STELLA - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over STELLA.

Deze score is gebaseerd op 52 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,7

Murat Demirbas 02-04-2024

Geachte allemaal,

Heb via een soort duurzaambaarheid plan vanuit mijn werkgever een fiets besteld bij Stella.
Met een budget van 1945 ex btw kon ik een fiets kiezen, de fiets die ik wou is een stuk duurder. Dus heb het gehele verhaal uitgelegd terplaatse in de winkel.
Hun uitleg was dat het geen probleem zou zijn, zou een offerte krijgen onder dat bedrag. Zodat ik er een btw voordeel uit zou krijgen, dit scheelt mij 21% btw dus ongeveer 400.
Dus 2363 zou via een tussen persoon betaald worden aan Stella en de rest betaal ik zelf bij levering.
Dat was in de winkel geen probleem tot het zover was enkele dagen later.
Toen was het opeens een probleem vanuit Stella, de bestelling cancelen dat was mijn goed recht maar dan moest ik 10% boete betalen.
Dus ik ben in de winkel voorgelogen of niet goed geïnformeerd. Maar hierdoor loop ik 400 euro mis.
Vanuit mijn kant is het heel simpel, ze hebben mij gewoon regelrecht belazerd.
Ook de communicatie loopt heel traag, ben nu ondertussen weken verder maar nog steeds is hier niks mee gedaan.

Geesje 14-03-2024

Slecht bereikbaar per telefoon en hele slechte aflevering van de fiets. Fiets gevallen door schroeven die niet goed vast zaten, maar valt niet onder garantie, fiets was 4 maanden oud.
3 weken wachten op een monteur is belachelijk

NNel 12-03-2024

Stella don’t even deserve 1 star. Bike is 3.5 years old and now requires a third battery. Fortunately for Stella they are happy to wash their hands of it. Most recent battery I purchased isn’t even one year old, and in spite of the battery being ‘covered’ by the guarantee last year…..amazingly enough it wasn’t in stock so I had to pay €300 difference for a ‘bigger’ battery. They won’t do anything now of course because the guarantee is ‘up’, and have the cheek to ask for more money for a ‘call out’.

The technician who came I had to ask to leave 3 times, and in the end I had to ask my husband to help me shift him. Terrible customer service throughout my entire experience with Stella. I even had to complain initially to get the bike I ordered which still hadn’t been received 4 months later. In the end it took just over 5 months to be delivered.

Complete money making scam. Cheap trash, batteries they probably order from Aliexpress, an annual insurance premium which means nothing, and constant need to pay for an annual service to keep the insurance premium valid. And I reiterate…..it means nothing.

Oh and I should add…..obviously I asked for the information to further my complaint. Yes yes we will email it. That hasn’t happened obviously! Hmmm I wonder why?!

Don’t waste your money here.

Ajebbink 11-03-2024

Een fiets gekocht bij Stella, dit was de vierde fiets . Bij de derde kreeg ik te horen dat ik bij moest betalen voor de accu, deze fiets was gekocht in sept 2021 en kwam pas in maart 2022. Daar kon niemand wat aan doen maar nog geen bloemetje. Vorige week een andere fiets voor mijn man gekocht en betaald het bedrag dat afgesproken was. Vanmorgen werdt de fiets gebracht en wat tot onze stomme verbazing moesten we 50 euro bij betalen omdat het verkeerd ingeboekt was. Wat een onbetrouwbaar bedrijf , ik moet nog zien dat we on geld terug krijgen.

Carlijn 09-03-2024

VRESELIJK! Ik heb sinds een jaartje een fiets van Stella, alleen maar problemen mee gehad! Dan was het schermpje kapot, dan de controller, dan weer de krachtsensor... het was iedere keer weer iets anders. Nog dezelfde dag dat ik m'n fiets had opgehaald na reparatie van de krachtsensor gaat er iets anders kapot dus ik bel ze op en mag m'n fiets 2 weken later pas brengen. Ik hoor steeds niks over wanneer ik 'm mag ophalen dus 3 weken later ga ik langs bij de winkel. Mij accu is kwijt.... verkoper komt met een accu aanlopen, "ik heb deze nog liggen die mag je evt
wel meenemen". Die accu was van mij maar hij wilde m gewoon meegeven zonder te weten van wie die was. De verkoper wil de accu in de fiets doen maar snapt niet eens dat je dan het sleuteltje moet omdraaien, volgens hem was het slot kapot.🙄 Er is in de 3 weken dat mijn fiets daar stond helemaal niks mee gebeurt en mijn fiets is nog steeds kapot.

