Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dijkstra 16-07-2021

Prima afhandeling en korrekte levering binnen gestelde termijn
Aan te bevelen!

M.Kersten 16-07-2021

2de keer dat ik hier een electrische tandenborstel koop.
Grote keuze met de scherpste prijzen. Word goed op de hoogte gebracht wanneer het bezorgd wordt.
Deze keer zaten er 2 tubes tandpasta als verrassing bij.
Zeker een aanrader.

Rikki Wiersma 15-07-2021

Een webshop met groot assortiment met fijne prijzen. Snelle levering en veel betaalmogelijkheden.

Miek 13-07-2021

Snelle levering van een product wat we nergens goedkoper tegenkwamen.
Zeker een aanrader.

Klant 12-07-2021

Goede producten voor een redelijke prijs, snelle service, prima afhandeling en communicatie.

Nathalie Starink 12-07-2021

Snelle levering, ruim assortiment, verzorgde manier van inpakken, 2 kleine tubetjes tandpasta cadeau, goede prijs.
Tot een volgende keer dus!

Ronald 11-07-2021

Prima Website,
Ruim assortiment
Snel geleverd, voor herhaling geen enkele twijfel dat ik hier weer een bestelling gaat plaatsen.

E. Jacquard 10-07-2021

Bestelde product is van goede kwaliteit en levering ging vlot en correct. Makkelijk ook om te kiezen

Marguerite 10-07-2021

Snelle levering en een goed product. Prijs veel lager dan bv bij apotheek. Ik kocht Blue M gel, 12,95 en bij apotheek 21,95! Perfecte gel voor mondproblemen na bv trekken of tandvleesbeschadiging.

Nineke 10-07-2021

Wat een ruime sortering en wat een snelle en goede service van dit bedrijf!! Voor de eerste keer ragertjes bij tandenborstel.com besteld, helaas werden de verkeerde gestuurd. Hierna een email met foto verstuurd. De volgende dag- keurig verpakt- de juiste ragertjes al in huis met extra tandpasta!

Dirk 09-07-2021

Snelle levering, goed verpakt en ook nog een voor een redelijke prijs.
Dit is een aanradertje!!!

Ellen 09-07-2021

Tandenborstel.com heeft een groot assortiment en een snelle levering. Het prijsniveau is vergelijkbaar met andere aanbieders.

Bert 07-07-2021

Vandaag besteld, morgen geleverd! Was helemaal waar! Product voldoet volledig aan onze verwachtingen. Zeer tevreden!

Roel 07-07-2021

Inmiddels bij herhaling benodigde goederen besteld bij Tandenborstel.com. Tot nu toe correcte levering en adequa aat verpakt. Prijs en kwaliteit in balans. Uw vertrouwen waard.

monique 05-07-2021

Prima sit, snel besteld en nog sneller bezorgd, echt een aanrader voor al je benodigdheden!!

Lucia 04-07-2021

Voor mijn zoon heb ik een tandenborstel besteld. Deze winkel heeft de laagste prijs voor the ORAL-B IO 9N. De website is heel overzichtelijk en de producten zijn makkelijk te vinden. De customer care team is ook super!
Dankjewel!

Enno 03-07-2021

Ik had er jaren terug ook al eens besteld
Netjes op tijd geleverd
Ben erg blij met het product
Echter min puntje is dat er twee verschillende tandenborstels bij zitten met verschillende hardheid
Maar heb een duo set besteld, dus mis dan nog ook nog een setje voor de andere tandenborstel

Maar wat poetsen betreft ben ik erg tevreden

Michel 03-07-2021

Prima duidelijke site. Goede en snelle levering.
Prima aanbiedingen/ acties.

patrick 03-07-2021

ideale website . snelle levering . prima kwalitet en kwantiteit. zou zeker de site aanbevelen

Veldman 03-07-2021

Groot aanbod, gemakkelijk te bestellen, scherpe prijzen, snel geleverd thuis of bij een afhaalpunt. Klantenservice neemt snel de telefoon op om je vriendelijk en goed te helpen.

Madzia 02-07-2021

Veel producten , goedkoper dan in winkel. Plus supersnel geleverd en had even klantenservice nodig.. zo geregeld

Fb 02-07-2021

Duidelijke communicatie, goede prijs, product voldoet aan verwachting, leuk verpakt en zelfs gratis samples.

Xx 01-07-2021

Tip van mijn mondhygieniste , goedkoper dan in winkel. Plus supersnel geleverd👍

Elisabeth van Welbergen 30-06-2021

Gehoord van mij zus over deze site en direct besteld.
Zeer tevreden en zeer snelle levering.
Blijvertje vooral mij dus!!

lida hoogkamer 29-06-2021

Goede keuze in producten, voordelige prijzen, snelle verzending en zeer goede service.
Fout in de betaling, waardoor ik dubbel betaald had werd door Tandenborstel.com binnen 24 u opgelost en terugbetaald.
Top!!