ETNA AV560___ AV560RVS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AV560___ AV560RVS op Kieskeurig.nl.

P.Pisano 29-01-2021

Ben er nog niet helemaal uit.

Geschreven voor: ETNA AV560___ AV560RVS

Mooie kap. Uitrekdeel komt, zoals in meerdere reviews, niet echt heel deugdelijk over. Geluidsproductie valt ons tegen.
De afzuigkap in gebruik als recirculatiekap. Vind de geurafvoer niet echt fantastisch. Als ik mijn neus bij de uitblaasopening houd dan ruik ik bijzonder weinig en nu, na weken gebruik, is er ook geen enkele vettige aanslag te vinden op de uitblaasopening. Beetje tegenstrijdig dus. Filtert het kennelijk wel goed weg maar toch niet tot tevredenheid.

Pluspunten

• prijs

Minpunten

• geluid
  • geurafvoer

Officiele reactie van Atag 01-02-2021

Beste heer/mevrouw Pisano,
Bedankt voor het schrijven van uw review. Het koolstoffilter absorbeert het vuil en de geurtjes uit de lucht en de afzuigkap blaast de gefilterde lucht terug de ruimte in. Bij een verzadigd (koolstof) filter kan de afzuigkap meer geluid produceren. Mocht u, ondanks de juiste installatie en plaatsing van de koolstoffilter, merken dat de afzuigkap het qua afzuigen niet goed doet, dan ontvangen wij graag uw volledige adresgegevens via webcare@atagebenelux.com
Chantal Webcareteam ETNA

Huygen 23-07-2020

goede krachtige afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AV560___ AV560RVS

Etna staat bekend om zijn betrouwbaarheid daarom gekozen voor dit apparaat mooi design en ook nog goed makkelijk schoon te maken

Pluspunten

• design
  • krachtige motor

Minpunten

• maakt iets meer lawaai

Officiele reactie van Atag 24-07-2020

Beste Huygen, wat fijn om te lezen dat u voor ETNA heeft gekozen. Veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA

L. Wagter 15-04-2020

Past goed ter vervanging van oude pelgrim

Geschreven voor: ETNA AV560___ AV560RVS

Ziet er goed uit en is scherp geprijsd. Goede afwerking en complete levering. Montage ging ook vrij eenvoudig.
Werking nog even afwachten, gaan we zo proberen.

Officiele reactie van Atag 16-04-2020

Beste L. Wagter,

Fijn om te lezen dat de eerste indruk goed is! Hopelijk bevalt de werking net zo goed. Veel gemak ervan!

Groet Heidi,
Webcareteam ETNA

G-man 16-09-2019

makkelijk gebruik

Geschreven voor: ETNA AV560___ AV560RVS

Mooi vlakscherm afzuigkap voor een goede prijs
Gekozen voor deze omdat we ook een etna hadden deze heeft 20 jaar dienst gedaan en nu toe aan vervanging.
Mede omdat Etna één van de weinige is met een midden afvoer.

Pluspunten

• goedkoop
  • makkelijk bedienbaar

Minpunten

• voeld blikkerig aan

Officiele reactie van Atag 17-09-2019

Beste G-man,

Bedankt voor deze mooie review. Wat leuk om te lezen dat uw keuze weer op een ETNA afzuigkap is gevallen. Heel veel plezier met het nieuwe toestel.

Groet, Femke
Webcareteam ETNA