moderne uitvoering
  • makkelijke reiniging wordt melding gegeven

Bert van Krij 18-08-2017

Novy 6831

Geschreven voor: NOVY 6831

plafon unit Novy qua kwaliteit helemaal TOP,alles klopt,uitstraling,vermogen,nagenoeg geruisloos,makkelijk in gebruik,hangt ook niet in de weg boven de inductie,reukloos zeker als je hem afstelt met de power instelling,omdat de unit tegen het plafon is gemonteerd zit er standaard een afstandbediening bij,en ik moet er eerlijk bij vermelden dat we blij zijn om juist een plafonunit van Novy te hebben gekozen,en niet een vlakscherm afzuigkap,want dan zit deze wel in de weg boven de inductie,het geeft echt een heel ruimtelijk gevoel,de keuken lijkt ook groter.

Pluspunten

• makkelijke instalatie,en gebruik
  • zeer moderne uitvoering
  • ruimtelijke uitstraling
  • hoge kwaliteit materiaal
  • goede led verlichting