De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AI752ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Klaas 22-03-2024

Top afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AI752ZT

Het apparaat werkt perfect en is heel mooi stil. Ander merk direct na aankoop weer terug gestuurd want had een hels lawaai, ook in stand 1. Deze hoor je bijna niet. Ook het licht is perfect voor het koken, niet verblindend en verbruikt slechts een paar Watt. Installatie was door de handige wijze slechts een kwartiertje. Erg tevreden dus.

w**r@l**e.nl 12-09-2023
Geschreven voor: ETNA AI752ZT

Afzuiger doet wat het moet doen.
Op stand één al veel afzuiging, misschien wel een beetje té veel voor de basisstand. Het was fijn geweest om ook een lagere stand te kunnen kiezen, voor als alleen damp weggezogen moet worden. Kun je voor bakken en braden de hogere standen kiezen. We hebben een afvoer naar buiten en nu gaat ook al in stand één veel warme lucht naar buiten. Daarnaast is de herrie nu ook al in de laagste stand behoorlijk aanwezig. Terugslagklep ontbreekt. Apparaat is geheel vlak aan de onderkant en daardoor gemakkelijk dagelijks schoon te maken. Verlichting is prima. Wél erg wit licht en dat is niet af te regelen of eenvoudig te vervangen.

c**********@g******** 20-02-2023

Afzuigkap

Fantastisch apparaat
Zuig prima af geen geuren meer in huis ben zeer tevreden en zou hem.zeker aanraden aan andere

Pluspunten

• Goede krachtige afzuiging
  • Weinig geluid

Officiele reactie van Atag 21-02-2023

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met de afzuigkap.
Het geluidsniveau en de krachtige afzuiging bevallen jou goed.

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze mooie beoordeling.
We wensen je veel plezier toe van je aankoop!

Suzan
Webcare ETNA

A************@g******** 05-11-2022

veel lawaai

Geschreven voor: ETNA AI752ZT

Goede verlichting en afzuiging, maar maakt in alle standen een irritant lawaai

Pluspunten

• afzuiging
  • verlichting

Minpunten

• lawaai

Officiele reactie van Atag 07-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank voor het schrijven van deze review. Vervelend om te lezen da de afzuigkap veel lawaai maakt. Is het toestel nieuw en is het geluid vanaf het begin aanwezig of hoor je geen verschil tussen de standen? Vraag jouw installateur om de afvoer na te kijken; een te kleine diameter of blokkade in de afvoer veroorzaken meer geluid.
Als de installatie is nagekeken maar probleem niet is opgelost, adviseren we je telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zijn bereikbaar op telefoonnummer 088-8821803, op werkdagen van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 8.00 tot 16.30 uur.

Marijke
Webcare ETNA

m********@h********** 24-03-2022

Aanrader

Geschreven voor: ETNA AI752ZT

Mooi design en alles zoals beschreven klopt. Het licht is wat fel maar daar is ook alles mee gezegd

Officiele reactie van Atag 25-03-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent met de werking en uitstraling van de afzuigkap.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Marijke Webcareteam ETNA