• Best Reviewed mei 2023
Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Clip 4 Eco op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Reviewnina 13-05-2023

Goede speaker

Geschreven voor: JBL Clip 4 Eco

De blauwe kleur is lekker vrolijk en zomers, is weer eens wat anders dan standaard zwart. De haak op de box is heel handig. Zo kun je deze makkelijk aan een tas of aan je broek haken om mee te nemen. Perfect voor gezelligheid met vrienden op het strand of in het park. Thuis is deze speaker ook niet verkeerd. Staan kan deze box niet, maar wel liggen. Hiervoor zijn er rubberen randjes aan de onderkant gemaakt zodat de box niet weg trilt, super handig! Het geluid is zoals gewoonlijk wat iedereen gewend is van JBL, super goed! Alle soorten muziek luisteren prettig op deze box. Het koppelen van je telefoon is makkelijk bij de eerste keer en onthoud deze voor alle volgende keren. Ik ben helemaal blij met deze JBL speaker!

Pluspunten

• Handig mee te nemen
  • Lange batterijduur
  • Goed geluid

l********@g******** 09-05-2023

Een echte aanrader

Geschreven voor: JBL Clip 4 Eco

Deze JBL Clip 4 zou ik iedereen aanraden wie graag podcasts of muziek wil luisteren op de achtergrond of op gewoon luistervolume. Waarom op de achtergrond? Hierbij kom ik direct bij mijn enige nadeel en dat is dat wij van mening zijn dat bij het hard aanzetten van muziek via deze speaker de hele hoge en hele lage tonen minder goed zijn. Zelf vind ik dit niet meer dan logisch bij deze speaker voor deze prijs en dit formaat maar het moet in deze review wel genoemd zijn.
Nu al het positieve aan deze speaker... Allereerst het mooie flitsende uiterlijk. Hij heeft een mooie frisse kleur, is niet te groot en niet te zwaar. Ideaal om overal mee naartoe te nemen. We hebben hem meegenomen met kamperen, een dagje langs de waterkant en hij gaat dagelijks mee in de auto welke niet voorzien is van een mooi geluidssysteem. Overal genieten we van deze speaker met zijn ideale clip welke robuust is en gemakkelijk overal aan te haken is. Muziek luisteren (gewoon normaal volume) is genieten. De speaker heeft een mooi warm en vol geluid zoals je van JBL gewent bent. Tevens is hij zeer gemakkelijk in gebruik en snel te koppelen aan een iPhone.

Pluspunten

• mooi design
  • handige clip
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• Vervormd bij het draaien van harde muziek

Cinpenx 08-05-2023

Fijne kleine speaker

Geschreven voor: JBL Clip 4 Eco

Wat een leuke speaker is dit. Gewoon al het uiterlijk. Ik was er meteen verliefd op. En nu ik hem een week in gebruik heb kan ik alleen maar zeggen dat hij net zo goed werkt als dat hij er mooi uitziet.
Een goede prijs/kwaliteit verhouding zegt men dan. De eerste ervaringen met het apparaat zijn afgelopen week op vakantie geweest waar we hem dagelijks gebruikt hebben en nu we terug zijn heeft mijn zoontje van 6 hem zich toegeëigend. Het apparaat is zo makkelijk te bedienen dat hij
het eigenlijk al na 2 dagen door had. Sinds we thuis zijn heeft mijn zoontje hem steeds aan als hij op zijn kamer is aan het spelen. Hij koppelt hem zelf aan zijn ipad en luistert dan naar liedjes of luisterverhalen via een streamingdienst.
Ik ben bang dat we hem niet meer terug krijgen. Ik hoop dat we nog lang plezier mogen hebben van deze speaker.

Marieke 08-05-2023

Dit wil je niet missen

Geschreven voor: JBL Clip 4 Eco

Wat een handig apparaat! Tijdens mijn werk gebruik in een veel. Voor mensen met dementie is muziek heel belangrijk wat is het mooi dat ze hiervan ook kunnen genieten als ze onder de douche gaan. Ik hoef met dit boxje niet bang te zijn voor een water spetters en clip een gewoon aan mijn broek. Het geluid is erg mooi dit is zeker een aanrader.

