Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony SRS-XG300 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Edwins 23-11-2022

Mooi design en geluid

Geschreven voor: Sony SRS-XG300

Mooi Design, batterij gaat lang mee, geluid is goed, makkelijk te koppelen via bluetooth.

Pluspunten

• Geluid
  • Batterijduur
  • Eenvoudig te koppelen

Minpunten

• Bas in 'bas boost functie' aan de hoge kant

TomJ 23-11-2022

Zeer tevreden

Geschreven voor: Sony SRS-XG300

De box heeft zich prima bewezen tijdens een stoffige verbouwing. Helaas hadden we wat connectiviteits problemen, welke met snelle support van Sony verholpen waren met een firmware update.
Geluids output is naar verwachting goed.
RGB leds is voor mij niet nodig gezien zn invloed op de batterijduur, maar ziet er wel leuk uit.
Verbinden met meerdere devices gaat helemaal prima.

Pluspunten

• Geluidsoutput

barry 23-11-2022

top speaker

Geschreven voor: Sony SRS-XG300

ik heb deze speaker als vervanging voor de jbl charge 4 aangeschaft. Het geluid is beter, het volume kan harder zonder vervoming en hetbdesign is beter Een absolute topspeaket in dit segment

Arnie 22-11-2022

Goed geluid

Geschreven voor: Sony SRS-XG300

Het apparaat geeft helder en goed geluid en goede tonen die je mag verwachten van Sony en in deze prijsklasse. Ik kan mijn telefoon opladen met deze speaker en heeft de speaker snelladen. De speaker is onmisbaar zonder de Sony Music app op de telefoon waarmee ik de speaker kan instellen. Denk ik hierbij aan verlichting, de equalizer, het apparaat voorzien van het updates, de app koppelen met een music app, etc. Ik vind het jammer dat het geen 360 geluid geeft en persoonlijk had ik meer verwacht van de bass door radiatoren aan de zijkant. Hoewel het een portable speaker is voor mij minder portable doordat het vrij zwaar is. Ik kan het enkel vasthouden door de hendel te gebruiken die aan de bovenkant zit een hendel die goed in de speaker is weggewerkt. Het past ook niet in mijn laptoptas wat tevens de tas ook te zwaar zou maken. Het apparaat geeft wel een party sfeer door het mooie geluid, de bass en de kleuren die aan de zijkanten verschijnen.

Pluspunten

• Geluid
  • Bass
  • Apps en de functionaliteiten
  • Materiaal

Minpunten

• Gewicht
  • Grootte

jbiggelaar 22-11-2022

Goed formaat, geweldig geluid

Geschreven voor: Sony SRS-XG300

Ik ben zeer blij met het volle geluid. De box is lekker draagzaam door zijn formaat. De accuduur is ook heel lang en dat is handig bij een feest in de tuin.

Pluspunten

• Geluid
  • Accuduur
  • Formaat

Minpunten

• Kwetsbare zijkanten

DvG88 21-11-2022

Top product

De box is super!
De batterij gaat lang mee, het handvat is super handig (is inklapbaar), de kleuren aan de zijkant is super leuk en makkelijk in te stellen met de app en het beste is nog het geluid met de bass aan is ook echt goed!
Veel beter dan ik in het begin had verwacht.

Pluspunten

• Bass
  • Model

b******@h********** 19-11-2022

Top speaker

Geschreven voor: Sony SRS-XG300

Ik ben echt tevreden over de speaker. Hij is handig met zijn uitklapbare Handvat , heeft een super lange accu duur , en een geweldig geluid . De design is ook leuk. Met de app heb meer instellingen en kan je het geluid instellen met een equalizer. Met de ledjes ; kan je ook direct in party mode gaan. Makkelijk te koppelen met de Bluetooth; hij is echt een aanrader

Pluspunten

• accuduur
  • geluid kwaliteit
  • handig

Erik 31-07-2022

Top speaker

Geschreven voor: Sony SRS-XG300

Inmiddels heb ik al 2 weken de Sony XG300. Vlak voor de vakantie kwam hij binnen en kon hij gelukkig mee. De conclusie tot nu toe is: wat een fijne speaker met veel gebruikersgemak en mooi design. De geluidskwaliteit is erg goed. Er zit een stevige bas in en mooie diepe klanken. Als hij voluit stond kon de hele camping meegenieten. Het design van de speaker is top. De houders aan de onderkant hadden iets groter gekund. Hij rolt net te makkelijk om, maar als je dit weet zorg je voor een stabiele positie. Het formaat is handzaam doch valt hij goed op. We maakten de blits bij de afwas. Het formaat doet niets af aan de geluidskwaliteit. Na 2 weken gebruik waarbij hij elke avond een paar uur aan stond moest hij een nachtje bijkomen. Dus qua accuduur ben ik heel tevreden. De lampen zijn een grappig extraatje. Leuk detail dat je het effect van de lampen met je app kan instellen. Het uitklapbare handvat zorgt voor een strak design wanneer die ingeklapt is en is erg handig om hem te verplaatsten. Uitgeklapt zit het zwaartepunt niet in het midden wat ervoor zorgt voor enig disbalans. Echter is het niet storend. Samengevat zijn wij erg tevreden over de speaker!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit

Jelle 29-07-2022

Mooie speaker

Geschreven voor: Sony SRS-XG300

We hebben de speaker nu zo'n 2 weken in gebruik, en ik kan niet anders zeggen dat we tevreden zijn. Compact formaat, makkelijk mee te nemen en het is heel erg makkelijk om verbinding te maken. De speaker kan met meerdere tegelijk apparaten verbonden worden. We hebben de speaker ook meegenomen op vakantie, waar we hebben kunnen ondervinden dat hij echt stof en waterdicht is. Of de batterij daadwerkelijk 25 uur mee gaat weet ik niet, niet exact bijgehouden. Maar hij gaat wel serieus lang mee. Het geluid uit de speaker is erg goed, ook de bas is erg lekker. Ik had verwacht dat hij wel iets meer volume zou produceren, maar gezien het compacte formaat is dat misschien teveel verwacht. Op de foto's lijkt de box overigens volledig zwart, maar in werkelijkheid zit er best wat grijs in qua kleur. Al met al zeer tevreden over de speaker, zeker een aanrader wanneer je op zoek bent naar een compacte en draagbare speaker, die lange tijd mee gaat op 1 acculading.

Pluspunten

• Draagbaar
  • Lange accuduur
  • Mooi geluid

Minpunten

• Had iets meer volume mogen produceren

liesbethgilissen 29-07-2022
Geschreven voor: Sony SRS-XG300

Hele goede speaker voor grote feestjes waar je maar wil. Het bereik is goed, de muziek klinkt super.
Leuke lampjes aan de zijkant die helaas niet op de beat meeflikkeren. De batterijduur is lekker lang dus voor op de camping ideaal. Je tilt je wel een breuk door het gewicht maar je hebt wel een goed handvat om m vast te houden.

d******@g******** 29-07-2022

Fantastisch geluid en accuduur

Geschreven voor: Sony SRS-XG300

Afgelopen week de box in gebruik kunnen nemen. Behalve dat het een plaatje je om te zien heeft de kleine krachtpatser een fantastisch geluid. Ondanks zijn gewicht van circa 3 kilo is hij makkelijk mee te nemen met de handgreep. Die is ook nog eens fraai weg te werken als hij op zijn plek staat. Via de app kan je een hoop instellingen wat betreft de muziek zelf regelen. Ik hou van de diepe bassen in mijn muziekstijl en dat doet de box moeiteloos. Kraakhelder geluid. De Verlichting is een leuke bijkomstigheid voor in de avonduurtjes. De accuduur is echt super. 2 dagen bijna non stop in de tuin aangezet en nog steeds ruim 40% batterij over. Dit kun je ook in de app zien. We hebben de speaker meegenomen op vakantie naar Italie en daar kwam ook oplaadfunctie zeer goed van pas voor de mobiele telefoons. Een dikke plus voor deze portable speaker.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Accuduur
  • Waterdicht

s***************@l****** 29-07-2022

Mooie speaker

Geschreven voor: Sony SRS-XG300

Mooie speaker voelt degelijk aan alleen had ik iets meer van de geluids kwaliteit verwacht…
De app is niet super uitgebreid daar in en had wel wat meer opties mogen hebben !

Pluspunten

• Compact
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• App had wat uitgebreider mogen

Bartvanrhijn 29-07-2022
Geschreven voor: Sony SRS-XG300

Draagbare luidspreker met waanzinnig geluid Al enige tijd ben ik op zoek naar een draagbare luidsprekerbox die grote ruimtes, zowel binnen als buiten met muziek kan vullen. Mijn oog is dan ook gevallen op de mooie Sony XG300. Wat een waanzinnig geluid zeg! Recentelijk heb ik deze Boombox tijdens een BBQ en een tuinfeest gebruikt en alle gasten waren dolenthousiast over deze monsterlijke bass en het krachtige geluid. De box is ook makkelijk in gebruik en het verbinden met bluetooth gaat heel snel. Het is ook waterproof en draagbaar dus je kan het overal meenemen (zwembad, zee, op de boot etc). Zeker nummers met veel bass worden goed weergegeven zonder enige kwaliteitsverlies. Op het maximum volume is er geen ruis of vervorming te horen. Over de speeltijd van deze box ben ik ook erg tevreden namelijk 24 uur. Het opladen gaat ook erg snel.

