STELLA - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over STELLA.

Deze score is gebaseerd op 51 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,7

Sonja 08-12-2022

Fiets bij Stella besteld op 10 sept 2022.Hij zou geleverd worden week 43.Er waren al 2 wkn extra bij opgeteld,wat prima was.Toen had ik tenslotte mijn oude elekt fiets nog.Direct een deel aanbetaald,en via t fietsplan al begonnen te betalen.
Week 44 gebeld,nee nog in bestelling was het antwoord.Week 47maar weer eens gebeld,en n dag later gemaild.De fiets werd ws dec geleverd en k kreeg klaar dat ik graag n fietsdisplay gratis wil ontvangen.Want inmiddels eigen fiets verkocht en betaal voor n fiets die er nog steeds niet is.Waardeloos,inmiddels week 48 en nog 2,5 week in het oude jaar....Ik ga geen reclame maken voor Stella!

Iro 07-12-2022

Met black friday een fiets aangeschaft. In de winkel mega goed geholpen.
En toen begon de hell.
Telefonisch niet te bereiken
Toen ik eenmaal via verkoop doorverbonden werd, kreeg ik van de medewerker te horen "Ik ben prima bereikbaar hoor" terwijl ik die dag alleen al 5 x in de voicemail kwam en werd opgehangen
Afspraak verplaatst naar ander tijdstip
Zou bevestigd worden per email, nier gedaan
Vandaag gebeld door stella waar ik bleef.... omdat de afspraak niet verplaatst was.
oooooo, we hebben nog niets eens de fiets in huis. Ik houd mijn hart vast voor als we een reparatie nodig gaan hebben

Henk Tigchelaar 06-12-2022

Wat een slechte klantenservice van Stella. Vanmorgen gebeld voor een reparatie bij dealer in de buurt. Na een lange wachttijd kreeg ik een ongeïnteresseerde medewerker aan de telefoon die niet goed luisterde en m'n klacht niet serieus nam. Ik kan de fiets niet meer gebruiken en de reparatie vindt pas in januari plaats.

jan 05-12-2022

nooit meer Stella. We hebben hier drie fietsen gekocht dus we dachten we zijn goede klanten. helaas. We hadden enkele klachten over onze laatste aankoop. Hun oplossing per telefoon (zeer onvriendelijk en er kan niets. eenmaal gekocht, helaas) per mail (geen reactie) klachten formulier bij Stella, geen reactie, ze melden ons dat ze ons hadden proberen te bellen, dit kan niet ze stonden niet op de nummer melder. Dus gewoon leugens . gewoon nooit meer Stella voor ons. Hun gratis onderhoudsbeurt mogen ze ook houden.

kool 05-12-2022

Kat in de zak! Stella actie dage met hoge kortingen. Mooie elektrische fiets gekocht, deze was echt een top aanbieding. 900 euro korting en black Friday zou deze fiets niet aan mee doen. Fiets gekocht en binnen 14 dagen afgeleverd. Accu was zo leeg dat boordcomputer niet kon worden uitgelegd. Accu opgeladen en vervolgens gebruiksaanwijzing zelf opgezocht. Toen bleek de fiets alweer 3900 euro goedkoper. Telefonisch contact opgenomen, maar medewerkster gaf aan niets te kunnen betekenen. Zo mocht het niet beslissen en na ruggespraak ook o op het re het rekest! Geen empathisch vermogen en wat ze nog zeggen, u bent niet de enige vandaag met deze klacht! Ik ben teruggegaan naar de winkel waar ik de fiets had gekocht in Naarden. Sorry meneer, we weten vooraf niet de aanbiedingen, ik kan niets voor u doen u moet naar hoofdkantoor. Nu blijkt ook nog eens rubbers van de accu gescheurd te zijn, fiets is nog geen week oud en ik heb mijn buik er al vol van. Wat een bedrijf, voor mij noooooooit meer een Stella!

