De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch DFS097A51 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

afzuigkap 30-07-2022

afzuigkap

Geschreven voor: Bosch DFS097A51

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] zuigt goed af, goede verlichting. afzuigplaatjes goed te verwijderen en schoon te maken.

Anna 12-06-2022

Top ding!

Geschreven voor: Bosch DFS097A51

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel blij met deze afzuigkap, valt amper op. Bezoek vraagt zich af hoe hij werkt omdat hij zo onopvallend is. Prima zuigkracht!

RidderA 03-05-2022

Super fijne stille afzuigkap

Geschreven voor: Bosch DFS097A51

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze afzuigkap is superstil en heel handig in gebruik. Een dikke 10. Heel blij mee.

vlakscherm afzuigkap 25-03-2022

vlakscherm afzuigkap

Geschreven voor: Bosch DFS097A51

de bosch serie 4 vlakscherm afzuigkap DFS097A51 zuigt goed af.
Heeft meerdere standen werkt perfect.

a**r@c**a.nl 15-12-2021

Zeer goede en stille afzuigkap

Geschreven voor: Bosch DFS097A51

Deze afzuigkap werkt super. Hij is heerlijk stil en in standje 1 is de zuigkracht al sterk genoeg. Bij stand 3 of 4 zuigt de achterdeur als het ware vacuum en krijgen we de deur zwaarder open. Zo sterkt werkt de motor. Dus superblij mee. Doordat je deze afzuiging kan gebruiken in standje 1 en 2 is hij helemaal niet hoorbaar.

Pluspunten

• stil
  • zuigt goed af
  • mooi design
  • eenvoudig te bedienen

a**k@h**l.com 07-08-2021

Goede afzuigkap

Geschreven voor: Bosch DFS097A51

De kap is eenvoudig te bedienen, goede afzuigcapaciteit. montage afwerking kan iets beter (plastic strip achter is een flut ding)

Pluspunten

• stil
  • eenvoudige bedienen

Minpunten

• afwerking tbv montage

Reinier 14-04-2021

Perfect

Geschreven voor: Bosch DFS097A51

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eindelijk een goede afzuigkap, helemaal super!

top afzuigkap 22-03-2021

afzuigkap

Geschreven voor: Bosch DFS097A51

Onze afzuigkap gisteren voor het eerst gebruikt en wat een verschil met de oude, je ruikt echt niets meer in huis , wat een vooruitgang zeg.
Dit hadden we jaren eerder moeten doen , maar des te meer genieten we er nu van , echt een aanrader

Pluspunten

• zuigt echt super af