De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony SRS-XP700 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Raouf 01-07-2022

Dikke speaker met mega geluid!

Geschreven voor: Sony SRS-XP700

Omdat ik altijd Sony-geluidssystemen heb gehad en een Sony televisie was ik erg nieuwsgierig om de SRS-XP700 uit te proberen. Eenmaal bezorgt heb ik het uitgepakt en opgeladen en het verbinden van mijn telefoon via Bluetooth was heel eenvoudig. Eenmaal opgeladen en verbonden via Bluetooth zette ik hem aan en gebruikte ik diverse muziek-apps om verschillende soorten muziek uit te proberen, om te zien hoe elke stijl klonk. Ook het installeren en instellen van de Music Center app was makkelijk. Ik had echter nooit verwacht dat deze op zichzelf staande luidspreker zou klinken zoals hij deed, ik was verrast en stond echt versteld van het pure geluid dat de luidsprekers produceerden. Of je nu de 'Mega Bass' hebt ingeschakeld of niet, de geluidsweergave is ongeëvenaard, maar zet de Mega Bass aan, heb niet alleen de meest pure vocale helderheid die ik al een tijdje heb gehoord, hij wordt gecomplimenteerd met een fenomenaal achtergrondgeluid, waarbij je letterlijk de basis van elk nummer dat speelt, kunt horen en voelen waardoor je dat festival- of clubgevoel krijgt.

De XP700 geeft het geluid weer zoals het hoort, en zo lang als ik me kan herinneren heb ik altijd Sony surround sound-apparaten te hebben gehad waarvan de XP700 toch wel het hoogstandje is qua muziekbeleving . Of je dit apparaat nu binnen of buiten gebruikt, het geluid is foutloos en elke cent waard, maar als je ervoor kiest om het buiten te gebruiken, is het waterbestendig tot een IPX4-niveau, dus een paar regendruppels zullen het feest niet stoppen. De XP700 komt echt tot zijn recht, in een buitenruimte, geeft elk feest of BBQ dat uitstekende concertgevoel, en met tot 25 uur op batterijstroom wordt het echt een feest om nooit te vergeten. Ook een mooie mogelijkheid is om een ​​of twee microfoons aan te sluiten om er een karaoke-machine van te maken. Het enige nadeel van deze optie is dat een gemiddelde 10"-tablet niet in de gleuf aan de bovenkant past in liggende modus, waardoor het moeilijker wordt om de songtekst te zien in staande modus als je bijvoorbeeld Youtube gebruikt. De mogelijkheid om je tablet of telefoon op te laden via een van de twee USB-poorten aan de achterkant van het apparaat is ook wel handig al gaat dat wel ten koste van de accuduur. Al met al is dit een geweldige speaker en ik zou het iedereen aanraden.

Pluspunten

• Mooie zuivere klanken
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Kan geluidsoverlast veroorzaken
  • Gewicht

t***@m********** 30-06-2022

Goede partyspeaker, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Sony SRS-XP700

Ik heb de Sony SRS-XP700 in gebruik als test voor The Insiders. Ik kreeg de speaker geleverd terwijl ik een weekend weg naar een camping was en heb hem daar direct in gebruik genomen. De speaker was makkelijke te installeren en geeft mooi vol geluid en meer dan genoeg volume om het hele camping veld van muziek te voorzien. Het enige nadeel is dat als meerdere mensen hun telefoon koppelen, de muziek stopt als 1 van de gekoppelde telefoons hun camera openen. Ik zou hem zeker aanraden als je op zoek bent naar een echte feest speaker die je makkelijk mee kan nemen.

Pluspunten

• Bouw en design
  • Volume en geluidskwaliteit
  • Accuduur

Minpunten

• Koppelen meerdere apparaten

L.koswal@gmail.com 23-07-2021

Prima speaker voor elk soort feestje.

Geschreven voor: Sony SRS-XP700

1 Woord voor dit product, WAUWWWW!! ik kreeg hem binnen en zag de formaat van de doos, en ik was helemaal in mijn sas.

Tijdens het openen zag ik dat de speaker goed verpakt zat.
eenmaal geinstalleerd en de bij behoorde apps (Opties) op mijn telefoon gezet kon het plezier beginnen..

