Bose Portable Home Speaker (Zwart) - Reviews

Smart speaker
Multiroom
nee

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 31 reviews die zijn achtergelaten voor de Bose Portable Home Speaker (Zwart) op Kieskeurig.nl.

Javalevo 04-11-2019

Super enthousiast

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker (Zwart)

Ik heb al een aantal jaren in huis diverse wifi speaker in gebruik. Wat ik nog miste was iets mobiels om mee te nemen naar buiten e.d. Sinds enkele weken deze Bose speaker in gebruik. Wat een topding. Hij is echt mijn muziekmaatje geworden. Ik neem hem werkelijk overal mee naar toe. Buiten, jacuzzi, onder de douche, in bad en zelfs in de auto. Goed geluid, goede verbinding en nuttige app. Batterij houdt het lekker lang vol en laad ook snel op. Ik ben er echt heel enthousiast over.

Pluspunten

• Compact
  • Gemak

Brashna 12-11-2019

Bose zoals we het kennen.

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker (Zwart)

Ik heb deze speaker nu sinds enkele weken in gebruik en wat heeft deze speaker een mooi geluid, vooral de 360 graden geluid maakt het dat je in elke hoek van de kamer dezelfde beleving hebt en het geluid is zoals ik gewend ben van Bose, erg goed.
Zowel op laag als op hoog volume blijft de muziek zuiver (enkel op maximaal volume soms wat minder). Het enige wat je níet moet proberen is om hem op maximaal volume nog met je stem te bedienen want dat is een onbegonnen schreeuwpartij.

De installatie verder wijst zichzelf, heel simpel te installeren. Het product wijst eigenlijk zichzelf en laat zich makkelijk bedienen, ook met de (in mijn geval) hulp van Google Assistant is een playlist op een streamingsdienst aanzetten een appeltje eitje.
De Google Assistant is een leuke toevoeging / gadget waarmee je veel in huis kunt regelen en zorgt er voor dat dit apparaat meer is dan alleen een speaker maar ook een hulpje met allerlei dingen in en eventueel om huis, zoals de thermostaat of bijvoorbeeld slimme verlichting. Iets waar ik geen apart apparaat voor zou kopen maar nu, geïntegreerd, wel érg handig.
De batterijduur op zijn 'thuishonk' is natuurlijk oneindig, wanneer hij echter niet op zijn thuishonk staat slurpt de google assistent toch best wat stroom op, bijvoorbeeld 's nachts is hij continu op stand-by terwijl wij liggen te snurken.

Het enige nadeel wat ik heb gevonden is dat hij soms (wanneer hij ook via de telefoon verbonden is?) opeens naar (bijna?) maximaal volume schakelt, ik heb nog niet kunnen achterhalen hoe dit op te lossen of wanneer dit precies gebeurd! Maar dat is puur software en is op te lossen

Pluspunten

• geluid
  • google assistent
  • vormgeving

Minpunten

• maximaal volume bug?

Puckovic 11-11-2019

Prachtig design

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker (Zwart)

Wat een prachtig design heeft deze box van bose. Heel erg hip waardoor deze niet misstaat in het interieur van tegenwoordig. Wat ook een groot vordeel is van deze box is dat hij erg handzaam is en door het handvat ook erg makkelijk mee te nemen. Daardoor zou ik hem ook vaker gaan gebruiken.
Zo klein en toch ook zoveel geluid wat eruit komt. Van te voren niet verwacht dat er zoveel geluid uit zo'n klein boxje kon komen. Ik moet wel zeggen dat ik had gehoopt dat er iets meer bass in zou zitten. Dat geeft toch net een betere ervaring.
Verder zijn het hele heldere klanken en kan het volume ook hard genoeg. het voordeel van de 360 box is dat waar je ook zit iedereen dezelfde geluidbeleving heeft. Nornaal geeft een box geluid van voren. Soms ook nog via de zijkanten. Hierdoor moet je altijd nadenken over waar je de box plaatst. Met deze box maakt dat dus niet uit! Een groot pluspunt.
Het enige minpunt dus de bass. Verder alleen maar positief.