Ferry 24-11-2022

Eerder deze week begonnen met orienteren op een elektrische fiets, waaronder vandaag bij een vestiging van Stella in Bemmel. Aardige werknemer die goed de tijd nam om alles uit te leggen en toe te lichten. Omdat ik online een brochure had aangevraagd werd ik telefonisch gebeld met de vraag of ik aan huis een van de fietsen wilde testen 'nu nog de korting gold vanwege black friday'. Ik gaf aan dat ik naar aanleiding van de verschillende fietsleveranciers en testritten heb gekozen voor een fiets van de collega's van Amslod. De medewerker van Stella begon vervolgens behoorlijk Amslod af te vallen door de telefoon. Dat het echt een B-merk is, maar zich presenteert als A-merk met budget onderdelen en dat Stella universele producten heeft t.o.v. Amslod en zij dus niet. Wat een onprofessionele jonge jongen was dit zeg. En stel dat, in worst case scenario, de fiets van Amslod inderdaad tegen valt (wat het niet zal doen). Dan zal ik echt NOOIT maar dan ook nooit naar Stella gaan als alternatief. Wat een schofterige, narcistische en onprofessionele organisatie moet dit zijn.

Ik zal deze winkel zeker niet aanbevelen. 14-11-2022

Heb 2 nieuwe Stella fietsen gekocht,en deze zijn wel op de afgesproken tijd geleverd.Maar door ziekte helaas de fietsen niet kunnen gebruiken.Na 3 maanden bericht gekregen om de eerste servicebeurt te laten uitvoeren,waarop ik gemaild heb,maar nooit een antwoord gekregenToen maar de telefoon heb genomen en gebeld met Stella,en gevraagd of ze de 1e servicebeurt op een later tijdstip alsnog zouden willen uitvoeren.Het antwoord was,dat het geen probleem zou zijn.Maar nu na div mails waarop nooit is geantwoord door Stella,,krijg ik ineens een mail dat de de 1e beurt helaas niet meer willen doen,maar wel de 1e jaarlijkse beurt tegen betaling van 59.75 euro per fiets.Maar dit was niet de afspraak,en wat moet je een fiets op 19 pinten controleren als ze nauwelijks gebruikt zijn ( ca 20 km ) Dus ook mijn ervaring is super slecht bij Stella. Ik heb heel mijn leven anders omgegaan met mijn klanten.

Extreem slechte levering Stella Fietsen 10-11-2022

Reclame van Stella: GEEN STRESS, GEWOON LEKKER FIETSEN!!

Hoe kan het dan zo fout gaan? Ben normaal niet van dit soort berichten, maar ben toch heel benieuwd naar jullie reactie c.q. ervaringen met #Stellafietsen. Die van mij zijn heel slecht.

Je koopt twee elektrische fietsen van #Stella #fietsen in Purmerend, welke op voorraad zijn. Levering kan echter alleen in Alkmaar plaatsvinden of we moeten ruim een maand wachten, dan kunnen ze ze wel komen brengen. We kiezen voor ophalen.

Kort voordat we ze willen ophalen krijgen we te horen dat er door een computerstoring iets fout is gegaan in de planning. Dat kan gebeuren, denk je dan. Dus nieuwe afspraak gemaakt en busje gehuurd.

Bij aankomst in Alkmaar blijkt dat er wederom wat fout is gegaan met de levering. Er staan twee herenmodellen ipv een heren- en damesmodel en daarnaast ook nog wat andere kleine foutjes. Ja en nu? Na een uur “onderhandelen” kunnen ze de fietsen ruim een week later bezorgen. We gaan maar akkoord.

