Huawei Sound Joy

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei Sound Joy op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

saskia2300 31-03-2022

Goede speaker!

Geschreven voor: Huawei Sound Joy

Zeer goede speaker, zowel de geluidskwaliteit als het design! Het geluidsniveau kan goed hoog gezet worden waarbij de bas ook duidelijk voelbaar is! Ook het design is top, de speaker kan zowel horizontaal als verticaal neergezet worden. Hierdoor is het ook makkelijker deze ergens neer te zetten.
De connectiviteit via Bluetooth gaat soepel. Het connecteren met de bijbehorende AI Life app gaat wat lastiger, muziek hapert tijdens verbinden af en toe. Maar eenmaal verbonden in de app, kunnen makkelijk instellingen aangepast worden. De sterkte van de bas en geluidseffecten kunnen hierin aangepast worden.
Het enige wat ik mis, is een aansluiting voor een aux-kabel en een fysieke knop om een nummer over te slaan. Voor de rest, is dit zeker een goede speaker in deze prijs/kwaliteit! Ik ben er tevreden mee :) !

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • design

André76 31-03-2022

Erg fijne luidspreker met goed geluid.

Erg fijne luidspreker.
Makkelijk te koppelen met mijn Huawei P40 Lite. Ook goed te koppelen met een IPhone of ander merk Android telefoon.
Via Al Life diverse diverse instellingen aan te passen, waaronder geluidseffect.
Spatwaterdicht.
Bovenop zit verlichting die reageert op het geluid wat afgespeeld wordt.
Voor het opladen is een usb-c kabel toegevoegd. Stekker helaas niet, maar de stekker van mijn Huawei P40 Lite functioneert goed.

Pluspunten

• Geluid
  • Spat waterdicht
  • Stevig
  • Makkelijk te koppelen

Jetski189 28-03-2022

Lange accuduur en supermooi geluid!

Geschreven voor: Huawei Sound Joy

Ik heb de Huawei Sound Joy nu ongeveer 2 weken in mijn bezit en ik kan wel zeggen dat ik tevreden ben met deze speaker.

Het verbinden is heel simpel, je kunt je smartphone verbinden d.m.v. bluetooth, maar nog sneller is het om het via NFC te doen. Je hoeft je telefoon dan alleen maar bij de speaker te houden en je bent verbonden!
Ook het verbinden met mijn laptop ging heel makkelijk door het indrukken van het bluetooth knopje aan de zijkant van de speaker. Mijn laptop had de speaker gelijk gevonden en ik hoefde alleen nog maar op verbinding maken te drukken.

Wat een leuke verrassing was, was de kleurrijke LED-ring aan de zijkant van de speaker, die o.a. reageert op de muziek. Maar de mate van licht toont ook de batterijduur, het volumeniveau en de voortgang bij een firmware-update. En wanneer je de muziek harder of zachter zet, past de ring zich aan tot een volumemeter. Tenslotte wordt de ring wordt rood als de batterij bijna leeg is.
Door drie keer op de afspeelknop te drukken zet je de LED-ring aan.

In de AI life app (niet beschikbaar voor iOS-apparaten) kun je o.a. geluidseffecten kiezen (3 keuzes), ook kun je de firmware updaten, de bas instellen, de handleiding lezen (niet in het Nederlands) en kun je bijvoorbeeld ook bepalen wie er allemaal via bluetooth met je speaker kunnen verbinden (security mode).

De Sound Joy heeft 5 knoppen. Er is een aan/uitknop, een knop om de microfoon in- of uit te schakelen, een afspeel/pauzeerknop, een bluetoothknop & een knop om twee Sound Joy-speakers met elkaar te verbinden.
Wat ik nog wel mis is een knop om naar het volgende liedje te kunnen, nu heb je daar altijd je smartphone / laptop bij nodig.

Als laatste wil ik nog even melden dat de Sound Joy IP67-gecertificeerd is voor waterbestendigheid, dat betekent dat hij bestand is tegen vrijwel alle denkbare weersomstandigheden en in water tot een maximale diepte van één meter beschermt blijft!

Mijn conclusie is dat ik heel tevreden ben over de Sound Joy.
De paar kleine minpuntjes worden ruimschoots goedgemaakt door de lange accuduur en het geweldige geluid wat er uit de mooie en stevig vormgegeven speaker komt!

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Super geluid
  • Mooie vormgeving
  • Waterbestendig

Minpunten

• Geen knop om naar volgende track te gaan
  • Geen Nederlandse handleiding
  • Geen app voor iOS apparaten

KayleeJ1995 27-03-2022

Fan van Huawei Sound Joy

Geschreven voor: Huawei Sound Joy

Laat ik beginnen met zeggen dat ik echt fan ben geworden van de Huawei Sound Joy. Waarom ben ik fan geworden? Nou dat ligt voornamelijk aan het lekkere geluid en de hele goede bas die deze sound joy geeft. Hij kan lekker hard, vind ik persoonlijk heel fijn. De compactheid van de Huawei Sound Joy is ook erg mooi formaat. De sound joy werkt via Bluetooth en is heel erg simpel te instaleren op producten met Bluetooth. De omschrijving hiervoor is erg duidelijk. Waar ik versteld van stond is dat je ook telefoongesprekken kunt voeren via Bluetooth. De knoppen om de sound joy te bedienen zijn fijn. De batterij duur gaat naar mijn idee gewoon goed mee, ik zeg niet dat het de volledige 26 uur is zoals beschreven, maar zeker 22/23 uur. Wel is naar mijn mening de oplaadtijd erg snel. Ik zou zeggen, wil je een fijne niet al te dure sound joy, dan is deze zeker geschikt!

Pluspunten

• Geluid & Bas
  • Aansluiting
  • Oplaadsnelheid
  • Prijs/Kwaliteitsverhouding

ianbeeldens 27-03-2022

Mooie Speaker Helder geluid

Geschreven voor: Huawei Sound Joy

Ik heb de Huawei Sound Joy ongeveer 1 maand mogen testen. De speaker zelf is erg mooi afgewerkt. Het koppelen van de speaker aan mijn telefoon verliep vlekkeloos via NFC en via de AI-life app waar de speaker meteen herkend werd. Soms is het wel als je de speaker aanzet dat hij gewoon automatisch koppelt met de app maar dat je nog wel in je bluetooth instellingen de Sound Joy moet koppelen. De app zelf biedt genoeg mogendheden om het geluid aan te passen maar ook hoelang de speaker aan moet blijven nadat deze niet meer wordt gebruikt.
De volumeknoppen op de speaker passen het volume van de speaker zelf aan wat erg fijn is zodat je ook nog snel volume kan regelen op je telefoon zelf. Het geluid van de speaker is erg helder en er zit genoeg bass in voor een fantastische ook al heb je de speaker aan je tas hangen de 26 uur op 1 batterij lading is echt heel indrukwekkend en het opladen met 40 Watt geeft zo weer uren aan luisterplezier. Het kunnen neerzetten en het neerleggen van de speaker is ook erg handig en maakt het makkelijk om deze bijvoorbeeld onder een televisie te leggen om de speaker te gebruiken als een soundbar.

Pluspunten

• design
  • batterijduur
  • geluid

Minpunten

• koppelen