Pluspunten

Minpunten

• Bass

Roxanne89 11-11-2019

Mooie, compacte speaker

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker (Zwart)

Ik heb de Bose Portable Home speaker inmiddels een aantal weken in mijn bezit en ik ben tot nu toe zeer tevreden. Ik heb direct de app van Bose gedownload en hiermee bedien ik de speaker. Dit is simpel en snel. Zowel muziek als podcasts klinken meer dan prima uit deze speaker. De geluidskwaliteit is helder en de bas is diep/zwaar. Het geluid is in de gehele ruimte goed te horen door het ontwerp van de speaker. De Bose Portable Home Speaker is strak en compact voorgegeven waardoor je hem makkelijk kunt verplaatsen. Toch voelt de kwaliteit goed aan en lijkt de speaker tegen een stootje te kunnen. Hij is makkelijk uit het zicht te plaatsen in bijvoorbeeld een kast maar zelf vind ik de speaker een mooie toevoeging aan mijn interieur. Het opladen van de speaker gaat makkelijk via de bijgeleverde kabel of via de (los te verkrijgen) charging cradle. Het opladen gaat snel en tijdens het opladen kan de speaker gebruikt worden.

Pluspunten

• Strakke vormgeving
  • Prima geluidskwaliteit
  • Snel

Connythomson 11-11-2019

Fantastische speaker

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker (Zwart)

Ik heb deze speaker nu twee weken in huis en ik vind hem fantastisch. De installatie is super simpel. Hij j geeft fantastisch geluid. Ik heb hem gekoppeld met mijn Google home en dat werkt ook heel goed. Het is een mooi ding om te zien, niet heel lomp ofzo. Met een opgeladen batterij kan jij het vele uren volhouden. Ik heb hem thuis gebruikt maar ook op het werk en mijn collega's waren er lyrisch over. Kortom een fantastische luidspreker.

Pluspunten

• Mooi
  • Gemakkelijk te installeren
  • Fantastisch geluid
  • Lang gebruiksgemak bij volle batterij

Minpunten

• De app voegt niet heel veel toe

Liva89 10-11-2019

Mooi design, mooi geluid!

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker (Zwart)

Wij hebben nog nooit een speaker gehad dus erg leuk om een speaker te mogen testen. Verwachtingen van deze Bose speaker waren erg hoog. We waren vooral erg nieuwsgierig naar het geluid. Gelukkig maakte deze speaker onze verwachtingen waar. Wat een prachtig geluid komt er uit deze speaker!! De accu gaat ongeveer 12 uur mee dus de speaker is makkelijk overal mee naartoe (met Wifi / Bluetooth verbinding) te nemen. De Google assistant is ook erg handig en leuk, nog niet alles gaat even soepel via de stembediening maar over het algemeen gaat dat erg goed. Daarnaast is het design ook erg mooi, de speaker is smal, compact en heeft een hengsel. Wij zijn erg positief over deze speaker!

Pluspunten

• Overal mee naartoe te nemen!

Minpunten

• Stembediening kan beter
  • Op standby gaat de batterij een dag mee

Carine 10-11-2019

Bose box

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker (Zwart)

Omdat ik op zoek ben naar een portable box heb ik deze mogen testen. Het is een geweldige box. Met een geweldig geluid. Wel vind ik hem wat zwaar. Maar ik ben verrast door het geweldige geluid.

Pluspunten

• Prachtig geluid
  • Geluid rondom

Minpunten

• Beetje zwaar

RS65 10-11-2019

Mooi geluid waar je wilt.

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker (Zwart)

Wilde zelf ook graag een goede draagbare luidspreker. Is nu deze ter evaluatie geworden. Ben er zeer te spreken over. Ruimte (woonkamer, caravan en vakantiehuisje) wordt van perfect geluid voorzien. Fijn dat het met Bluetooth én Wi-Fi verbonden kan worden. Via de app instellingen gemaakt en fijn te regelen. Ook de toetsen zitten prima ingedeeld en fijn in gebruik. Heb wel de handleiding moeten raadplegen om een tweede Wi-Fi netwerk toegankelijk te maken. Ging toen prima.
Ben er blij mee. Heb nog niets met de spraakbesturing gedaan.

