Bowers & Wilkins Zeppelin iPod Soundsystem

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bowers & Wilkins Zeppelin iPod Soundsystem op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

DigitalD 08-03-2018

Veel storingen

Ik heb genoten van de vormgeving en het warme geluid, maar wat een slechte kwaliteit zeg, ongelooflijk voor die 600 euro die ik er voor heb betaald in 2010. Voor de zoveelste keer is het ding onbruikbaar door een harde brom...

Minpunten

• Prijs
  • Kwaliteit

Ron234 06-12-2011

Wat een ongelooflijk slecht apparaat.
Werkt voor geen meter.
Valt telkens uit als je de Iphone erin steekt.
Dat mensen hier zeggen dat ie geweldig is, is onbegrijpelijk. Zeker als ik bij 3 man lees dat ze het ding al voor reparatie teruggebracht hebben.

Ik hoop dat ik hem nog in kan ruilen bij Apple en mijn geld terug krijg. wat een bagger.......

Gror02 03-08-2011

Een van de beste dockstations ter wereld. Geluid om kippevel van te krijgen. Maar...nadat de garantoe verlopen was ging de Zeppelin kuren vertonen: een brom was hoorbaar en ook sprong het geluidsvolume spontaan tot oorverdovende niveau's. Contact met de TD van B&W, uitgevoerd door Hanex Service in Leimuiden voldoende: zij deden er niet moeilijk over: uit coulance werd het hart van de Zeppelin vervangen, kostenloos en klaar terwijl u wacht! Wat mij betreft een warme douche voor Hanex! Het apparaat is weer als vanouds. Kan niet beter!

Harry van Rijthoven 21-01-2012

Zelfde ervaring. Mijn zeppelin was onnavolgbaar in zijn gedrag. Twee en een half jaar oud. Zonder probleem werd hij gerepareerd door Hanex. Zeer vriendelijke mensen die voor B en W in Nederland onbetaalbaar zijn. Harry van Rijthoven.

petertje1985 24-06-2011

Geluidstechnisch is het wel een gemiddeld dockingsysteem, ik heb nog steeds een yamaha 040 en luister veel akoestisch muziek. Daar waar de zeppelin erg bass-heavy is, mis ik de nodige details in het hoge. Snaarinstrumenten worden niet nauwkeurig genoeg weergegeven helaas. Voor normale mp3tjes met veel electrisch dance trance muziek is hij wel geschikt. Veel bass en warm van klank. Helaas voor de mensen die van wat rustiger muziek houden met veel details.

Intern ontwerp valt mij erg tegen. 2 keer de zeppelin terug moeten brengen vanwege problemen met de lage tonen. Dit heeft dus denk ik te maken met slechte interne ontwerp en misschien goedkoop materiaal.

De mogelijkheden zijn ook erg beperkt voor een apparaat van ongeveer 500 euro. Het is gewoon een ipod/iphone speakersysteem. Geen mogelijkheden tot usb, cd, en fm itt andere docksystemen van bv yamaha en onkyo voor de helft van de prijs.

De vormgeving is natuurlijk zijn grootste troef. Een enorm mooi vormgegeven en uniek dockingsysteem esthetisch gezien. Petje af voor de ontwerpers.

Door het slechte internet ontwerp verwacht ik dat het apparaat niet erg duurzaam zal zijn (dus het zal geen 15 jaar uithouden mijns inziens). Ik denk dat hij echt gemaakt is voor 5 jaar gebruik, maar dat zal wel voldoende zijn.

concluderend kan ik eigenlijk wel opstellen dat je meer voor de naam en vormgeving betaald dan voor kwaliteit en mogelijkheden. Daarvoor moet je echt naar yamaha en onkyo producten kijken.

Hopelijk hebben jullie hier wat aan

teunremi 19-06-2010

Top geluid!! Ongelofelijk wat daar voor zuiver en mooi geluid uitkomt. Herkent ipod en iphone en laadt gelijk op. Het eerste apparaat was defect. Op kosten verkoper teruggestuurd en gelijk een nieuwe gekregen (goed!). Duurzaamheid even afwachten.

vertmaori 18-06-2010

Strakke vormgeving, maar het belangrijkste is het geluid. Dat is prettig en kan een behoorlijke ruimte vullen. Ik lees her en der op het internet dat men een tuner mist in het apparaat. Ik niet! De reden daarvoor is simpel: heb je een iPhone of iPod Touch met wifi? Download dan een gratis app waarmee je radiokanalen via wifi binnenhaalt en afspeelt op je Zeppeln. Werkt bij mij al tijden prima met mijn Touch 3G. Voor rond de 500 euro moet je de Zeppelin kunnen aanschaffen.

Jappert 01-04-2010

Ben na een aantal maanden nog steeds onder de indruk. Geweldig geluid en supervormgeving.

MaartenCHdB 28-02-2010

Ja hoor mensen, dit is een toppertje, het neusje van de zalm onder de docking stations.
Ook in de winkel beluisterd, en wauw, wat een geluid.
Hij kan erg hard, dus ook geschikt voor grotere ruimtes.
Afstandsbed. is ook dik in orde.
Er zit ook nog een video uitgang op.
De verkoper zei wel dat hij wel veel stroom verbruikt in de stand-by.
Niet schrikken van de prijs (+/- 580 euro), maar dan heb je echt ook een toppertje in huis.

Persoonlijk vind ik hem net wat beter dan de harman kardon go+play.
Maar de go+play is ook een uitstekende keuze

Mars42 06-11-2009

Prachtig vormgegeven en het belangrijkste een lekker vol geluid.

Beste onder de i-pod speakers. Met de nieuwste Bose vergeleken in de winkel. Was snel overtuigd: steekt met kop en schouders er boven uit.

Wel wat duurder, maar is het zeker waard.

Rob 30-06 24-10-2009

Ik heb de zeppelin nu een half jaar en vindt het 1 van de meest fantastische speakersets die er bestaan de prijs is de hoofdprijs maar na een halfjaar heb je het er niet meer over en ben je elke dag blij met het aparaat

Tizi 20-09-2009

beste ipod speaker die er is, zonder twijfel. Klinkt zeer goed en ziet er geweldig uit.

abel18 16-05-2009

Toen ik deze zeppelin kocht was de bass stuk. dus ik bracht hem naar de winkel voor reparatie maar, toen hij klaar was had ik het zelfde probleem ik heb ze daarna terug gebracht

Kajman 27-04-2009

Wekenlang gewikt en gewogen. Ik hoorde het geluid voor het eerst in een winkel stond te wachten., zette mijn iphone op de cradle en was direct onder de indruk van het geluid. Op een gegeven moment de knoop doorgehakt. 600 euro is natuurlijk een heleboel geld, maar dan heb je ook echt iets bijzonders.
B&W maakt fantastische luidsprekers en ook in deze Zeppelin zijn de beste materialen gebruikt. Hij staat onder mijn flatscreen, waar hij ook de weergave van verzorgt. Ook daarvan heb ik nu echt goed geluid.
Kan hij een normale hifi-installatie vervangen? Bij mij in ieder geval wel, het enige wat ik nu niet heb is een tuner. Films die op mijn iphone staan worden via de Zeppelin op mijn flatscreen weergegeven, echt fantastisch.
Echt een topproduct!