De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch DFS097A51 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

a******@c******** 15-12-2021

Zeer goede en stille afzuigkap

Geschreven voor: Bosch DFS097A51

Deze afzuigkap werkt super. Hij is heerlijk stil en in standje 1 is de zuigkracht al sterk genoeg. Bij stand 3 of 4 zuigt de achterdeur als het ware vacuum en krijgen we de deur zwaarder open. Zo sterkt werkt de motor. Dus superblij mee. Doordat je deze afzuiging kan gebruiken in standje 1 en 2 is hij helemaal niet hoorbaar.

Pluspunten

• stil
  • zuigt goed af
  • mooi design
  • eenvoudig te bedienen

a*********@h********** 07-08-2021

Goede afzuigkap

Geschreven voor: Bosch DFS097A51

De kap is eenvoudig te bedienen, goede afzuigcapaciteit. montage afwerking kan iets beter (plastic strip achter is een flut ding)

Pluspunten

• stil
  • eenvoudige bedienen

Minpunten

• afwerking tbv montage

top afzuigkap 22-03-2021

afzuigkap

Geschreven voor: Bosch DFS097A51

Onze afzuigkap gisteren voor het eerst gebruikt en wat een verschil met de oude, je ruikt echt niets meer in huis , wat een vooruitgang zeg.
Dit hadden we jaren eerder moeten doen , maar des te meer genieten we er nu van , echt een aanrader

Pluspunten

• zuigt echt super af