De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Caliber CALIBER Statement op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Sjeffke05 27-06-2023

Feestbeest

Geschreven voor: Caliber CALIBER Statement

Ik heb de Caliber Statement HPG640BT nu 2 weken in huis. De speaker ziet er echt degelijk uit en voelt solide aan!
De bediening is super simpel en je bent met bluetooth razendsnel verbonden. De speaker gaat overal met mee, want de accu gaat lang mee en je kunt zelfs je telefoon ermee opladen. Zodra je de verlichting aanzet en de volume harder, begint je eigen feest. Wat een prachtige beleving!

Voor deze prijs vind ik het geluid meer dan prima! Het volume kan erg hard, qua bas en de tonen kan beter. Maar voor deze prijs en alle features heb je waar voor je geld!

Pluspunten

• Feestmachine
  • Verlichting
  • Accu/ oplaadfunctie telefoon

Minpunten

• Bas (kan iets beter)

Reviewer2583 26-06-2023

Geweldige speaker!

Geschreven voor: Caliber CALIBER Statement

De Caliber Statement HPG640BT speaker heeft mijn verwachtingen overtroffen met zijn indrukwekkende geluidskwaliteit. De bas is diep, de hoge tonen zijn helder en het geluidsveld is ruimtelijk. De premium bouwkwaliteit voelt stevig aan, en de lichte en draagbare speaker is gemakkelijk mee te nemen. Het koppelen via Bluetooth is eenvoudig en gebruiksvriendelijk, en de accuduur is prima. Bovendien kan het volume goed hard, wat geweldig is voor feestjes of persoonlijk luisterplezier. Kortom, de Caliber Statement HPG640BT biedt boven verwachting een geweldige geluidservaring met een premium design en handige functies, waardoor het een uitstekende keuze is voor muziekliefhebbers die een draagbare en kwalitatieve geluidsoplossing zoeken.

Pluspunten

• Voldoende bas
  • Gaat goed hard zonder kwaliteitverlies

Minpunten

• Accu gaat op een gegeven moment leeg

Moontje309 25-06-2023

Goede box en betaalbaar

Geschreven voor: Caliber CALIBER Statement

Ik heb met mijn gezin dit product een aantal weken mogen testen. Ik kan wel zeggen dat de box goed getest is aangezien we 2 pubers hebben die graag muziek luisteren en hard. Ze hebben de box ook al aardig wat keren meegenomen als ze gingen zwemmen met hun vrienden. Wat fijn is dat hij spatwaterdicht is , er een mooi geluid uitkomt en je kunt ook je telefoon ermee opladen. Het opladen gaat snel , verbinding maken via de bleuthooth was ook makkelijk en de batterij gaat lang mee ook ondanks dat ze de muziek hard hadden staan. Onze conclusie een hele gave box voor een betaalbare prijs.

Pluspunten

• Spatwaterdicht
  • Extra oplaadpunt voor telefoon

Dominique 24-06-2023

Top ding! Goed geluid en leuke kleurtjes

Geschreven voor: Caliber CALIBER Statement

Ik heb de box mogen testen. Het geluid is top voor deze prijs! De lampen maken gelijk de sfeer. Vergeleken met een JBL BOOMBOX kan het geluid minder hard en is de bas iets minder, maar de boombox is ook 3x zo duur, dus als je het met de prijs vergelijkt heb je met deze Caliber meer waarde voor je geld.

Pluspunten

• Leuk die kleurtjes
  • Leuk voor op een (huis)feestje
  • Handig mee te nemen

Minpunten

• Kan niet mega hard qua geluid

m***************@g******** 22-06-2023

Hele fijne speaker

Geschreven voor: Caliber CALIBER Statement

Het is een product van goede kwaliteit voor een heel fijn prijsje, ik heb eigenlijk geen minpunten, alleen maar pluspunten. Ik heb hem getest met mijn JBL Extreme 3 en heb ontdekt dat de Caliber toch een betere kwaliteit heeft en kan veel harder dan de JBL. Alles wat je maar wenst in een speaker van middenklasse prijs, zit hier sowieso in.