Nou vandaag de grote dag. De fietsen zouden in de ochtend gebracht worden en we zouden ook vooraf gebeld worden. Groot is onze verbazing als rond 12.00 uur nog steeds geen telefoontje binnen is gekomen of toch niet? Zou er weer wat misgegaan zijn? Probeer dan maar #Stellafietsen te bellen. Alleen maar een bandje en verder niets. Gelukkig had de medewerker in Alkmaar met zijn mobiel gebeld, dus dat maar proberen. Deze nam natuurlijk niet op. Toen maar Whatsappje gestuurd waarop hij aangaf dat de fietsen niet bezorgd waren en dat dit mogelijk fout van het hoofdkantoor was, waarop wij zeiden “had je niet even kunnen bellen”. Hij dacht dat wij wel het hoofdkantoor hadden gebeld (is überhaupt niet mogelijk) terwijl de afspraak met hem persoonlijk was gemaakt. Dood spoor dus. Toen naar vestiging Purmerend waar we ze gekocht hadden en ons verhaal gedaan. Ook deze verkoper kon niets betekenen voor ons. Dus telefoontje naar het hoofdkantoor van de verkoper. Het beste voorstel was om weer een week te wachten en als de planning het dan toeliet konden ze onze op voorraad zijnde fietsen mogelijk leveren. We zijn hier uiteraard niet mee akkoord gegaan en hebben de koop geannuleerd. Er wordt nu binnen 3 tot 5 werkdagen contact opgenomen en dan gaan ze het geld terugstorten.

EEN GROOT SCHANDAAL IS HET ALS JE ZO MET JE KLANTEN OMGAAT.

Jan Mostert 04-11-2022

Wat was ik blij met mijn vers aangeschafte Stella Morena Black fiets, die alle snufjes in zich had die ik graag wilde. Betaalde daar wel ruim € 3.100 voor, maar dan heb je ook wat. De fiets mankeert niet zoveel aan, en hij doet wat hij moet doen. Hij bevalt me ook best, maar wat een waardeloze organisatie is Stella. Ik ben zelf werkzaam in de commercie, maar als ik mijn klanten zo zou behandelen, dan was het snel gedaan met mij en met onze organisatie, waar klantvriendelijkheid en oplossingsgericht denken hoog in het vaandel staan. Stella heeft van beide items nog nooit gehoord. U er een simpel mankement zich voordoet, is men bij Stella vooral niet te bereiken, en als je er eindelijk doorheen bent na een wachttijd van gemiddeld 45 minuten, blijkt dat men niets voor je kunt doen. Ze beloven je terug te bellen, of je moet maar een mail sturen waar dan vervolgens, hoe kan het ook anders, geen reactie op komt. We laten het er zeker niet bij zitten, en dat is geen dreigement maar een belofte, en beloftes kom ik altijd na, dit in tegenstelling tot Stella.

Bart 03-11-2022

Tot afgelopen juli was ik een tevreden klant van Stella. Binnen 4 maanden tijd is dat volledig omgedraaid. Afgelopen juni is mijn Stella fiets gestolen. Hij was bij Kingpolis verzekerd en eind juni onving ik bericht dat mijn diefstalclaim vervolgens was goedgekeurd. Ik heb toen direct een nieuwe fiets besteld (ordernummer 00583300). Deze zou 6 juli geleverd worden. Helaas kwam Stella (toen wel nog) langs, maar met de verkeerde fiets. Daarna zouden ze op 17 augustus langs komen met wel de goede fiets. Helaas kreeg ik één dag van te voren te horen dat een onderdeel onbrak. Ik moest toen weer een nieuwe afspraak maken. Dit keer duurde het wat langer, maar gisteren - 2 november - zou dan toch echt mijn nieuwe fiets komen. De ochtend zelf kreeg ik inderdaad nog een bericht dat ze diezelfde ochtend tussen 7:49 en 9:49 langs zouden komen. Toen om 11:00 nog steeds niemand was geweest ben ik gaan bellen (en mailen). Zoals afgelopen 4 maanden wel vaker het geval kreeg ik na lange tijd in de wacht de melding dat het te druk was en dat ik naam etc. moest achterlaten, zodat ik terug gebeld zou worden. Ik had inmiddels helaas al wat meer ervaring, dus hoewel toch maar gegevens achtergelaten, verwachtte ik niet daadwerkelijk terug gebeld te worden. Ik heb gisteren nog drie keer gebeld, steeds na lang in de wacht mijn gegevens achter gelaten, maar zoals gebruikelijk wordt je niet terug gebeld. Aangezien ik nogal vasthoudend ben, heb ik vanochtend om 9:00 direct weer gebeld. Vandaag krijg ik echter de gehele dag (nu ook nog) de mededeling dat "door een landelijke internet storing" ze 'even' niet bereikbaar zijn. Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat aflopen, maar ik heb er geen vertrouwen meer in. Eerlijk gezegd ben ik bang dat Stella op het omvallen staat. Zie ook berichtgeving over cash flow problemen en het cancellen van Stella van grote orders bij toeleveranciers. Enkele duizenden fietsen schijnen half afgemaakt bij aanleverende fabrieken te staan :-(

