Bose SoundLink Color II zwart - Reviews

Kleur(en)
zwart
Type/soort
draagbare luidspreker

Beoordeling op basis van 47 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

TJFA 01-05-2017 Product paar weken in bezit

Mooie compacte speaker met zeer helder geluid

Deze speaker is werkelijk waar een uitkomst. De speaker heeft een zeer goed geluid en is erg makkelijk mee te nemen door haar kleine formaat. De hoge en lage tonen komen prima tot hun recht, de bass is naar verwachting in deze speaker en het heeft mij verbaasd hoeveel geluid geproduceerd kan worden door een speaker van dit formaat.

De accuduur van 8 uur wordt makkelijk gehaald. Ik heb hele dagen muziek kunnen luisteren zonder mij toe hoeven bekommeren over de accu. Ik heb gemiddeld 10 uur muziek kunnen luisteren met een tot 100 procent opgeladen accu.

Een zeer handige feature van deze speaker is de mogelijkheid tot het koppelen van 2 apparaten met Bluetooth. Ik heb geregeld mijn telefoon en laptop tegelijkertijd gekoppeld staan op de speaker. Met 1 druk op de kan veranderd de speaker direct van apparaat.

Ook is het mij opgevallen dat de speaker heel snel verbinding maakt via Bluetooth. ik denk dat het gemiddeld 1 seconde duurt om de verbinding tot stand te brengen.

Al met al ben ik zeer tevreden over de Bose Soundlink Color 2, ik zou hem daarom ook zeker aanraden.

Pluspunten

• Accuduur
  • Compact
  • Helder geluid
  • Goede bass

Erik 19-08-2017 Product paar weken in bezit

Fantastisch geluid

De prijs , kwaliteit, ik heb verschillende speakers bij elkaar beluistert maar voor single gebruik heeft hij toch het beste geluid.

Pluspunten

• Goede Bass

Jaki 27-07-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi geluid

De box is om te zien en van het goede formaat om makkelijk mee te nemen. Het geluid dat uit de box komt is grandioos. De bediening is super makkelijk.

• Uiterlijk

Heidi 14-05-2017 Product paar weken in bezit

Handige en fraaie aanwinst, zowel voor oog als voor oor.

In een strak design vervat zit een prima speakerbox waarbij de bedieningsfuncties handig en niet opvallend zijn opgenomen. De box laadt snel op, is zuinig met energie. De combinatie met de mobiele app ais een aanwinst voor je kamer, zowel voor oog als voor oor.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • batterij
  • design

Minpunten

• nog niet ontdekt

charrlottestorij 11-05-2017 Product paar weken in bezit

Bizar fijn geluid

Fijne, draadloze speaker met een heel fijn geluid. Makkelijk te bedienen via een app. Waterbestendig.

Pluspunten

• Superfijn geluid
  • Draadloos
  • gebruiksvriendelijk
  • Waterbestendig

Minpunten

• Oplaad tijd gaat minder lang mee
  • je ziet er snel stof op

Lennaert 11-05-2017 Product paar weken in bezit

Geweldig geluid, compact formaat

Ik heb de Soundlink Colour II vooral aangeschaft omdat ik genoeg had van het geschreeuw van mijn smartphone wanneer ik in mijn tuin ben en naar muziek of radio wil luisteren. Het geluid is geweldig en het formaat opvallend compact. Het koppelen en de bediening via de 'app' is zo gemakkelijk en snel dat ik hem ook snel gebruik in keuken en badkamer.

Wel jammer dat ik nu 2 apps van Bose op mijn telefoon heb, naast die van mijn Wireless Soundlink Adapter. Maar Bose kennende komt daar snel een oplossing voor.

Verder vind ik het jammer dat je bij de bediening van de knopjes (wel heel makkelijk en groot) niet met je vingers voelt of ze bediend zijn. Maar dat is dan ook het enige 'nadeel'

Pluspunten

• Fantastisch geluid
  • compact formaat
  • Bereik

Minpunten

• Bediening knopjes

Damian Edens 11-05-2017 Product paar weken in bezit

Een prima bluetooth box, voor een prima prijs

Een prima bluetooth box, voor een prima prijs.
Een erg fijn product in gebruik, en een erg fijne gebruiksbeleving.
Het volume is prima, in huishoudelijke sfeer, maar ook buiten.
Het apparaat maakt erg makkelijk verbinding met je apparaat, en dankzij de Bose connect app, is de verbinding tussen apparaat en bluetooth speaker een hele nieuwe ervaring.

