Saake shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Saake shop.

Saake shop stelt zich voor

Saake-shop.nl, dé camera-accessoire specialist van Nederland! Al meer dan 10 jaar hét adres voor uw camera-accessoires. Bij ons vindt u de unieke combinatie van snelle levering, lage prijzen en uitstekende service! We leveren uit eigen voorraad (slechts € 2,50 verzendkosten!), dus uw bestelling is lekker snel in huis. Voor 18:00 besteld via iDeal of creditcard is dezelfde dag verzonden! Afhalen in Haarlem op afspraak mogelijk. Heeft u nog vragen? Altijd een snelle reactie op uw e-mail.

Schrijf een review voor deze winkel

MQN 27-04-2013

Gisteren een online bestelling gedaan na chat sessie met medewerker van Saake-shop. Ik had gezocht op het originele product van Panasonic (DMW-BLC12E) via een andere vergelijkingswebsite. Daar kwam Saake-shop op voor met de beste prijs, maar met een onbekende levertijd. Na interactieve en snelle chat sessie bleek het artikel gewoon op voorraad te zijn. Dit is dan niet het originele Panasonic bestel nummer (BLC12E), maar een compatible accu met bestel nummer BLC12. Inmiddels binnen 24 uur de vervangende accu netjes ontvangen, die prima blijkt te werken. Een prima service van Saake-shop, mede dankzij de snelle en efficiente direkte ondersteuning zonder enige vertraging!

Ron 65 20-04-2013

een snelle en goede levering gisteren besteld en vandaag geleverd. alles was netjes verpakt.
allen jammer dat er geen Nederlandse gebruiksaanwijzing bij zat. maar alles deed het prima ik ben reuze tevreden.

diepie60 15-04-2013

Alleen jammer dat je bij ruilen van kleine artikelen weer verzendkosten moet betalen,terwijl je dit ook al doet bij het terugsturen. Voor de prijs van 2,50 kun je makkelijk dit artikel gratis verzenden.

Officiele reactie van Saake-shop 15-04-2013

Geachte heer Diepstraten,
U bestelde het verkeerde product. Omruilen is bij ons uiteraard geen probleem maar de extra verzendkosten daarvoor moeten we helaas wel in rekening brengen.
Team Saake-shop.nl

Beaubo 09-04-2013

Helaas was de bestelde accu die werd afgeleverd niet zoals aangeboden op de site. Hierover gemaild, en mocht direct retourneren via een antwoordnummer. Dus geen nieuwe portokosten. Binnen een week geld incl. de betaalde portokosten retour ontvangen.Keurig afgehandeld

kees3620 30-03-2013

De accu die mij toegezonden was (heel correct!) gaf het na één keer gebruiken op, ik mailde, kreeg prompt antwoord, na twee dagen (Belgie) had ik de nieuwe al in huis, res tmi dat ik de kapotte bij het kca moet doen. Een product met een gebrek kan een keer gebeuren, als je het dan zo oplost ben je vertrouwen waard.

Jan Bischoff 27-03-2013

Website is overzichtelijk. Geregeld goede aantrekkelijk geprijsde aanbiedingen. Bestelling via de website eenvoudig en levering keurig volgens afspraak.
After sales: bij een vorige bestelling had ik het product na enkele dagen nog niet in huis. Telefonisch contact opgenomen met Saake Shop. Aangezien het bestelde artikel per post was toegezonden werd mij verzocht nog enkele dagen af te wachten. Aangezien het product na een aantal dagen nog niet was geleverd, heb ik nogmaals telefonisch contact opgenomen. Men besloot het bestelde artikel nogmaals te verzenden en dat werd de daaropvolgende dag ontvangen. Ik ben er van overtuigd dat de fout bij de postbezorging lag, maar dat is door Saake Shop zonder probleem en zonder extra kosten hersteld.

Carl Clemens 21-03-2013

hoewel de shop geen direct telefoonnummer voert is de behandeling van vragen via e-mail vrij direct en to the point.
Daar komt bij dat ze hun woord gestand doen voor wat betreft verzending e.d. En uitermate keurig verzorgd.al met al is het goed zakendoen met deze webshop.

lijesen 15-03-2013

Prima shop; kan alles vinden wat ik zoek en makkelijk bestellen met snelle levering.
Als er iets meer informatie over de verschillende producten gegeven zou worden dan zou het nog beter zijn en gaan we naar een 10!

Conny26 24-02-2013

Had geen idee welke CF-card in mijn fototoestel moest, je hebt zoveel verschillende typen CF-cards.
Een mailtje gedaan, per ommegaande een duidelijk antwoord. Het advies ging niet naar de duurste maar naar de voordeligste card die voldeed aan mijn wensen. Pluim!
Ik heb het advies opgevolgd en meteen besteld, en het werkt idd perfect. Lekker veel geheugen nu, dus ik kan op vakantie.

Ik heb al eerder in deze shop besteld en het gaat altijd perfect en snel. Hier kan je veilig terecht!

e.j.j.hermkens 22-02-2013

Ik ben een 'kleine' klant van Saakeshop, maar ik heb in al die keren, dat ik iets besteld heb geen enkele keer te klagen gehad over kwaliteit van het product, de snelheid van levering en de kwaliteit van de levering.