Renard 29-07-2022

Een draagbare speaker met goede sound

Geschreven voor: Sony SRS-XG300

Supergeluid met een strakke bas. Hier maak ik zelfs mijn vrouw blij mee, want het hoeft niet hard: Melanie Thornton haar stemgeluid komt er net zo mooi uit als de laatste hit van Le Youth. De verlichting had van mij niet gehoeven, maar die kan ook uit.. Voor de batterijduur hoeft dat trouwens niet, want die is lang genoeg. Met de Sony XG300 heb ik een waanzinnig fijne luidspreker in huis gehaald: nog geen minpuntje ontdekt.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Accuduur
  • Mega bass ook uit te schakelen

Minpunten

• Weegt wel wat, maar draagbeugel aanwezig

a**************@h********** 27-07-2022

Mooi geluid

Geschreven voor: Sony SRS-XG300

In 1 woord: super. Hele gave speaker met een goed geluid. Degelijk, wat je voelt in het gewicht van de speaker, maar wel met een handige draaglus.....maar toch wel groot om mee te nemen. Ook de batterijduur is goed. Nog niet hoeven op te laden en al veel geluisterd...dat wil wel wat zegge

Pluspunten

• Goed geluid
  • Degelijk
  • Eenvoudig te bedienen

Minpunten

• Groot en zwaar

NDD77 27-07-2022

Fantastisch ding

Geschreven voor: Sony SRS-XG300

Wat zijn de kinderen hier blij mee! En ik zelf stiekem ook. We hadden al een kleinere versie, maar dit is natuurlijk wel een flinke broer ervan. Wat een mooi geluid, en leuk effect met de kleuren aan de zijkant. Ik kan nog niks negatiefs bedenken Inmiddels langer in gebruik en enorm enthousiast. Prachtig geluid, makkelijk in gebruik. We gebruiken ‘m echt dagelijks. Leuk in het donker dat er wat verlichting uit komt.
Accu gaat echt lang mee. 2 weken in gebruik en pas 1 keer moeten laden.

Pluspunten

• Geluid
  • Licht
  • Draagbaar
  • Water en stofdicht

Froske 27-07-2022

Robuuste speaker in compact formaat

Geschreven voor: Sony SRS-XG300

Bij het uitpakken van deze speaker valt meteen op dat het een robuuste, stevige maar toch redelijk compacte speaker is die solide aanvoelt. Verbinding maken gaat vlot en simpel, je kunt meteen aan de slag. Er zitten enkele knoppen op waaronder een verbindingsknop, extra bass en het aannemen van je telefoongesprek. Achter een klepje (zodat de speaker water- en stofdicht blijft zit nog een minijack, usb aansluiting voor het opladen van je apparaten en een knop om de led-verlichting aan-uit te doen. De speaker is een stuk handzamer dan b.v. de JBL Megaboom 2 omdat de Sony een stuk compacter is en het handvat in de speaker geïntegreerd is wat ik echt een voordeel vind. Deze speaker neem je ook gemakkelijker mee en is minder zwaar en log. Het geluid is iets minder vol dan bij de JBL maar klinkt naar mijn idee wel een stuk helderder. De bassen zijn intensief en vol. Overtuigen wel iets minder dan bij de JBL maar daar is het formaat + prijs dan ook naar.

De led-verlichting is een leuke toevoeging. Deze deinen echt mee op de muziek. De speaker is waterdicht en stofdicht en de batterij gaat wel 25 uur mee. Een ideale metgezel voor in de tuin, park of op vakantie!

Pluspunten

• Compact
  • Robuust

Minpunten

• Prijs

Patkadet 26-07-2022

Geweldige krachtige maar wel zware speaker

Geschreven voor: Sony SRS-XG300

De Sony speaker XG300. Vorige week ontvangen maar geen tijd gehad om hem uit te pakken en te beluisteren... Nu vandaag met het mooie weer moet die uiteraard mee 🤣👍... We gaan naar het strand en lekker thuis bij het zwembad.. de speaker is mooi en enorm stevig verpakt en bij de speaker krijg je een 230v stekker meegeleverd met adapter, ook uiteraard een gebruiksaanwijzing. De speaker doe je aan en drukt op de bluetooth knip, op je toestel doe je je bluetooth aan en HUP de speaker zie je direct verschijnen op je toestel. Koppelen drukken en gaan.... Enorm soepel gekoppeld. De speaker is wel wat zwaar in de hand maar ja met zo'n enorm niveau aan afwerking, accuduur en natuurlijk de omschreven geluidskwaliteit .....het moet er wel allemaal in zitten dus dat mag wat wegen 🫢👍 Via Spotify de muzieklijst gestart en ik stond direct verbaasd van de geluidskwaliteit met de MEGA BASS functie aan... De draagriem is echt geweldig , dit is wel iets wat een ander merk mist maar om hem mee te kunnen nemen is dit wel geweldig, vooral met een speaker van deze grootte en dit gewicht. Gebruik je hem niet dan klap je hem zo naar beneden en zit die mooi weggewerkt in de speaker.

Pluspunten

• Handvat
  • Bass
  • Verlichting
  • Geluidskwaliteit
  • Geluidsniveau

Minpunten

• Gewicht

j***************@g******** 26-07-2022

Super kwaliteit

Geschreven voor: Sony SRS-XG300

Zeer degelijk en makkelijk te koppelen box. Geluid is heel goed en waterdicht dus meteen naar strand meegenomen. Hele handige draagriem en bass echt imponerend.

Pluspunten

• Degelijk
  • Goede bass
  • Handige draagriem