De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AI772ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Fam Weijs 03-03-2024

Aanrader

Geschreven voor: ETNA AI772ZT

Super tevreden. Inbouwen is een fluitje een cent. Duidelijke instructies. Werkt zeer goed. Komt goed boven de kookplaat en zuigt de lichtjes prima af. Ook op de laagste stand. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Prima zuigkracht
  • Simpel in te bouwen
  • Goede verlichting

webcare-7 04-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review met dit fantastische cijfer. Goed om te lezen dat de installatie makkelijke is verlopen en dat hij makkelijk in gebruik is. Ook fijn dat hij het werk doet wat hij moet doen!
We wensen je nog veel plezier van je aankoop!

Kim

c***********@g******** 05-11-2023

Voldoet aan mijn verwachting tot op heden. Mooie uitvoering.

Geschreven voor: ETNA AI772ZT

Ziet er goed uit, voldoet aan verwachting, nog maar pas in gebruik, maar tot op heden zeer tevreden.

webcare-7 04-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met het design en gebruik van de kap.
We wensen je er nog veel plezier van!

Kim

Joost 21-04-2023

Prima afzuigkap, mooi design

Geschreven voor: ETNA AI772ZT

De afzuigkap ziet er mooi en werkt prima. Helaas geen super positieve feedback op Etna, aangezien ik tegelijkertijd een Etna combi oven magnetron gekocht heb Type MO670TI. Deze werkte direct niet naar behoren. De stoppen blijven er uit vliegen. Aan een oplossing wordt gewerkt, maar onderdelen zijn niet op voorraad. Voelt als een koude start...

• onzichtbaar te monteren

Minpunten

• Maakt veel geluid als deze hard aan staat

Officiele reactie van Atag 24-04-2023

Beste Joost,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed te lezen dat je tevreden bent over de afzuigkap van ETNA. Jammer dat je combimagnetron niet naar behoren werkt, de onderdelen voor deze storing staan inderdaad in bestelling en hopen wij zo spoedig mogelijk op voorraad te krijgen om de reparatie te kunnen uitvoeren en je optimaal gebruik kan maken van de combimagnetron.

Marijke

r************@h********** 02-05-2022

Mooie en krachtige afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AI772ZT

Zeer mooie afzuigkap, en makkelijk te installeren.
We hebben hem pas net in gebruik genomen dus zijn nog volop aan het bekijken wat hij allemaal kan.
Het grote verschil met ons vorige afzuigkap is dat deze in ieder geval afzuigt als een malle!

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Vrij stil
  • Goede verlichting
  • Bedieningsgemak

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Officiele reactie van Atag 03-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling.
Wij zijn blij dat de goede zuigkracht en natuurlijk het mooie design zo goed bevallen.
Zeker bij een afzuigkap zijn het geluid en de verlichting ook erg belangrijk, fijn dat jij hier ook tevreden mee bent.

Wij wensen jou nog heel veel plezier van jouw aankoop.

Ellen
Webcareteam ETNA

j****************@h********** 20-04-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA AI772ZT

Mooi matte uitvoering. Prima led verlichting. Krachtige motor. Wij hebben deze afzuigkap gekozen icm koolstof filters
HF 2015. Geheel werkt uitstekend

Pluspunten

• Matte uitvoering
  • Led verlichting
  • Koolstoffilter

Officiele reactie van Atag 21-04-2022

Beste heer / mevrouw,

Een 10! Dat is wat wij graag zien, bedankt!
Wat fijn dat het matte design, de goede verlichting en natuurlijk de krachtige motor zo goed bevallen.
In combinatie met de koolstoffilters een mooi recirculatietoestel.

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop.

Ellen
Webcareteam ETNA

j.d.w. 09-03-2022

ETNA perfect

Geschreven voor: ETNA AI772ZT

het product heeft een mooie uitstraling voldoet aan alle eisen die we ervan konden verwachten ,wat prijs betreft is het waarde aan zijn geld wel voldoende , wij raden het iedereen wel aan

Pluspunten

• mooie uitstraling
  • makkelijk te bedienen

Officiele reactie van Atag 10-03-2022

Best J.D.W.
Dank u wel voor deze review. Fijn te lezen dat de afzuigkap aan alle eisen voldoet, deze een mooie uitstraling heeft en makkelijk is te bedienen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Chantal Webcareteam ETNA