Nicolette 28-10-2022

Het had eigenlijk een 0 moeten zijn maar die keuze is er niet. Wat een waardeloos bedrijf!! Nog nooit zoiets mee gemaakt… vanaf mei bezig om mijn fiets te krijgen, ik kan een heel epistel schrijven maar ik probeer het kort te houden. Compleet gefrustreerd hier, dweilen met de kraan open en trekken aan een dood paard! Kom geen stap verder en mijn fiets is al helemaal betaald. Zowel afhaal afspraken en bezorg afspraken niet nagekomen. Klanten service slecht bereikbaar. Uiteindelijk gebeld door een medewerker dat mijn fiets gevonden was in vestiging Purmerend. Verstuurd naar hoofdkantoor voor nieuwe bezorg afspraak, je raadt het al, niet gebeld. Voor derde keer klacht ingediend. Word ik gister gebeld, is de fiets ineens niet meer leverbaar. Bizar!! Ik wacht al vanaf mei op mijn fiets en ben er nu helemaal klaar mee. Nu nog wachten op mijn geld, heb er geen vertrouwen meer in. Rechtsbijstand is nog het enige dat ik hier kan bedenken!

Toch een epistel geworden omdat ik het kwijt moet.
Ik hoop dat niemand hier meer een fiets besteld en gewoon naar de plaatselijke fietsenmaker gaat. Doe er je voordeel mee en trap er niet in!!

Jurrie melissen 15-10-2022

Zeer slechte service, gemiddeld 40 min. In de wacht. Na reparatie nog steeds dezelfde klacht. Na 2e en 3e bezoek nog steeds niet opgelost. Weer 50 min. In de wacht en pas na 5 weken kan er pas weer een afspraak worden ingepland. Bij deerste keer is onderdeel vervangen. Bij derde bezoek deelde de monteur mede dat het onderdeel was vervangen geen nieuwe maar oude was. Hiervoor wel ruim € 140,00. In rekening gebracht. De hele zomer bijna niet kunnen fietsen en dat was best balen.

Anne 14-10-2022

De Stella fiets van m’n zoon binnen 6 maanden na reparaties en groot onderhoud alweer stuk.
Ze komen aan de deur voor reparatie aan huis, zonder een leenfiets mee te nemen.
Als je met het “service” nummer belt krijg je te horen dat een leenfiets niet eerder aanwezig kan zijn dan 12 dagen later. Wat is dit voor belabberde service. Er rijden genoeg busjes door het land waardoor je mijn inziens toch echt niet zo lang hoeft te wachten.
Tot die tijd maar een externe fiets lenen/huren.
Nooit geen Stella weer. Goedkope rommel zonder service

Wim 08-10-2022

Met Stella heb ik al sinds het begin van aanschaf problemen. Eerst was het 9 maanden wachtten op de levering en dit was voor de crisistijd. Meerdere malen lang in de wachtrij staan voor je een servicebeurt kan plannen. En nu al klap op de vuurpijl 3 maanden wachten tot mijn fiets gemaakt kan worden. Eerst moest ik wachtten omdat het vakantie was. Vervolgens een afspraak kunnen maken met een maand tijd voor zij konden komen. Belt de monteur af omdat hij het verkeerde adres heeft. Probeer je een nieuwe afspraak te maken. Dan hoop je op een snelle oplossing, kan ik weer een maand wachten. In totaal kost dit 3 maandag dat ik mijn fiets niet kan gebruiken.