Pluspunten

• Clip
  • Waterbestendig
  • Mooi geluid

Femke78 08-05-2023

Stijlvol en handig in gebruik

Geschreven voor: JBL Clip 4 Eco

Deze speaker is robuust, ziet er mooi uit en de karabijnhaak is in de praktijk erg handig. Ik had dit van te voren niet verwacht, maar ik heb de speaker toch best vaak opgehangen. Aan mijn broek, maar ook in de tent op de camping. Je legt hem wel iets minder makkelijk neer, maar op zich is het dan nog wel stabiel. Het geluid als je hem ophangt lijkt wel iets beter te zijn dan als je hem ergens neer legt. Dit komt waarschijnlijk ook wel door de toch wel flinke bass die deze kleine speaker heeft.

Het geluid is prima en beter dan dat je zou verwachten bij een kleine speaker. Zowel bij muziek als bij films. Het pairen ging heel eenvoudige en ook de bediening van het apparaat is eenvoudig.

Pluspunten

• karabijnhaak
  • geluid
  • robuust

Minpunten

• iets minder geluid als hij ligt

SanVita 01-05-2023

Topspeaker!

Geschreven voor: JBL Clip 4 Eco

Dit is mijn eerste portable speaker, hierdoor wist ik wel enigszins wat ik kon verwachten, maar had ik niet verwacht dat er uit zo'n klein apparaatje zo een gigantisch geluid kon komen! Ik neem hem mee op stap met mijn kinderen. De JBL Clip 4 heeft daardoor al meer Kinderen voor Kinderen afgespeeld dan ik aankan, en wat beleven die kids er plezier aan! Iedere dag dat ze buiten spelen krijg ik vroeg of laat het verzoek: "Mogen we muziek uit het blauwe speakertje?" Het is oprecht een heerlijk apparaat, ik hoef hem amper op te laden en zodra ik hem aanzet connect hij direct met mijn telefoon. De geluidskwaliteit is oprecht heel mooi en ik heb hem nog niet één keer kunnen betrappen op het iets niet mooi afspelen. Al met al zijn wij niet alleen erg tevreden, maar ook erg gelukkig ermee. Ik kan me geen minpuntje bedenken!

Pluspunten

• Geweldig geluid
  • Gaat lang mee

Edd33 30-04-2023

Erg goede compacte Bluetooth speaker

Geschreven voor: JBL Clip 4 Eco

De JBL clip4 is een mooie compacte bluetooth luidspreker met een indrukwekkend geluid voor zijn kleine formaat. Ik ben tot nu toe erg onder de indruk van deze bluetooth speaker! Het geluid is goed en luid genoeg om voor de muziek te zorgen op strand of tijdens een barbecue .De speaker is spatwaterdicht en heeft een handige clip om deze vast te maken aan je tas, parasol of bijvoorbeeld tent; super handig! De batterijduur is ook erg goed, 10 uur afspeeltijd, dus met 1 keer opladen kan je de clip4 de hele dag gebruiken. Alt met al ben ik erg tevreden met deze speaker en kan ik deze iedereen aanraden die op zoek is naar een compacte en draagbare bluetooth luidspreker van topkwaliteit.

Pluspunten

• clip
  • batterij
  • formaat
  • geluid

Minpunten

• geen

b************@g******** 29-04-2023

Super geluid en mooie body

Geschreven voor: JBL Clip 4 Eco

Ik ben heel tevreden over de JBL clip 4 eco omdat het een super mooi geluid heeft en eenmaal opgeladen gaat hij heel lang mee.
Ik maak hen vast aan mijn broek als ik ga lopen en thuis de gym gebruik.
Heerlijk meegalmen op mijn gekozen muziek tijdens het afzien/zweten en bijkomen .
En last but not least: hij heeft een mooie body met een coole blauwe kleur.
LOVE IT!!!

Pluspunten

• Super mooi geluid
  • Makkelijk aan te klppen
  • Een maal opgeladen lang te gebruiken
  • Moooe body in coole blauwe kleur

Kata76 29-04-2023

Handige meeneemspeaker

Geschreven voor: JBL Clip 4 Eco

Het is een handige box met goed geluid. Veel fijner om zo een podcast of gewoon muziek te luisteren dan via telefoonspeaker of oortjes. Je hangt hem zo aan een tak als je in de tuin aan het werk bent of hangt hem aan je strandbad. Erg fijn en kan hem zeker aanraden. Geluid is krachtig en duidelijk.

Pluspunten

• Geluid
  • Formaat
  • Clip

Minpunten

• Je moet hem soms opladen