Pluspunten

• Mooie en handige vorm
  • Prima accuduur

Minpunten

• Geen perfect geluid op maximaal volume

Andre Gr 10-11-2019

Handige home speaker met top geluidskwaliteit

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker (Zwart)

De Bose Portable Home Speaker is samen met de los verkrijgbare oplaad cradle een speaker die kwaliteit combineert met gebruiksgemak en fraai uiterlijk. Hierdoor kan ie wat mij betreft sowieso in het zicht staan. Door de plaatsing van de speakers rondom in de speaker, maakt het niet uit waar je zit of hoe de speaker is geplaatst, er is overal een goed geluid, een kwaliteit die je van Bose mag verwachten. De luidspreker installeer je via de Bose app (ook in de Nederlandse taal) en eenmaal geïnstalleerd kun je de geluidsweergave van de luidspreker afstemmen op je eigen wensen, speel je Spotify, Deezer of TuneIn af. Nog makkelijker werkt dat als je de Google assistent hebt geactiveerd. Ook die werkt in de Nederlandse taal en maakt het gebruik voor iedereen eenvoudig. Op de Bose site staat dat Alexa ook als assistent kan worden gebruikt, maar dat is nog niet mogelijk in Nederland. Al met al een luidspreker die ik aan iedereen kan aanbevelen, hoewel je wel de prijs ervoor moet over hebben.

• Gebruiksgemak
  • Google Voice Assistent Nederlands
  • Handige app

Minpunten

• Oplaad cradle aan te bevelen

bramk 10-11-2019

Lekker compacte speaker, handzaam, topgeluid!

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker (Zwart)

Ik ben sinds enkele weken in het bezit van de Bose Portable Home Speaker. Toen ik het product had uitgepakt viel mij meteen het compacte, strakke design op. Ook handig is het handvat zodat je de speaker makkelijk kunt verplaatsen. Voordat je muziek kunt luisteren moet je de Bose app op de smartphone zetten, dit is zo gedaan. Het enige wat mij daar opviel is dat de volumeregelaar via de smartphone soms vertraagd reageert. Het verbinden via bluetooth met de laptop en smart TV werk zoals het hoort. Bij het opstarten van de speaker geeft hij meteen een krachtig intro geluid, dit is gewoon lekker! Hij kan dus via wifi en via bluetooth verbinding maken met alle apparaten die ik in huis heb, ideaal! De accu gaat bij mij lang mee, dit ligt er natuurlijk aan hoe hard je het volume hebt staan. Mocht de accu leeg zijn dan sluit je de speaker aan op het lichtnet en ga je verder met luisteren. Ik gebruik de speaker dagelijks voor radio te luisteren. Ik heb tot nu toe 1 keer gehad dat de speaker ermee stopte toen ik deze verplaatste naar de zolder, ik denk dat dit is dat hij van wifi moest overspringen. Verder gebruik ik de speaker als ik een film kijk op te smart TV of als ik iets afspeel via de laptop. Het geluid klinkt erg helder, hier ben ik erg over te spreken! Nog even in het kort: De speaker is erg compact en makkelijk te verplaatsen, heeft veel verbindingsmogelijkheden en er komt zeer goed geluid uit!

Pluspunten

• Zeer goed geluid
  • compact, strak design
  • makkelijk te verplaatsen
  • Veel verbindingsmogelijkheden

Minpunten

• Volumeregelaar app blijft soms even hangen

Sarita 10-11-2019

Top speaker maar nog niet op zijn top!

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker (Zwart)

Is best een fantastisch ding!!!
Ik had hem zo gekocht. Maar helaas een klein minpuntje waar ik wel waarde aan hecht. Het geluid vervormd bij hoge volume. Dat vind ik zeker wel jammer als je van hard muziek houdt. Voorderest wel echt een top ding voor in je woonkamer keuken of slaapkamer!

Pluspunten

• Goed krachtig gekuid!
  • Eenvoudig installeren
  • Mooi klein design

Minpunten

• Geluid vervormd bij hoge volume

RonvM 09-11-2019

Deze speaker klinkt als muziek in je oren!

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker (Zwart)

Wauw, wat een feest met de Bose Portable Home Speaker! Het begint bij het uitpakken, de speaker komt in een mooie doos binnen waarna het uitpakken en installeren je gemakkelijk en feestelijk af gaat. Met behulp van de app is de speaker snel geïnstalleerd en kun je de klanken laten klinken. Het geluid is van hoge kwaliteit en kun je met de EQ afstemmen op je persoonlijke geluidswensen. Met het oplaadstation is opladen een eitje en draag je de speaker zo alle kanten op. De batterijduur van de speaker is bijzonder lang, hij kan 2 dagen zonder stroom vrij makkelijk aan. Met het spraaksysteem van Google kun je muziek af laten spelen zonder het opstarten van de app, wat een gemak! Zoals de titel beschrijft, deze speaker klinkt als muziek in de oren. Wat een top product!