Waarschuwing 01-10-2022

Fiets vanwege slag in het wiel ter reparatie gebracht naar Rijswijk (na 30 minuten in de wacht gestaan te hebben om afspraak te maken). Bedrag gepind. Thuis valt een niet vastgezette schroef uit de fiets waardoor spatbord direct op band komt.
2 x Stella hierover gemaild geen reactie op deze mails
Vestiging gebeld die aangeven dat ik moet bellen naar het afsprakencentrum
Intussen 'ineens' een digitale factuur om bijna €120 te betalen voor de reparatie (Hoezo? Er was al gepind na de reparatie?)
Opnieuw gebeld naar het contactcentrum. Bijna word je blij als je na 45 minuten minuten wachten 1e wachtende bent.
Vervolgens wordt aangegeven dat als je je gegevens inspreekt, je word teruggebeld.
Er wordt niet gereageerd op meerdere mails.
Winkel verwijst je naar servicepunt
Servicepunt verbreekt verbinding na 45 minuten wachten

Zo zonde op zich blij met de fiets en destijds met de aankoop, service en contact met medewerkers vestiging Nunspeet.
Zeer teleurstellend.

Postma 24-09-2022

2 fietsen van stella in de schuur. Eén en al drama. De eerste daarvan is de bagagedrager afgebroken. Fiets is 3 jaar oud. Andere fiets daarvan is al een computer vervangen a 150 euro. Klantenservice of überhaupt service is zeer zeer slecht. Koop nooit maar dan ook nooit een stella fiets mensen.

Janet gaasbeek 24-09-2022

Hoe is het in vredes naam mogelijk dat je het keer op keer weet te verprutsen, ongelofelijk!!! Je wordt er echt simpel van. Mijn fiets is nu bijna 2 jaar kapot, van Stella mag ik een nieuwe uitkiezen, maar wel met bijbetaling, nou fair, denk je dan.
Maar vervolgens hoor je niets meer. Inmiddels is de leenfiets kapot, remmen werken niet, afspraak ingepland en ja hoor…. Daar gaan we weer! 26 mensen voor me, dat is 1.
Vervolgens wordt er een afspraak ingeboekt, pas (!) na 3,5 week, bij de zaak in amersfoort. Helaas kon deze niet doorgaan, dus gelijk gebeld om te wijzigen, het kon ook 3 dagen eerder aan huis. Mooi, denk je dan. Die dag vrij gehouden want Stella komt. En het duurde en duurde…toch maar even bellen..afspraak? Wordt er gezegd, wij hebben hier niets staan, hoedan?! Vervolgens wordt er een afspraak voorgesteld weer 4 weken later, daar ging ik niet mee akkoord. Ik heb vriendelijk maar dringend verzocht om dit toch op een andere manier op te lossen, aangezien ik afhankelijk ben van de fiets. Nou mevr. (Aardige medewerkster) ik ga mijn best doen, ik bel u terug en dan vraag ik gelijk naar de status van uw nieuwe fiets, prima! Maar je voelt hem al aankomen, ik ben niet meer terug gebeld, echt echt niet oké. Nu heb ik weer gebeld en aangegeven dat ik 26 sept wens dat de fiets gemaakt wordt…, nou nog geen bevestiging of telefoontje gehad, dus denk ik dat ze het wéér niet gaan nakomen. Goed bezig Stella! Zo behoudt je zeker je klanten👍🏻

Anne 22-09-2022

Vorige week op de 50+ een Stella fiets gekocht.
Ik ben 1.83 dus ik moet maat L van fiets hebben, dit ook met de verkoper besproken. Duidelijk gezegd dat ik ern grote fiets nodig heb voor mijn lengte.

