Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Go 3 Eco op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Mr Sheen 15-05-2023

Zeer goede en compacte all-rounder!

Geschreven voor: JBL Go 3 Eco

De JBL GO3 is een compacte draagbare luidspreker die ik met plezier heb getest. Dit kleine apparaatje heeft me echt verrast! De geluidskwaliteit die eruit komt is indrukwekkend, vooral als je bedenkt hoe klein het is. De bas is verrassend vol en het algemene geluid is helder en gebalanceerd. Het is geweldig om te weten dat je de muziek kunt opendraaien zonder dat het vervormd klinkt. Het is perfect om mee te nemen tijdens uitstapjes, picknicks of zelfs naar het strand.

Een ander groot voordeel is de handige compacte vormfactor. De JBL GO3 past gemakkelijk in mijn tas of zelfs in mijn broekzak, waardoor het echt draagbaar is. Het heeft een stevige constructie en voelt duurzaam aan.

De batterijduur is ook behoorlijk indrukwekkend. Ik kon urenlang van mijn favoriete muziek genieten voordat ik hem moest opladen.

Kortom, ik zou de JBL GO3 zeker aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een draagbare luidspreker met geweldig geluid en een compact formaat. Het is een geweldige metgezel voor onderweg!

Pluspunten

• Compact
  • Hoog volume
  • water/stofdicht

Minpunten

• accu kan beter
  • trilt op harde oppervlakken

Susanne_99 12-05-2023

Leuk boxje

Geschreven voor: JBL Go 3 Eco

Ik heb de JBL GO 3 Eco ontvangen om te mogen testen. Wat ik ook erg graag gedaan heb.
het is een heerlijk makkelijk en klein boxje om mee te nemen als je ergens naar muziek of een audioboek wilt luisteren. Het geluid er erg mooi en ook zeer makkelijk te bedienen.
Het enige minpuntje is de speelduur, hij gaat maar ongeveer 5 uur mee. Dus als je een dagje weg bent is het aan te raden om een powerbank mee te nemen om tussentijd even op te laden. Maar dit is ook het enige min puntje wat ik kan vinden.
Ik beveel hem zeker aan. Is een mooi boxje voor een leuke prijs.

Pluspunten

• goed geluid
  • makkelijk mee te nemen

Minpunten

• gaat maar 5 uur mee dan weer opladen

Ilona1383 30-04-2023

Super handig boxje

Geschreven voor: JBL Go 3 Eco

Ik heb de JBL Go3 gekregen om te testen, wat een handig boxje is het. Super compact, dus heel erg makkelijk om mee te nemen en het geluid wat eruit komt is echt meer dan prima. Maar dat was ik eigenlijk al wel gewend van JBL. Je kan de box best hard zetten zonder dat de muziek vervormd klinkt, echt top! Ik heb de JBL Go3 meegenomen toen ik laatst in de speeltuin was met de kinderen, zacht muziekje erbij in het zonnetje, echt fijn. Ik zou de JBL Go3 zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Prima geluid
  • handig mee te nemen

m*********@h********** 27-04-2023

JBL box van super kwaliteit

Geschreven voor: JBL Go 3 Eco

Gevraagd deze JBL box te testen voor mijn eerlijke mening. Het is een compacte, handige box die top kwaliteit produceert. Handig om overal mee naar toe te nemen omdat de box klein is en een ophang lus heeft. Ook een box die tegen een stootje kan. Kortom, ik was al fan van JBL maar blijf het ook. Het enige nadeel is dat de box na 5 uur moet worden opgeladen. Toch zou mij dit niet weerhouden om deze box te kopen, de kwaliteit is TOP.

Pluspunten

• geluid
  • formaat
  • ophanglus
  • leuke uitstraling
  • leuke kleuren

Minpunten

• 5 uur speeltijd

p*******@z************ 27-04-2023

Leuke speaker

Geschreven voor: JBL Go 3 Eco

Hele frisse en vrolijke verschijning deze speaker. Compact formaat waardoor deze eenvoudig mee te nemen is in de tas of koffer. Vandaag meegenomen tijdens een rondje op de mountainbike, is goed bevallen. Niet afgesloten van de buitenwereld maar toch een muziekje mee. Geluid is prima voor de prijs, ik ben er zeker blij mee!

Morgen de jbl de koffer in voor een weekje vakantie, ook daar zal hij erg van pas komen op ons balkon of op het strand

Pluspunten

• Formaat
  • Frisse kleur
  • Goed geluid

Minpunten

• Gewicht