Ellen 02-03-2024

Stella fiets van mijn vader had een klein mankement met de computerbevestiging. Klantenservice Stella is heel vriendelijk aan de telefoon daar kan ik niets van zeggen. Echter enige oplossing was een volledig nieuwe computer van ruim 200 euro (terwijl er met de computer niets mis is). Na veel aandringen kon ook alleen de Shimano bevestiging vervangen worden maar nog steeds ruimt 100 euro. Giant Eindhoven heeft voor mij het plaatje besteld en gratis gemonteerd.`Dat is wel echte service en daar kan Stella nog wat van leren.

Roderik 13-02-2024

KANSLOOS
Er werd mij bewust een 2e hands fiets verkocht !
Ik kocht een NIEUWE fiets bij Stella in Nunspeet. Althans, dat werd mij verteld. De betreffende verkoper, in dit geval de bedrijfsleider, deed het voorkomen (glashard gelogen) alsof het een gloednieuwe fiets betrof. Wat bleek: op het display bleek een kilometerstand te staan van maar liefst zo'n 1300 (!!) kilometer. Toen ik hem daarmee confronteerde begon hij te stamelen en liep rood aan. Ik koop NOOIT maar dan ook NOOIT meer een fiets bij Stella. Ik werd hier voor de gek gehouden, misleid en keihard voorgelogen.

NJanssens 12-02-2024

Vorig jaar een Stella fiets gekocht. In een jaar tijd al minimaal acht keer de onderhoudsmonteur moeten opzoeken omdat er dingen niet deugen: slot kapot, meerdere keren kreeg ik de accu er niet uit (omdat het slot was doorgedraaid was), soms gaat de fiets niet aan, soms gaat de fiets niet uit, het handvat moest vernieuwd worden, het voorlicht, de remmen piepen continu en het extra slot is ook van karige kwaliteit (omhulsel laat los). Hierover een klacht ingediend, want ik vind het niet normaal dat een fiets die slechts 1 jaar oud is en 2000 euro kost, zoveel kuren geeft. Het antwoord: we kunnen helaas niks betekenen. Ga maar weer naar de onderhoudsmonteur. Ik ben zeer, zeer ontevreden. Wat een slechte kwaliteit en slechte klantenservice.