Geluid van deze portable speaker is voor mijn tot nu toe de beste die ik in mijn bezit heb gehad.
Super luid en zuiver, de bass (Extra functie) is echt geen overbodige luxe voor de liefhebber voor een persoon die van diepe bass geluiden houd. Speaker is zwaar, maar door de handvaten waar ledverlichting in zit is deze wel makkelijk te vervoeren.

2 oplaad (Usb) punten, en een microfoon aan sluiting zorgt voor leuke lange BBQ avonden. heb hem meerdere malen mee genomen en zelfs mensen om me heen kunnen helpen. kwa Batterij/accu duur kan ik helaas vrij weinig zeggen. ik heb hem tot nu toe altijd wel een volle 6/8 uur kunnen gebruiken. en bij thuis komst gewoon aan de lader gezet..

Al met al krijgt deze speaker een dikke voldoende en zal ik het een ieder adviseren.

Pluspunten

• geluid
  • waterdicht
  • 2 usb punten
  • extra bass
  • prima speaker voor 50 vierkante meter

Minpunten

• gewicht

Kneelco 16-07-2021

Hard en zuiver geluid

Geschreven voor: Sony SRS-XP700

Het is een goede speaker die echt verschrikkelijk veel geluid kan produceren! Met de Mega Bass functie wordt de speaker nog beter.

De speaker is portable, met een batterijduur van maar liefst 25 uur, wat echt fantastisch is!

Het enige nadeel is dat de speaker wel redelijk prijzig is, maar daar krijg je ook wel flink wat decibels voor terug! Van mij krijgt ie 4 sterren.

Pluspunten

• Hard geluid
  • Zuiver
  • Mega Bass functie
  • 25 uur batterij
  • IPX7 waterbestendig

Minpunten

• Prijzig

Fernando 16-07-2021

Perfecte speaker voor als je keihard geluid wilt

Geschreven voor: Sony SRS-XP700

Een geweldige speaker als je vaker een feestje geeft of op een plek woont waar je niet zo snel klagende buren hebt. Deze speaker gaat namelijk ontzettend hard! Op 30% is een kleine ruimte al goed gevuld met geluid en blijft het ook een beetje schappelijk voor de buren. Op 100% geniet de hele straat mee, maar gelukkig wel van geweldig geluid. De bass voel je gewoon en door de lange accuduur kun je prima een lange tijd vooruit, zonder het op te laden. Als je dus op zoek bent naar een speaker om je buren te pesten, dan zit je bij deze speaker wel goed. De sfeerverlichting is verder een leuke toevoeging, maar ook niet meer dan dat. De speaker spatwaterdicht, maar ik raad vooral aan om het niet in de buurt van water te houden. Better safe than sorry bij dit soort dingen. Er zijn genoeg andere speakers die wel waterdicht zijn en die zijn vaak ook een stuk mobieler. Dit is echt een speaker die je niet te vaak gaat verplaatsen, tenzij je geen dumbells hebt en een workout wilt doen. Het gewicht is behoorlijk aan de zware kant, dus dat nodigt niet uit om het mee te nemen naar het park of iets dergelijks.

Pluspunten

• Volume
  • Accuduur

Minpunten

• Mobiliteit
  • Prijs

Kellyvl1 16-07-2021

Geweldig geluid

Geschreven voor: Sony SRS-XP700

Wat een geweldig ding is het! Wij gebruiken m elke dag voor in de woonkamer of in de tuin. Prachtig geluid en een mooie bass. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Helder geluid
  • Laad snel op
  • Karaoke

H.V. 13-07-2021

Geweldige soundervaring

Geschreven voor: Sony SRS-XP700

Geweldig product! Super geluid, sfeerverlichting, lange batterijduur, usb aansluiting aan de achterkant.

Ik vind deze partybox helemaal het einde. Het komt in een grote doos. Deze box is ook flink en zwaar. Niet een om zomaar mee naar het park toe te nemen maar voor thuis is het geweldig. Zeer vereerd dat ik deze mocht testen en ik zou hem zo kopen als dat aangeboden word.

Pluspunten

• Geluid
  • Usb poort achterkant
  • Verlichting

Minpunten

• Gewicht

dominique148 13-07-2021

Bevalt erg goed, erg goede bass. Een echte aanrader!