Pluspunten

• Uitgebreide functies dankzij de Bose connect app
  • Perfecte grootte om makkelijk mee te nemen
  • Prima volume voor verschillende gelegenheden

Minpunten

• Batterij soms erg snel leeg

Kelvin 11-05-2017 Product paar weken in bezit

Super speaker

Heb hem nu 2 weken in huis mooie design geeft goed geluid makkelijk met je devices te koppelen met een app van bose zelf

Antoinette 10-05-2017 Product paar weken in bezit

Geweldig

Ik heb hem nu een paar weken en ben super tevreden gebruik hem elke dag de hele dag heb er alle soorten muziek op afgespeeld om het verschil te kunnen horen hij klinkt super mooi en helder geluid vrienden vinden hem ook super geweldig klinken neem hem overal mee naar toe

Tamara83 10-05-2017 Product paar weken in bezit

Goed geluid top product van een top merk

Ik heb de speaker nu twee weken en hij bevalt mij super. Mooi geluid, stof en zand proef door de behuizing en kan een bui hebben. Kortom ideaal voor buiten. Het geluid kan ontzettend hard en nog mooi geluid zonder ruis. Heerlijk tijdens bootcamp training. Ik zou een hoop trainers dit apparaat aan willen raden. Het is makkelijk mee te nemen en met je mobiel zet je muziek aan wat je wil (moet het wel in je mobiel staan ;-)). Minpunten heb ik eigenlijk niet. Misschien zou het wat kunnen toevoegen als je het als luidspreker kan gebruiken via een extra toevoeging (handig voor sporten)

Pluspunten

• Handig voor buiten training
  • Kan een regenbuitje hebben

Jelle 08-05-2017 Product paar maanden in bezit

Goede Speaker, Uitstekende batterij

Afgelopen maand deze speaker aangeschaft omdat ik al een tijdje opzoek was naar een goede speaker.
De geluidskwaliteit van de speaker is uitstekend zowel de lage als hoge tonen komen goed tot zijn recht.
ook is de batterijduur erg lang en is die snel weer opgeladen.
Het enige minpuntje wat ik kon vinden is het aansluiten van meerdere telefoons op de speaker dit bleek wat lastiger te zijn.

Eline-1234 05-05-2017 Product paar weken in bezit

Super geluid en makkelijk in gebruik

Ik was op zoek naar een speaker die ik zowel in buiten als binnen kon gebruiken waarbij de kwaliteit goed bleef. De Böse speaker is hier echt ideaal voor. Het geluid is helder en hij is makkelijk te koppelen. De batterij gaat ook lang mee, dus opladen hoeft niet al te vaak.

• Gewicht
  • Batterij

Minpunten

• Geen stekker voor de oplader bijgeleverd

MPF69 05-05-2017 Product paar weken in bezit

Kleine geluids krachtpatser

Makkelijk te koppelen met je muziekdrager. Afstand/bereik van de Bluetooth goed.
muziek tonen zijn alleen te regelen via de muziekdrager en niet in de app van Bose. Maar heldere tonen. Goede bass aanwezig. eigenlijk niet verwacht. Vanwege het formaat. Het heeft zelfs een regenbui overleefd. Idd waterbestendig. gewicht is minimaal en daarom overal naartoe mee te nemen.

Pluspunten

• Formaat/gewicht
  • geluid
  • accuduur
  • bluetooth bereik
  • water en vuil bestendig

Minpunten

• tonen niet regelbaar in de app

Oscar 05-05-2017 Product paar weken in bezit

Kwaliteit zoals je van Bose verwacht!

Eenvoudige Bluetooth koppeling zorgt er voor dat je niet hoeft te prutsen met connectie, ook is het bereik zeer goed.

Pluspunten

• Accu
  • Formaat
  • Waterbestendig

Minpunten

• Geen connectie met Bose soundtoch

1992HVD 05-05-2017 Product paar weken in bezit

Super fijn in gebruik, goede geluidskwaliteit!