Zeer teleurstellend 06-02-2024

Vorig jaar februari mijn fiets voor reparatie naar Scheveningen weggebracht. Mijn display was kapot en er was een aantal andere dingen aan de hand. Bij de winkel deelde ze mee dat de reparatie onder de €500 was het ze het mochten maken via de verzekering maar als het er boven was er een schade-expert van de verzekering kwam kijken. Maar in mijn geval was het onder de €500. Na een maand niks vernomen te hebben heb ik zelf contact opgenomen maar er was een probleem met de levering van de display. Na weer een aantal weken niks gehoord te hebben, ben ik weer gaan bellen en toen konden ze mijn fiets niet vinden maar na lang zoeken stond hij ergens in een hoekje verstopt. Ik heb daarna nog een paar keer gebeld wat de stand van zaken is wat ook echt frustrerend is dat wanneer je belt je een afschuwelijk krakend muziek te horen krijgt waarbij ik meerdere malen ruim een uur aan de telefoon moet wachten om iemand eindelijk aan de telefoon te krijgen. Daar werd ik steeds weer aan het lijntje gehouden en beloftes gemaakt dat ik teruggebeld zou worden ( wat echt nog nooit is gebeurd).Ik heb toen na 3 maanden wachten een boze brief gestuurd dat ik zat was om te wachten en wanneer er een keer van hun kant een geluid zou komen. Nou er kwam een klein piepje vanuit Stella mijn fiets ging naar het hoofdkantoor Nunspeet. Ik dacht hoera eindelijk krijg ik een hele fiets totdat ik na een maand pas een bericht kreeg dat mijn fiets in Nunspeet was aangekomen😱 oké maar er is beweging in. In juli kreeg ik eindelijk een schaderapport wat de kosten waren. Wat eerst minder dan €500 zou zijn was nu opgelopen aan kosten van €5078,78. Ik stond perplex en heb gevraagd hoe dit kon hun antwoord was dat in Nunspeet alles grondiger na wordt gekeken en dat nu de reparatie op dit bedrag uit zou komen en omdat ik verzekerd was alleen een eigen bijdrage van €150 betaald moest worden Ik dacht nou ja als ik een goede fiets ervoor terug krijg en tja voor €150 heb ik geen nieuwe elektrische fiets. Nou dan zou je denken nu komt er vaart achter maar nee de onderdelen was niet te krijgen dus toen weer na 4 maanden wachten kreeg ik ineens een telefoontje (wauw ik ben geen ene keer van die kant gebeld) nou toen kreeg ik dus de mededeling dat het frame niet te verkrijgen was en of ik akkoord ging dat de frame van een tweedehands fiets zou worden gebruikt. Mijn antwoord was nee ik ga niet akkoord, ik ben nu vanaf februari aan het wachten en we zitten nu in november en ik vind dit belachelijk voor het bedrag waar jullie de fiets voor maken dat ik een tweedehands zou krijgen. Die man zei ja maar die frame is niet te verkrijgen dus ik zei dat is jullie probleem ik ben al 10 maanden aan het wachten op een fiets van 1,5 jaar oud dus ik kan nu ook wel wachten. De man zei tegen me ik bel u morgen terug met een andere oplossing en je raad het al hij moet nu nog terugbellen. Maar het hele rare van alles dat ik 2 weken later een sms kreeg uw fiets wordt morgen geleverd. Wat dacht ik hoe kan dat ze zijn gewoon tegen mijn wil ingegaan. Mijn zoon is dezelfde dag nog de fiets gaan uitproberen en hij zei nou mam hij trapt voor geen meter. Ik heb me toen voorgenomen om me op te stellen hoe hun al de hele tijd doen en dat is
Dovemansspelletje spelen. Vandaag werd ik gebeld door een medewerker over de eigen bijdrage. Ik heb haar verteld hoe ik er over dacht ze kon me niet vertellen of de frame nieuw was. Ze vond dat ik niet tot rede vatbaar was ik zei haar ook vindt je het gek probeer eens in mijn schoenen te staan en nooit hebben jullie me keer gebeld hoe het ervoor stond jullie wisten toen ook niet mijn nummer te vinden maar nu wel. Maar ze wilde niet naar mijn verhaal luisteren ik heb haar toen ook gezegd dat ik niet meer wenste met haar te praten en dat ze maar een collega mij moet laten bellen. Ik vind jullie bedrijf echt te triest voor woorden. Mijn fiets is nog steeds niet goed maar ik ga hem echt niet meer naar jullie sturen want we zitten nu in februari en ik heb geen zin om weer tientallen gefrustreerde telefoontjes naar juillie te plegen ik ben uitgeput!!!!

Agressieve verkoopmethode 05-02-2024

Ik heb geen oordeel over de fiets maar wel over de verkoopmethode. Er kwam een busje langs met enkele fietsen die ik uit kon proberen. Ik wilde nog geen beslissing nemen en de bewuste fiets, waar ik eventueel in geïnteresseerd zou zijn, was aanwezig in de winkel dus niet in het busje. ''Niels'' zei dat de bewuste fiets ''hetzelfde zou fietsen '' als een van de fietsen die ik geprobeerd had en hij stuurde mij ter plekke een email met een verkoopnota met een ' te betalen bedrag van 1759 euro '', En hoewel ik nog niks gekocht had , had ik 2 weken de tijd om '' de koop te annuleren '', anders was de koop een feit! Ik heb een heel weekend met een rotgevoel gezeten en ik kan niet wachten om mijn ' niet gedane koop te annuleren ''en verre weg te blijven van dit bedrijf stuur

Agressieve verkoopmethode 05-02-2024

AJ 08-01-2024

Review heeft geen oordeel over de fietsen wel over service. Wel over schade: ons hek is omver gereden door één van de Stella-chauffeurs. Deze heeft dat netjes gemeld bij Stella. Omdat we niets hoorden hebben we zelf geprobeerd contact op te nemen. Na eindeloos bellen met wagenparkbeheerder van Stella en diens verzekeraar Birzan van Euro Insurance nooit meer iets gehoord. Zo komen ze er dus goed vanaf want wij hebben de moed opgegeven om nog íets van ze te horen. Nooit een fiets van Stella bij ons in huis of een verzekering van Euro Insurance.