• Geluidskwaliteit
  • Batterijduur

Minpunten

• Zonder oplaadstation minder fijn

Ruby92 08-11-2019

Indrukwekkend geluid

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker (Zwart)

Ik heb dit product nu een aantal weken in huis en ben er inmiddels bekend mee.
Ik vond de installatie een ramp en vooral het connecten met de wifi gaf weer problemen zoals ook met de vorige homespeaker 300. Ik heb wederom de klantenservice een paar keer moeten bellen omdat er geen woord uitleg staat over hoe je speaker met wifi te verbinden en wat de foutmeldingen inhouden die je te zien krijgt bijvoorbeeld. Dit is in mijn ogen echt een verbeterpunt voor Bose. De handleiding is te beknopt en ook op hun internetpagina vind je hier nauwlijks bruikbare informatie over.

Ik vind het design lekker compact en modern. Dit is zeker een apparaatje wat ik in mijn woonkamer zou hebben willen staan.
De geluidskwaliteit is verpletterend. Ik ben er erg van onder de indruk. Het voelt alsof deze speaker een heel surround sound set in zich heeft. Wat erg tof is tijdens het luisteren van muziek.
De speaker is op zich makkelijk te gebruiken als je hem connected hebt. Ook spotify premium werkt er lekker op. enige minpunt wat waarschijnlijk bij mijn wifi ligt is dat hij vaak weer ontkoppeld of wegvalt.

De google assistent werkt ook lekker. Fijn om 's ochtends toch nog tegen iemand goedemorgen te kunnen zeggen als je alleen woont en je gelijk het weer,nieuws en reistijd naar je werk word vertelt.

Pluspunten

• geluid
  • wifi
  • bluetooth
  • spotify connect
  • draadloos

Minpunten

• wifi connect verloopt moeizaam
  • handleiding geeft te weinig info
  • knoppen bovenop voelen kwetsbaar

Quiniver 08-11-2019

Fijn handbaar!

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker (Zwart)

Ben blij met de aanschaf van deze speaker. Hij kwam in een mooie luxe doos die past bij dit luxe product. Hij wordt geleverd met een oplader met een stevig dik snoer erbij. Door het handvat in de vorm van een touw kun je de speaker makkelijk overal mee naar toe nemen, zoals bijvoorbeeld naar boven tijdens het strijken :)

Er komt een mooi helder geluid uit de speaker, echter vind ik niet dat deze speaker op zichzelf de hele ruimte vult, daarvoor is een 2e speaker denk ik gewenst. Maar alsnog ben ik zeer tevreden over het geluid dat eruit komt. Ook heb ik sinds deze week de Google-assistent geïnstalleerd en dat werkt top! Nu kan ik met mijn stem de radio aanzetten, of Spotify. Ook heb ik de lampen er op aangesloten, dus kan zodra ik thuis kom met mijn jas nog aan het licht met mijn stem aanzetten. Of met alleen mijn stem een kookwekker zetten tijdens het koken.

Pluspunten

• Handbaar
  • mooi design

Minpunten

• blootooth wordt soms verbroken

sam5000 08-11-2019

Klein apparaat, super geluid !

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker (Zwart)

In ons huis staan al een aantal Bose apparaten waar deze Bose Portable Home speaker een hele mooie aanvulling op is, vooral omdat hij synchroniseert met de andere Bose apparaten waardoor je overal in huis en tuin dezelfde muziek hoort. Wederom een mooie uitstraling. Klein van formaat, maar toch degelijk en robuust en handig in bediening door middel van de app, de toetsen of met je stem. (het blijft gek om tegen een apparaat te praten, maar het werkt wel super makkelijk)
Het geluid is super!!! Zowel de hoge tonen als de lage tonen. Door de ronde vorm is het geluid 360 graden rondom in de hele ruimte goed te horen. Het volume maakt hem ook geschikt voor gebruik bij (tuin)feestjes.
Thuis is deze Bose prima voor dagelijks gebruik, voor ons voornamelijk in badkamer (hij is spatwaterdicht), op zolder en in de tuin. Voor aankomende zomer hebben wij al bedacht dat hij prima mee op vakantie kan om daar gezellig muziek af te spelen.
Wij zijn erg tevreden en raden deze speaker daarom zeker aan !