Heb dit product gekocht omdat ik veel muziek luister thuis/op werk. Mooi formaat om mee te nemen in vergelijking met andere speakers. Geluid is heel erg vol en er is zit een goede bas in. Het is gemakkelijk om dit product te gebruiken - niet meer knoppen dan nodig is en alles wijst zich vanzelf. Accuduur is erg goed en opladen gaat snel. Het duurt soms even om te pairen wanneer je van device wil wisselen. Hoewel ik het design erg mooi vind en het materiaal prettig, is het wel erg gevoelig voor stof/vuil. De waterbestendigheid heb ik niet getest tot dusver.

Luister je graag muziek en gebruik je speakers regelmatig, is deze het geld meer dan waard!

• Gebruiksgemak

Minpunten

• Materiaal (stof/vuil)

TristanvanBreda 04-05-2017 Product paar dagen in bezit

Degelijk, mooi en gaaf!

Bij het uitpakken van de speaker meteen een goed gevoel omdat de speaker er super uit ziet, het straalt kwaliteit en degelijkheid uit, het ziet er erg stevig en goed uit! De speaker heeft een rubber achtige behuizing om beschadigingen te voorkomen, handig met een speaker die je overal mee naar toe neemt

Het geluid is goed, het volume kan erg hard. Had echter graag gezien dat de lage tonen, zoals de bass wat harder konden, maar dat is erg moeilijk met een kleine speaker.

Al met al een dikke 8!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Volume
  • Besturing

Minpunten

• Bass

raymondjurg 04-05-2017 Product paar weken in bezit

Klein... maar fijn!

De speaker is klein van formaat. Door het compacte formaat en de ingebouwde accu kun je de speaker overal gemakkelijk mee naar toe nemen. Het geluid is warm en helder. De bass kan voor sommigen een beetje too much zijn. Persoonlijk vind ik dit niet storend. Bose staat bekend om kwaliteit; dit zie, voel en hoor je gelijk.

Pluspunten

• Compact
  • Waterbestendig

Minpunten

• Geen thuislader
  • Werkt niet met Bose Soundlink

Lauraklinkenberg 04-05-2017 Product paar dagen in bezit

Geweldig geluid

Ik heb deze nu een week, en ben hier superblij mee!
Zeer makkelijk in gebruik, handig om mee te nemen. Fijn materiaal en een mooi maar natuurlijk het belangrijkste is dat het geluid wat eruit komt echt fantastisch is. Dit is zeker een aanrader!

Bianca 03-05-2017 Product paar weken in bezit

Fijne slaapkamer speaker

Ik heb dit product een aantal weken in gebruik en ik heb deze aangeschaft voor slaapkamer en buiten gebruik. Bij het open maken van de doos valt al meteen op dat er enkel een USB kabel is bijgeleverd en geen USB kabel.

De speaker is voorzien van 6 geïntegreerde knoppen die eenvoudig zijn te gebruiken. De handleiding is kort maar dat is voldoende voor het gebruik van de Bose. Zeker met het gebruik van de Bose Connect App is installatie en gebruik simpel.

Als je de speaker aanzet geeft hij aan hoe vol (of leeg) de accu nog is. Hij geeft ook aan wanneer hij verbonden is met je telefoon. Ik heb een aantal uur geluisterd met de speaker en hij geeft nog steeds aan dat de accu bijna vol is. Ik ben zeer tevreden over de accuduur.

Ik heb een aantal verschillende muziekstijlen afgespeeld op de speaker. (house, rock, pop). Alle muziekstijlen worden goed afgespeeld. Als je de speaker echt vol open zet vind ik het geluid niet super helder maar een paar niveau's minder is goed te doen.

Ik ben in huis de enige die gebruikt maakt van de speaker. Ik weet dus niet hoe het apparaat reageert als meerdere mensen tegelijk gebruik maken van de speaker.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Bose connect app
  • Accuduur
  • Spraakgestuurde meldingen

Minpunten

• Ontbreken USB adapter
  • Niet geschikt voor kamervullend geluid

Suzanne1918 03-05-2017 Product paar dagen in bezit

Prima compacte speaker

Wat een geluid. Goede bas. Compact. Handig mee te nemen. In de tuin prima box. Formaat is lekker klein zodat je hem overal mee kunt nemen. Helaas valt Bluetooth af en toe weg

Pluspunten

• Goede bas

Minpunten

• Bluetooth valt af en toe weg