Ronald versteeg 31-12-2023

Ongelofelijk slechte klantenservice en redelijke fietsen. Geen enkele reactie, terugkoppeling. Fiets staat al weken ter reparatie, telefonisch wordt je afgescheept. 2023 lekker afgesloten zonder fiets en 700 euro armer door reparaties en nieuwe accus. Winkel zelf niet bereikbaar, die willen alleen maar nieuwe verkopen, service is onderbezet. Klantenservice krijgt eindcijfer 0.

R.T. 13-12-2023

Om zeker te weten een goede aankoop te doen besloten we bij Spijkenisse in de winkel twee elektrische fietsen met baby accessoiressen aan te schaffen. Aangaande het fietsstoeltje zei de medewerker dat er drie zitjes mogelijk waren.
1. stoeltje voor voorop voor New born
2. stoeltje voor voorop voor iets ouder
3. stoeltjes voor achterop

Wij hadden optie 2 nodig. Maar optie 2 blijkt helemaal niet te bestaan. We hebben nu optie 3 thuis gehad. Het liefst brengen wij alle accessoires terug wat al gedoe is en kosten met zich meebrengt en dan krijgen we ook nog eens €25 minder terug, omdat de €1000 blackfirdaykorting op de fietsen volgens de medewerker van het hoofdkantoor opeens over de gehele order verspreid is. Terwijl die korting enkel over de fietsen ging. We vroegen juist om korting op de accessoires, omdat we zo'n grote bestelling afnamen. Dit was volgens de medewerker in de winkel niet mogelijk. Ik wens mijn volledige accessoires bedrag terug te ontvangen, aangezien de Black Friday korting op de fietsen gebaseerd was en niet op de accessoires.

Jan Raaijmakers 02-10-2023

Klacht
Begin Juli fiets weggebracht voor schade pas op 26 Juli is hij opgestuurd naar Nunspeet diverse malen gebeld na dat de telefoniste het niet gewonnen kreeg werd de verbinding verbroken. Eerst moesten, e wachten op de expert van de verzekering op 18 augustus kreeg ik toezegging van de verzekering dat ik het vergoed kreeg. Op 22 augustus weer gebeld naar Stella zei hadden het pas 'smiddags ontvangen en de fiets zou nu gemaakt gaan worden. Daarna weer diverse keren gebeld en ze waren ermee bezig. Vandaag weer maar eens gebeld en nu kreeg ik te horen dat ze de fiets nog moeten gaan repareren al met al 4 maanden verder en nog steeds mijn fiets niet terug. Inmiddels net weer gebeld je krijgt alleen een grote mond en weer 2 verschillende verhalen. Tegen mij vertellen, e dat het nog even duurt,ik laat mijn verzekerings agent bellen daar word aan verteld dat hij eind van de week klaar is en krijgt ook weer een grote mond wat een Klote service nooit meer een Stella en ik raad iedereen aan om beslist geen Stella fiets te kopen.

. 10-09-2023

2 e-bikes gekocht bij stella. 1 week later actie van 75% korting op 2e e-bike. Aanschaf van gekochte fietsen willen annuleren. Om 75% korting te kunnen krijgen. Maar na 2 weken lang te bellen en mailen. Geen reacties van stella. Na 2 weken eindelijk iemand gesproken. Die alles zeer betreurde maar echt niks kon betekenen. Zeer zeer slechte service! Reclame kun je beter niet geloven. Ik zou hier nooit meer een fiets kopen.

J.Winkel 27-08-2023

Pas op: je wordt gemaaid waar je bij staat. Lees factuur door in de winkel, want ze sturen het direct naar je emailadres en dan zie je pas thuis wat ze je in rekening brengen. Tevens stond op de factuur een verkeerde inruilbedrag. Veel heibel moeten maken om het juiste bedrag terug te krijgen
Mij hebben ze 69.95 in rekening gebracht voor de 1e controlebeurt die zogenaamd gratis is, maar die binnen 3 maanden na aankoop moet gebeuren wat mij niet verteld is. Het bedrag willen ze niet terug betalen. Brief aan directie gestuurd maar je krijgt geen reactie.
Nooit meer Stella, dit is gewoon een boevenbende. Ook zullen ze naar aanleiding van deze review beslist geen contact opnemen.

