Siemens LI67SA531 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens LI67SA531 op Kieskeurig.nl.

J.e.homma@ziggo.nl 01-08-2021

Geweldig

Geschreven voor: Siemens LI67SA531

Ik vind het een geweldige mooie geruisloze kap met twee koolborsteloze motoren en hij zuigt prima af.

Afzuigkap 24-07-2021

uitstekend

Geschreven voor: Siemens LI67SA531

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] weinig vieze luchtjes meer in huis. Hangt ook hoog genoeg om gemakkelijk in de pannen te kunnen roeren.

Anoniem 16-07-2021

Perfect

Geschreven voor: Siemens LI67SA531

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een perfecte afzuigkap. Goede afzuiging en goede verlichting.

Anoniem 29-05-2021

Erg stil

Geschreven voor: Siemens LI67SA531

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie afzuigkap. Zelfs op de hoogste stand is het geluid niet te hard. Bediening is even wennen omdat de knopjes achter het scherm zitten. De automatische naloop is een fijne optie. Geen spijt van deze aankoop.

Afzuigkap iQ300 30-04-2021

Afzuigkap iQ300

Geschreven voor: Siemens LI67SA531

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De afzuigkap iQ300 bevalt ons zeer goed.
Zuigt goed af en is in de normale stand, relatief stil. Heel fijn is dat, als je hem in de hoogste stand zet, automatisch naar de normale stand gaat.
Heel prettig is dat de afzuigkap nadraait als je hem afzet.
De filters zijn gemakkelijk te verwijderen en terug te zetten.
De rest van de afzuigkap is, omdat hij van RVS is, goed schoon te maken.