Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 269 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Paul 13-05-2023

Een overzichtelijke site. Super goede producten wat kwaliteit betreft en goedkoper dan bij andere verkopers, doe daarbij goede communicatie en snelle levering.

Peter V. 12-05-2023

Ongecompliceerde bestelling en correcte aflevering. De aflevering duurde wat langer, maar dat alles met Postnl te maken.

Vd Linden 09-05-2023

Ik bestel altijd mijn tandpasta bij tandenborstel. Com en het wordt altijd keurig geleverd.
Ik ben heel tevreden over deze site.

M vd Linden

Brouwer 05-05-2023

Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering van de gekochte artikelen

Carine 05-05-2023

Op advies van onze Belgische tandarts kennis gemaakt met tandenborstel.com . Heel tevreden over de snelle, correcte en goedkopere oplossing van producten we toch reeds gebruikten, maar waarvoor we ons nu niet meer onnodig hoeven te verplaatsen. Prima

Ed 30-04-2023

Goede en eerlijke prijzen, nette afhandeling van de bestelde produkten.
Ben door mijn mondhygiëniste getipt om bij Tandenborstel com te bestellen omdat die veel geld kan besparen, en geld besparen doe je zeker.

Roy 29-04-2023

Onlangs voor de tweede keer een bestelling geplaatst. Goede producten voor een zeer redelijke prijs goed verpakt snel ontvangen. 100% tevreden!

Mona Vermeeren 29-04-2023

De prijzen zijn erg voordelig. Voor 15.00 uur besteld is de volgende dag op de mat. Dat is top. Wat mij betreft mogen de ragers allemaal bijelkaar in een papieren zakje in plaats van plastic zakjes. 5 ragers in één zakje. Als ik meerdere aantallen bestel krijg ik een heleboel plastic zakjes. Volgens mij kan dit anders verpakt worden. Misschien iets om over na te denken?

Peter 28-04-2023

Snel besteld via de website, netjes op de hoogte gehouden van het bestelproces
Bestelling via Post.NL zeer correct

Prijs aantrekkelijk. 28-04-2023

Prima product, snelle levering. Prijs zeer aantrekkelijk! In de toekomst ga ik zeker vaker bestellen bij tandenborstel.com

Leo van de Schilde 28-04-2023

Meerdere keren hier opzetborstels besteld en altijd netjes verpakt en volgens belofte verstuurd en ontvangen.

Ton 26-04-2023

Een cijfer 1, omdat de 0 er niet bijstaat. Een groot drama. De bestelling is op meerdere plaatsen on depots geweest en 2 keer zogenaamd aangeboden. Beide keren waren wij thuis. Niet aangebeld en niets in de brievenbus. Op de tracking stonden zaken die later verwijderd zijn. Uiteindelijk moest ik naar een afleveradres, waar ik een verkeerd pakket meekreeg mijn bestelling was er dus niet. Het heeft mij al meer dan 10 euro aan telefoon kosten gekost, dit nog buiten de benzine kosten naar het afleveringspunt. Als u bedonderd wil worden, dan zou ik zeker bestellen bij tandenborstel.com. De klantenservice was vriendelijk, maar je kwam er geen stap mee verder. WAARDELOOS.

Astrid van Beregen 25-04-2023

Makkelijk bestellen, snel geleverd, netjes verpakt in een doosje. Ik ga veel vaker gebruik maken van deze site, aangezien de artikelen niet overal verkrijgbaar zijn.

From Belgium 25-04-2023

Goede prijzen, gemakkelijke bestelling en betaling, uitstekende verpakking en snelle verzending.
Perfect!

Ingrid 23-04-2023

Overzichtelijke site met prima producten en prijzen. Producten worden snel en netjes geleverd.

Dominique 23-04-2023

Scherpe prijzen en een snelle levering. Niks op aan te merken en je wordt goed op de hoogte gehouden over je bestelling.

John 21-04-2023

Duidelijke website, eenvoudig producten te vinden, goed geordend, plaatsing order simpel, prijs/kwaliteit product prima. Bevestiging via de mail mbt plaatsing order met de mogelijkheid tijdstip levering.
Mogelijkheid afleveren thuis of afgifte punt. Track&tracé door post. Nl.
Volgende keer weer met een glimlach een bestelling bij tandenborstel. Com

Toos 19-04-2023

Prima opzetborstels, goede prijs kwaliteit verhouding en super snelle levering.

Polli 19-04-2023

Zeer goed spoelmiddel. Zocht tevergeefs in belgie. Goede prijs/kwaliteit.
Snelle levering. Veilige verpakking.
Kan site aanbevelen.

Goed bezig

Ellen 19-04-2023

Makkelijke site, alles goed en snel te vinden. Super voordelige prijzen en netjes snel bezorgd, aanrader!

Peter 16-04-2023

duidelijke website , snelle levering, prima prijzen.
mijn volgende bestelling doe ik weer bij Tandeborstel.com

Will 15-04-2023

Duidelijke website, grote keus. De prijzen zijn goed en de levering us zeer snel.
De volgende tandenborstel koop ik ook weer bij "Tandenborstel.com" .

Jeroen van Beek 12-04-2023

Prijs is goed en de verzending was de volgende dag al binnen. En ik waardeer het zeer, dat mijn bestelling gewoon in de brievenbus kon worden gedaan. Dank!

Thea 12-04-2023

Ben blij dat ik voor deze winkel heb gekozen, goede service ,en de goed koopste ik zou hier weer bestellen

Damian Znamiec 11-04-2023

I do not recommend ordering anything there. On March 26, I ordered electric toothbrushes and they were supposed to be delivered the next day, as they write on their website. After 4 days I didn't receive anything, so I called there and found out that what I ordered was no longer in stock, no one informed me about it . On April 5th I was supposed to get my money back but I didn't get it. 319,70€. It's April 11th I still have no money and I'm still calling them trying to get my money back.
Officiële reactie van Tandenborstel.com 13-04-2023

Hello Damian,

Thank you for your review.
We are sorry for all the inconvenience. Due to some issues with your bankaccount, Buckaroo - our payment provider - could not refund the amount to your account. They noticed that the account number does not exist anymore. That is why we contacted you so we can refund the amount to your personal bankaccount. Hope to hear from you soon.

Best regards,

Het Tandenborstel.com Team