Geschreven voor: Sony SRS-XP700

Om direct te zijn: wat een pracht van een apparaat. Hij is allereerst erg groot en zwaar, maar dat was al van te voren bekend. Ik heb hem direct uitgetest met een aantal genres, ook omdat ik vele luister o.a. hardcore, drum and bass, house etc.. Je kan hem verbinden met de Sony music center, wat erg gemakkelijk gaat. De bass, mids etc. kan je hiermee aanpassen. De bass, ook waarom ik het graag wilde testen, is erg goed. Met bass boost verkrijg je een nog betere bass. Het product beloofd een goede bass en dat krijg je ook. De lichtfuncties zijn erg leuk en kan je ook aanpassen via de app. Het geluid kan je erg hard zetten en zelfs dan heb je nog geen geluidverlies. Hij kan 25 uur mee en het kan erg snel laden, waardoor je sowieso niet snel een lege box hebt. Ook een leuke functie is dat je telefoon ook opgeladen kan worden. Verder kan je hem verbinden met nog een dezelfde box, waardoor je een stereo geluid van kan maken. Helaas heb ik dat niet kunnen testen. Overall, echt een topbox en waar voor je geld.

Pluspunten

• Bass
  • Lichteffecten
  • Erg goed en helder geluid

Minpunten

• Zwaar

dekockguus@gmail.com 13-07-2021

Super goede speaker met goed geluid en makkelijk

Geschreven voor: Sony SRS-XP700

Na de speaker een hele avond gebruikt te hebben had hij nog altijd 70 procent batterij over! Dit zegt wel iets over de kwaliteit van de batterij en het vermogen van de speaker. Ik heb de speaker nu ongeveer 2 weken in mijn bezit en ben erg tevreden over het gebruik. Het enigste nadeel is dat hij erg zwaar is en daarom lastig is om mee te nemen ergens naartoe. Ook is er geen batterij indicator met licht maar eentje die zegt hoe vol de batterij nog is. Naar mijn mening vind ik de lichten op deze speaker mooier dan die op een JBL partybox omdat hier de lichten alleen op de buitenste randen zitten en reflecteren op de muren. Ook heeft de speaker een super goed geluid en een hele heldere hard klinkende bas die je van heel erg ver nogsteeds kunt horen.

Pluspunten

• geluid
  • makkelijk
  • lange accu
  • goede bass
  • laad snel op

Minpunten

• gewicht
  • geen batterij indicator

Timo 13-07-2021

Grote Partybox met een groots geluid

Geschreven voor: Sony SRS-XP700

Wat een leuk product om te mogen testen. Ik heb hem bijna iedere dag wel even aan. Verbinden met telefoon via bluetooth gaat super makkelijk. Het apparaat heeft mooi geluid. In huis staat hij bijna op z'n zachtste stand en dit is voldoende. Buiten een keer gebruikt voor een feestje en zelfs daar kwam ik niet verder dan 50% van het volume. Dat wil zeggen dan deze box echt heel hard zou kunnen. Het fijne van de box is dat deze spatwaterdicht is dus buitengebruik met een beetje regen is geen probleem. De batterij gaat ook erg lang mee. Na een week gebruiken zat hij nog op 50%. Ik had niet verwacht dat ik de box zo vaak zo gebruiken. Het design misstaat niet in de woonkamer dus hij staat hier permanent opgesteld. Qua mobiliteit lever je wel iets in met zo'n grote box. Hij is te verplaatsen maar even snel meenemen doe je hem niet. Al met al een mooi product van Sony.

• Lampen

Minpunten

• Gewicht
  • Mobiliteit

p*************@h********** 08-07-2021

Mooie speaker met zuiver geluid

Geschreven voor: Sony SRS-XP700

Dit product mogen testen en wat een mooi apparaat! Het geluid dat er uit komt is zuiver en goed! Ik stond ervan te kijken hoe hard deze speaker gezet kon worden en zuiver geluid bleef geven. De verlichting is een leuke bijkomstigheid, maar het tempo wordt niet altijd goed gebruikt vind ik. De batterij gaat opvallend lang mee en middels een knop kun je horen hoe vol de batterij nog is. Makkelijk je telefoon of ander apparaat opladen. Verder is het apparaat te bedienen via de knopjes op het apparaat zelf en via je telefoon. Er is ook een aparte app bij gemaakt, maar voor mij was spotify eigenlijk al voldoende. Wat ik zelf een groot nadeel vond was het gewicht. Best zwaar om ‘even mee te nemen’ en de grepen om hem aan te tillen zijn sterk maar niet handig. Maar al met al een top apparaat!

