Salora AirTable (AW) - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Salora AirTable (AW) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Emmy 26-09-2018
  • Product gekregen

Goed geluid & mooi design!

Geschreven voor: Salora AirTable (AW)

Wat een mooie en nuttige aanwinst voor onze woonkamer.
Het geluid is goed, hij is makkelijk te bedienen en de mogelijkheid om ook je telefoon op te laden is erg handig.
Het tafeltje zelf heeft een heel mooi retro design, is heel stevig en heeft precies de goede hoogte.
Een aanrader!

Pluspunten

• Goed geluid

Lennard Huisman 05-09-2018

Super geluid en handige tafel

Geschreven voor: Salora AirTable (AW)

De Salora Airtable is een van mijn beste aankopen geweest, de tafel is super handig en op perfecte hoogte en het geluid wat uit de speakers komt is van zeer goede kwaliteit. Ik stond versteld toen ik hem aanzette en het geluid te horen kreeg. Daarnaast zijn de usb poorten ook super handig, zo kan ik mijn mobiel snel opladen of een usb-lampje in het usb gat plaatsen voor extra licht.

Pluspunten

• Twee USB poorten
  • Super geluid met een goede subwoofer
  • Handige hoogte van de tafel
  • Audio systeem heeft een stem
  • Grote knoppen op de zijkant voor muziek

Minpunten

• Kabel voor opladen is niet super lang

Marcel-FR1908 29-08-2018

Toptalent met lekker geluid

Geschreven voor: Salora AirTable (AW)

Makkelijke bediening, leuk design met goed geluid.... echte aanrader. Altijd ergens te plaatsen en ook als bijzet tafel te gebruiken. Dat er zelfs nog is nagedacht om je telefoon met USB op te laden is natuurlijk helemaal top.

Ladoucefrance 29-08-2018
  • Product gekregen

Een hele leuke tafel met ingebouwde speaker

Geschreven voor: Salora AirTable (AW)

Afgelopen vakantie deze tafel van mijn broertje gekregen, die was op bezoek bij ons in Frankrijk en wist dat wij graag een draadloze speaker wilden, maar dan niet zo'n lelijk ding. Komt hij met deze tafel. Eerst dacht ik wat moeten wij nu weer met een tafel, totdat hij de speaker aanzette, wat een leuk idee. Er zit een accu in dus hij kan ook mee naar buiten. Verder ben ik helemaal verliefd op het uiterlijk, echt een heel mooi ontwerp, beetje retro. Ook kan hij behoorlijk hard, maar gebruiken hem nu meer als achtergrondmuziek. Je kan ook nog je telefoon opladen via de USB, maar dat heb ik nog niet geprobeerd. Broertje bedankt, je mag volgende vakantie weer komen xxx

Pluspunten

• leuke tafel
  • mooi ontwerp beetje retro
  • accu dus geen draden
  • te gebruiken als bijzettafel

Minpunten

• niet waterdicht

Stefan 20-08-2018

Mooie Airtable voor in huis,

Geschreven voor: Salora AirTable (AW)

De Airtable van Salora is het tafeltje dat ieder huishouden in huis moet hebben zeer handig in gebruik te nemen makkelijke en duidelijke beschrijving het geluid wat er dan uitkomt is zeer duidelijk te horen je kan m zachter en harder zetten op afstand een aanrader waard het is echt n Kadotip!!!

Pluspunten

• Mooi geluid
  • prijs de moeite waard

Minpunten

• Opstartgeluid Bluetooth erg hard,

Frans 18-08-2018

Design en sound

Geschreven voor: Salora AirTable (AW)

Op het eerste gezicht een bijzettafel totdat je hem "aanzet", prachtig geluid en design.
Ook erg handig zijn de 2 USB's waar je jouw tablet of smartphone mee op kan laden.
Wat ik vooral gaaf vind is dat het geluid van alle kanten komt, 360 geluid zeg maar.
Streamingkwaliteit via Bluetooth is erg goed ook op afstand. (tot een meter of 10-12 uitgeprobeerd)

De kwaliteit is erg goed, tenminste wanneer je ook gewoon normale kwaliteit muziek hebt gedownload. De accu gaat lekker lang mee en ik gebruik hem binnen maar met de afgelopen zomer ook mijn eigen feestje buiten gehouden :-).

Echt een top apparaat met een prachtig design.

Pluspunten

• geluid
  • design
  • accuduur
  • streaming afstand
  • stabiel

Johny K. 18-08-2018

Onwijs gaaf product

Geschreven voor: Salora AirTable (AW)

Deze tafel met Bluetooth speaker gekregen en wat een gaaf product. De tafel ziet er goed uit en bestaat uit mooie materialen. Design is sprekend, moet wel je ding zijn, maar dit retro design past erg goed bij ons thuis. Geluid is erg goed, kan zowel heel hard en als achtergrond muziek worden gebruikt. De accu gaat heel lang mee. Bij ons op de camping in Kroatië zeker meer dan 10 uur. Ook handig dat je je telefoon kan opladen via de ingebouwde powerbank. Al met al een fantastisch cadeau waar we nog jaren plezier van gaan hebben.

Pluspunten

• Retro design
  • Geluid
  • Lange accuduur
  • Ingebouwde powerbank

Minpunten

• Je kan er niet op zitten

Wilem 27-05-2018

Opmerkelijk tafeltje

Geschreven voor: Salora AirTable (AW)

Al heel lang zocht ik naar een Bluetooth speaker. Totdat ik letterlijk tegen de AirTable van Salora aanliep. Direct mijn telefoon aangesloten en meteen was ik verkocht. Uitstekend en verrassend geluid, ik stond echt versteld, niet voor basfreaks want ik mis wat laag maar dat kan met je apparaat wat je aansluit worden verbeterd.

Schitterend design, daardoor was mijn vrouw ook snel verkocht. Deze tafel zet je overal neer, multi inzetbaar dus. Wanneer je de tafel aanzet start hij direct met zoeken naar een Bluetooth signaal en sluit deze aan als er een wordt herkend. Een stem vanuit de tafel zegt wat er gebeurt. Of de speaker aangaat of uit, ook wanneer er wordt gezocht naar een Bluetooth signaal of er een aansluit wordt hardop gezegd.

Voldoende aansluitingen, en je kunt er je telefoon op binnen laten komen, die tool begrijp ik niet maar vooruit. Heb de tafel een paar dagen weet daardoor nog niet hoelang de powerpack echt meegaat. Salora kende ik alleen van naam had daar nog nooit een product van gehad. Maar ik heb er vertrouwen in, de tijd zal het leren. Ik ben op dit moment erg happy met het product.

Pluspunten

• Creatief design
  • Multi inzetbaar
  • Verassend geluid rondom
  • Genoeg volume te creëren
  • Via aux veel mogelijkheden, Tv, etc.

Minpunten

• Mis wel wat laag maar is zelf te verbeteren.