E. de Haer 24-08-2023

Winkel is keurig, medewerker was behulpzaam. Ik had een bepaalde fiets voor ogen en die wilde ik ook proberen. Geen probleem, ik mocht de fiets wel flink uitproberen. Heb ik gedaan en ik ging overstag. Probleem 1: ik wilde een heren uitvoering, maar dat was niet mogelijk!! Echter adverteren ze hier wél mee. Uiteindelijk de damesuitvoering genomen.
Probleem 2: accu loopt snel leeg en laadt niet volledig 100% op. Ik kom niet verder dan ongeveer 50% (ongeveer 30 km), ook al staat deze meer dan 24 uur aan de oplader. Heb dit bijtijds kenbaar gemaakt, maar ik moest het maar vaker opladen. Nu, na 1,5 jaar verder nog steeds dezelfde probleem. Accu laadt niet verder op dan 50%!!!
Binnen de eerst maand, brak de trapper af. Wel snel een nieuwe trapper opgestuurd gekregen. Wat betreft het oppompen van de banden, daar moest ik een speciaal opzetstukje voor kopen. De ventiel is een wielrenners ventiel. Ik snap niet dat ze daarvoor kiezen. Waarom weer een afwijkende ventiel...?!?
Fiets zelf is wel redelijk goed, maar de service is slecht. Ik heb al een paar nieuwe fietsen gehad, maar ik heb ooit een eerste service beurt hoeven te betalen Stella vraagt ruim €78,- voor een eerste service beurt. Vind ik geen service. Ook zijn zij slecht te bereiken, zeker via de app.

Klaas Jan 23-08-2023

Alles leuk en aardig hoor, maar van de service ben ik niet onder de indruk.. van jullie "whatsapp service" om vragen te stellen na 3 dagen nog steeds geen antwoord.. hoeft ook niet meer. Zelf de oplossing inmiddels uitgevogeld. Was toch wel leuk geweest, om wat goede raad te krijgen als je in het buitenland pech krijgt. Volgende keer toch maar weer een wat duurder merk met wel een serieuze / goede service...👎👎👎

Henriette 22-08-2023

Ruim 3 maanden rijd ik op een kapotte fiets. Op de eerste plaats duurde het 6 weken om een reparatie te kunnen laten doen. Eenmaal daar, bleken de spullen niet aanwezig terwijl je dat bij het plannen moet invullen. Na 2 weken kon ik de fiets ophalen. De kapotte bagagedrager was inderdaad vervangen maar het wiel zat los en de fiets trapt bij elke versnelling door. Je raadt het al; een reparatie inplannen duurt weer ruim een maand. Stella reageert op geen enkele klacht.

Hessel 14-08-2023

Levering van Stella fiets was prima. De fiets en Bosch motor op zich ook. Maar met de service hen ik een heel erg slechte ervaring.

Stella levert een fiets met Intuvia computer die gebruikt zou moeten kunnen worden om mijn mobiel opgeladen te houden. Daarvoor is echter een speciale kabel nodig en die levert Stella tot mijn verbazing niet. Dat is klacht 1: je verkoopt een product maar levert geen support om een van de beschreven gebruiksvoordelen te kunnen gebruiken.

Ik werd naar Bosch verwezen.