Pluspunten

• Zuiver geluid
  • Makkelijke bediening
  • Batterij gaat lang mee

Minpunten

• Vrij zwaar om even mee te nemen
  • Houdt niet makkelijk vast met tillen

Donaldduckje 06-07-2021

Moderne draadloze box

Geschreven voor: Sony SRS-XP700

De Sony SRS-XP700 is een geweldige box met super geluid. Verbinding maken is echt een eitje, als je Bluetooth van je te verbinden device aanstaat verbindt hij met 1 druk op de knop. Op de maat van de muziek zie je ook lichten bewegen, dus de box misstaat zeker ook niet op een feestje!

Pluspunten

• Makkelijk te verbinden met je device
  • Goed geluid

MSreviewer 05-07-2021

Party box met top geluid

Geschreven voor: Sony SRS-XP700

Recentelijk deze Sony SRS-XP700 mogen ontvangen. Verbaasde me dat, ondanks de grootte, het een makkelijk te dragen box is onder andere door de handige handgrepen boven en onder. Het was misschien wel handig geweest om een handgreep midden boven op de box te hebben, want dat draagt makkelijker met één hand.
Het connecten via Bluetooth ging heel soepel en je krijgt zelfs een plaatje van de box te zien zodat je weet waarmee je connect. Het is leuk dat je even met de demo van de box zelf het geluid kan testen. De allereerste keer dat ik het geluid testte, werd ik van m'n sokken geblazen! Keiharde bass en super geluid!! Heel gaaf dat de lichten lekker op de beat meedansen, geeft echt die extra touch. Opladen ging heel snel en de batterij gaat lang mee. Tot dusver een toppertje.

Pluspunten

• Geluid
  • Lichten
  • Batterij
  • Handig te dragen

Thijs107 05-07-2021

Top product!

Geschreven voor: Sony SRS-XP700

Het geluid van de box is echt top, toch heb ik wel ervaren de de extra bass functie eigenlijk altijd aan moet staan voor de optimale ervaring.
De levensduur van de accu heb ik als zeer goed ervaren omdat de box al snel een goed helder en hard muziek speelt, hoeft de box niet op maximaal vermogen te staan waardoor de accu langer meegaat.
Ik had in mijn gedachten dat de box iets kleiner zou zijn waardoor het meenenen iets makkelijker zou zijn echter was dit niet het geval en is de box vrij lomp.
Maar voor de usecase is dit prima, een feestje in een schuur of achtertuin is de box perfect voor.
De lampen zijn een leuke toevoeging bij dit product en dragen bij voor een goede sfeer, echter zijn de lampen niet heel erg fel wat dan weer jammer is.

Al met al een super product als je de box niet overal naartoe wilt meenemen!

Pluspunten

• Geluid
  • Bass funtie
  • Verlichting
  • Accuduur

Minpunten

• Mobiliteit

Robert 04-07-2021

Mobiele box voor het betere werk.

Geschreven voor: Sony SRS-XP700

We waren op zoek naar een goed geluid welke we op iedere plek konden horen. Dan moet je al gauw denken aan een mobiel apparaat. Deze box is wat dat betreft het beste van beide werelden. Hij heeft echt een super geluid. Het geluid wat er uit komt is echt gewoon goed te noemen. Afhankelijk uiteraard van hoe groot de ruimte of oppervlakte is welke je wilt bestrijken is het zeer waarschijnlijk dat je aan deze box niks te kort komt. Het volume kan behoorlijk hoog. Echt te hard voor in de doorsnee woonkamer. Waar ik positief verrast over was, was de kwaliteit van het geluid op het moment dat het volume op standje hard stond. Vaak is het duidelijk hoorbaar dat je met het toenemen van het volume moet inleveren aan de kwaliteit van het geluid. Daat heb ik dit apparaat niet op kunnen betrappen.
Wat ook goed is om te vermelden is dat volume ook niet alles is. Ook bij een laag volume is de kwaliteit ook zeer goed.

Pluspunten

• Kwaliteit van geluid bij elk volume
  • Mobiel
  • Simpel verbinding maken
  • Accuduur

Minpunten

• Beetje zwaar.
  • Beetje lomp