W.v.d.Poel 15-02-2013

Ik heb al vaker met volle tevredenheid zaken gedaan met Saake shop.Uitstekend!
Vlotte levering van het bestelde product.

lupus_ej 10-02-2013

Voor mijn zomervakantie een i-gotU GT-600 besteld. Deze werd vlot geleverd. Na een half jaar kreeg ik accuproblemen met de i-gotU GT-600. Ik heb dit via een mailtje aangekaart en kon het kapotte exemplaar toesturen. Binnen 2 weken had ik een nieuw exemplaar. Deze werkte niet naar behoren waarna ik binnen een week weer nieuwe kreeg.
De bereikbaarheid en vriendelijkheid zijn erg goed en zonder discussie werd mijn probleem opgelost.

Jako1946 09-02-2013

Zeer goede service.
Geen goede accu, na een mail direct de volgende dag een nieuwe accu.
Dat is nog eens service.
Een aanrader Saake Shop Haarlem.

avdl 31-01-2013

Altijd snelle en nette levering, ook als er wat door mij fout was gegaan wordt het zonder problemen omgeruild

jeanpaulvh 30-01-2013

Sakke-shop is een prima winkel. Dit vindt ik omdat de service super is wanneer je vragen hebt. De levering was zeer snel vandaag besteld dag erna in huis. Ik ben tot zoverre zeer tevreden met mijn producten, en zal hier zeker meer gaan bestellen.

rooie rooise 29-01-2013

In het weekend besteld. Maandag mail dat het in de routing was gegaan en dinsdag in de bus. Keurig, goede service!

houtenz 26-01-2013

Ben heel tevreden over de Saake webwinkel. Een duidelijke website, artikelen zeer overzichtelijk gerangschikt. Ik wilde wat meer informatie over het te kopen produkt en stuurde mijn vragend via internet naar Saake. De reactie was er binnen een half uurtje (heb dit wel anders meegemaakt) en bevatte alle gegevens waar ik om gevraagd had. Het bestellen was erg eenvoudig, alsook de betaling (Ideal). Ook de aflevering verliep prima; 's middags om ± 15.00 uur besteld, de volgende dag keurig verpakt's morgens bezorgd door Post- NL. Prima ervaring, een aanrader. Ik ben een nieuwe vaste klant!

Fer. 25-01-2013

's Avonds om 20.00uur een bestelling geplaatst. De volgende middag reeds in huis. Keurig verpakt en alles in 1 levering (zonnekap, accu's en batterygrip) en dit alles tegen een concurrerende prijs. Bij een eventuele volgende bestelling t.b.v. fotografie ga ik zeker eerst bij Saake kijken. Een aanrader dus.

wmaalderink 22-01-2013

Makkelijke site om te bestellen. Levering al binnen 2 dagen. Betaling via ideaal ging prima. Heb het zondagavond besteld en dinsdagmorgen ontvangen via de post. Was goed verpakt.
Kreeg netjes mail dat de bestelling ontvangen was en wanneer het verstuurd was.

Henk Conijn 19-01-2013

Ik heb al diverse producten bij deze winkel besteld. De geleverde artikelen zijn van uitstekende kwaliteit en de afhandeling van de bestelling is uitstekend. Als ik iets nodig heb via internet, is deze winkel de eerste die ik bezoek. Vanwege het bovenvermelde en ook voor de prijsstelling.

Ik heb, net als vele andere mensen, van nature een beetje 'beverig' gevoel als ik op internet spullen wil kopen. Je leest in de tijdschriften, bijvoorbeeld in de Consumentengids, over aankopen op internet, die falikant verkeerd aflopen. Ook in televisieprogramma's word je ermee geconfronteerd. Het is daarom des te belangrijker dat er webwinkels zijn als Saake Shop. Als je daar iets bestelt, weet je zeker dat je niet wordt belazerd!
En dat geeft een heel prettig gevoel.

roadrunner699 16-01-2013

Ik had in juni 2012 deze accu besteld voor mijn camera. Ik had hem 1 keer helemaal opgeladen en daarna normaal gebruikt. Dat ging allemaal goed, totdat ik hem voor de 2e keer op wilde laden, want dat ging niet meer. Ik heb het een aantal keer geprobeerd om de accu opnieuw op te laden, maar dat deed ie dus echt niet meer. Ik dacht dat ik het verder kon vergeten wat de garantie betreft, omdat het al zo lang geleden was dat ik de accu besteld had. Maar ik heb het toch geprobeerd. Via de mail heb ik mijn probleem voorgelegd, en ik kreeg vrijwel direct antwoord dat ik de accu naar hen terug mocht sturen. Ik heb gewoon een nieuwe accu toegestuurd gekregen. Dat vind ik nog eens een superservice van Saake shop. Waarvoor mijn hartelijke dank.

T.v.H 10-01-2013

Goede en adequate levering. Prima prijs kwaliteitverhouding en prettige website. Benadering via mailing is zeer vasthoudend.

Bruif62 05-01-2013

Prima winkel, doet wat er gevraagd en levert snel.
Ook met omruilen geen probleem, Thanx en tot de
volgende keer.

blonco 19-12-2012

Zeer goed overzicht op de site spullen zeer snel te vinden,betaling en levering alles binnen twee dagen top.

Egbert-Jan 12-12-2012

Dit was een eerste kennismaking met Saake shop, was prima, en is voor herhaling vatbaar.
Ik zal ook voor andere artikelen eerst de site van Saake shop bezoeken.