Klacht 2: ik heb Bosch gebeld. Ze verwezen me naar een van hun dealers. Ook die heb ik gebeld. De dealer gaf mij een link van een webshop naar een kabel om zelf te bestellen, want dat was goedkoper. Tekst: dit is de kabel die u hebben moet en zelf bestellen is goedkoper. Ik heb die kabel besteld en ook die bleek niet te werken. Bij navraag bij de geadviseerde webshop werd mij verteld dat de kabel inderdaad niet de juiste is. Op internet staan diverse verhalen van mensen met dezelfde ervaring. Vervolgens op internet een kabel gevonden met in de beschrijving dat hij wel geschikt is voor verbinden van de Bosch Intuvia computer met mobiels en een lijst met mobiels waaronder die van mij. Kabel besteld, maar ook die werkte niet. Vervolgens weer Stella gebeld, maar weer naar Bosch verwezen ... die hebben me weer naar hun dealer netwerk verwezen. Ik dacht dat ook de door mij bestelde kabel niet ok was. Met dat probleem naar een klantgerichte dealer van Bosch (niet Stella) gegaan. Die bood me aan om te testen of het misschien aan de Intuvia computer zou kunnen liggen. Ter plekke met een andere Intuvia computer getest en ... die werkte wel. En die service hebben ze gratisch verleend, terwijl ik mijn fiets direct bij Stella besteld had, dus buiten hen om. Ze zijn geen fan van Stella, omdat Stella alleen zelf online verkoopt, maar ... hebben mij desondanks uitstekend geholpen.

Ik zou nu zonder omzet voor die wel klantgerichte fietsdealer weg hebben kunnen gaan en had een nieuwe Intuvia computer bij Stella kunnen vragen. Dat vond ik moreel onjuist. Stella zou op die manier geprofiteerd hebben van de service van een dealer die door hen gepasseerd wordt (ze verkopen alleen online). Ik heb de Intuvia computer bij die andere wel klantgerichte dealer gekocht.

Daarna heb ik Stella gebeld met de vraag om mijn kosten vergoed te krijgen. Hun antwoord was afwijzend. Op zich begrijp ik dat wel, maar mijn slechte ervaring zou erkend hebben kunnen zijn en een aardig compensatie gebaar had ik wel hebben gewaardeerd.

Voor mij in het vervolg nooit meer een Stella fiets. Niet omdat de fietsen slecht zijn, maar ... omdat Stella geen service verleent voor een onderdeel dat bij de beloofde mogelijkheden van de fiets hoort. En tijdens gesprekken met Stella verdedigden ze dat beleid en bleven op het standpunt dat ze die service niet hoeven te verlenen. Stella verkoopt dus willens en wetens een incompleet product. Klanten die die laadfunctie willen gebruiken, worden door Stella ... en ook door Bosch, het bos in gestuurd.

J de koning 08-08-2023

Slechte service op meerder fronten, levering destijds 5 maanden op de fietsen moeten wachten. Verkeerd display bij de fiets weer drie maanden wachten. Telkens zelf overal achter aan bellen. Nu een display net buiten de garantie defect…, vraag van de monteur bent u verzekerd? Eerst zou het volgens de monteur allemaal in orde komen, maar de volgende dag konden ze helaas niks terugvinden. Geen garantie dat had ik kunnen begrijpen als het maanden na de garantie termijn was maar zo kort na de garantie is zuur. Klantvriendelijkheid en service is bij Stella niet optimaal, daar valt nog het één en ander te verbeteren denk ik gezien de vele negatieve reviews. Jammer overigens is het niet allemaal negatief want we zijn wel blij met de fietsen.

LauraA89 05-08-2023

In 2021 heb ik een Dolce Black fiets gekocht bij Stella, nadat de batterij eruit was gestolen heb ik alleen maar problemen ervaren. Na 1,5 jaar bellen en klagen omdat de fiets na reparatie nooit naar behoren heeft gewekt, heeft uiteindelijk Stella contact met mij opgenomen na het plaatsen van een online klacht (nooit eerder, zelfs niet na herhaaldelijk zeggen dat ze me zouden terugbellen). Oplossing was uiteindelijk dat ik voor hetzelfde bedrag een andere fiets zou mogen uitzoeken. Eigenlijk wilde ik dit niet omdat ik niet tevreden ben over Stella, maar geld teruggeven doen ze niet. Nieuwe fiets uitgezocht, deze zou snel geleverd worden. Na de bestelling zag ik op de factuur dat de verzekering van de oude fiets niet is meegenomen naar de nieuwe fiets. Hierover gebeld, ik werd verwezen naar een mail waarin stond dat ik een contactformulier moest invullen en dan zou alles goed komen. Dit gedaan. Bijna 3 maanden later kreeg ik dan eindelijk mijn fiets, welke vannacht dus weer is gestolen. Na bellen met Stella, bleek dat ze de verzekering dus gewoon niet hebben overgezet (blijkbaar kan zorgeloos fietsen niet overgezet worden naar een nieuwe fiets, kom ik zojuist achter). Nu kan ik gedag zwaaien naar de 2500 euro die ik heb uitgegeven bij dit bedrijf, nog niets gezegd hebben over alle frustratie en verdriet dat ik heb ervaren door toedoen van Stella en de bar slechte communicatie.