Pluspunten

• lange batterijduur
  • goed geluid
  • klein maar stevig

M4RV 07-11-2019

Super geluid en erg makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker (Zwart)

Ik ben erg te spreken over deze Bose Portable Home speaker. De speaker voelt kwalitatief erg goed aan, en maakt erg mooi geluid. Vooral de diepe bass is verbazingwekkend uit zo’n klein apparaatje. Een groot voordeel is dat je de speaker overal neer kunt zetten omdat het geluid rondom verspreid wordt. Hij is daarnaast makkelijk mee te nemen en heeft een goede batterijduur. Je kunt gemakkelijk een hele dag zonder op te laden muziek luisteren. Een ander groot voordeel is dat hij opgeladen wordt door een USB C lader, dezelfde lader als mijn smartphone. De speaker is te bedienen via de Bose Music app, hierin kan je muziek selecteren via onder ander Spotify en TuneIn, de app werkt erg gemakkelijk. Het installeren hiervan is ook binnen een paar makkelijke stappen gedaan. De speaker is ook nog te bedienen via de knopen bovenop of via je stem, door middel van Google Assistant. Ik gebruik de voice command eigenlijk steeds meer, omdat hij erg accuraat reageert op mijn stem en de muziek die ik opvraag. Al met al een zeer complete speaker, die de reputatie van Bose alleen maar meer waar maakt.

• Volume
  • Oplaadbaar
  • Google Assitant

Patricia1983 07-11-2019

Geweldig product

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker (Zwart)

Bij binnenkomst van het pakket vol verwachting van de bose home speaker, en ik ben absoluut niet teleur gesteld.

Wat een fantastisch geluid komt er uit de speaker, maakt niet uit op welk volume je m zet ( de buren zullen af en toe wel denken)

Ik neem hem overal mee naar toe, in de badkamer, woonkamer, in de tuin, in de keuken enz. Heerlijk toch dat je overal muziek kan luisteren.

Hij ziet er mooi uit, degelijk niet te groot en een mooi design welke dus staat in ieder interieur !! Kwa omvang en gewicht zal het wat lastiger zijn om hem mee te nemen, hij is niet geschikt voor in je handtas..

het koppelen ging erg gemakkelijk, via de bose musici app en ik heb ook sinds ik deze speaker heb de google assistent gebruikt, nooit geweten hoe handig dat is haha. Buiten wanneer de wofi verbinding minder is koppel ik hem via de blue tooth.
Super fijn dat de batterij ook lekker lang mee gaat.
Wij willen niet meer zonder, dat begrijpen jullie wel ;)

• Fantastisch geluid

Janine29 07-11-2019

Mooi design, goed geluid, makkelijk in gebruik!

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker (Zwart)

Deze Bose speaker al een paar weken in huis om te testen. Wat een mooi ding, maar eerlijk gezegd niet anders verwacht van Bose.
Het design is prachtig, weinig knopjes en dergelijke, gewoon strak. Het stoffen handvat vind ik persoonlijk wat minder.
Verder een handig bedieningspaneel. Weinig knopjes dus weinig ruimte voor verkeerd gebruik. Ook mooi licht feedback op de bovenkant, al moet je wel even opletten voordat je dit goed door hebt.

Er is ook een laadstation te koop, wat mij betreft wel een must, ivm de batterij duur (Max 1 dag) in de stand-by stand. Wanneer je de voice assistance wil gebruiken moet je hem namelijk in de stand-by stand laten staan. In de doos zit alleen een oplaadkabel bijgevoegd.
Je kunt de speaker ook helemaal uitschakelen, maar dan werkt de voice Assistant niet.

Wanneer je bijvoorbeeld 2 speakers hebt dan kun je ze pairen in de Bose App. Werkt redelijk, maar er ontstaat wel een vertraging in het geluid. Dit is niet handig wanneer je de speakers via Bluetooth koppelt aan bijvoorbeeld beeld via een TV.

Airplay werkt goed en snel. Ook hier de mogelijkheid om speakers apart te selecteren, dus pairen van de speakers in de app is niet noodzakelijk.

Het geluid is heel mooi. Zuiver en duidelijk. Ook wanneer hij wat harder wordt gezet.
Eigenlijk was dat ook wel de verwachting. Het was een behoorlijke tegenvaller geweest als de speaker niet aan deze verwachting had kunnen voldoen.

Pluspunten: compact en hierdoor makkelijk verplaatsbaar in en om het huis, erg mooi design, top geluid, goede voice assistant mogelijkheden.
Minpunten: batterij gaat niet lang mee in standby stand (ivm gebruik voice assistent), laadstation moet je apart kopen.