Hij doet de bestelling op een telefoon en laat niet zien wat hij besteld. Je krijgt dan de bevestiging over de mail en hij laat verder niks zien, ook geen print.

Bleek bij thuiskomst, toen ik de email checkte dat hij een
S frame (de kleinste maat die er is ) had besteld . En de inruil van de oude fiets stond voor de helft minder dan afgesproken.

Ik heb de bestelling gelijk geannuleerd. Dat is naar een week met veel bellen en mailen eindelijk gelukt. Zonder een excuus.

Kijk uit voor je bij Stella een fiets besteld. Doet dit nooit op een beurs.

Fred 20-09-2022

Vanmorgen 9uur gebeld tot 10.30 uur aan de telefoon gezeten niemand aan de telefoon gekregen alleen maar u wordt zo spoedig mogelijk geholpen,toen maar de telefoon opgehangen en maar naar Waddinxveen gereden zeer slechte service

Riaklop 14-09-2022

De servers is buiten gewoon slecht
Lang in de wacht
Komen niet op tijd
Als je wat hebt minstens 7 weken wachten
Fiets van 5 maanden mankeert van alles,van accu tot trapper die er spontaan afvalt

Mireille Duijker 14-09-2022

Ik koop nooit meer een Stella fiets! zodra het geld binnen is sta je nergens meer en zal je geen service meer kunnen verwachten. Wel een hele grote mond aan de telefoon en lange wachttijden. Reclame maken kunnen ze wel maar na komen zeker niet!

Arie 14-09-2022

Bij Stella is het met de factuur verkeerd gegaan.
Dit wil ik graag veranderd hebben maar krijg de goede persoon niet aan de telefoon of mail.
Er wordt gezegd door een telefoniste dat het waarschijnlijk niet meer kan maar hun eigen fout moet volgens mij recht te trekken zijn.
In ieder geval zou er toch iemand moeten zijn die mij informatie verleend.
Ik denk dat ik zo rond de 10 keer contact heb gezocht en mij werd gezegd dat er terug gebeld zou worden maar helaas al maanden niks gehoord. Als de fiets is verkocht zijn ze van je af en doen ze niets meer voor je. Heel jammer!

DR 12-09-2022

Puur gericht op verkoop.
Zelfs met een verzekering kunnen ze geen service verlenen.
Fiets is kapot, anwb kon het niet verhelpen omdat ze de goede kabel niet hadden, stella is moeilijk te bereiken.
Als je ze bereikt hebt, krijg je doodleuk de mededeling dat je 10 dagen later kan repareren aan huis of 20 dagen later repareren in de winkel.
Waardeloos.
Er wordt niet meegedacht over een oplossing. Je moet het zelf maar uitzoeken.
Kan het niemand aanbevelen.

Marko 11-09-2022

Jammer dat je geen 0 kan geven. Kom je in de winkel Heerhugowaard om een afspraak te maken voor een beurtje, krijg je te horen hier scannen. De persoon zat waarschijnlijk vast geplakt aan zijn stoel, dus kon niet helpen. Oké, scan gedaan op 8 augustus. Krijg je mail dat ze binnen 3 dagen contact opnemen, dus niet. 18 augustus mail gestuurd en er wordt gezegd binnen 5 dagen nemen wij contact met u op. Nu 8 september nog geen contact.

Opdracht niet goed uitgevoerd 08-09-2022

Opdracht niet correct uitgevoerd
Opdracht niet correct uitgevoerd 28-08 -22 afspraak telefonisch aangemeld ,voor onderhoudsbeurt en enkel de achterband vervangen. Opdracht is 5 aug 09 door Stella Doetinchem uitgevoerd .Rekening ontvangen via de mail is er tot mijn verbazing ook de binnenband in rekening gebracht,ik vindt dit niet kunnen,heb hier geen opdracht voor gegeven. Verder geen klachten over Stella Doetinchem.