De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Harman/Kardon Onyx Studio 8 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

valentijnvt 26-01-2023

Geweldige kwaliteit en gebruiksgemak

Geschreven voor: Harman/Kardon Onyx Studio 8

Ik ben zeer tevreden met de Harman Kardon Onyx Studio 8. Het design is modern en strak, en de kwaliteit van de speaker is uitstekend. Het geluid is helder en krachtig, en de bassen zijn indrukwekkend.

Het gebruiksgemak is ook top. Het was gemakkelijk om de speaker te koppelen met mijn telefoon en andere apparaten, en het bedienen van de verschillende functies met de knoppen op de speaker of via de app was een fluitje van een cent.

Er zijn ook een aantal leuke functies, zoals de mogelijkheid om meerdere speakers te koppelen voor nog meer geluidskwaliteit.

Ik had hoge verwachtingen van de Harman Kardon Onyx Studio 8, en ik moet zeggen dat de speaker niet teleurgesteld heeft. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop en kan deze speaker zeker aanbevelen.

Pluspunten

• krachtig geluid
  • Makkelijk koppelen met andere apparaten

Minpunten

• beperkte batterijduur

Rjbuitelaar 18-01-2023

Wat je mag verwachten van Harman Kardon!

Geschreven voor: Harman/Kardon Onyx Studio 8

Alles draait natuurlijk om het geluid en dat is wat je mag verwachten van Harman Kardon. Het geluid is zeer goed, zowel bij zacht als hard volume. De uitstraling van de box is goed, hij ziet er mooi uit en voelt ook degelijk en stevig aan! Ik heb weinig minpunten maar als ik er 1 mag benoemen is dat deze niet meer te koppelen is met de oudere onyx 4. De Onyx 4 kon ik koppelen met JBL en HK apparaten, helaas krijg ik deze Onyx 8 niet meer gekoppeld aan mijn Onyx 4.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Stevig
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Niet koppelbaar met oudere modellen

joshuaek 15-01-2023

Mooi ontwerp, heldere geluiden

Geschreven voor: Harman/Kardon Onyx Studio 8

Ik mocht deze speaker testen en ik kan vertellen dat ik er zeer tevreden mee ben. Het ontwerp vind ik mooi, je moet er maar net van houden. Het is draagbaar vanwege de stevige handvat van aluminium, die ook wordt gebruikt als basis. Het is wel iets aan de zware kant.
Je PC of telefoon koppelen met de speaker is heel eenvoudig, er zijn geen extra apps o.i.d. nodig.
Het geluid van de speaker is echt top voor zijn formaat. Muziek is helder en de bass is in mijn ogen perfect, niet te hard maar ook niet te zacht.

Het enige minpuntje van de speaker is dat het wat moeite heeft met een bluetoothverbinding vasthouden als er objecten tussen de speaker en het verbonden apparaat staan. Elke paar seconden valt het geluid 1 of 2 seconden weg. Als je de speaker verplaatst zodat de bluetoothzender vrij zicht heeft, dan heb je hier geen last meer van.

Al met al, dit is zeker een aanrader

Pluspunten

• Lang batterijduur
  • Eenvoudig om te verbinden
  • Mooi ontwerp

Minpunten

• Verbinding valt soms weg

m****@v************ 15-01-2023

Geweldig geluid en makkelijk in bediening

Geschreven voor: Harman/Kardon Onyx Studio 8

Ik ben sceptisch als het komt op mobiele speakers, maar wat een fijne ervaring is deze HK Onyx.

Na het inloggen kon ik hem direct koppelen op mijn telefoon, geen moeilijke dingen of apps. Gewoon werken en direct spotify luisteren.

En wat een geluid komt er uit, de hele kamer wordt gevuld met geluid en is erg aangenaam om naar te luisteren.

Daarnaast kun je ook ook draadloos meenemen, na ik aantal uur gebruik nog steeds niet hoeven te herladen. Dankzij de beugel is die draagzaam ondanks zijn formaat.

Het uiterlijk is een kwestie van smaak, ik vindt hem wel erg mooi. Maar belangrijkste eigenschappen vindt ik de eenvoud in gebruik nog belangrijker het geluid. En daar voldoet hij meer dan zeker aan.

Pluspunten

• Geluid
  • Eenvoudig bediening en aansluiten

Minpunten

• Geen alexa of google

n*********@h********** 13-01-2023

Geweldige luidspreker die er mooi uitziet

Geschreven voor: Harman/Kardon Onyx Studio 8

Bij het unboxen valt onmiddellijk op dat de speaker uit een hoogwaardig segment komt. Alles is net iets verfijnder en netter dan bij de "goedkopere" concurrenten. De speaker wordt geleverd met een oplaadkabel en handleiding.

Het geluid is geweldig en past zich automatisch aan aan de ruimte. Eveneens is het mogelijk om twee exemplaren van de studio 8 met elkaar te verbinden voor een nog betere geluidservaring.

Wanneer de luidspreker aan de kabel hangt, zijn de lage tonen merkbaar dieper. Maar ook zonder oplader is het geluid nog steeds zeer goed en zou de speaker het zo een 8 uur volhouden.

Gerecycleerd plastiek zorgt ervoor dat het ook een meer ecologische keuze is in vergelijking met de concurrenten.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit

Minpunten

• Prijs

Remy 11-01-2023

Super

Geschreven voor: Harman/Kardon Onyx Studio 8

Geweldige box met een mooi geluid. Zowel de baas als het vocale geluid klinkt super. De box gebruik ik tevens voor webinars zodat ik niet per de naast mijn laptop hoef te zitten. Perfect bereik en lange batterij duur.

Straks design en koppelt goed. Geen minpunt te bedenken. Voor deze prijs een hele goede keuze.

• Geluid
  • Batterij duur
  • Koppelen

Minpunten

• Afmeting