De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens LR96CAQ50 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Peter 23-07-2022

Mooie vlakke afzuiging

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer tevreden met de mooie uitstraling van de afzuiger.
Ideaal in combinatie met de kookplaat hierdoor te bedienen via de kookplaat zelf ,geen afstandsbediening meer nodig.

Michael 10-06-2022

Siemens afzuiger

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ50

Het product is echt super ondanks dat hij hoog hangt zuigt hij als een malle. Echt een aanrader. hij is tevens te koppelen aan de kookplaat.

Pluspunten

• Past zich aan aan de hoeveelheid rook
  • Koppelbaar aan de kookplaat

Bas 24-05-2022

Mooie, stille afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ50

Mooie afzuigkap die prima in een koof ingebouwd kan Worden. Mooie dimbare ledverlichting, erg stil, groot afzuigvolume en op afstand bedienbaar. Wij zijn er erg tevreden over. Past mooi in onze nieuwe keuken.

• Mooie dimbare led verlichting
  • Op afstand bestuurbaar
  • Gemakkelijk te onderhouden

Minpunten

• Je ziet er snel vette vingers op

Harry S 13-05-2022

Krachtig en redelijk still

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De afzuigkap is mooi in het plafond afgewerkt. Echt super modern, heel gaaf.

Installatie was goed te doen met 4 handen.

Ondanks het slanke formaat van deze afzuigkap heeft het een sterke afzuiging. Daarnaast is de afzuigkap aanzienlijk stiller dan mijn vorige.

Ook de verlichting goed regelbaar met de afstandsbediening. Goed licht om te koken.

Heb het zelfs aan mij Google home verbonden waardoor ik de afzuigkap met me stem kan bedienen. Leuke gadget maak er vaak gebruik van.

Al met al. Zeer tevreden met de aankoop. Heb al 2 vrienden die het nu zelf ook hebben geïnstalleerd.

Anneke 10-05-2022

Werkt goed

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne afzuigkap. Gaat automatisch aan als we de kookplaat aandoen. Werkt goed.

Erwin 26-03-2022

Super apparaat boven verwachting.

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Had niet verwacht dat de connectie met de kook plaatje fijn zou zijn.

Seine 01-03-2022

Werkt goed

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een nadeel is dat de afzuigmotor na 5 minuten langzame stand gaat

Pelly 06-01-2022

WiFi ontvangst

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Qua afzuiging is deze unit perfect....maar ik heb wel regelmatig connectie (WiFi aansturing)problemen met m'n inductie plaat....

Margo 06-12-2021

geen lengtelimit bij deze plafondunit

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een gebruiksvriendelijke plafondunit te bedienen vanaf de kookplaat. Perfect en praktisch. Het mooie is dat je niets meer voor je hoofd hebt hangen. En dat is als je langer dan 2 meter bent, zeer prettig en een stuk veiliger. Je kunt je hoofd er niet meer aan stoten en het uitzicht blijft vrij. Wij zijn zeer tevreden.

LnvR 26-11-2021

Werkt super en ziet er strak uit

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt optimaal m.b.v. de afstandsbediening en de app via wifi. Strak design en sterke zuigkracht.

Josi 09-11-2021

Siemens Plafondunit

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In onze keuken is een koof gemaakt om unit in te bouwen. Mooi strak design, gemakkelijk bedienbaar met afstandsbediening. Afzuiging is uitstekend. Erg blij mee

Petra 07-11-2021

Strak en functioneel

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De afzuigunit is een sieraad in de keuken, omdat hij nangenoeg niet opvalt. Strak en functioneel. Het id eenvoudig te verbinden met dr kookplaats van Siemens waardoor de afzuiging op elkaar wordt afgestemd. Ook maakt de afzuigunit weinig lawaai op dr hoogste stand. Ik het begin staat hij op de automatische stand waardoor het apparaat zelf bepaalt welke stand hij staat. Dat is nog niet altijd vlekkeloos. Beter kun je het op de handmatige stand zetten.

famtreur 06-11-2021

perfect

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ50

Mooi en doet het perfect, make;ijk schoon te houden en een sieraad in de keuken

M.ED. 24-10-2021

Afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk in gebruik. Goede werking. Makkelijk schoon te maken

s**t@g**l.com 22-10-2021

Een goede afzuig kap makkelijk in onderhoud

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ50

Weinig geluid. Alles word goed afgezogen ,afstand bediening doet goed ,goed licht erin

Onze superfijne afzuiging 30-09-2021

Super afzuiging

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt prima en geen hinderlijke kap voor je snufferd.

JWDN 09-07-2021

Schitterend design unit

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ50

Een prachtige afzuigunit, die uitstekend werk levert. Dmv wifi is de kkokplaat verbonden met het afzuigsysteem, waardoor het licht aangaat en de afzuiger begint met zijn uitstekende werk. Klass

Onopvallend opvallend 24-03-2021

Uitstekend apparaat

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer geruisloos en prima afzuigcapaciteit.

Rene 07-12-2020

prima afzuiger!

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze plafondunit is super mooi weggewerkt. wij wilden niet een grote schouw meer in de keuken, dus dit was een hele goede oplossing. hij is strak in het plafond ingebouwd. zuigd erg goed af, heeft veel standen, werkt met een afstandbediening en kan ook via de wifi!

Michael 10-07-2020

Strak design en zeer functioneel!

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ50

Deze plafondunit is een echte eyecatcher! Hij functioneert zeer goed en is zeer makkelijk in gebruik!

Pluspunten

• Strak design
  • Makkelijk in gebruik