De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Salora PartySpeaker L1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

j***********@h********** 27-06-2023

Leuke party/karaoke Box voor een leuke prijs

Geschreven voor: Salora PartySpeaker L1

De kwaliteit van zowel het geluid als materiaal is zeker niet hoogwaardig te noemen. Er is totaal geen bass aanwezig het geluid is wel zeker hard genoeg. Is zeer makkelijk te bedienen via de box zelf, de afstandsbediening vind ik persoonlijk geen meerwaarde. Met de accu kan je zeker een hele avond plezier hebben dus dit is ik orde. We hebben deze het meeste gebruikt als karaoke Box en niet om echt naar muziek te luisteren. als karaoke/party box kan ik deze zeker wel aanraden omdat hij voor een zeer schappelijke prijs te koop

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Leuke verlichting en soundeffecten

Minpunten

• Kwaliteit van het geluid en materiaal

j*********@h********** 27-06-2023

Geweldig

Geschreven voor: Salora PartySpeaker L1

Ik heb deze speaker een aantal dagen mogen testen. De geluidskwaliteit van deze box is super. Het maakt niet uit hoe hard je hem zet, het geluid blijft even mooi. Je hebt ook een draaiknop waarmee je de bass kan veranderen. Deze bass optie is perfect voor mensen die er van houden nummers te luisteren die ze extra hard willen kunnen mee genieten. Ik heb er de podcast van VI mee geluisterd en dat klinkt loepzuiver. IK heb de speaker in mijn mancave neergezet op de grond. Hij staat daar heel stevig en het voelt ook aan als een sterk gebouwd apparaat dat niet snel stuk zou gaan. Je kan hem goed verplaatsen, want hij is goed draagbaar door het handvat wat er aan zit. Er zitten meerdere knoppen aan de bovenkant. Het was even uitzoeken waarvoor welke knop diende, maar daar was ik al snel achter gekomen door de goede gebruikshandleiding. Zoals net verteld te hebben zitten er 2 grote knoppen voor bass en geluid op. Ook zit er een microfoon bij. Hiermee kan je over je nummer heen mee doen met karaoke en dit geluid dan ook zelf regelen. Dit klinkt echt perfect en is super leuk voor een karaoke avondje. Je kan verbinden via bleutooth of via een snoertje. Ook zit er een usb aansluiting in zodat uw telefoon geladen kan worden en zitten er een ear mic en aux ingangen op. De accuduur is 5 uur en je kan hem natuurlijk ook altijd opladend gebruiken. Als ik 1 woord mag gebruiken om dit product te omschrijven is dat 'Geweldig'

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Super goed geluid en bass
  • Leuk voor karaokeavond
  • Mooie verlichting

Anoukkiss 25-06-2023

Top partyspeaker!

Geschreven voor: Salora PartySpeaker L1

Ik had de eer om deze leuke partyspeaker te mogen testen. Hij kwam aan in een mooie grote doos! Ik had hem gelijk open gemaakt om te testen. Aansluiten ging erg makkelijk en er zitten veel verschillende functies op het apparaat! Ik kopelde hem makkelijk met Bluetooth. En kon gelijk liedjes luisteren! Enige nadeel is er zitten knoppen op met applaus bijvoorbeeld. Dat geluid kan helaas niet zachter. Voor de rest echt een top ding met mooi geluid!

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Leuke sfeerverlichting

Minpunten

• Speciale effects kunnen niet zachter

Max Scheffer 24-06-2023

Mening speaker

Geschreven voor: Salora PartySpeaker L1

De speaker werkt goed, er komt mooi en zuiver geluid uit, er zitten verschillende led standen op die je kan aanpassen naar jou thema, de in en out modus is handig, bij in modus klinkt de muziek zachter en bij out hoor je de bass harder en muziek ook. Het is echt een aanrader.

Pluspunten

• Ledverlichting

Minpunten

• De lach en applaus, kan je niet zachter zetten