jack 05-08-2023

prijs was aantrekkelijk:In 2022 een Stella Livorno gekocht de eerste weken ging het goed daarna alleen maar problemen waardoor ik regelmatig terug moest voor bijstellen van onderdelen ketting , remmen en ondersteuning
Nu nog steeds problemen met ketting, remmen en ondersteuning
Ik wil dat men de fiets goed repareert en niet weer alles in orde maakt om over een paar weken weer dezelfde problemen te hebben, men verhelpt wel de problemen maar zoekt niet naar de oorzaak van de problemen
Ik verwacht dat deze problemen worden opgelost zonder kosten voor mij fiets zit nog in de garantie indien dit niet mogelijk is het bedrag van de fiets terug, 4 juli ‘23 terug gebeld door Stella en de problemen nogmaals uitgelegd en afgesproken dat ik zou bellen als ik weer terug was in Nederland. 17 juli ’23 contact opgenomen met Stella en een afspraak ingepland voor 21 juli ‘23 om 10.15 de fiets bij de winkel afgeleverd en de problemen weer uitgelegd de fiets zou over uurtje al klaar zijn ,naar mijn mening kun je dit niet even in een uurtje oplossen m.a.w de problemen worden weer tijdelijk opgelost en er wordt niet naar de oorzaak gezocht, over de display waar het verbruik ook zichtbaar zou moeten zijn was men heel kort daar kon men niets aan doen moest daar maar niet naar kijken ,zoals verwacht echter al na 400 meter reed ik door een straat over kinderkopjes nu rammelde de ketting in de kettingkast nog erger ik had geen zin meer om terug naar de winkel te gaan om weer maar eens uit te gaan leggen dat het weer niet goed is, wordt er niet goed van heb dit ook aangegeven in de review waar ook om gevraagd werd .
Gaan we dit nog oplossen ? of gaat Stella zich in stilzwijgen hullen en moet ik het maar uitzoeken
na 2 weken contact met stella een medewerkster vroeg om de fiets op te sturen naar Nunspeet (dit hebt ik niet gedaan om de reden dat zij het probleem op moeten lossen niet ik er is een winkel in de buurt wil hem daar wel heen brengen), medewerkster vraagt dan of ze de klacht kan afvinken zo werkt het dus bij stella

Joeri 03-08-2023

Vandaag in Breda gaan kijken voor een nieuwe elektrische fiets, mijn vrouw heeft nu een jaar een Stella en was er best tevreden over.
Bij binnenkomst zaten twee medewerkers in de koffiehoek te kletsen. Ze vroegen of ze ons konden helpen maar wij wilden eerst rondkijken.
Ik zag een aantrekkelijke fiets staan en wilde de prijs en info hiervan.
Ik ga naar de twee heren die nog steeds zaten te kletsen met de vraag of iemand me kon helpen met de prijs van een fiets.
Terwijl ze helemaal geen aanstalten maakten om op te staan gaf één van hen aan dat de prijs tussen de 1500-2500 zat… euh? Sorry? Ik wil DE prijs weten toch?
Ja welke fiets dan? Kreeg ik terug als antwoord? Ik zei dat ze dat van hun zitje niet zouden kunnen zeggen!
Lichtelijk geïrriteerd stond de gladde verkoper dan recht. Ik gaf aan dat als het teveel gevraagd was het niet hoefde hoor.
Kreeg ik één of andere verwijtende opmerking op.
Heb hen bedankt en gezegd dat het niet meer hoefde.
Ik ben niet een persoon die de instelling “klant is koning” hanteert, maar een minimum aan interesse in een potentiële koper mag je toch verwachten denk ik? En dat voor een bedrijf dat met overstocks zit, waar aandeelhouders geld moeten bijstorten om de keet overeind te houden.
NOOIT meer!!