Pluspunten

• Mooi en duidelijk geluid
  • Compact
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Batterij duur
  • Extra kopen van laadstation

Ringo7 06-11-2019

Mooi design, geweldig geluid

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker (Zwart)

Wat een aanwinst is deze speaker! We bedienen hem met de Google Assistent, en reageert op iedereen die "oké Google" zegt. Makkelijk regel je op deze manier bijvoorbeeld het volume, een online radio zender, zet je een wekker, of schakel je hem uit. Je kan op afstand goed zien of hij het commando heeft gehoord, door witte de lampjes bovenop. Het geluid is echt goed! Het opstarten voor eerste gebruik ging zeer gemakkelijk, met de Bose app is het zo maar klaar. Zelfs op heel hoog volume. Het enige nadeel is dat je dan niet meer met je stem er bovenuit komt... maar ja dat is logisch...
Kwalitatief voelt het als een zeer degelijk apparaat aan. Het hengsel is makkelijk om hem te verplaatsen. Hij is spatwaterdicht, maar in de keuken heb ik onder het kastje een haakje gemaakt waar ik hem aan hang zodat ie niet per ongeluk vies of nat wordt. Ik vind het design erg mooi, en hij staat dan ook op verschillende plekken in huis goed. Ik heb wel ook de oplaad cradle er bij, en dat is toch wel heel erg makkelijk! Met de minste moeite is ie altijd direct klaar voor gebruik. De batterij gaat trouwens ook echt de hele dag mee! Top-apparaat! Zeer tevreden gebruiker.

Pluspunten

• Geluid is echt goed
  • Spraak Assistent is zoó handig!
  • Ziet er mooi uit qua kleur en vormgeving.
  • Lange batterijduur.
  • Te koppelen met spotify of storytell

Minpunten

• Eerste uitgave, de prijs...
  • 90-100% volume lukt spraakherkenning niet meer..

Wilbert1976 06-11-2019

Wat een lekker geluid!

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker (Zwart)

Ik heb deze speaker mogen testen en nu 2 weken in gebruik. Ik heb van tevoren niets ingelezen over het gebruik van de speaker en ging hem testen vanuit het idee een, ietwat dure, grote bluetooth speaker te testen. Dit was een grove onderschatting van mij. Bij het uitpakken vielen het gewicht en robuuste gevoel van de materialen direct op. De speaker is vrij zwaar maar staat daardoor, ondanks het ronde ontwerp, stabiel op zijn plek.

Het installeren ging snel en hierbij bleek al gauw dat de speaker veel meer mogelijkheden had dan van tevoren aangenomen. De speaker bleek ook als WIFI speaker te fungeren en, voor mij, als grote verrassing Google Assistent te ondersteunen. En dit is, met name voor mijn vrouw die blind is, erg makkelijk. Vrijwel alle functies zijn dmv spraak te bedienen. Dit gebruiken we dan ook het meest. Daarnaast is de speaker te bedienen via de Bose Music app die ook makkelijk in gebruik is.

Het geluid is erg goed en de hoge en lage tonen zijn aan te passen. De speaker heeft een mooie diepe bas. Door de 360 graden techniek is het geluid in de hele ruimte goed te horen. Wij hebben de speaker op verschillende plaatsen geprobeerd en uiteindelijk gekozen voor een plek waar deze, ondanks zijn mooie design, niet opvalt.

De bluetooth functionaliteit en ingebouwde accu maken de speaker erg geschikt voor portable gebruik. Hij is dan zowel geschikt als achtergrond muziek maar ook bij, kleinere, feestjes als muziekbron. Via de app zijn dan alle functies aan te sturen. Wij gebruiken hiervoor Spotify (of radio via Tune In). Deze diensten werken naadloos samen met de Bose Music app. Enige nadeel is wel dat de speaker vrij zwaar en, in vergelijking met andere portable speakers, vrij groot is. Hierdoor neem je hem niet makkelijk mee voor onverwacht en incidenteel gebruik.

Eindconclusie;
De speaker is niet goedkoop maar in mijn ogen zijn geld, door de vele functies en multifunctionele gebruik, zeker waard.

Pluspunten

• Zeer mooi geluid
  • Voelt kwalitatief goed aan
  • Ondersteunt Google Assistent
  • Ook buitenshuis te gebruiken
  • Ruime accuduur

Minpunten

• Voor portable speaker vrij zwaar
  • Prijzig